Skrevet av Emne: Leeds United: får overskriftene, men om feil saker  (Lest 1317 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Leeds United: får overskriftene, men om feil saker
« på: Desember 04, 2015, 14:51:35 »
Snart helg, snart kamp, hjemme på Elland Road. Hull City kommer til oss på besøk med visshet om at vi er det dårligste hjemmelaget i Championship....!! I tillegg er det et lurveleven blant fansen etter Cellinos siste pek med 5 pund (pie-tax), hva nå det måtte bety?

Steve Bruce sier det samme som jeg kalte denne tråde, Leeds er i søkelyset, men for de gale sakene, stadig vekk. At denne klubben med den historien er så drålig på sin egen hjemmearena hener ikke på greip, sier han egentlig. Evans ser faren for at Hull allerede før kampen har mentalt overtak på våre gutter.

Til tross for dette reiser 3500 trofaste fans til London for å bivåne bortekampen mot QPR!! Det er egntlig ganske fantastisk. Forstår vireklig ikke Cellino hva det er han tukler med her? Historie, kultur, identitet til en engang stor fotballklubb. Jeg blir så luta lei av de sprella til denne mannen. Greit nok at han kom inn som eier, men det har etterhvert blitt mer og mer en parodi. Han legger seg ut med alt og alle. Fansen er det siste du bør bli på kant med, men med denne avgiften han nå pålegger fansen har han virkelig klart det igjen.

Alt dette utenomsportslige rotet kan felle oss i år igjen, og dette ryktet om fullstendig utsalg av alle spillerne i januar, hva i allverden er nå det? Ikke tvil om at dette påvirker spillere, trenere og andre i hele klubben. Evans har vært nødt til å kommentere dete også og ingen røyk uten ild. Nå synes jeg det virker som Massimo rett og slett driver simpel hevn mot klubben og ønsker å hevne seg på en eller annen måte. Spørs om ikke denne fyren rett og slett er sprø!

Jeg er Leeds for alltid, inntil eventuelt noen klarer å ødelegge den fullstendig. Og det ser det jammen ut til at noen stadig gjør. Det er uforståelig at så mye elendighet kan ramme same klubb år etter år. Leeds må være lyst i bann, jeg holdt nesten på å sitere bobler i gamle tegneserier når helten kom med kraftuttrykk; "sytten også!" Den tenker jeg satt Massimo, din galning!! Selg og seil hjem med yachten din.
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Sv: Leeds United: får overskriftene, men om feil saker
« Svar #1 på: Desember 04, 2015, 19:22:47 »
Jeg kan bare nikke gjenkjennende til beskrivelsen over. Og jeg husker at mange (ja, mange!) her inne "var i fistel" da Cellino hadde kjøpt klubben, selv om det var kjent hva han hadde "utrettet" i Cagliari og som skattesvindler.

Etter at Cellino kom, har vi blitt gjort til latter for alle som følger med i fotballverdenen. Og fremdeles finnes det folk som forsvarer denne italieneren og synes at han har gjort mye bra.  ::)
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Leeds United: får overskriftene, men om feil saker
« Svar #2 på: Desember 05, 2015, 14:01:08 »
Foreslår "vi" starter en helt ny klubb i 8.div. Nytter ikke drive denne klubben med alt dette tullet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020