Skrevet av Emne: Rykter: Ny head-coach  (Lest 207210 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #510 på: Mai 25, 2017, 18:35:34 »
David O'Leary

Hi @andrearadri I'm held in very high regard by #LUFC fans and am willing to work for next to nothing. Give us a call #TheReturn

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #511 på: Mai 25, 2017, 18:47:11 »
Har vi noensinne hatt samme manager to ganger bortsett fra i en caretakerposusjon?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #512 på: Mai 25, 2017, 18:48:19 »
Det blir nok ikke vanskelig å få inn en ny mann, men klarer klubben å rekruttere den riktige?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #513 på: Mai 25, 2017, 19:12:07 »
David O'Leary

Hi @andrearadri I'm held in very high regard by #LUFC fans and am willing to work for next to nothing. Give us a call #TheReturn
Fra en parodikonto, ikke noe seriøst med denne  :P ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #514 på: Mai 25, 2017, 19:45:51 »
David O'Leary

Hi @andrearadri I'm held in very high regard by #LUFC fans and am willing to work for next to nothing. Give us a call #TheReturn
Fra en parodikonto, ikke noe seriøst med denne  :P ;)

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #515 på: Mai 25, 2017, 22:47:19 »
http://www.tv2.no/sport/9151339/

Sjansen er nok ikke stor, men hva med et forsøk på å kuppe denne karen?
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #516 på: Mai 25, 2017, 23:14:49 »
http://www.tv2.no/sport/9151339/

Sjansen er nok ikke stor, men hva med et forsøk på å kuppe denne karen?
Er jo lov å håpe, men blir sannsynligvis Soton på han.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #517 på: Mai 26, 2017, 00:31:21 »
Ønske til ny trener: Spill engasjerende, spennende offensiv fotball. Vær så snill.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #518 på: Mai 26, 2017, 08:03:38 »
Ønsker meg et opprykk til PL.


Samme hvordan!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #519 på: Mai 26, 2017, 10:04:58 »
Ser at folk drømmer om Silva, det er aldri dumt å drømme, men Silva kommer aldri til oss. Han skal til en klubb som skal spille CL og Championship.

Alt tyder på Karanka, men det ser ikke jeg på som noe positivt. Fotballen er kjedelig, han krangler med alt og alle osv osv.

Ranieri har gjort sitt tror jeg, han klarer det ikke igjen.

Grayson er noen år klokere nå, vi spilte tidvis meget god fotball med han som manager. Kanskje det er på tide med en reunion?

Pardew er en selvopptatt skøyer.

Moyes er så traust at jeg begynner å grine bare jeg ser han.

Hvem er det som er igjen da?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #520 på: Mai 26, 2017, 10:07:25 »
Karanka er jo den klare favoritten i media. Det er ikke overraskende med Real Madrid-linken mellom han og Bravo.

Vi er vel kollektivt ikke veldige entusiastiske til spanjolen, men vi må ikke glemme at han tok M'boro fra bunnen av tabellen til å ende som middelhavsfarer i 2013/2014 (tok over i november det året), til play off-finale i 2014/15 og deretter opprykk via andreplass i 2015/16.

Er vi litt raske med å takke nei...?
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #521 på: Mai 26, 2017, 10:21:02 »
Karanka er jo den klare favoritten i media. Det er ikke overraskende med Real Madrid-linken mellom han og Bravo.

Vi er vel kollektivt ikke veldige entusiastiske til spanjolen, men vi må ikke glemme at han tok M'boro fra bunnen av tabellen til å ende som middelhavsfarer i 2013/2014 (tok over i november det året), til play off-finale i 2014/15 og deretter opprykk via andreplass i 2015/16.

Er vi litt raske med å takke nei...?

Kanskje, personlig har jeg ikke likt fotballen som har blitt sparket under han. Dessuten så viste han en stahet i PL som til slutt endte med nedrykk, ikke vet jeg om han kunne reddet de fra nedrykk hvis han hadde latt spillere som ikke spilte bra få varme benken litt samt kunne forandre på formasjonen når det passet seg.

Han er litt som Monk, safety first, Plan B er ikke eksisterende og det går greit for fansen så lenge man vinner.

Han er vel den beste kandidaten av de som er lansert selv om det ikke gjør at jeg hopper i stolen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #522 på: Mai 26, 2017, 10:22:08 »
Uansett viktig å få på plass ny manager rimelig raskt. På den måten kan manageren snakke med spillerne før de tar ferie. Og ikke minst så er da en ferie for spilerne tid for tankegang.
Eksempel. Wood er på ferie på Ibiza. Tilfeldigvis er da Mark Hughes også på ferie der samtidig. Ja tilfeldigvis. Da er det naturlig at de snakker sammen sån litt løst i baren om øl , damer og litt visking om jammen kom til oss du. Vi hart troa på deg og du vil få en lønnsøkning og spille i Premier League.
For verden er full av tilfeldigheter innen fotballen

Dennis

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #523 på: Mai 26, 2017, 10:44:07 »
Uansett viktig å få på plass ny manager rimelig raskt. På den måten kan manageren snakke med spillerne før de tar ferie. Og ikke minst så er da en ferie for spilerne tid for tankegang.
Eksempel. Wood er på ferie på Ibiza. Tilfeldigvis er da Mark Hughes også på ferie der samtidig. Ja tilfeldigvis. Da er det naturlig at de snakker sammen sån litt løst i baren om øl , damer og litt visking om jammen kom til oss du. Vi hart troa på deg og du vil få en lønnsøkning og spille i Premier League.
For verden er full av tilfeldigheter innen fotballen

Mark Hughes på Ibiza? ;D ;D ;D

Disse "tilfeldighetene" får du ikke stoppet. Spillerne, trenere og agenter spiser "tilfedigvis" middag eller møtes plutselig for en kopp kaffe. Men du har absolutt helt rett i at dette må på plass raskt. Planlegging for neste sesong er vel allerede gått i gang, men den nye treneren skal ha "sine" trenere, samt spillere inn og implementere nye treningsrutiner etc etc. Vi kan ikke skrive august når dette påbegynnes. Leedsstallen er også ganske strippet i forhold til i fjor. Det gir både utfordringer, men også store muligheter for en ny manager til å hente sine folk.

Når det gjelder eksempelet ditt - selv om jeg helst ikke vil tenke på Mark Hughes i badebukse - så har du et godt poeng. Spillerne må også vite om forholdene for neste år. Ledelsens ambisjoner kan ha alt å si for om spilleren godtar dagens sportslige og lønnsnivå eller om han begynner å tenke på fremtiden et annet sted, grunnet usikkerheten ellers.

Leedsfan: Jeg er helt enig. Karanka er ingen favoritt hos meg heller, ville bare påpeke at han har gjort meget gode ting i denne divisjonen før. Jeg har vondt for å se at det ikke blir han, da alt tilsynelatende ligger til rette; kjennskap til Bravo, er i England allerede , kjenner divisjonen, antakelig et lønnsnivå som er realistisk, ledig på markedet. Det er derimot lov å håpe på et mer spennende navn.
« Siste redigering: Mai 26, 2017, 10:45:44 av Dennis »
Marching on together!

samadhi

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #524 på: Mai 26, 2017, 11:05:13 »
Hva med Alex Neil??

Pur ung manager som gjorde stor suksess først i Hamilton også i Norwich.
Gikk litt dårligere i Norwich mot slutten riktignok.

Usikker på spillestil, men Norwich har vel alltid stått for en underholdende fotball.
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #525 på: Mai 26, 2017, 11:08:20 »
Hva med Alex Neil??

Pur ung manager som gjorde stor suksess først i Hamilton også i Norwich.
Gikk litt dårligere i Norwich mot slutten riktignok.

Usikker på spillestil, men Norwich har vel alltid stått for en underholdende fotball.

Nei til ung fremmadstormende manager.
Det Leeds trenger er en manager med navn som lokker til seg de riktige spillerne bare på navnet sitt. Og suksess i Hamilton. Vel vel. Blir som at RBK skal ansette en trener fordi han har hatt suksess i Ytre Arna det

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #526 på: Mai 26, 2017, 11:23:30 »
Uansett viktig å få på plass ny manager rimelig raskt. På den måten kan manageren snakke med spillerne før de tar ferie. Og ikke minst så er da en ferie for spilerne tid for tankegang.
Eksempel. Wood er på ferie på Ibiza. Tilfeldigvis er da Mark Hughes også på ferie der samtidig. Ja tilfeldigvis. Da er det naturlig at de snakker sammen sån litt løst i baren om øl , damer og litt visking om jammen kom til oss du. Vi hart troa på deg og du vil få en lønnsøkning og spille i Premier League.
For verden er full av tilfeldigheter innen fotballen


Her er Woods ferie:

 Good luck to @officialcwood who has been named captain of @NZ_Football's 23 man squad for the build-up to this summer's #ConfedCup


Kampene går som nevnt på stranden på Ibiza.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #527 på: Mai 26, 2017, 11:36:24 »
Hva med Alex Neil??

Pur ung manager som gjorde stor suksess først i Hamilton også i Norwich.
Gikk litt dårligere i Norwich mot slutten riktignok.

Usikker på spillestil, men Norwich har vel alltid stått for en underholdende fotball.

Nei til ung fremmadstormende manager.
Det Leeds trenger er en manager med navn som lokker til seg de riktige spillerne bare på navnet sitt. Og suksess i Hamilton. Vel vel. Blir som at RBK skal ansette en trener fordi han har hatt suksess i Ytre Arna det

Glemmer du at Alex Neill har trent lag i Premier League?

Jeg sier ikke nødvendigvis at Neill er riktig mann, men sammenligningen blir feil. Klart Leeds skal ha en fremadstormende manager som Pocchetino, Howe eller Silva fremfor et fossil som Pardew, Pearson, Allardyce eller Moyes. Fotballen utvikler seg.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #528 på: Mai 26, 2017, 12:26:34 »
Hva med Alex Neil??

Pur ung manager som gjorde stor suksess først i Hamilton også i Norwich.
Gikk litt dårligere i Norwich mot slutten riktignok.

Usikker på spillestil, men Norwich har vel alltid stått for en underholdende fotball.

Nei til ung fremmadstormende manager.
Det Leeds trenger er en manager med navn som lokker til seg de riktige spillerne bare på navnet sitt. Og suksess i Hamilton. Vel vel. Blir som at RBK skal ansette en trener fordi han har hatt suksess i Ytre Arna det

Glemmer du at Alex Neill har trent lag i Premier League?

Jeg sier ikke nødvendigvis at Neill er riktig mann, men sammenligningen blir feil. Klart Leeds skal ha en fremadstormende manager som Pocchetino, Howe eller Silva fremfor et fossil som Pardew, Pearson, Allardyce eller Moyes. Fotballen utvikler seg.

Trente de med fiasko. Og de andre du trekker frem er ikke fremmadstormende. Fremmadstormende er unge uerfarne managere det

Dennis

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #529 på: Mai 26, 2017, 12:49:08 »
Hva med Alex Neil??

Pur ung manager som gjorde stor suksess først i Hamilton også i Norwich.
Gikk litt dårligere i Norwich mot slutten riktignok.

Usikker på spillestil, men Norwich har vel alltid stått for en underholdende fotball.

Nei til ung fremmadstormende manager.
Det Leeds trenger er en manager med navn som lokker til seg de riktige spillerne bare på navnet sitt. Og suksess i Hamilton. Vel vel. Blir som at RBK skal ansette en trener fordi han har hatt suksess i Ytre Arna det

Glemmer du at Alex Neill har trent lag i Premier League?

Jeg sier ikke nødvendigvis at Neill er riktig mann, men sammenligningen blir feil. Klart Leeds skal ha en fremadstormende manager som Pocchetino, Howe eller Silva fremfor et fossil som Pardew, Pearson, Allardyce eller Moyes. Fotballen utvikler seg.

Trente de med fiasko. Og de andre du trekker frem er ikke fremmadstormende. Fremmadstormende er unge uerfarne managere det

Han tok de opp til PL med alle de økonomiske gevinster det har for en såpass liten klubb som Norwich. Ja, de rykket ned igjen, men "fiasko"? Vel, gitt dine krav om at alle fotballklubber må vinne flere pokaler i året for å ha en godkjent sesong, så legger vi vel den diskusjonen død umiddelbart.

Howe og Poccehetino er ikke fremadstormende? De har ikke kommet fra "intet" til å bli blant de mest ettertraktede på øya (Howe) og Europa (Pocchetino) på få år? Ok, men da blir det et definisjonsspørsmål da.

Eddie Howe - alder 39 - ung manager, har tatt B'mouth fra League Two til Premier League = fremadstormende
Pochettino - alder 45 - realtivt ung manager, kom til England for bare et par år siden og har gjort Tottenham til gullkandidat og halve Europa ligger langflat etter han = fremadstormende

Jeg trodde fremadstormende betyr at man tar skritt fremover i høyt tempo...
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #530 på: Mai 26, 2017, 13:02:03 »
Hva med Alex Neil??

Pur ung manager som gjorde stor suksess først i Hamilton også i Norwich.
Gikk litt dårligere i Norwich mot slutten riktignok.

Usikker på spillestil, men Norwich har vel alltid stått for en underholdende fotball.

Nei til ung fremmadstormende manager.
Det Leeds trenger er en manager med navn som lokker til seg de riktige spillerne bare på navnet sitt. Og suksess i Hamilton. Vel vel. Blir som at RBK skal ansette en trener fordi han har hatt suksess i Ytre Arna det

Glemmer du at Alex Neill har trent lag i Premier League?

Jeg sier ikke nødvendigvis at Neill er riktig mann, men sammenligningen blir feil. Klart Leeds skal ha en fremadstormende manager som Pocchetino, Howe eller Silva fremfor et fossil som Pardew, Pearson, Allardyce eller Moyes. Fotballen utvikler seg.

Trente de med fiasko. Og de andre du trekker frem er ikke fremmadstormende. Fremmadstormende er unge uerfarne managere det

Han tok de opp til PL med alle de økonomiske gevinster det har for en såpass liten klubb som Norwich. Ja, de rykket ned igjen, men "fiasko"? Vel, gitt dine krav om at alle fotballklubber må vinne flere pokaler i året for å ha en godkjent sesong, så legger vi vel den diskusjonen død umiddelbart.

Howe og Poccehetino er ikke fremadstormende? De har ikke kommet fra "intet" til å bli blant de mest ettertraktede på øya (Howe) og Europa (Pocchetino) på få år? Ok, men da blir det et definisjonsspørsmål da.

Eddie Howe - alder 39 - ung manager, har tatt B'mouth fra League Two til Premier League = fremadstormende
Pochettino - alder 45 - realtivt ung manager, kom til England for bare et par år siden og har gjort Tottenham til gullkandidat og halve Europa ligger langflat etter han = fremadstormende

Jeg trodde fremadstormende betyr at man tar skritt fremover i høyt tempo...

Tenkte på en annen Howe. men til Pocchetino. Han hadde en god cv før han kom til Tottenham. Han hadde vist at han takla øverste nivå. Derfor regner jeg ikke han som ung fremmadstormende

Howe i Bournemouth er et eksempel man kun treffer på et fåtall på mange år. Og skulle man tenkt slik burde Monk aldri vært ansatt da Monk ikke hadde suksess med Swansea før han kom til Leeds.


Neil vil jeg ikke ha da jeg ser på han som en svak manager.

Suksess for meg betyr at man rykker op med en klubb og beholder plassen i Premier League med god margin. Nedrykk er fiasko



Dennis

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #531 på: Mai 26, 2017, 13:16:04 »
Jeg vil i alle fall ha en dyktigst mulig trener. Om han tilfredsstiller ditt krav til navn, er - for meg - uvesentlig. Slik mine krav (eller mangel på) ikke betyr noe for din mening, selvsagt.
Jeg vil heller ha en moderne, ung og fremadstormende trener enn en dinosaur som skal gå de samme opptrådte stiene igjen og igjen.

Jeg vil også anta at vi får en typisk hands on-trener og ikke en tradisjonell manager. Radrizzani fyller nå styrerom og administrasjon, senest med Angus Kinnear, for å ta seg av spesifikke roller i klubben. Antakelig vil også deler av det sportslige (rekruttering feks) settes bort, slik at head coach kan fokusere på kjegler og hatter.

Da er det også mange tradisjonelle typer som faller bort. Mange managere, eksempelvis Alex Ferguson,  er/var ikke på treningsfeltet daglig. En slik type får vi neppe i trenerstolen.
« Siste redigering: Mai 26, 2017, 13:33:52 av Dennis »
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #532 på: Mai 26, 2017, 13:21:26 »


Tenkte på en annen Howe. .


Gode gamle Don Howe??? :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #533 på: Mai 26, 2017, 14:37:05 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #534 på: Mai 26, 2017, 15:12:21 »
Behøver ikke ha med managerrykter å gjøre, men Daily Star-journo:
Jeremy Cross‏ @CrossyDailyStar  16m
A development at Leeds coming up at 3pm.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #535 på: Mai 26, 2017, 15:13:11 »
Ønske til ny trener: Spill engasjerende, spennende offensiv fotball. Vær så snill.
Amen. Dermed ikke verdens kjedeligste spanjol - Karanka.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #536 på: Mai 26, 2017, 15:14:47 »
Hva med Alex Neil??

Pur ung manager som gjorde stor suksess først i Hamilton også i Norwich.
Gikk litt dårligere i Norwich mot slutten riktignok.

Usikker på spillestil, men Norwich har vel alltid stått for en underholdende fotball.

Nei til ung fremmadstormende manager.
Det Leeds trenger er en manager med navn som lokker til seg de riktige spillerne bare på navnet sitt. Og suksess i Hamilton. Vel vel. Blir som at RBK skal ansette en trener fordi han har hatt suksess i Ytre Arna det
Det klokeste du har postet på dette forumet. Du kommer deg...

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #537 på: Mai 26, 2017, 15:16:08 »
Behøver ikke ha med managerrykter å gjøre, men Daily Star-journo:
Jeremy Cross‏ @CrossyDailyStar  16m
A development at Leeds coming up at 3pm.
Tipper teknisk direktør ansettes.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #538 på: Mai 26, 2017, 16:04:18 »
Stemmer dette. Ja da er vel antagelig Raniaeri eneste reelle kandidaten som er ledig på markedet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #539 på: Mai 26, 2017, 16:04:50 »
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/617581/Claudio-Ranieri-Leeds-United-next-manager-Garry-Monk-Exclusive-Elland-Road

EXCLUSIVE: Claudio Ranieri approached by Leeds to replace Garry Monk
CLAUDIO RANIERI could be set for a shock return to management with Leeds.

By Jeremy Cross, Chief Sports Writer / Published 26th May 2017

Claudio Ranieri has been approached by Leeds United
The Championship outfit have targeted the Italian following Gary Monk's decision to resign.

Monk quit yesterday following a dispute with club bosses over the length of contract he had been offered.

It has left the Yorkshire outfit reeling and fans stunned just weeks after Leeds missed out on the play-offs.
But new owner Andrea Radrizzani could now turn to Ranieri in what would be a huge coup for the fallen giants.


 
“Andrea Radrizzani has approached Claudio Ranieri about him taking charge of Leeds”
Claudio Ranieri to Leeds
Ranieri has been out of work since being sacked by Leicester in February - just nine months after leading them to the Premier League title.
The decision stunned the world of football, coming so soon after the Italian had masterminded the greatest title triumph of all time.
Ranieri has been in demand ever since, but has turned down several offers, including deals with Inter Milan and Watford.
But Starsport can reveal Radrizzani has approached Ranieri about him taking charge of Leeds and is confident of luring him to Elland Road.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan