Skrevet av Emne: Overklassesnobben i Norge og Politikere  (Lest 2250 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Overklassesnobben i Norge og Politikere
« på: Oktober 30, 2006, 12:19:15 »
http://www.dagbladet.no/kultur/2006/10/29/481143.html

Ser at de setter opp Peer Gynt foran overklassen i Norge i Egypt. Stykket settes atpåtil opp på Norsk.
Det er ikke bare Langslett som skal overvære dette Det nevnes i andre artikler at Dronning Sonja og store deler av toppeliten skal se på dette bortkastede oppsettet, Hadde de satt det opp på Egyptisk så ville saken vært litt annerledes da de kunne formidlet Peer Gynt til Egyptere. Men da hadde vel ikke Sossen fra Norge kommet nedover. En annen ting som jeg reagerer på er følgende. Hvis det hadde vært den vanlige mann i gata som hadde prøvd seg på å få utsatt en operasjon fordi de ville sett på noe slikt. Ja da ville han eller hun fått beskjed om at de måtte bakerst i køen igjen.Dette er en skammelig bruk av Fellesskapets penger.
Se bare på hva våre politikere gjør med skattepengene. De godtar det ene idiotiske prosjektet etter det andre (operaen osv),fordi de selv vil nyte godt av å være såkalt kultiverte.
Dagens politikere har ikke bakkekontakt med virkeligheten og burde fjernes fra det politiske verv.
Jeg tipper at denne regninga av dette oppsettet tar Den Norske Stat seg av. Det kommer vel på en 20 mill minimum.Samtidig så er det barn som ligger i sykehuskø fordi sykehusene ikke har penger til operasjoner fordi de såkalte rike gjør hva F...n de vil.
I min økonomiske hverdag så tar jeg å betaler de regningene som er viktigst først og tar de tter tur. Har jeg ikke nok penger denne måneden så må jeg kutte ned på såkalte ting som jeg ikke trenger.
I Norge flommer det over av penger i Oljefondet. Men skal vi bruke av dem til å bekjempe dagens kriminalitet og sykehuskøer.Nei her sitter politikerne og sier at oljefondet skal dekke fremtidens pensjoner. Dette er pisspreik.Bruk av oljefondet og få Norge på rett kurs.La Politi,Sykehus osv få den økonomiske sikkerheten de trenger for å løse de oppgaver de har.La mennesker som er ute å kjøre økonomisk få et billig lån i Husbanken til å komme seg på beina igjen. Det er alt for mange mennesker som går økonomisk til grunne her i landet fordi skillsmisser osv har knekt dem økonomisk.
Det er faktisk en skam slik  Politikerne valter og skalter med det Norske folks penger.Tipper at alle her inne hadde kutta ut f.eks en Leedskamp på puben hvis det går utover sin egen økonomi.Hadde dere valgt å ikke kjøpe medisinen dere trenger fordi dere hadde satt av 1000 kroner til den ene kampen. Nei da hadde dere kjøpt medisiner og heller hørt på kampen på radio.Det er slik politikere bør tenke. Betale først det som mangler i det Noerske samfunn og så heller satt det som ble til overs inn på en konto. Altså detviktigst først. Dette kalles prioriteringer.Dette r noe politikere ikke kan.[:(!]



chief

Re: Overklassesnobben i Norge og Politikere
« Svar #1 på: Oktober 30, 2006, 12:57:55 »
h.b. for president!


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Knut-

Re: Overklassesnobben i Norge og Politikere
« Svar #2 på: Oktober 31, 2006, 01:13:38 »
Egyptisk ja......................Du får det sagt!

Du får sørge for å bli med på en liste til neste valg h.b. Da går det mot lysere tider.
medlem 191

SirOlsen

Re: Overklassesnobben i Norge og Politikere
« Svar #3 på: Oktober 31, 2006, 02:19:54 »
Det er vel Norge i et nøtteskall... feie styggedommen under teppet og fremstå som flinkeste i klassen... noe som absolutt ikke stemmer.. det ser vi jo bare i eksemplet fra h.b

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-