Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Russel_Doig

Quote from: Kato on August 27, 2024, 20:48:18Det er Hamer og Sallai som i første omgang vil gjøre en forskjell for oss.

Du tenker Hamer men null landskamper og 27 år er milevis bedre enn en på 24 år med 28 landskamper og 6 mål?! 🤔

GeirO

Vi har nå kjøpt spillere fra Belgia og Israel, og i morgen kommer vel Tanaka fra Japan. Har vi hatt spillere fra disse landene før? Sikkert, men jeg husker ingen
MOT

Dennis

Quote from: GeirO on August 27, 2024, 23:30:25Vi har nå kjøpt spillere fra Belgia og Israel, og i morgen kommer vel Tanaka fra Japan. Har vi hatt spillere fra disse landene før? Sikkert, men jeg husker ingen

Yosuke Ideguchi
Laurens de Bock  ;D
Marching on together!

Asbjørn

Quote from: Dennis on August 27, 2024, 23:32:07
Quote from: GeirO on August 27, 2024, 23:30:25Vi har nå kjøpt spillere fra Belgia og Israel, og i morgen kommer vel Tanaka fra Japan. Har vi hatt spillere fra disse landene før? Sikkert, men jeg husker ingen

Yosuke Ideguchi
Laurens de Bock  ;D
...og Peter Lorimer :D
http://www.jewornotjew.com/profile.jsp?ID=2556

o, Lorimer decided that the fastest way to become an Israeli is to become a Jew! He went to New York, converted, got circumcised, changed his name to Alon Ben Avraham, and used the Law of Return to go to Israel and play for Hapoel Haifa!

If this sounds far-fetched, it might just be. Even though Lorimer's supposed conversion and name change was reported at the time, he now denies it ever happened.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Tenker eierne har bra med is i magen som tør å vente til siste to dager av transfervinduet før skjebnen besegles. Solomon trenger tid sies det. Da vil jeg sterkt anta at de evt tre som kommer inn de neste dagene kan være forskjell på opprykk i år eller sumpa i mange år.

Regner med panikken tar dem fredag om ikke alt er i boks.

Blank_File

Quote from: Kato on August 28, 2024, 07:36:53Tenker eierne har bra med is i magen som tør å vente til siste to dager av transfervinduet før skjebnen besegles. Solomon trenger tid sies det. Da vil jeg sterkt anta at de evt tre som kommer inn de neste dagene kan være forskjell på opprykk i år eller sumpa i mange år.

Regner med panikken tar dem fredag om ikke alt er i boks.
Det virker vel kanskje ikke som det er noe annet veldig nært nå. Hvis ikke det handler om is i magen, så skal vi servere bløtkake i fjeset. hoho

auren

Venstreback klar?

𝐀𝐅𝐂 𝐀𝐉𝐀𝐗 💎
@TheEuropeanLad
🚨 - JUST IN: Owen Wijndal wants to join Leeds United who have shown the most serious interest for the player. Ajax prefer to sell but a loan with option to buy seems most likely. [@TransferwatchNL]

1 million følgere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Quote from: auren on August 28, 2024, 09:40:03Venstreback klar?

𝐀𝐅𝐂 𝐀𝐉𝐀𝐗 💎
@TheEuropeanLad
🚨 - JUST IN: Owen Wijndal wants to join Leeds United who have shown the most serious interest for the player. Ajax prefer to sell but a loan with option to buy seems most likely. [@TransferwatchNL]

1 million følgere.

auren

11 landskamper for Nederland (2020 og 2021). Strålende for AZ fram til overgangen til Ajax for to år sida. Middels sesong der før lån til Antwerpen i fjor. Ser ut som en som har hatt en litt nedadgående kurve de siste par åra. Så må det sies at hele Ajax har vært i trøbbel den siste tida.

Nesten litt Orta-preg på denne i tilfelle, men hadde i det minste veldig bra med assists i Alkmaar-tida.
Marching on together!

GeirO

Quote from: Dennis on August 28, 2024, 10:12:24

𝐀𝐅𝐂 𝐀𝐉𝐀𝐗 💎
@TheEuropeanLad

1 million følgere.

auren

11 landskamper for Nederland (2020 og 2021). Strålende for AZ fram til overgangen til Ajax for to år sida. Middels sesong der før lån til Antwerpen i fjor. Ser ut som en som har hatt en litt nedadgående kurve de siste par åra. Så må det sies at hele Ajax har vært i trøbbel den siste tida.

Nesten litt Orta-preg på denne i tilfelle, men hadde i det minste veldig bra med assists i Alkmaar-tida.
I form en langt bedre spiller enn Firpo, antar jeg. Men finner han igjen til gamle takter i klubben vår?

Tipper det kommer inn et par bra offensive spillere, men mer bekymret for Wøber og om han går ut. Da må vi enten ha inn ny midtstopper eller så kan ny sentral midtbanespiller erstatte Ampadu når han må vikariere som midtstopper?
MOT

Dennis

Quote from: GeirO on August 28, 2024, 10:59:38

𝐀𝐅𝐂 𝐀𝐉𝐀𝐗 💎
@TheEuropeanLad

1 million følgere.

auren

I form en langt bedre spiller enn Firpo, antar jeg. Men finner han igjen til gamle takter i klubben vår?

Tipper det kommer inn et par bra offensive spillere, men mer bekymret for Wøber og om han går ut. Da må vi enten ha inn ny midtstopper eller så kan ny sentral midtbanespiller erstatte Ampadu når han må vikariere som midtstopper?

Jeg tenkte dette. Dersom Tanaka kommer, kan Ampadu være et alternativ på stopperplass. (EDIT: Det betyr ikke at Ampadu automatisk ryker ut, bare at det frigjør Ampadu til å spille midtstopper ved behov.) Struijk er erfaringsmessig skadet i perioder og Debayo er uerfaren. Tror derimot ikke det er noe stort poeng å låne dekning (les: reserve) og å hente en som skal gå inn for Struijk eller Rodon kommer ikke til å skje.

Vi har dermed Pascal og Rodon, samt Ampadu og Adebayo. Jeg tror også at en såpass rutinert og fotballsmart spiller som Byram kan være et femte alternativ på midtstopperplass. Litt som Ayling; en du helst ikke vil ha der, men som kan gjøre det i aller verste fall.

Jeg tipper Wöber går ut før fristen. Har ingen forutsetning til å si om det er det beste annet enn ren spekulasjon, men han spilte relativt mye i Bundesliga i fjor og ville ikke spille CC. Nå er han på benken i CC pt og da kan det være det beste alternativet.

Har ingen peil på om Wijndal er bedre enn Firpo, men dersom han kommer så får vi jo håpe det. :)
Marching on together!

auren

Synes det er litt alarmerende stille nå. Knappe 60 timer til vinduet stenger. Wöber ryktes ut på Waccoe, noe som betyr at vi må få inn 4 spillere de siste timene.

Er det enten Hamer eller Tanaka OG Sallai Leeds tenker? Hvem blir den nye backen? Forhåpentligvis får vi noen solide rykter i løpet av ettermiddagen/kvelden.

auren

Blank_File

Quote from: auren on August 28, 2024, 12:28:42Synes det er litt alarmerende stille nå. Knappe 60 timer til vinduet stenger. Wöber ryktes ut på Waccoe, noe som betyr at vi må få inn 4 spillere de siste timene.

Er det enten Hamer eller Tanaka OG Sallai Leeds tenker? Hvem blir den nye backen? Forhåpentligvis får vi noen solide rykter i løpet av ettermiddagen/kvelden.

auren
Jeg holder på å bli gal selv. Selv om vi har et brukbart lag nå, som kan være med og slåss i toppen, er vi altfor tynt besatt.

Killa

Quote from: Blank_File on August 28, 2024, 12:41:45
Quote from: auren on August 28, 2024, 12:28:42Synes det er litt alarmerende stille nå. Knappe 60 timer til vinduet stenger. Wöber ryktes ut på Waccoe, noe som betyr at vi må få inn 4 spillere de siste timene.

auren
Jeg holder på å bli gal selv. Selv om vi har et brukbart lag nå, som kan være med og slåss i toppen, er vi altfor tynt besatt.

F5 knappen på tastaturet er nedslitt til halve høyden nå. COYY!! (Come On You Yanks ;-))  >:(  >:(  >:(

auren

Vi får håpe at denne Waccoe-posteren ikke får rett, vil ha en offensiv kraft til:

I think it's more likely to be Tanaka or Sallai (assuming Hamer doesn't happen).

We have been told for weeks that it's 2 attackers (got them), a CM and a FB.

auren

SupALeedS

Jeg mener vi hadde hatt behov for en midtstopper, og en venstre back av høyere kaliber. Vi burde strengt talt hatt en 10'er også, hvis ikke Solomon kan spille der da? Han sier hans favoritt posisjon er venstre kant, vi har ikke en typisk Hamer i laget vårt, en kreativ god spiller som kan fore vinger og spiss.

Noen timer igjen av vinduet, det stenger vel ikke før den 01 september?

Joseph for usikker, Bamford skadet hele tiden, Piroe syntes jeg virker lat og tung, burde vi ha sikret oss en spiss også?
Alex

auren

Quote from: SupALeedS on August 28, 2024, 14:00:54Jeg mener vi hadde hatt behov for en midtstopper, og en venstre back av høyere kaliber. Vi burde strengt talt hatt en 10'er også, hvis ikke Solomon kan spille der da? Han sier hans favoritt posisjon er venstre kant, vi har ikke en typisk Hamer i laget vårt, en kreativ god spiller som kan fore vinger og spiss.

Joseph for usikker, Bamford skadet hele tiden, Piroe syntes jeg virker lat og tung, burde vi ha sikret oss en spiss også?

Vinduet stenger nå på fredag ved midnatt norsk tid...

Sallai kan også bekle en spissposisjon og vil da være en naturlig signering. Ser for meg ham i 10-er posisjonen. Frykter Hamer blir for dyr (alt tilsier jo at vi har gitt ham opp), men kommer han så kommer vel neppe Tanaka eller Sallai.

Tikk, takk...

auren

GeirO

Quote from: SupALeedS on August 28, 2024, 14:00:54Jeg mener vi hadde hatt behov for en midtstopper, og en venstre back av høyere kaliber. Vi burde strengt talt hatt en 10'er også, hvis ikke Solomon kan spille der da? Han sier hans favoritt posisjon er venstre kant, vi har ikke en typisk Hamer i laget vårt, en kreativ god spiller som kan fore vinger og spiss.

Vi kan godt kjøpe en spiss, men frykter at han må du betale for ..  ;)
MOT

GeirO

Quote from: Dennis on August 27, 2024, 23:32:07

Yosuke Ideguchi
Laurens de Bock  ;D

Takker! De Bock husker vi jo...  :o
MOT

GeirO

Quote from: Dennis on August 28, 2024, 11:31:20
Quote from: GeirO on August 28, 2024, 10:59:38

𝐀𝐅𝐂 𝐀𝐉𝐀𝐗 💎
@TheEuropeanLad

1 million følgere.

auren

Jeg tenkte dette. Dersom Tanaka kommer, kan Ampadu være et alternativ på stopperplass. (EDIT: Det betyr ikke at Ampadu automatisk ryker ut, bare at det frigjør Ampadu til å spille midtstopper ved behov.) Struijk er erfaringsmessig skadet i perioder og Debayo er uerfaren. Tror derimot ikke det er noe stort poeng å låne dekning (les: reserve) og å hente en som skal gå inn for Struijk eller Rodon kommer ikke til å skje.

Vi har dermed Pascal og Rodon, samt Ampadu og Adebayo. Jeg tror også at en såpass rutinert og fotballsmart spiller som Byram kan være et femte alternativ på midtstopperplass. Litt som Ayling; en du helst ikke vil ha der, men som kan gjøre det i aller verste fall.

Jeg tipper Wöber går ut før fristen. Har ingen forutsetning til å si om det er det beste annet enn ren spekulasjon, men han spilte relativt mye i Bundesliga i fjor og ville ikke spille CC. Nå er han på benken i CC pt og da kan det være det beste alternativet.

Har ingen peil på om Wijndal er bedre enn Firpo, men dersom han kommer så får vi jo håpe det. :)
Du lanserer Byram som midtstopper, det er jo genialt. Han er høy, god til å tackle, god med ballen og smart. Litt usikker på farta hans, men ikke tregere enn midtstoppere generelt. Da er jeg beroliget, ut med Wøber.
MOT

auren

Hungarian Football Xtra
@HunFootballXtra

🚨| Sallai has not ruled out a move to the Championship, the question is whether Leeds can agree with Freiburg.

No other club has made a concrete offer for Sallai in recent days, so if no deal can be reached with Leeds, he is expected to stay.

Venter vi i det lengste på Hamer tro?

auren

GeirO

Leeds må kjøre flere parallelle løp i forhold til spillere. Og så må Leeds vente på alle som er med på og bestemmer dette (pluss konkurranse fra andre klubber), så det er ikke rart Leeds må vente på at alle bitene skal falle på plass. Hvis Leeds hadde fått bestemme dette, hadde alt vært på plass for lenge siden. Så det er egentlig ikke snakk om is i magen, men mer "The waiting game".
MOT

Asbjørn

Quote from: GeirO on August 28, 2024, 14:13:23Du lanserer Byram som midtstopper, det er jo genialt. Han er høy, god til å tackle, god med ballen og smart. Litt usikker på farta hans, men ikke tregere enn midtstoppere generelt. Da er jeg beroliget, ut med Wøber.
Han ble flyttet inn som stopper underveis i noen kamper forrige sesong så helt ukjent er ikke dette.
Om han er en løsning over 90 minutter skal eg ikkje mene noe for bastant om...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Quote from: Russel_Doig on August 27, 2024, 23:18:30
Quote from: Kato on August 27, 2024, 20:48:18Det er Hamer og Sallai som i første omgang vil gjøre en forskjell for oss.

Du tenker Hamer men null landskamper og 27 år er milevis bedre enn en på 24 år med 28 landskamper og 6 mål?! 🤔

Kan ikke sammenligne sånn. Relativt stor forskjell på å spille seg inn på midtbane til Nederland vs Japan...

Burde vi signere Iranske Sardar Azmoun med 83 landskamper og 53 mål da kanskje  ;)  ???

auren

Quote from: Asbjørn on August 28, 2024, 14:44:51
Quote from: GeirO on August 28, 2024, 14:13:23Du lanserer Byram som midtstopper, det er jo genialt. Han er høy, god til å tackle, god med ballen og smart. Litt usikker på farta hans, men ikke tregere enn midtstoppere generelt. Da er jeg beroliget, ut med Wøber.
Han ble flyttet inn som stopper underveis i noen kamper forrige sesong så helt ukjent er ikke dette.
Om han er en løsning over 90 minutter skal eg ikkje mene noe for bastant om...

Mener Byram spilte litt venstre midtstopper i Norwich.

auren

HåvardK

Quote from: Eriksen55 on August 28, 2024, 14:46:39

Kan ikke sammenligne sånn. Relativt stor forskjell på å spille seg inn på midtbane til Nederland vs Japan...

Burde vi signere Iranske Sardar Azmoun med 83 landskamper og 53 mål da kanskje  ;)  ???
Er han ledig?

auren

Sakser fra Waccoe:

From Bild

Fortuna Düsseldorf 's training on Wednesday morning. Shortly before 11 a.m. the players enter the pitch in the shade of the arena. One player is missing - Ao Tanaka (25) .
The official version of the second division club is that the Japanese international is currently unable to train. It is emphasized that this is not a strike by Tanaka, who has always behaved correctly at Fortuna
BILD knows: The attacking midfielder and Fortuna have a concrete offer. Even if the club is silent on the matter...

BILD had already reported on Tuesday that Gladbach's ex-coach Daniel Farke (47) wants to bring him to Leeds United (England) and has already made contact with the Düsseldorf team.

The English second division club is prepared to trigger an exit clause of 3 million euros. The Tanaka transfer could happen very soon.
The fact is: Leeds had already made an inquiry to Fortuna a year ago – only to never hear from them again.
Now the next attempt. However, there is no exit clause in Tanaka's contract, so the transfer fee is freely negotiable. His market value is 4 million euros (transfermarkt.de.)
It is also clear that if Tanaka leaves, a replacement will be needed, as "six" Yannik Engekhardt (23/for 8 million euros to Como in Italy) is already gone. But manager Klaus Allofs (67) and sports director Christian Weber (41) should be prepared for this. After all, cash-strapped Fortuna cannot afford to keep Tanaka and let him leave in a year without a transfer fee...

auren

Eriksen55

Quote from: HåvardK on August 28, 2024, 15:26:30

Er han ledig?

Faktisk så er han klubbløs  8)

auren

Whittaker til Burnley?

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
🚨🟣 Burnley have submitted formal bid to Plymouth to sign Morgan Whittaker.

auren

Dennis

Quote from: Eriksen55 on August 28, 2024, 15:32:03

Er han ledig?

Jeg drømmer fortsatt om Ali Daei. 149 landskamper og over hundre mål. 8)

55 er det nye 43. Alder er ingen hindring.
Marching on together!

Johnnyj

Quote from: Eriksen55 on August 28, 2024, 15:32:03

Er han ledig?

Nettopp signert for en klubb i Emiratene så han kan vi glemme.
Hadde ikke sagt nei til han etter tiden i Russland, for da var han god. Vanvittig hodestyrke og smarte bevegelser i boksen.  Men har gått litt nedover med karrieren etter overgangen til Leverkusen.