Skrevet av Emne: Football Manager 2013  (Lest 7880 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Football Manager 2013
« Svar #30 på: November 21, 2012, 14:31:18 »
Har spilt 1,5 sesong med Sandefjord. Fått de opp til tippeligaen og snuser på en medalje der. Har en offensiv variant av 4-5-1.

Den norske køppen opplever jeg som helt syk forresten. Usaklig mange av tippeligalaga som går ut. Nå er jo Hødd i finalen i rl, men likevel. Kom til finalen og slo et svakt tippeligalag der. Så 1 tittel har jeg i alle fall - ryktet mitt bedrer seg så kanskje kan jeg få Leedsjobben :)

Syns forresten Byram virker litt vel dårlig i FM 2013. Han er en av de få som har imponert meg litt i rl.
Enig. Byram ikke spesielt god i FM. White er da bedre. Tom Lees blir vel grei.

Sydhagen

Sv: Football Manager 2013
« Svar #31 på: November 22, 2012, 07:37:06 »
Har nå utviklet en 4-4-1-1 formasjon som jeg bruker med stor suksess i Leeds.
Ligger foreløpig på en 2. plass, likt poeng med Blackburn, etter 36 kamper. Ligger 7 poeng foran 3. plassen, så det ser ut til å gå mot opprykk til PL.
Taper sjelden kamper med denne.

Denne fungerte rimelig dårlig i PL og jeg lå på desidert siste plass når jeg kom til midten av oktober, så jeg begynte jakten på en ny formasjon som kunne hjelpe meg.
Fant en slags 3-6-1 formasjon på FMNorge som har fungert ypperlig til nå. Har spilt 3 kamper til nå med den og har følgende resultat:

Fulham     6-1 seier
Liverpool  2-2
ManU       2-0 seier

Dere finner formasjonen her: http://www.fmnorge.com/index.php/topic/17268-uslaelige-5-4-1

Må også legge til at jeg har ikke akkurat noe stjernelag. har blant annet Verner Rønning fra RBK som midtstopper  :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: Football Manager 2013
« Svar #32 på: November 27, 2012, 17:23:51 »
Har spilt noen sesonger nå. Startet uten jobb, og fikk jobb med Leicester som jeg rykket opp med. Så sa jeg opp og fikk etter noen måneder jobb i HSV. En klubb med stort potensial. Nå har jeg i min andre sesong vunnet serien og nådd 8.dels finale i Champions League. Tips til gode spillere i FM etter min erfaring med spillere i HSV: Jose Sosa (hentet han fra Tottenham for 28 mill.), Jonathan Tah (fra u-akademiet til HSV), Ivica Olic (hentet han gratis). Og Heiko Westermann fra HSV er en fantastisk midtstopper!

Forøvrig har jeg kjørt en 4-3-3 med HSV, eller en 4-2-3-1 om du vil(med en offensiv mitb. og 2 sentrale), med stor suksess. Prøvde å kjøre 5-4-1, men lyktes ikke. Sannsynligvis fordi jeg ikke hadde spillertypene til det.
« Siste redigering: November 27, 2012, 17:26:12 av kalle_92 »