Skrevet av Emne: Andrej Arsjavin Prislapp!  (Lest 1504 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Andrej Arsjavin Prislapp!
« på: Juli 09, 2008, 15:17:14 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=193236


Sjekk Arsjavins prislapp!


Zenit krever gigantbeløp for juvelen

Det blir svindyrt for den klubben som ønsker å sikre seg ballkunstneren Andrej Arsjavins tjenester.


Den russiske elegantens klubb Zenit St. Petersburg krever nemlig store summer for ham. Arsjavin ønsker seg bort, spesielt til Spania, og etter storspillet i EM ytret flere storklubber interesse.

Særlig Arsjavins yndlingsklubb Barcelona. Katalanerne la mandag inn et bud på om lag 120 millioner kroner. Men det var ikke høyt nok, var beskjeden fra Russland.


Les også: - Arsjavin aktuell for Chelsea     http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=507844


- Dette kommer til å bli en veldig stor overgang. Zenit vil helst ikke akseptere et bud på under 240 millioner kroner. Andrej vil selv ha 30 millioner kroner i året, sier spillerens agent Dennis Lachter til avisen Daily Telegraph.

Storklubber som Real Madrid, Barcelona, Inter og Valencia skal alle være svært interesserte i spilleren. Arsjavin har tidligere sagt at han helst vil spille i Spania.

Andreas-H

Sv: Andrej Arsjavin Prislapp!
« Svar #1 på: Juli 09, 2008, 16:30:47 »
Det er vel litt drøyt at prislappen stiger med så mye bare på grunn av to gode landslagskamper.
Er farlig redd for at dette kommer til å gå til hodet på han ! :(

Dennis

Sv: Andrej Arsjavin Prislapp!
« Svar #2 på: Juli 09, 2008, 16:38:46 »
Kun to gode landskamper, er vil litt å ta i? Han har vært en av de beste spillerne i russisk fotball i flere år og var svært delaktig i at Zenit vant UEFA-cupen, forrige sesong. Vil vel heller si at de to gode landskampene i EM, var et bevis på potensialet den mannen har.

Erik Hagen fortalte derimot at Arsjavin og andre russiske storstjerner har en meget destruktiv livsstil utenfor banen. Det gjelder jo selvsagt ikke alle spillere, men det skal bli spennende å se om Arsjavin takler strengere rutiner i en annen klubb. Kanskje blir han lei, eller kanskje har virkelig får utløp for sitt vanvittige potensiale.

Mitt tips er at han går til Barcelona, der festkulturen er godt utbredt!  ;)
Marching on together!

Andreas-H

Sv: Andrej Arsjavin Prislapp!
« Svar #3 på: Juli 09, 2008, 16:41:42 »
Prislappen steg med over hundre millioner på 2 kamper ja! jeg vet jo at han har vært god før, men som sagt så trengte han bare to gode landslagskamper på å få en betydelig høyere verdi.

Dennis

Sv: Andrej Arsjavin Prislapp!
« Svar #4 på: Juli 09, 2008, 17:24:22 »
Prislappen steg med over hundre millioner på 2 kamper ja! jeg vet jo at han har vært god før, men som sagt så trengte han bare to gode landslagskamper på å få en betydelig høyere verdi.

Joda, det er sant. Viser hvilket utstillingsvindu de store landslagsmesterskapene er.
Marching on together!

Andreas-H

Sv: Andrej Arsjavin Prislapp!
« Svar #5 på: Juli 10, 2008, 00:27:42 »
Under EM gikk det jo rykter om at Kienast skulle bli solgt for 20 millioner, noe som jeg som hamkam fan, syntes var veldig rart siden han ikke akkuratt har vært det helt store i år. men det var vel kun fordi han spilte I EM vil jeg tro. ;)