Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Fantasyland

Fra Waccoe:

M1ghty Wh1tes
 M1ghty Wh1tes
Posted 37 minutes ago
Solomon tomorrow... ✍️

leedslife

Quote from: Fantasyland on August 23, 2024, 18:41:22Fra Waccoe:

M1ghty Wh1tes
 M1ghty Wh1tes
Posted 37 minutes ago
Solomon tomorrow... ✍️
Vil jo være en utrolig signering.
Hvor troverdig er dette? Mighty Whites?

Cherry

Quote from: leedslife on August 23, 2024, 19:10:15
Quote from: Fantasyland on August 23, 2024, 18:41:22Fra Waccoe:

M1ghty Wh1tes
 M1ghty Wh1tes
Posted 37 minutes ago
Solomon tomorrow... ✍️
Vil jo være en utrolig signering.
Hvor troverdig er dette? Mighty Whites?

Er vel egentlig ving , men leser at han kan benyttes i midt'.
Vi får se på Aronson nå i kveld- men jeg mener fortsatt vi skriker etter en playmaker..

auren

Paul O Keefe
@pokeefe1
Manor Solomon on the verge of joining Leeds on loan. If things go to plan he could even have a medical tomorrow #THFC

Jøss! 140 K følgere. Er ikke han ganske troverdig?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Salomon kommer han!

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
🚨⚪️ Manor Solomon set for medical tests at Leeds United on Saturday.

He's leaving Spurs after rejecting bid from Getafe as England has always been his priority.

Deal at final stages with #LUFC, as
@pokeefe1
 reports.

auren

Russel_Doig

Quote from: auren on August 24, 2024, 00:00:27Salomon kommer han!

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
🚨⚪️ Manor Solomon set for medical tests at Leeds United on Saturday.

He's leaving Spurs after rejecting bid from Getafe as England has always been his priority.

Deal at final stages with #LUFC, as
@pokeefe1
 reports.

auren

Fantastisk! 🇮🇱

Sydhagen

Håper Solomon er med opsjon på kjøp.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Spennende med Solomon, men håper for all del han har fått bukt med skadeplagene.

Knærna har holdt han ute til sammen tilsvarende en hel sesong de to siste årene.

Gnonto, Ramazani, Solomon(?). De ruver ikke i lufta i lagdelen. Så spilles også fotball helst langs gresset. Det er i alle fall tre karer som virkelig kan plage forsvar i denne ligaen. :)
Marching on together!

Asbjørn

...med Solomon kommer også politikken.
Det er tydelig at deler av Tottenhamfansen er glad for å bli kvitt ham. Noe skyldes at han har vært mye borte pga skader, men det virker som det er Israels krisghandlinger det meste skyldtes. At han tydeligvis har forsvart fedrelandet har ikke falt i god jord.

Allerede ser man på twitter at noen er i harnisk over at Leeds leier ham inn...

Dette er noe vi altså får på kjøpet...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Quote from: Asbjørn on August 24, 2024, 08:43:34...med Solomon kommer også politikken.
Det er tydelig at deler av Tottenhamfansen er glad for å bli kvitt ham. Noe skyldes at han har vært mye borte pga skader, men det virker som det er Israels krisghandlinger det meste skyldtes. At han tydeligvis har forsvart fedrelandet har ikke falt i god jord.

Who cares!

Dennis

Quote from: Asbjørn on August 24, 2024, 08:43:34...med Solomon kommer også politikken.

I den konflikten vil noen hate folk uansett om de tar én side, påpeker problemer på begge sider eller velger å ta avstand fra å uttale seg i det hele tatt.

Om han kommer, håper jeg fokuset kun er på fotballen.
Marching on together!

Forever Whites

Quote from: Russel_Doig on August 24, 2024, 09:02:20

Who cares!

Du bryr deg tydeligvis siden du blafrer med det Israelske flagget lengre oppe.
Medlem 94237

Blank_File

Quote from: Forever Whites on August 24, 2024, 10:54:59
Quote from: Russel_Doig on August 24, 2024, 09:02:20

Who cares!

Du bryr deg tydeligvis siden du blafrer med det Israelske flagget lengre oppe.

Det er akkurat det som er problemet. Vi får ikke omtale israelere som israelere uten at det blir galt en gang. Jeg bryr meg VELDIG om denne konflikten. Helt seriøst. Både denne og Ukraina. Kan vi ikke plis la det ligge her uten å komme med disse bemerkningene på noe som helst vis. Når en snubler, ikke følg opp. Bare la det være. Så slipper vi å diskutere noe vi aldri kommer til å bli noe mer enig om på ett supporterforum uansett. Det trengs et fristed for slikt. Jeg er så lei av kilometerlange diskusjoner om noe de fleste ikke har peiling på i nyheter om Intel har flyttet prosessor produksjonen sin og bananer grodde over kanten til Vestbredden. Her har vi sluppet Pride og alt betent politisk så langt. Plis la det fortsette sånn. Er så glad i dette forumet.

Kato

Vi kan krangle om mangt og mye her inne, om et lag vi alle egentlig bryr oss fryktelig mye om, men jeg tror dette forumet vitrer ganske fort om det dras inn politikk her.

La Leeds være Leeds, og ikke noe annet.

Asbjørn

Eg tok det først opp, mest fordi eg 'visste' det ville komme opp før eller siden om Solomon nå ankommer.

I England er det sterke nok anti-israelske krefter til at eg er redd at det alltid vil ligge der og ulme så lenge Solomon er i klubben.

Men eg har tiltro til at vi her inne klarer å styre unna disse diskusjonene, at det er fotballspilleren Solomon som vil bety noe for oss.

For øvrig mange glimrende innlegg nå med oppfordringer til at vi lar politikken ligge når vi diskuterer Leeds på forumet.

La det bli slik. 🙂
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Kan vi regne med at den godeste Solomon blir presentert i dag mon tro?

GeirO

Kan se ut som om Wøber drar tilbake til Borussia nå. Da trenger vi seriøst en ny midtstopper. Vi kan ikke satse på Ampadu og ødelegge midtbanen hver gang en av våre midtstoppere blir skadet. Enn hvis begge blir skadet?
MOT

auren

Quote from: GeirO on August 24, 2024, 17:19:54Kan se ut som om Wøber drar tilbake til Borussia nå. Da trenger vi seriøst en ny midtstopper. Vi kan ikke satse på Ampadu og ødelegge midtbanen hver gang en av våre midtstoppere blir skadet. Enn hvis begge blir skadet?

Link?

auren

Milou

Eg er einig i å la politikken ligge så lenge spelaren også gjer det. Om ein spelar bruker platformen som Leedsspelar til å uttale seg politisk, så er dette noko som angår klubben og også supporterar. No har eg sett kva Solomon har sagt, så eg vil ikkje kommentere dette noko vidare.

Eg ser forøvrig at Clarke ikkje var i troppen til Sunderland i dag, så då blir han nok definitivt solgt (om ikkje til oss), med mindre det er skade/suspensjon som eg ikkje har fått med meg.

GeirO

Quote from: auren on August 24, 2024, 17:47:45
Quote from: GeirO on August 24, 2024, 17:19:54Kan se ut som om Wøber drar tilbake til Borussia nå. Da trenger vi seriøst en ny midtstopper. Vi kan ikke satse på Ampadu og ødelegge midtbanen hver gang en av våre midtstoppere blir skadet. Enn hvis begge blir skadet?

Link?

auren
LeedsLive
MOT

Barry

Link?

auren

https://sport.sky.de/fussball/artikel/gladbach-will-woeber-erneut-von-leeds-ausleihen/13202155/34132?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&wkz=WXTNL1&utm_source=Twitter#Echobox=1724505019

auren

Quote from: Barry on August 24, 2024, 18:43:02

Link?

auren

https://sport.sky.de/fussball/artikel/gladbach-will-woeber-erneut-von-leeds-ausleihen/13202155/34132?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&wkz=WXTNL1&utm_source=Twitter#Echobox=1724505019

Takk. Vi må selge ham, ikke låne ham ut på nytt. Står at Gladbach er banko rotto, og må selge før de kan kjøpe. Han får bli i Leeds eller bli solgt mener nå jeg.

auren

Barry

Quote from: auren on August 24, 2024, 19:07:02

Link?

auren

Takk. Vi må selge ham, ikke låne ham ut på nytt. Står at Gladbach er banko rotto, og må selge før de kan kjøpe. Han får bli i Leeds eller bli solgt mener nå jeg.

auren
Manu Kone ryktes bort for 20 M euro og var ikke i kamptroppen fredag selv om han ikke var meldt skadet. Så får tiden vise om de vil bruke cashen til å kjøpe Wöber,

Russel_Doig

Quote from: auren on August 24, 2024, 19:07:02

Link?

auren

auren

Få han ut om han ikkje ønske å være her, og gjerne på lån om det er eneste mulighet. Skjønner jo at han ikkje ønsker å være på benken i Championship.

Vi trenger i tilfelle cover som flere påpeker. Ring Cooper i kveld før han signerer for Hull.

Fantasyland

All Day LUFC
@AllDayLUFC
🗞� Murmurs around QPR that Leeds United are interested in signing Ilias Chair (26).

Pinch of salt with these types of rumours, but this is usually how we see them start.

Farke is building an... interesting team this window.

#LUFC

Johnnyj

Quote from: Fantasyland on August 24, 2024, 21:22:40All Day LUFC
@AllDayLUFC
🗞� Murmurs around QPR that Leeds United are interested in signing Ilias Chair (26).

Pinch of salt with these types of rumours, but this is usually how we see them start.

Farke is building an... interesting team this window.

#LUFC
En klype salt, ja. Sitter ikke denne mannen i fengsel?  :o

morten1966

Er det noe i Aarons og Chair  ryktene?

auren

Quote from: morten1966 on August 25, 2024, 10:00:16Er det noe i Aarons og Chair  ryktene?

Ikke godt å si. Ingen skikkelige credible sources yet. På Waccoe er man nervøse for at Solomon-dealen er off. Men heller ingen troverdige kilder som har avkreftet det. Vi er nok skadet etter James, Aarons og han franske/belgiske fyren for to år siden.

auren

auren

Shay Lugassi
@Shlugassi
Manor Solomon has completed the medical tests ahead of the official transfer to Leeds United. loan deal for one season without a purchase option. #LUFC 🟡

Han følges blant annet av Romano og Paul O Keefe har tweetet at alt er fint, så da tipper jeg han presenteres senere i dag.

auren