Skrevet av Emne: Neil Warnock i møte hos Hampshire Whites fredag 24 februar...  (Lest 1868 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Odin

Jeg ble invitert med på supportermøte hos Hampshire Whites I kveld. Veldig interessant. Warnock dukket opp, ingen visste noe om det, og han var veldig positiv.

I panelet: Neil Warnock, Mick Jones (ass mgr), Peter Lorimer, Paul Connolly, Zac Thompson, Ian Baird og Gwyn Williams  I Portsmouth fredag kveld 24 februar:

Warnock:
•   De som startet mot Doncaster fortjener en sjanse mot Portsmouth
•   På bortebane får du ofte se hva som bor i en spiller
•   Vi trenger et par ledertyper på banen. De er ikke i klubben idag. Vi trenger naturlige ledere
•   Prøvde å signere 2 spillere denne uka. De kommer sannsynligvis før neste kamp.
•   Fikk tilbud om noen denne uka, men de var ikke bedre enn de vi har...
•   Dere får se endringer i neste hjemmekamp
•   Når dere ser hvem jeg bringer inn, skjønner dere hva jeg mener og er ute etter
•   Penger er ikke alt; QPR rykket opp og brukte halvparten ifht Norwich og Swansea
•   Har respekt for Bates (sikkert mer enn mange av dere...), vi hadde et kort møte og fant tonen
•   Fikk tilbud om andre jobber mens jeg satt i møte med Bates
•   Denne oppgaven motiverer meg. Jeg har 7 opprykk så langt og vil gjerne ha 8
•   Det blir hardt denne sesongen, men vi har fortsatt sjansen.
•   We will give it a go, and for sure go up next year if not successful this spring
•   De to lagene I toppen er ikke kjempegode men har vist stabilitet. Birmingham er i god form, men det er fortsatt åpning for playoff (alle slår alle)
•   Jeg har alltid vært lojal mot de klubbene jeg har vært i. Det må fungere mellom meg og the chairman.  I Sheffield U kom jeg på kant med formannen. Han ville ha inn et stort navn..B Robson...se hvor de er idag...
•   ?Får du penger til å forsterke i sommer? Har ikke tenkt så langt...
•   Viktig for klubber å gå i balanse økonomisk. Ã… signere spillere betyr ikke nødvendigvis å kjøpe dyrt. Noen av de beste i QPR var fri transfers
•   Leeds har fantastiske supportere, 30000 på tribunen ”appeal to me”
•   Fotballen går i bølgedaler. Det er på tide at Leeds får framgang og kommer opp der de hører hjemme
•   Vi må stå sammen, get behind the club
•   Vi må stabilisere laget. Starte med forsvaret. Det må fungere, du rykker ikke opp med å slippe inn mange mål. Samtidig må vi underholde, det er viktig at supporterne går hjem og har ”enjoyed the match”
•   Vi må ha spillere som vil være hos oss og er 100% ærlige, har ikke bruk for spillere som Townsend. Agenten stod bak...He was tapped up by Birmingham
•   Shaun Derry gjorde en kjempejobb for meg i Palace og QPR
•   Sønnen min bor i Leeds. Jeg er ikke på internet men det var godt å høre at fansen vil ha meg (Leeds forum)
•   Portsmouth er i trøbbel økonomisk men har fortsatt et sterkt lag på papiret



Paul Connolly:
•   Treningen og opplegget den siste uka har vært mye mer taktisk. Just what we needed...

Peter Lorimer:
•   ?: Intervjuet dere flere for managerjobben?. Snakket med Bates og det var en no brainer å få inn Warnock. Han er kjempemotivert og vil så gjerne ha 8 opprykk (Warnock og Graham Taylor har begge 7) Svarte ikke på spørsmålet...
•   ?: Billettpriser, for dyrt, vi mister ungdommen. Forferdelig svar fra Peter. Min gamle ungdomshelt er blitt en tafatt åndelig slave av Bates...
•   Vi gir bort 700 billetter til skoler og lokale myndigheter til hver hjemmekamp. Kan ikke selge til lav pris pga sesongkort holdere (forferdelig argumentasjon)

Gwyn Williams:
•   Thorpe Arch; eieren sitter med stor sigar og tror han kan tjene store penger
•   Anlegget er ikke ideelt, bare en vei inn og ut, får ikke skilt media, spiller og andre. Trenger å moderniseres
•   Vi ser oss rundt etter et nytt anlegg, kanskje på en nedlagt skole som har bane anlegg
•   Vi trodde vi hadde signert  spillere sist mai. De skulle bare på ferie først. I juni signerte 1 for Forest, 1 for Leicester og 2 for Ipswich... (han sa ingenting om hvorfor tilbudene vi gav var for dårlige)
•   Lønnsnivået i fotballen er uforsvarlig. Klubbene må holde på sin politikk. Robin van Persie signerer ikke for Arsenal uten at han får 200k i uka, så han går nok til Real Madrid eller lignende...
•   ?A White?. Håper å avklare i vår, forhandlingene har strandet så langt. Partene står langt fra hverandre. Det står om penger...
•   ?Hvorfor har vi ikke lag i reserve serien? Vi får mer ut av å spille behind closed doors på gode baner mot gode lag, enn å spille på en dårlig bane mot 45 og 16 åringer på reservelagene til Lincoln og Hartlepool. I tillegg får vi styrt kampoppsettet så manageren får sett på spillerne...

Ian Baird:
•   Ã… være manager er en kjempetøff business, alle er bare 5 kamper unna sparken
•   ? Alan Smith? : Vi skulle signert Alan Smith...Leeds boy...

Alt i alt veldig interessant og inspirerende kveld. Warnock var i kjempeform og trollbandt  forsamlingen.

Vi må vinne på lørdag! MOT
« Siste redigering: Februar 25, 2012, 07:59:47 av Odin »

Blank_File

Sv: Neil Warnock i møte hos Hampshire Whites fredag 24 februar...
« Svar #1 på: Februar 25, 2012, 02:21:00 »
Mye grei info. Takker! ;)

kongsmo

Sv: Neil Warnock i møte hos Hampshire Whites fredag 24 februar...
« Svar #2 på: Februar 25, 2012, 02:22:32 »
bra jobba, takk takk!!
"SNIFFER"

Mats-

  • Gjest
Sv: Neil Warnock i møte hos Hampshire Whites fredag 24 februar...
« Svar #3 på: Februar 25, 2012, 08:55:05 »
Sweet, takk!

Woody

Sv: Neil Warnock i møte hos Hampshire Whites fredag 24 februar...
« Svar #4 på: Februar 25, 2012, 09:14:26 »

Vakkert,mykje god info.Høyrest ut som Warnock gjorde eit veldig godt inntrykk.We need
Takkar for god info
LIFE IS LEEDS

Håkon

Sv: Neil Warnock i møte hos Hampshire Whites fredag 24 februar...
« Svar #5 på: Februar 25, 2012, 09:16:32 »


Takker jeg også, mye god info..
Leeds for alltid

HåvardK

Sv: Neil Warnock i møte hos Hampshire Whites fredag 24 februar...
« Svar #6 på: Februar 25, 2012, 12:42:53 »


Takker jeg også, mye god info..
+1

asLeeds

Sv: Neil Warnock i møte hos Hampshire Whites fredag 24 februar...
« Svar #7 på: Februar 25, 2012, 13:28:38 »
Flott Odin.
DALHEIM WHITES

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Neil Warnock i møte hos Hampshire Whites fredag 24 februar...
« Svar #8 på: Februar 27, 2012, 12:55:24 »
Morsom lesning og interessant!! Får mere og mere sans for NW!!
Yeboahs vitne