Skrevet av Emne: De beste plassene på ER  (Lest 1540 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mail2rj

De beste plassene på ER
« på: September 09, 2010, 19:13:52 »
Halla!
Skal over til Hull-kampen 9/11. D blir første pilgrimstur for min del, og lurer da på hvor man bør sitte på stadion? Tar gjerne imot tips helt ned på rad/setenummer-nivå:)
Takk folkens!

pale

Sv: De beste plassene på ER
« Svar #1 på: September 09, 2010, 19:47:04 »
Smaken er som baken...

Det spørs jo hva du er ute etter.
Vil du stå sammen med hard-core gutta og synge hele kampen? Da står du på North Stand.

Vil du stå nære bortefansen for å virkelig gni det inn når vi går opp til 3-0? Nederst på East stand eller i hjørnet på South stand.


Er du redd for å få sola i øynene (lite sannsynlig i Yorkshire) og vil sitte med fiffen (og Asbjørn)? John Charles Stand.

Vil du ha det beste setet på stadion?
Gjør som meg, kjøp plass på L32 Row UU plass 100. Da sitter du ytterst på raden (kort vei til øl og do i pause og først i busskøen) og samtidig langt nok inn under taket at du ikke bli våt i regnet.
Og du ser kampen utrolig bra!
« Siste redigering: September 09, 2010, 19:49:54 av pale »

Hobben

Sv: De beste plassene på ER
« Svar #2 på: September 09, 2010, 22:34:00 »
Jeg plasserer meg alltid på North Stand :)
Rogaland Whites

fjellhaugen

Sv: De beste plassene på ER
« Svar #3 på: September 10, 2010, 07:20:08 »
hvis jeg vil få med meg mest mulig av kampen sitter jeg på JC west stand. bestiller biletter tidlig sånn litt på midten der med 16 meteren.
da ser jeg godt og får med meg syngingen fra north stand
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rasmussen7

Sv: De beste plassene på ER
« Svar #4 på: September 10, 2010, 10:55:28 »
Skal stå på North stand for første gang
mot Preston... Gleder meg helt vilt!!!

fjellhaugen

Sv: De beste plassene på ER
« Svar #5 på: September 10, 2010, 15:24:14 »
Skal stå på North stand for første gang
mot Preston... Gleder meg helt vilt!!!
hey!!
da er vi to.
jeg har alltid sittet på west men debuterer på noth mot preston. dette må da være et sikkert tegn på 3 poeng ??? ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!