Skrevet av Emne: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?  (Lest 4724 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jostein.

Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« på: November 26, 2009, 21:46:03 »
Hei.

Jeg lurer på hvordan jeg kan få tak i signert LUFC trøye. Jeg så på leedsunited.com, men der fant jeg ingenting.

Takk på forhånd. ::) ;)
Leeds Carajo!

Corleone

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #1 på: November 26, 2009, 21:54:08 »
Du kan jo starte med å ta en titt på Leedsmemorabilia.
Ellers kommer det opp ganske mye hvis du søker på "signed Leeds shirt" på google :)

http://www.leedsmemorabilia.com/signed-shirts-c-6.html?osCsid=22deacc61a48205cae6ab4fffc60f9a9

Henning

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #2 på: November 26, 2009, 21:59:26 »
Dei har ein i butikken på Elland Road.

Pris: £2000

martind

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #3 på: November 26, 2009, 22:03:10 »
2000 pund? hvem har signert den da?
MOT!! We are Leeds!

Jostein.

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #4 på: November 26, 2009, 22:07:05 »
Ja så på leedsmemorabilia, men kunne tenkt meg en fra denne sesongen. Tror den kan bli et minne for livet;)

Ja så at de hadde signert trøye når jeg var på ER ifjor, hadde ingen anelse om at de var så dyre.
Leeds Carajo!

Jostein.

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #5 på: November 26, 2009, 22:08:06 »
2000 pund? hvem har signert den da?


Ken Bates ;)
Leeds Carajo!

Leechap

  • Gjest
Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #6 på: November 26, 2009, 22:55:41 »
Jeg er "eldgammel" Leeds-supporter og vant fullt signert trøye da Leeds var i Norge og spilte treningskamper etter å ha vunnet sitt til nå siste seriemesterskap.

Leeds spilte mot et sammensatt nordtrøndersk lag i Steinkjer. Resultatet ble 6-0 til Leeds og jeg vant trøya etter å ha plassert ballen i korrekt posisjon mellom stengene i en konkurranse samme antall ganger. Hadde en skarp høyrefot den gangen og ikke for å skryte, rimelig bra teknikk.
 
Alle de store har signert trøya som jeg betrakter som noe av det gjeveste man kan eie. En slik trøye bruker man ikke offentlig, den henger på en vegg til glede og og ikke minst ettertanke om en svunnen tid i storhet. Nå lukter det ny storhet etter at vi har startet sesongen på en glimrende måte. Måtte det endelig lykkes å rykke opp.

Uansett, ikke noe kan måle seg med "gamle" Leeds United under Don Revie.

Promotion 2010

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #7 på: November 26, 2009, 23:00:08 »
Jeg er "eldgammel" Leeds-supporter og vant fullt signert trøye da Leeds var i Norge og spilte treningskamper etter å ha vunnet sitt til nå siste seriemesterskap.

Leeds spilte mot et sammensatt nordtrøndersk lag i Steinkjer. Resultatet ble 6-0 til Leeds og jeg vant trøya etter å ha plassert ballen i korrekt posisjon mellom stengene i en konkurranse samme antall ganger. Hadde en skarp høyrefot den gangen og ikke for å skryte, rimelig bra teknikk.
 
Alle de store har signert trøya som jeg betrakter som noe av det gjeveste man kan eie. En slik trøye bruker man ikke offentlig, den henger på en vegg til glede og og ikke minst ettertanke om en svunnen tid i storhet. Nå lukter det ny storhet etter at vi har startet sesongen på en glimrende måte. Måtte det endelig lykkes å rykke opp.

Uansett, ikke noe kan måle seg med "gamle" Leeds United under Don Revie.

Velkommen til forumet. Du har sikkert noe å bidra med på Nostalgitråden...!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #8 på: November 27, 2009, 06:58:08 »
Har forøvrig to signerte drakter.
En frå 2000/01 sesongen og en frå 2007/08 sesongen.
COME ON LEEDS !!

Bjorn

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #9 på: November 27, 2009, 07:17:12 »
Har en fra 99/00 sesongen loddet ut på et stappfullt Commercial Inn av John Charles. Kjøpte ett lodd og det vant! Aldri vært så glad jeg  ;D
(Mange fine signaturer på den drakta ja...)
Marching On! 4276

pale

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #10 på: November 27, 2009, 08:22:28 »
Jeg har også en signert drakt, med blant annet Nigel Martyn, Gary Kelly, Ian Rush! og noen relativt uleselige.

Fikk den av julegave av broren min som stilte seg utenfor spillerutgangen etter en kamp med drakt og penn. Det er vel den greieste måten å ordne det på?

Tom S

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #11 på: November 27, 2009, 08:51:47 »
Jeg har også en signert drakt, med blant annet Nigel Martyn, Gary Kelly, Ian Rush! og noen relativt uleselige.

Fikk den av julegave av broren min som stilte seg utenfor spillerutgangen etter en kamp med drakt og penn. Det er vel den greieste måten å ordne det på?

Ikkje lett å tyde alle, nei!
COME ON LEEDS !!

JanPSyse

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #12 på: November 27, 2009, 09:12:21 »
www.Ebay.co.uk!

Enkelt og greit. Nå er pundet rimelig lavt også, så du sparer inn litt der også.

Smådyrt, men verdt det om du virkelig ønsker deg en signert drakt.


F.eks:

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3984.m38.l1313&_nkw=signed+leeds+united+shirt&_sacat=See-All-Categories
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Læshy

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #14 på: November 27, 2009, 14:40:09 »
Signerte drakter er noe av det største å ha innenfor Leeds-artikler spør du meg :) Selv har jeg tre stk.

En som tilsvarer http://cgi.ebay.co.uk/HAND-SIGNED-LEEDS-UNITED-SHIRT-2002-03-SQUAD-OF-LEGENDS_W0QQitemZ170411489312QQcmdZViewItemQQptZUK_DVD_Film_TV_Autographs_CV?hash=item27ad50f820 denne. Ble ordnet via Eirik Bakke.

I tillegg har jeg en fra treningsleiren i Stavanger (med Simon WALTON, Gary Kelly, Rob Hulse etc.), samt en fra treningsleir i Sarpsborg. De to sistnevnte har jeg selv ordnet ved hjelp av å spørre spillere om å signere på drakten :-)
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Henning

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #15 på: November 27, 2009, 20:11:02 »
2000 pund? hvem har signert den da?


Ken Bates ;)

Trur det var cupfinaledrakta frå 1972, so litt auking i pris er vel naturleg :)

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #16 på: November 28, 2009, 14:44:21 »
Kjøpte drakt på E-bay. Signert av hele stallen da Bakke var med på laget. 34 pund ble prisen med sertifikat og hele pakka. GULL VERDT
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

The Gentle Giant

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #17 på: November 29, 2009, 18:47:23 »
Har forøvrig to signerte drakter.
En frå 2000/01 sesongen og en frå 2007/08 sesongen.

Den eine er mi altso!

Promotion 2010

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #18 på: November 30, 2009, 23:47:06 »
Signerte drakter er noe av det største å ha innenfor Leeds-artikler spør du meg :) Selv har jeg tre stk.

En som tilsvarer http://cgi.ebay.co.uk/HAND-SIGNED-LEEDS-UNITED-SHIRT-2002-03-SQUAD-OF-LEGENDS_W0QQitemZ170411489312QQcmdZViewItemQQptZUK_DVD_Film_TV_Autographs_CV?hash=item27ad50f820 denne. Ble ordnet via Eirik Bakke.

I tillegg har jeg en fra treningsleiren i Stavanger (med Simon WALTON, Gary Kelly, Rob Hulse etc.), samt en fra treningsleir i Sarpsborg. De to sistnevnte har jeg selv ordnet ved hjelp av å spørre spillere om å signere på drakten :-)

Hva med en signert ball fra sommeren 1968 med troppen som til slutt klarte seriemesterskapet for første gang? Hva med Leeds-programmer fra 1920-tallet, eller billetten fra Strømsgodset vs Leeds høsten 1973 når en selv var der.....

Hvor dan KAN du sette disse klenodiene opp i mot hverandre........???

Bare tuller jeg...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Læshy

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #19 på: Desember 01, 2009, 14:29:26 »
Til mitt forsvar får jeg si at dette var mange år i forkant av at min tidsepoke startet ;-) Kan ikke skryte på meg på å ha vært på Godset - Leeds i '73 når jeg ble født i 90 :(
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

B-m

Sv: Hvordan få tak i signert Leeds Trøye?
« Svar #20 på: Desember 01, 2009, 17:50:50 »
Dette kan egentlig diskuteres i off topic
---------------------------
who killed Trondheimwhite?