Skrevet av Emne: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)  (Lest 72470 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #30 på: Mai 11, 2009, 02:38:47 »
Ser ikke bra ut dette her.  Så fort playoff er i gang går rullgardina ned for Leeds. Elendig kamp der så og si ingenting blir skapt. 1 baklengs på Elland Road så er løpet kjørt i år også. ;)

Og der var jaggu meg forumets egen lille solstråle på plass igjen også.  ;D
- Leif Olav

bmoen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #31 på: Mai 11, 2009, 10:32:23 »
Du hadde vel sagt det samme hvis hvis jeg hadde sagt at Leeds ikke vinner FA-cupen heller! Har funnet ut at det er best for dere turtelduer at jeg holder meg mest mulig vekk fra forumet, så kan dere dulleprate og psyke dere opp som dere vil. Sunn fornuft, realisme, konstruktiv kritikk og meninger som ikke faller sammen med deres egne er det tydeligvis ikke rom for her inne. Alle som mener at Leeds ikke vil vinne til enhver tid er idioter! Håper som alle andre at Leeds slår seg fram til finalen, men . . . . .   ;) :D

Ser ikke bra ut dette her.  Så fort playoff er i gang går rullgardina ned for Leeds. Elendig kamp der så og si ingenting blir skapt. 1 baklengs på Elland Road så er løpet kjørt i år også. ;)

Og der var jaggu meg forumets egen lille solstråle på plass igjen også.  ;D
BMo - Leeds-fan siden 1964

jaho

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #32 på: Mai 11, 2009, 11:35:54 »
Du hadde vel sagt det samme hvis hvis jeg hadde sagt at Leeds ikke vinner FA-cupen heller! Har funnet ut at det er best for dere turtelduer at jeg holder meg mest mulig vekk fra forumet, så kan dere dulleprate og psyke dere opp som dere vil. Sunn fornuft, realisme, konstruktiv kritikk og meninger som ikke faller sammen med deres egne er det tydeligvis ikke rom for her inne. Alle som mener at Leeds ikke vil vinne til enhver tid er idioter! Håper som alle andre at Leeds slår seg fram til finalen, men . . . . .   ;) :D

Ser ikke bra ut dette her.  Så fort playoff er i gang går rullgardina ned for Leeds. Elendig kamp der så og si ingenting blir skapt. 1 baklengs på Elland Road så er løpet kjørt i år også. ;)

Og der var jaggu meg forumets egen lille solstråle på plass igjen også.  ;D

det har vel ikke noe om å være idiot eller ikke... men utrolig merkelig at man holder seg totalt borte under vår utrolige formoppsving, og spyr ut eder og galle når vi først går på ett tap.. stiller stort spørsmålstegn om at dette er oppførsel verdig for noen som bryr seg om klubben egentlig..?? På den annen side er det mye personlig frustrasjon ute å går her i livet...noen må få ut ting på forskjellig vis... Hva vet jeg!! ::)   :D

bmoen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #33 på: Mai 11, 2009, 12:51:35 »
Nei, du kan ikke vite stort!  Eder og galle? Hva er det du snakker om da? Her har jeg som du sier vært borte fra forumet en stund. Likevel blir jeg beskylt for å komme med eder og galle? Er det påstand om at Leeds får en tøff returkamp som karakteriseres som eder og galle? Og når det gjelder tap er det desverre slik at for Leeds kommer de som regel når det gjelder som mest! Da hjelper det lite med en seiersrekke i forkan! God bedring, du har sikkert en del personlig frustrasjon!! ;D

Du hadde vel sagt det samme hvis hvis jeg hadde sagt at Leeds ikke vinner FA-cupen heller! Har funnet ut at det er best for dere turtelduer at jeg holder meg mest mulig vekk fra forumet, så kan dere dulleprate og psyke dere opp som dere vil. Sunn fornuft, realisme, konstruktiv kritikk og meninger som ikke faller sammen med deres egne er det tydeligvis ikke rom for her inne. Alle som mener at Leeds ikke vil vinne til enhver tid er idioter! Håper som alle andre at Leeds slår seg fram til finalen, men . . . . .   ;) :D

Ser ikke bra ut dette her.  Så fort playoff er i gang går rullgardina ned for Leeds. Elendig kamp der så og si ingenting blir skapt. 1 baklengs på Elland Road så er løpet kjørt i år også. ;)

Og der var jaggu meg forumets egen lille solstråle på plass igjen også.  ;D

det har vel ikke noe om å være idiot eller ikke... men utrolig merkelig at man holder seg totalt borte under vår utrolige formoppsving, og spyr ut eder og galle når vi først går på ett tap.. stiller stort spørsmålstegn om at dette er oppførsel verdig for noen som bryr seg om klubben egentlig..?? På den annen side er det mye personlig frustrasjon ute å går her i livet...noen må få ut ting på forskjellig vis... Hva vet jeg!! ::)   :D
BMo - Leeds-fan siden 1964

Tom S

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #34 på: Mai 11, 2009, 13:06:01 »
Er neste sesong over bmoen?
COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #35 på: Mai 11, 2009, 13:17:38 »
Jeg er i litt sånn, x-files modus. "Du tror det ikke før du får se det". Jeg tror at vi slår ut Millwall, men jeg er fryktelig nervøs før finalen. Jeg synes at Leeds bestandig virker nervøs og litt handlingslammet når det virkelig gjelder.  :-\
Men vær så snill å la meg ta feil i år   :-\
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Yeboah

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #36 på: Mai 11, 2009, 13:52:59 »
Ã…ssen er det med denne bortemålsregelen? Hvis Leeds vinner 2-1 på Elland Road, er det da slik at bortemålet til Millwall teller først i ekstraomgangene? Eller? ELLER? :) Please tell me!!! :)
« Siste redigering: Mai 11, 2009, 13:56:22 av Yeboah »

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #37 på: Mai 11, 2009, 13:58:05 »
Ã…ssen er det med denne bortemålsregelen? Hvis Leeds vinner 2-1 på Elland Road, er det da slik at bortemålet til Millwall teller først i ekstraomgangene? Eller? ELLER? :) Please tell me!!! :)

Ikke noe bortemål som kan telle i denne play-offen.

Leeds må vinne med minst to mål eller straffer!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Yeboah

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #38 på: Mai 11, 2009, 14:00:42 »
Vil det da si at ved 1-0, 2-1, 3-2 osv til Leeds ved ordinær tid, så går det rett til straffespark?

pale

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #39 på: Mai 11, 2009, 14:24:38 »
Vil det da si at ved 1-0, 2-1, 3-2 osv til Leeds ved ordinær tid, så går det rett til straffespark?

Tror det da går til ekstraomganger og at bortemål teller i ekstraomgangene.
Så står det 2-1 etter 90 min, så taper vi hvis det er 3-2 etter 120 min.
Slik har det ihvertfall vært før.

Budda

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #40 på: Mai 11, 2009, 15:04:48 »
Vil det da si at ved 1-0, 2-1, 3-2 osv til Leeds ved ordinær tid, så går det rett til straffespark?

Tror det da går til ekstraomganger og at bortemål teller i ekstraomgangene.
Så står det 2-1 etter 90 min, så taper vi hvis det er 3-2 etter 120 min.
Slik har det ihvertfall vært før.

Seriøst? Bortemål i ekstraomgangene? Det hørest ikke logisk ut for fem flate øre. Da er det jo stor fordel å spille borte i siste kampen. Hvis det er tilfelle, så skjønner jeg ikke noen ting
Endre

pale

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #41 på: Mai 11, 2009, 15:08:09 »
Mener det iallefall har vært slik før...
Argumentasjonen er vel at når det er spilt 180 minutter etter to kamper, vil det gi en stor fordel å få ekstraomgangene på hjemmebane.
Derfor skal bortemål telle i ekstraomganger.

Jeg synes det faktisk er ganske logisk....

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #42 på: Mai 11, 2009, 15:11:32 »
slik det har vært før er at bortemålene teller ETTER at ekstraomgangene er ferdig......UAVHENGIG av når de er scoret......så 2-1 90 blir ekstraomg,fortsatt 2-1 120 min er da game over for vår del......sånn var det i alle fall i fjor 8)

pale

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #43 på: Mai 11, 2009, 15:18:38 »
Ja, kanskje det er slik det er?
Det betyr at går det til ekstraomganger MÃ… vi skåre, hvis det da ikke er 1-0 som er stillingen. Da blir det straffer ved målløshet.

Huff, komplisert dette. Godt at det ikke spiller noen rolle da vi vinner 4-0!

peacock

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #44 på: Mai 11, 2009, 16:04:25 »
Vil det da si at ved 1-0, 2-1, 3-2 osv til Leeds ved ordinær tid, så går det rett til straffespark?

Tror det da går til ekstraomganger og at bortemål teller i ekstraomgangene.
Så står det 2-1 etter 90 min, så taper vi hvis det er 3-2 etter 120 min.
Slik har det ihvertfall vært før.

Nei.

lojosang

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #45 på: Mai 11, 2009, 16:11:19 »
Dette er enkelt og greit. (Eller det stikk motsatte, egentlig.)

I euorpacup teller bortemål etter 90 minutter.
I ligacupen teller bortemål ikke ved 90 minutter men de gjør det etter ekstraomganger.
I playoffsemifinalene i England finnes det ikke noen bortemålsregel. Punktum.

Sitat wikipedia: "The semi-finals of the promotion playoffs in the Football League, despite being two-legged, ceased to employ the away goals rule from 2000. As away goals scored in extra time counted double, the side finishing lower in the league gained an advantage by playing away in the 2nd leg, thus giving them 30 more minutes to score an away goal. The rescinding of the away goals rule has affected the results of several play-off semi-finals."

PS: La oss ikke gjøre om denne tråden til en ta-bmoen-tråd.
- Leif Olav

Budda

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #46 på: Mai 11, 2009, 17:32:57 »
Betryggende å høre lojo. Da er jeg enda mer optimist
Endre

pale

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #47 på: Mai 11, 2009, 19:00:14 »
Vil det da si at ved 1-0, 2-1, 3-2 osv til Leeds ved ordinær tid, så går det rett til straffespark?

Tror det da går til ekstraomganger og at bortemål teller i ekstraomgangene.
Så står det 2-1 etter 90 min, så taper vi hvis det er 3-2 etter 120 min.
Slik har det ihvertfall vært før.

Nei.

Hva svarer du nei på?



At det går rett til straffespark? At det blir ekstaromganger og at bortemål teller? Eller at det har vært slik før? Eller er det kanskje en kombinasjon av dette som er feil?

Whatever, jeg stoler på Wikipedia, bortemål teller ikke!

Sleivind

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #48 på: Mai 11, 2009, 19:15:24 »
Brann taper, Rosenborg vinner, Man Utd vinner, Liverpool vinner, Chelsea vinner, jeg sitter med skolearbeid opp til ørene og Leeds tapte på lørdag. Kan det bli verre? Nei!

Så på torsdag har vi ingen valg, 3-1 seier!

bmoen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #49 på: Mai 11, 2009, 21:59:09 »
Jesp . . . . ! ::)


Er neste sesong over bmoen?
BMo - Leeds-fan siden 1964

testo

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #50 på: Mai 12, 2009, 00:20:43 »
Synes det er for mye negativ hodebry her inne om denne kampen.Det jeg leser på de offesielle sidene så er det ikke noe annet enn positive holdninger fra spillere og ledere der nede og det må de selvfølgelig være også.!Folkens,vi skal møte Millwall og ikke Barcelona!OPP MED HUE.
Jeg var over for et par uker siden og hadde en prat med en del engelske sup som hadde samme oppfatning om denne playoffen mot Millwall som spillere og teamet.!!Alle!!og jeg mener alle hadde stor tro på laget i år.
Kunne vært morro å diskutere hvor vi kanskje havna på tabellen til neste år i CCC isteden kanskje.Mulig det er en del som frykter at skuffelsen kan blir større om man tør vise at man har tro på et opprykk i stedet for å håpe,Jeg tar sjangsen når den byr seg og det gjør den NÃ… til gangs.

JEG HAR STOR TRO

Siste møter med Millwall


Innbyrdes oppgjør
09.05.2009 Millwall - Leeds United  1 - 0  :(
09.02.2009 Leeds United - Millwall 2 - 0  ;D
18.10.2008 Millwall - Leeds United 3 - 1  :(
19.04.2008 Millwall - Leeds United 0 - 2  ;D
27.10.2007 Leeds United - Millwall 4 - 2  ;D
26.11.2005 Millwall - Leeds 0 - 1  ;D
07.08.2005 Leeds - Millwall 2 - 1  ;D
06.03.2005 Millwall - Leeds 1 - 1  :D
19.12.2004 Leeds - Millwall 1 - 1  :D

                    s    u   t
                    5 - 2 - 2
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sydhagen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #51 på: Mai 12, 2009, 08:13:25 »
Synes det er for mye negativ hodebry her inne om denne kampen.Det jeg leser på de offesielle sidene så er det ikke noe annet enn positive holdninger fra spillere og ledere der nede og det må de selvfølgelig være også.!Folkens,vi skal møte Millwall og ikke Barcelona!OPP MED HUE.
Jeg var over for et par uker siden og hadde en prat med en del engelske sup som hadde samme oppfatning om denne playoffen mot Millwall som spillere og teamet.!!Alle!!og jeg mener alle hadde stor tro på laget i år.
Kunne vært morro å diskutere hvor vi kanskje havna på tabellen til neste år i CCC isteden kanskje.Mulig det er en del som frykter at skuffelsen kan blir større om man tør vise at man har tro på et opprykk i stedet for å håpe,Jeg tar sjangsen når den byr seg og det gjør den NÃ… til gangs.

JEG HAR STOR TRO

Siste møter med Millwall


Innbyrdes oppgjør
09.05.2009 Millwall - Leeds United  1 - 0  :(
09.02.2009 Leeds United - Millwall 2 - 0  ;D
18.10.2008 Millwall - Leeds United 3 - 1  :(
19.04.2008 Millwall - Leeds United 0 - 2  ;D
27.10.2007 Leeds United - Millwall 4 - 2  ;D
26.11.2005 Millwall - Leeds 0 - 1  ;D
07.08.2005 Leeds - Millwall 2 - 1  ;D
06.03.2005 Millwall - Leeds 1 - 1  :D
19.12.2004 Leeds - Millwall 1 - 1  :D

                    s    u   t
                    5 - 2 - 2

Virker jo som at vi har god kontroll hjemme mot Millwall når man ser på statistikken  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kjelvi

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #52 på: Mai 12, 2009, 09:01:51 »
Defender ready for Lions test
Leeds say they expect Sam Sodje to be fit for Thursday's play-off second leg with Millwall despite dislocating his shoulder.
The on loan Reading defender suffered the injury during the 1-0 first-leg defeat at the New Den, put played on after having the shoulder popped back into place.
Speaking about Sodje's fitness, Simon Grayson told the BBC: "He's a hard lad and carried on, but you need that toughness in the play-offs.
"I'm sure he will be fine for the second leg and be back putting his body on the line and making the tackles."

baste

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #53 på: Mai 12, 2009, 10:27:05 »
 - Millwall striker Jason Price has been ruled out of Thursday night's play-off semi-final second leg against Leeds United.

Skal vi tru dette er sant, eller er det ett spill for galleriet. Leeds vinner på torsdagen, det er jeg sikker på...

MOT

pale

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #54 på: Mai 12, 2009, 10:31:19 »
Får håpe Price spiller.
Ellers starter jo Neil Harris igjen, han har vel skåret tre på oss i år.

Men vi vinner uansett!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #55 på: Mai 12, 2009, 19:14:51 »
JEG HAR TROEN!

Crazyleeds

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #56 på: Mai 12, 2009, 20:04:44 »
Heisann alle Leeds supportere! Nå har jeg skaffa meg fri fra jobb for å se tidenes viktigste kamp:P hehe..men jeg lurer på hvor alle skal samles på torsdag (i Oslo) Blir det bohemen eller sportsbar grønnland? Vil dra dit hvor det er best stemning:)

Yeboah

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #57 på: Mai 12, 2009, 22:16:28 »
Sitter og ser på playoff-kampen mellom Reading og Burnley. Burnley med 1-0 ledelse fra hjemmekampen, slik som Millwall har mot oss. Burnley leder nå bortekampen 2-0. 3-0 sammenlagt. Skuffa, gråtende tilskuere på Madejski Stadium. Huff så jeg frykter dette på Elland Road på torsdag... Klarer ikke å få nervene under kontroll. Gleder meg og gruer meg skikkelig. Vil bare bli ferdig med det. Sliter med å få tankene over på noe annet enn Leeds og opprykk! Jeg vil opp til Wankership :D COME ON LEEDS!!!!

testo

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #58 på: Mai 12, 2009, 22:32:57 »
Dette er bra lesing for slitne huer


Leeds United: Dougie: Get ready for Ell of a night[/b
]

"Millwall won't lie down and die because they haven't all season but my gut feeling is that Leeds will turn this around in 90 minutes," said Freedman. "I think they'll rise to the crowd and show their bottle when it matters. There's enough experience in the squad to make that happen.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Dougie-Get-ready.5256162.jp
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Joensen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #59 på: Mai 12, 2009, 22:38:16 »
Noen som vet om Sport N sender kampen på Torsdag?