Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 228971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #720 på: Februar 06, 2011, 21:16:34 »
En ny David Hopkins ! KJEMPE! :D
Pontus ❤

ollebolle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #721 på: Februar 06, 2011, 21:22:20 »
Leeds ryktes å betale det dobbelte av hva Blackpool kunne per uke.

Høres ut som absolutt Rubbish!! 
[/quote]

Dette med lønn var det jeg også reagerte på.. Leeds har hatt en beinhard lønnspolitikk lenge nå og skal plutselig betale dobbelt av en PL klubb selv om det er Blackpool??

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #722 på: Februar 06, 2011, 22:17:48 »
Leeds ryktes å betale det dobbelte av hva Blackpool kunne per uke.

Høres ut som absolutt Rubbish!! 

Dette med lønn var det jeg også reagerte på.. Leeds har hatt en beinhard lønnspolitikk lenge nå og skal plutselig betale dobbelt av en PL klubb selv om det er Blackpool??
[/quote]

Det gjenstår bare å se om dette ryktet er bare en tørr spire som ikke vokser opp til et tre som igjen bærer frukter. Presisering - bedre lønn og betingelser, kort og godt en totalpakke som var dobbelt så bra som Blackpool sitt tilbud. Ordrett sitat fra annen kilde som dere får kose dere med å lete opp på nettet:
"He is now set to sign for Leeds on Monday after they were able to double the deal that was offered by Blackpool".

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #723 på: Februar 07, 2011, 02:08:34 »
Leeds ryktes å betale det dobbelte av hva Blackpool kunne per uke.

Høres ut som absolutt Rubbish!!  

Dette med lønn var det jeg også reagerte på.. Leeds har hatt en beinhard lønnspolitikk lenge nå og skal plutselig betale dobbelt av en PL klubb selv om det er Blackpool??

Det gjenstår bare å se om dette ryktet er bare en tørr spire som ikke vokser opp til et tre som igjen bærer frukter. Presisering - bedre lønn og betingelser, kort og godt en totalpakke som var dobbelt så bra som Blackpool sitt tilbud. Ordrett sitat fra annen kilde som dere får kose dere med å lete opp på nettet:
"He is now set to sign for Leeds on Monday after they were able to double the deal that was offered by Blackpool".
[/quote]

Blackpools beste spiller (om han er best betalt vet jeg ikke) Charlie Adam er på 8000 pund i uken.Vår best betalte er vel Schmeichel på 10-12000? Så helt over stokk og stein er det vel enda ikke.. Kan vel også være at han er tiltenkt en viktigere rolle i NpC-klubben Leeds enn i Pl-klubben Blackpool.Kan dette bety at det ikke blir noen Southern? Mulig B'pool hadde tenkt seg Stewart som erstatter?
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #724 på: Februar 07, 2011, 08:36:02 »
Rod Stewart er visstnok på vei til Elland Road.  :o :o
trenger en seiler...kult!
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #725 på: Februar 07, 2011, 11:44:52 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #726 på: Februar 07, 2011, 12:26:00 »
http://www.leedsunited.com/news/20110207/stewart-one-of-two-trialists-in-for-game_2247585_2287356

Stewart inn på TRIAL!

Fornuftig, synes nå jeg!  :)


Når du er nødt til å teste en spiller så er svaret i 99% av tilfellene at det i beste fall er stallfyll!

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #727 på: Februar 07, 2011, 12:45:56 »
http://www.leedsunited.com/news/20110207/stewart-one-of-two-trialists-in-for-game_2247585_2287356

Stewart inn på TRIAL!

Fornuftig, synes nå jeg!  :)


Når du er nødt til å teste en spiller så er svaret i 99% av tilfellene at det i beste fall er stallfyll!

Se på trial og lån som prøvetid, Jarle. Feilansettelser er noe jævla dritt, også i fotball

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #728 på: Februar 07, 2011, 12:49:52 »
Hmm... så lenge han klarer mer enn 60 minutter i snitt hver 4. kamp ;)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #729 på: Februar 07, 2011, 14:06:01 »
Leeds have handed trials to former Manchester United player Michael Stewart and an unnamed French midfielder.

Former Hearts and Hibernian midfielder Stewart, 29, who made a handful of appearances for Manchester United after arriving from Rangers in 1998, and the mystery Frenchman will take part in a behind-closed-doors friendly alongside new goalkeeper David Gonzalez.

http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=nonwire_soccer/11/02/07/manual_123153.html

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #730 på: Februar 07, 2011, 14:21:02 »
Mystery frenchman, huh? Spennende, en ny Dacourt?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #731 på: Februar 07, 2011, 14:22:47 »
Tror ikke de to spillerne her kan være så spennende når de er invitert på prøvespill.....da er man veldig usikker på om de duger...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #732 på: Februar 07, 2011, 14:26:46 »
Tror ikke de to spillerne her kan være så spennende når de er invitert på prøvespill.....da er man veldig usikker på om de duger...

Ja, dessverre. Det ser dermed ikke ut til at vi låner en PL-spiller med det første nei. Tror vi kan konkludere med at kampen på lørdag går uten noen nye spillere i troppen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #733 på: Februar 07, 2011, 14:26:52 »
Mystery frenchman, huh? Spennende, en ny Dacourt?
Cantona  ;D
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #734 på: Februar 07, 2011, 14:48:50 »
Tror ikke de to spillerne her kan være så spennende når de er invitert på prøvespill.....da er man veldig usikker på om de duger...

Eg syns det er spennande med prøvespelarar, men samstundes tek eg det som eit teikn på at vi ikkje får inn Premier League-kvalitet på lån som både Bates og Grayson har hinta om :(

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #735 på: Februar 07, 2011, 14:49:48 »
Evt Wiltord, der er uden klub :D
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #736 på: Februar 07, 2011, 14:56:48 »
Michael James Stewart (30 så godt som - født 26 februar 1981). Skotte som var innom Manure og forlot møkka i 2004. Kjent for drivende tempo og særdeles friske taklinger når han kommer på etterskudd, derav et "pent" antall bookinger og utvisninger på rullebladet.

Spilte senest for Hearts inntil han fikk et tilbud fra Tyrkia i fjor som var for godt til å være sant. Genclerbirligi betalte ikke lønn og kontrakten ble annulert nå i januar.

FansFC.com skriver at han skal signere for Leeds United på mandag!!!??? Også Blackpool sies å ha vist stor interesse, men at lønn ble utslagsgivende. Leeds ryktes å betale det dobbelte av hva Blackpool kunne per uke.

Høres ut som absolutt Rubbish!!  

Rubbish med sennep og ketchup, eller bare naturell - Jon R?

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #737 på: Februar 07, 2011, 15:03:10 »
Michael James Stewart (30 så godt som - født 26 februar 1981). Skotte som var innom Manure og forlot møkka i 2004. Kjent for drivende tempo og særdeles friske taklinger når han kommer på etterskudd, derav et "pent" antall bookinger og utvisninger på rullebladet.

Spilte senest for Hearts inntil han fikk et tilbud fra Tyrkia i fjor som var for godt til å være sant. Genclerbirligi betalte ikke lønn og kontrakten ble annulert nå i januar.

FansFC.com skriver at han skal signere for Leeds United på mandag!!!??? Også Blackpool sies å ha vist stor interesse, men at lønn ble utslagsgivende. Leeds ryktes å betale det dobbelte av hva Blackpool kunne per uke.

Høres ut som absolutt Rubbish!!  

Rubbish med sennep og ketchup, eller bare naturell - Jon R?

Hatter serveres vel med ketchuo og sennep....  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Yeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #738 på: Februar 07, 2011, 15:27:36 »
Ifølge leedsrumours er det denne franskmannen som er på prøvespill:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ousmane_Dabo

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #739 på: Februar 07, 2011, 15:35:52 »
Ifølge leedsrumours er det denne franskmannen som er på prøvespill:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ousmane_Dabo

Han har ihvertfall spilt på bra nivå før.. det er en start!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #740 på: Februar 07, 2011, 15:36:09 »
Ifølge leedsrumours er det denne franskmannen som er på prøvespill:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ousmane_Dabo

Han har jo en decent karriere bak seg han...er han kapabel til å fjerne kneskåler i championship?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #741 på: Februar 07, 2011, 15:36:16 »
Ifølge leedsrumours er det denne franskmannen som er på prøvespill:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ousmane_Dabo

Er han i nærheten av det han var i glansdagene er det jo et funn! Han og Dacourt lå vel side om side i vannskorpen til det franske landslaget for noen år siden.. Snart 34, men masse toppnivåerfaring, kan bidra med mye!
KEEP FIGHTING!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #742 på: Februar 07, 2011, 15:38:22 »
Ifølge leedsrumours er det denne franskmannen som er på prøvespill:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ousmane_Dabo

Er han i nærheten av det han var i glansdagene er det jo et funn! Han og Dacourt lå vel side om side i vannskorpen til det franske landslaget for noen år siden.. Snart 34, men masse toppnivåerfaring, kan bidra med mye!

Aner vi en ny Faye?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #743 på: Februar 07, 2011, 15:48:57 »
Ifølge leedsrumours er det denne franskmannen som er på prøvespill:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ousmane_Dabo

Er han i nærheten av det han var i glansdagene er det jo et funn! Han og Dacourt lå vel side om side i vannskorpen til det franske landslaget for noen år siden.. Snart 34, men masse toppnivåerfaring, kan bidra med mye!

Aner vi en ny Faye?

Eg let meg ikkje begeistre i stor grad av dette ryktet. Skadehistorikken frå tida i City og antal kampar dei siste tre åra vitnar ikkje om kvalitet. Men karrieren sett under eitt, har Dabo absolutt ein god CV som bør vere god nok for NpC.

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #744 på: Februar 07, 2011, 16:30:48 »
Tror ikke de to spillerne her kan være så spennende når de er invitert på prøvespill.....da er man veldig usikker på om de duger...

En viss Davide Somma hadde vel en ganske så ekstensiv trial!   Just saying....  ;)
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #745 på: Februar 07, 2011, 16:32:29 »
Ifølge leedsrumours er det denne franskmannen som er på prøvespill:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ousmane_Dabo

Er han i nærheten av det han var i glansdagene er det jo et funn! Han og Dacourt lå vel side om side i vannskorpen til det franske landslaget for noen år siden.. Snart 34, men masse toppnivåerfaring, kan bidra med mye!

Aner vi en ny Faye?

auren

Var fristet til å påpeke det selv, men isåfall er det en "Faye" som har spilt på langt høyere nivå! Av det jeg har sett av ham er han mye mer mobil enn godeste Amdy var.
KEEP FIGHTING!!

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #746 på: Februar 07, 2011, 16:38:21 »
Er jo ikke akkurat noen ungfole lenger, så han får vel ikke noen kjempelengde på en evt. kontrakt. Ut sesongen med opsjon på forlengelse kanskje?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #747 på: Februar 07, 2011, 16:53:44 »
Både Michael Stewart og Ousmane Dabo ville være GREAT!!! Breddespillere, som sagtens kan udfylde en rolle på 1.holdet. Hvis Killa, Jonny eller Bradley skulle ha en pause :) Håber at de begge signer og er med i truppen lørdag mod Bristol :)

MOT
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #748 på: Februar 07, 2011, 16:58:49 »
Liverpool vuderer å vise intresse for Davide Somma i sommer.
Rogaland Whites

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #749 på: Februar 07, 2011, 17:49:00 »
Vurderer å vise interesse?

I overkant vagt blir det ikke det da? Det er jo vagt selv for ryktetråden...  ???
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)