Skrevet av Emne: EX-"manager" og "head-coach" : Brian McDermott  (Lest 379653 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1380 på: Mars 25, 2014, 21:45:34 »
Brian McDermott aims to build Leeds United fortress


By Danielle Joynson, Reporter
Filed: Friday, April 12, 2013 at 17:10 UK
Last Updated: Friday, April 12, 2013 at 17:11 UK

New Leeds United manager Brian McDermott has insisted that he wants to build Elland Road into a fortress.

The recently-sacked Reading boss was appointed as Neil Warnock's successor at the Championship outfit this afternoon.

"I want our players to play with no fear, that's really important to me," McDermott said in a press conference. "I remember coming to this stadium a couple of times with Reading and thinking 'wow, there's an amazing atmosphere at this place, we'll do well to get a result here.'

"That's what the fans can generate, they can generate an atmosphere and the players will love coming to play at home. That's what we want to try to create here."

McDermott penned a three-year contract at the club.
Sånn apropos. Leeds et fort? Mer et sandslott.

Ikke noen vits å sparke han nå. En ny manager inn i vårt vepsebol av negativitet er bare tull.

McD må uansett gå, Warnock var bedre og gav oss flere høydepunkter/fotball enn dette!
Veldig enig . Håper inderlig på et under nå og at cellino blir vår nye eier .
BMD klarer ikke å tilføre Leeds noe. Det bør han se nå og trekke seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1381 på: Mars 25, 2014, 22:48:37 »
@sport_simon: Why did #lufc give a great performance the day after McDermott was 'sacked' yet dismal ever since? Discuss

Fair spm!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1382 på: Mars 25, 2014, 23:19:05 »
@sport_simon: Why did #lufc give a great performance the day after McDermott was 'sacked' yet dismal ever since? Discuss

Fair spm!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Vi kunne jo ha ligget under med 2-3 mål til pause. Resultatet i den kampen lyver!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1383 på: Mars 25, 2014, 23:48:20 »
Ser ikke hvem som skal erstatte BMD , probleme må han ta sin skyld av men det må også spillerne , det elendige styret vårt må ta mye.

Kunne godt sitt at BMD får en sesong til og kvitter seg med
Disse :
Drury
Peltier
Ashdown
Green
Norris
Hunt
Tonge
Morison
Brown
Diouf
Zaliukas


Vi trenger stabilitet og jeg tror at BMD kan få det til i Leeds.
Kvitt oss me disse vil gi rom for nye folk inn , Brian sine menn inn. Han har styrt et lag uten og få gjøre sine endringer på det.

In Brian I trust!
Pontus ❤

Ian Baird

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1384 på: Mars 26, 2014, 00:11:52 »
Ser ikke hvem som skal erstatte BMD , probleme må han ta sin skyld av men det må også spillerne , det elendige styret vårt må ta mye.

Kunne godt sitt at BMD får en sesong til og kvitter seg med
Disse :
Drury
Peltier
Ashdown
Green
Norris
Hunt
Tonge
Morison
Brown
Diouf
Zaliukas


Vi trenger stabilitet og jeg tror at BMD kan få det til i Leeds.
Kvitt oss me disse vil gi rom for nye folk inn , Brian sine menn inn. Han har styrt et lag uten og få gjøre sine endringer på det.

In Brian I trust!
Ja. Det vi trenger nå er en eier med penger og langsiktig strategi, deretter kan Leedsmanageren få handlingsrom.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

baste

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1385 på: Mars 26, 2014, 00:45:23 »
Har ikke trua på McClueless i det hele tatt

MOT

Blank_File

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1386 på: Mars 26, 2014, 00:53:01 »
Jeg mener enda at han har rett i det spørsmålet han stiller til Thom Kirwin i intervjuet. Hvor mange år etter hverandre har dette skjedd nå? Det har vel vært kanskje enda verre i år enn tidligere, men jeg mener likevel det er grunn til å se på andre ting enn manager.

Vi vet alle at BMD ikke vil at vi skal slå på Smith hele tiden.

testo

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1387 på: Mars 26, 2014, 01:36:29 »
Ser ikke hvem som skal erstatte BMD , probleme må han ta sin skyld av men det må også spillerne , det elendige styret vårt må ta mye.

Kunne godt sitt at BMD får en sesong til og kvitter seg med
Disse :
Drury
Peltier
Ashdown
Green
Norris
Hunt
Tonge
Morison
Brown
Diouf
Zaliukas


Vi trenger stabilitet og jeg tror at BMD kan få det til i Leeds.
Kvitt oss me disse vil gi rom for nye folk inn , Brian sine menn inn. Han har styrt et lag uten og få gjøre sine endringer på det.

In Brian I trust!
Ja. Det vi trenger nå er en eier med penger og langsiktig strategi, deretter kan Leedsmanageren få handlingsrom.

-Vi trenger stabilitet og jeg tror at BMD kan få det til i Leeds. Han er jo et levende bevis på at han har feilet!
-langsiktig strategi Vet ikke hvordan det er med deg men de siste 10 åren i helvete er nok for meg ihvertfall!

Som Gordon Ramsay sa:
"Det er lite lurt å drive en restaurant med en kokk som lager dårlig mat"
Her må det ryddes i alle kroker. Når kapitalen er på plass så må ny manager med kvaliteter inn og det må ryddes i garderobe skapa, ut med rasket (og det er mange) og inn med  kvalitet.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1388 på: Mars 26, 2014, 07:12:58 »
Her legger BMD skylda for gårsdagens tap på rotet med TOeren. Ansvarsfraskrivelse. Vis lederegenskaper, Brian. Få gode resultater på tross av rot i kulissene.http://www.sportinglife.com/football/live/match-reaction/288111/-
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1389 på: Mars 26, 2014, 07:16:26 »
Her legger BMD skylda for gårsdagens tap på rotet med TOeren. Ansvarsfraskrivelse. Vis lederegenskaper, Brian. Få gode resultater på tross av rot i kulissene.http://www.sportinglife.com/football/live/match-reaction/288111/-
Støttes!
BMD oppfører seg som en amatør :(


B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1391 på: Mars 26, 2014, 08:00:51 »
Her legger BMD skylda for gårsdagens tap på rotet med TOeren. Ansvarsfraskrivelse. Vis lederegenskaper, Brian. Få gode resultater på tross av rot i kulissene.http://www.sportinglife.com/football/live/match-reaction/288111/-

Støttes overhodet ikke..alldeles håpløst å kreve dette.
Ups & Ups!!

Reaney

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1392 på: Mars 26, 2014, 09:20:01 »
Brian McDermott oppfører seg som en arrogant dust, som vrir seg unna alle ubehagelige spørsmål! Et godt eksempel på det er pressekonferansen på mandag etter Cellinos avslag! Han viser med hele seg at han gir f......., og svarer det samme som han alltid gjør; "What matters now is the NeXT game etc...... Og hans "angrep" på Thom Kirwin i går var usmakelig! McDermott prøver å skape en illusjon om at alt i Leeds har vært sammenhengende dritt de 10-12 siste årene. Ja, han har rett i at mange av årene har vært et mareritt, og kanskje spesielt de 3 siste sesongene (inneværende år inkludert).  Men han mangler den totale oversikten. Opprykksesongen fra League One, FA-cup seieren over "Scum", samt påfølgende sesong i Championship, hvor vi er 3 poeng fra Play Offs gav oss mange gledesstunder og troen på et laget. Dagens lag vinner ufortjent hjemme mot jumbolaget Millwall, og har havnet bakpå med 0- 4 i 3 av de 5 siste kampene. Med andre ord! Et lag ikke godt nok for Championship engang, og etter min mening det svakeste Leeds laget i løpet av min supporter periode på 42 år. Når da McDermott etter 1-4 mot Bournmouth hevder at hans spillere er gode nok viser dette en total mangel både på dømmekraft, forståelse og innsikt!

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1393 på: Mars 26, 2014, 09:32:52 »
Brian McDermott oppfører seg som en arrogant dust, som vrir seg unna alle ubehagelige spørsmål! Et godt eksempel på det er pressekonferansen på mandag etter Cellinos avslag! Han viser med hele seg at han gir f......., og svarer det samme som han alltid gjør; "What matters now is the NeXT game etc...... Og hans "angrep" på Thom Kirwin i går var usmakelig! McDermott prøver å skape en illusjon om at alt i Leeds har vært sammenhengende dritt de 10-12 siste årene. Ja, han har rett i at mange av årene har vært et mareritt, og kanskje spesielt de 3 siste sesongene (inneværende år inkludert).  Men han mangler den totale oversikten. Opprykksesongen fra League One, FA-cup seieren over "Scum", samt påfølgende sesong i Championship, hvor vi er 3 poeng fra Play Offs gav oss mange gledesstunder og troen på et laget. Dagens lag vinner ufortjent hjemme mot jumbolaget Millwall, og har havnet bakpå med 0- 4 i 3 av de 5 siste kampene. Med andre ord! Et lag ikke godt nok for Championship engang, og etter min mening det svakeste Leeds laget i løpet av min supporter periode på 42 år. Når da McDermott etter 1-4 mot Bournmouth hevder at hans spillere er gode nok viser dette en total mangel både på dømmekraft, forståelse og innsikt!

Applaus!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1394 på: Mars 26, 2014, 10:12:41 »
Det er noe jeg ikke forstår her....vi blir rundspilt av dårlige lag, ingenting fungerer...hvor starter man da? jo bakerst! Det finnes mange eksempler på lag som har møtt veggen opp igjennom årene, hva har formelen vært da? jo-ekstrem fokus på forsvarsorganisering-spill gjerrig-slå langt-kompakt forsvar-ikke gi rom, spill kjedelig, men tett igjen bak-heller 0-0 enn 0-3.
McDermott forsøker jo ikke en gang ;D Vi er pokker meg så dårlig organisert at vi slipper inn mål i hver eneste kamp. >:(
Dette forteller meg at BMD er fullstendig på villspor-dessverre, og han har vært det veldig lenge :(
Er det noen supportere som er på treningsfeltet å bivåner hva som foregår...?

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1395 på: Mars 26, 2014, 10:29:08 »
Jeg støttet BMD etter 'sparkinga' og ble glad når han ble gjeninnsatt...MEN, jeg føler meg lurt av hans ukuelige tro på seg selv og hans 'godhet' i media de siste 7-8 ukene... På banen har ingenting nytt skjedd, og vi spiller dårligere og dårligere fotball...

Klarer ikke å befri meg fra tanken om hvor mange poeng vi kunne tatt siden 1.februar med en ANNEN MANAGER...det er noe med den Huddersfield-kampen, der spilte vi ordentlig fotball i en hel time...kanskje den eneste timen siden november...

BMD er nok ikke den som kan lede oss til PL...dessverre!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1396 på: Mars 26, 2014, 10:32:04 »
McD innrømmer jo i intervju med Pope/BBC etter kampen i går at han har mistet autoritet/garderoben etter han fikk sparken... Det er jo helt utrolig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1397 på: Mars 26, 2014, 10:33:27 »
McD innrømmer jo i intervju med Pope/BBC etter kampen i går at han har mistet autoritet/garderoben etter han fikk sparken... Det er jo helt utrolig.

Og bare det bør jo være en god grunn til å trekke seg..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1399 på: Mars 26, 2014, 10:35:17 »
McD innrømmer jo i intervju med Pope/BBC etter kampen i går at han har mistet autoritet/garderoben etter han fikk sparken... Det er jo helt utrolig.

Har du en link til dette. For dette må være grunn nok til å si ham opp

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1400 på: Mars 26, 2014, 11:05:34 »
https://audioboo.fm/boos/2020319-ownership-saga-affecting-leeds-players-mcdermott

Skjønner at Bates ikke ville ha denne Pope i nærheten, han stiller tøffe spørsmål på en medmenneskelig måte.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1401 på: Mars 26, 2014, 11:08:53 »
McD innrømmer jo i intervju med Pope/BBC etter kampen i går at han har mistet autoritet/garderoben etter han fikk sparken... Det er jo helt utrolig.

Hvis det skulle være noe hold i dette, viser jo det bare hvor lett det er å holde fokus når du skal stå mellom en halvgal triggerhappy italiener og et investeringsselskap med "pondus" som en gammel sykkel. 
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1402 på: Mars 26, 2014, 11:24:56 »
McD innrømmer jo i intervju med Pope/BBC etter kampen i går at han har mistet autoritet/garderoben etter han fikk sparken... Det er jo helt utrolig.

Hvis det skulle være noe hold i dette, viser jo det bare hvor lett det er å holde fokus når du skal stå mellom en halvgal triggerhappy italiener og et investeringsselskap med "pondus" som en gammel sykkel.

Som McD har uttalt tusenvis av ganger, vi er i resultatbransjen. Er det 2 seire på de siste 19?? Spillerne blir rundspilt av dårligere spillere enn seg selv, det kan jo ikke fortsette.

Når han i intervjuet sier at spillerne er påvirket, kanskje, av manglende utbetalt lønn i fremtiden så prøver han jo å finne enda flere unnskyldninger.

Vi har ikke spilt fotball siden Grayson var her. Nå er det jo bare suppe hele greiene...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1403 på: Mars 26, 2014, 11:37:22 »
https://audioboo.fm/boos/2020319-ownership-saga-affecting-leeds-players-mcdermott

Skjønner at Bates ikke ville ha denne Pope i nærheten, han stiller tøffe spørsmål på en medmenneskelig måte.

Like a worm in the grass. Minner meg om en innpåsliten selger som hele tiden skal si navnet ditt for å være best buds. Fysj!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1404 på: Mars 26, 2014, 11:50:09 »
https://audioboo.fm/boos/2020319-ownership-saga-affecting-leeds-players-mcdermott

Skjønner at Bates ikke ville ha denne Pope i nærheten, han stiller tøffe spørsmål på en medmenneskelig måte.

Like a worm in the grass. Minner meg om en innpåsliten selger som hele tiden skal si navnet ditt for å være best buds. Fysj!

auren

Seriøst? Han hørt mange av han intervjuer og kamper han har kommentert, og han fremstår alltid slik..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ian Baird

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1405 på: Mars 26, 2014, 11:53:50 »
Ser ikke hvem som skal erstatte BMD , probleme må han ta sin skyld av men det må også spillerne , det elendige styret vårt må ta mye.

Kunne godt sitt at BMD får en sesong til og kvitter seg med
Disse :
Drury
Peltier
Ashdown
Green
Norris
Hunt
Tonge
Morison
Brown
Diouf
Zaliukas


Vi trenger stabilitet og jeg tror at BMD kan få det til i Leeds.
Kvitt oss me disse vil gi rom for nye folk inn , Brian sine menn inn. Han har styrt et lag uten og få gjøre sine endringer på det.

In Brian I trust!
Ja. Det vi trenger nå er en eier med penger og langsiktig strategi, deretter kan Leedsmanageren få handlingsrom.

-Vi trenger stabilitet og jeg tror at BMD kan få det til i Leeds. Han er jo et levende bevis på at han har feilet!
-langsiktig strategi Vet ikke hvordan det er med deg men de siste 10 åren i helvete er nok for meg ihvertfall!

Som Gordon Ramsay sa:
"Det er lite lurt å drive en restaurant med en kokk som lager dårlig mat"
Her må det ryddes i alle kroker. Når kapitalen er på plass så må ny manager med kvaliteter inn og det må ryddes i garderobe skapa, ut med rasket (og det er mange) og inn med  kvalitet.

"...de siste 10 åren i helvete er nok for meg ihvertfall..." = ergo trenger man ikke langsiktig strategi - lizzom!?!!
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

auren

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1406 på: Mars 26, 2014, 11:55:21 »
https://audioboo.fm/boos/2020319-ownership-saga-affecting-leeds-players-mcdermott

Skjønner at Bates ikke ville ha denne Pope i nærheten, han stiller tøffe spørsmål på en medmenneskelig måte.

Like a worm in the grass. Minner meg om en innpåsliten selger som hele tiden skal si navnet ditt for å være best buds. Fysj!

auren

Seriøst? Han hørt mange av han intervjuer og kamper han har kommentert, og han fremstår alltid slik..

Jeg har ikke hørt ham før (tror jeg). Han er dyktig, det skal han ha, men vet nok å få info ut av intervjuobjekter og så stikke dem i ryggen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1407 på: Mars 26, 2014, 12:07:52 »
Ollan

auren

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1408 på: Mars 26, 2014, 12:11:47 »
En slagen mann etter kampen..................
http://www.leedsunited.com/lutv/video/824414/filter/all/dt/80/sub/true

Da har vi brukt ordet "slagen" i to uavhengige innlegg. Har BmD innsett at han ikke har tillit i spillergruppen lengre? Forstår han at han får sparken i løpet av kort tid? Han snakker ihvertfall som at han blir her en stund (snakker om sommeren), men vet ikke helt om han tror på det selv.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

Sv: Manager: Brian McDermott
« Svar #1409 på: Mars 26, 2014, 12:27:06 »
Hva nytter det med å sparke ennå en manager. Drittlei ny manager hver vår. Kan vi for en forbanna gang holde på en manager i motgang. Det er ikke på managersiden problemet er. Det er på eiersiden at det er. Disse 2 takeoverprossesene som har vært har ødelagt 2 sesonger nå. Nei, jeg vil beholde Brian uansett hvilke resultater som kommer. Vi skriker etter stabilitet både på eier og managersiden. Ber om at Cellino for gjennom anken, og beholder McDermott, kvitter oss med daukjøttet av spillere i sommer, og bruke neste sesong og kanskje en til for å bygge opp ett slagkraftig lag som er godt nok til å kjempe om opprykk. Det er ikke Brian McDermott som er problemet i Leeds, problemet sitter høyere.

 In Brian I trust!