Skrevet av Emne: Bates fortsetter sin skremselspropaganda  (Lest 1161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Bates fortsetter sin skremselspropaganda
« på: Juli 04, 2007, 16:51:24 »
Ken Bates tror dette kan føre til at Leeds United må legges ned. Han sier at han lurer på hvordan klubben skal kunne gå rundt, nå som "ingen" eier dem.

Etter hva jeg leser av det, så er det nok en gang Bates som sier: "Uten meg, vil det ikke være noe Leeds United." Utrolig irriterende at denne mannen sitter på sin høye hest og ikke kan gi et lite hint om at han faktisk er delskyldig i hva som har skjedd her. Ja, Peter Rid*dale er hovedgrunnen til situasjonen vi er i, men Ken Bates lovet oss bedre tider gang på gang, uten å ha noe å vise til. I følge han har han tydeligvis ingen skyld. [xx(]

Huff, jeg ser for meg at Leeds United går konkurs, legges ned og må startes på nytt i bunn, mens Bates sitter i Monaco og nipper til Martini'en, uten et lite snev av skyldfølelse for hva som har skjedd med verdens stolteste klubb. Utrolig at en mann kan oppføre seg som han. [}:)]

http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=475077&CPID=11&title=Bates:+Leeds+could+close+down&lid=&channel=Football_Home&f=rss&clid=2

http://www.independent.ie/sport/soccer/bates-warns-leeds-are-facing-the-abyss-955378.html

- Dennis
Marching on together!

Dorigo`s left foot

Re: Bates fortsetter sin skremselspropaganda
« Svar #1 på: Juli 04, 2007, 16:58:46 »
Dette har Bates sagt "prior to the announcement on Tuesday." Altså ingen ny trussel.

Har vært stille fra LUFC etter statementet. Håper det løser seg til fredagen.

Sydhagen

Re: Bates fortsetter sin skremselspropaganda
« Svar #2 på: Juli 04, 2007, 17:16:16 »
er ikke bates god nok for mye mer enn 35 mill pund..?  han er jo snart i graven likevel, kan han ikke bare spandere de 35 millene..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Re: Bates fortsetter sin skremselspropaganda
« Svar #3 på: Juli 04, 2007, 18:33:48 »
quote:
Originally posted by Sydhagen

er ikke bates god nok for mye mer enn 35 mill pund..?  han er jo snart i graven likevel, kan han ikke bare spandere de 35 millene..?



mye som tyder på at han snart kommer til pøse penger inn i klubben ja...[:o)]

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...