Kamp vs Hull @MKM Stadium lørdag 4/1 - 2025 kl 16:00 - LUTV

Started by Cherry, January 02, 2025, 13:31:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Ny kamp igjen allerede lørdag- siste i dette jule /nyttårs marathon.
Fra Wikipedia:
The MKM Stadium is a multi-purpose stadium in Kingston upon Hull, England. It has a current capacity of 25,586. The stadium is home to both association football club Hull City A.F.C. of the EFL Championship and rugby league club Hull F.C. of the Super League.

Nytt for meg at KC Stadium hadde fått (enda ett) nytt navn- men det er vel sponsorpenger da... :D

Denne bør vi ta. Hull er glimtvis gode , men i år har det vært mye motgang.
2 eks Leeds spillere i Coyle og Drameh på hver sin back, de får nok litt å bryne seg på mot våre kjappe og gode vinger. Dette er vel siste kamp med rullering på en stund pga det intense programmet, og skal noen gang Schmidt få prøve seg , så er det vel nå - med muligens både Sam og Bogle ute med slitasje/skader.

Mitt tips er 1-4.

leedslife

Holdt nesten helt inn mot Boro hjemme.
Blir vel Ampadu og Tanaka igjen.
Skulle gjerne sett vi får i gang Ramarazanni.
Man skulle ihvertfall tro han kunne være en sterk bidragsyter siste 20 med det ferdighetsregisteret.

Tipper 0-1 her. En skikkelig tålmodhgetsprøve.
Piroe med målet.
Så tror jeg det blir en spennende helg for konkurrentene.
Burnley til Ewood Park. SU til Vicarage Road som er like bak PO.

Asbjørn

Hull ligger altså på nedrykksplass (nr 20) og har 5-7-13 så langt (mot våre 15-7-3). De har scoret 22 mål (ca halvparten av våre 45) på 25 kamper, og sluppet inn 33 mål (mot våre 15).
2-1 til oss høres jo sånn sett ogisk ut :o

Siste fem har gitt 2-0-3 (vi har 3-2-0) og hjemme har de 2-5-6 (vi har nå 5-5-2 borte)-).

Hull tapte 1-0 hjemme for Middlebrough i går kveld men som vi ser fikk de mye ros fra Eirik Aase om Blackburn-kampen de spilte like før. Da hadde de et kampbilde som fort ligner på det vi får på lørdag:
Ruben Selles var en lykkelig mann søndag. Hans Hull City-lag var klare underdog da de tok turen til Ewood Park for å møte Blackburn Rovers, men tigrene klarte likevel dra i land en svært imponerende 1-0 seier. Hull var kompakte defensivt og spilte med lav risiko. De gjorde det vanskelig for Rovers, og var samtidig litt heldige med svake avslutninger fra hjemmelaget. Etter hvert leverte Hull en fantastisk overgang som til slutt endte opp hos Ryan Longman. Hull-spilleren prikket inn 1-0, og etter scoringen var Hull svært nære 2-0 ved flere anledninger. Nå står Hull med to seiere på de tre siste kampene, og kanskje er dette starten på en flott periode under Selles ledelse. Nå ligger Hull på en 21. plass med 22 poeng, og ned til nedrykksplass skiller det ett poeng. Hjemme på eget gress har Hull 2-5-5 så langt. Det gjør de faktisk til ligaens svakeste hjemmelag.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Cherry on January 02, 2025, 13:31:11og skal noen gang Schmidt få prøve seg , så er det vel nå - med muligens både Sam og Bogle ute med slitasje/skader.

Schmidt får ikke starte (nå) før begge backene er ute (det kan fort skje), Ampadu må brukes andre steder, Wöber ikke har helse til å starte, Firpo ikke er klar (det stemmer i alle fall i èn kamp til), samt at Rådhuset i Oslo har så mange malingflekkskader at eks-ordfører Albert Nordengen snur seg i grava...

Tell me  Tell me

Dylan

auren

Meslier - Bogle/Schmidt, Rodon, Struijk, Wöber - Ampadu, Tanaka - James, Aaronson, Solomon - Joseph

Litt fristende å gi Aaronson etterlengtet hvile og la Rothwell starte i 10-er rollen. Joseph får mørne forsvarerne til Piroe kommer inn og kanskje pirker inn et mål eller assisterer. Håper Wöber har helse til å starte kampen. Byram må for all del ikke starte, men kanskje Bogle har ristet av seg den døde leggen. Hvis ikke synes jeg det er helt fint å la Schmidt få starte endelig.

Blir nok en lignende kamp dette også, slik vi har sett de siste kampene. Hull vil gjøre alt for å stenge rom og ta de overgangene som kommer. Tror vi slår tilbake og vinner 3-0 (Joseph, James og Rothwell).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: leedslife on January 02, 2025, 13:47:03Så tror jeg det blir en spennende helg for konkurrentene.
Joda, men jevne oppgjør blir det nok uansett. Eirik Aase skriver entusiastisk om dette East Lancashire-oppgjøret som lokalt omtales som El Lanclassico der han tror bortelaget som aldri slipper inn mål gjør at Blackburn må ta rollen til Leeds i forrige kamp og dermed taper...
Sheffield United tror han proF***erer på endelig å møte litt lettere motstand enn juleprogrammets Sunderland, WBA og Burnley og derav vinner.
OG han tror Sunderland lett tar Portsmouth...
Han tror Leeds vinner også, og det må vi jo nesten all den tid de andre drar i land trepoengere :o
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Quote from: Asbjørn on January 02, 2025, 23:26:06
Quote from: leedslife on January 02, 2025, 13:47:03Så tror jeg det blir en spennende helg for konkurrentene.
Joda, men jevne oppgjør blir det nok uansett. Eirik Aase skriver entusiastisk om dette East Midlands-oppgjøret som lokalt omtales som El Lanclassico (les: Lancashire) der han tror bortelaget som aldri slipper inn mål gjør at Blackburn må ta rollen til Leeds i forrige kamp og dermed taper...
Sheffield United tror han proF***erer på endelig å møte litt lettere motstand enn juleprogrammets Sunderland, WBA og Burnley og derav vinner.
OG han tror Sunderland lett tar Portsmouth...
Han tror Leeds vinner også, og det må vi jo nesten all den tid de andre drar i land trepoengere :o
Hmm, plasseres Blackburn og Burnley i East Midlands? Jeg vil heller plassere Derby, Leicester og Nottingham i East Midlands.
MOT

GeirO

Vi møter i alle fall ligaens dårligste hjemmelag, med bare to seire på eget gress. Men slike lag greier jo å snu slike trender mot Leeds...
MOT

Asbjørn

Quote from: GeirO on January 03, 2025, 00:15:56Hmm, plasseres Blackburn og Burnley i East Midlands? Jeg vil heller plassere Derby, Leicester og Nottingham i East Midlands.

Hehe, bare eg som roter inn Midlands...  ;D
Eirik Aase:

For alle som følger Blackburn Rovers og Burnley finnes det ikke noen større kamper på kalenderen enn East Lancashire-derbyet. Kampen som tidligere har blitt omtalt som "Cotton Mills Derby", og som spøkefullt har fått navnet "El Lanclassico" de siste årene.
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Hull borte
Yorkshire Derby
Dårlig vær
Orange varsel for bananskall?

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Dylan

auren

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Laget:

Meslier, Bogle, Rodon, Ampadu, Wöber, Rothwell, Tanake, James, Aaronson, Solomon, Piroe
Super Leeds since 1968

Dylan

Asbjørn

Quote from: Dylan on January 04, 2025, 15:09:36Struijk skadet eller klargjøres for salg?
Pope:
We hearing it's a hamstring issue for Bamford. Struijk (ankle) was very close to making it but has not been passed fit. #LUFC
https://x.com/apopey/status/1875544640004485329
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Quote from: Dylan on January 04, 2025, 15:09:36Struijk skadet eller klargjøres for salg?

Skada, rakk det nesten. Har reist med laget

Hallgeir *

Bamford med en liten hamstring-skade, antydes det fra studio. Derfor er Gelhardt/Debayo tilbake på benken, sannsynligvis. Drameh på benken for Hull.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on January 04, 2025, 15:46:41Drameh på benken for Hull.
...mens Lewie Coyle (15 kamper for Leeds, akademiprodukt) som vanlig er deres kaptein.
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Kun tre poeng som gjelder i dag! Og det tror jeg vi klarer! MOT!

auren

Myhre10

Quote from: auren on January 04, 2025, 16:00:37Kun tre poeng som gjelder i dag! Og det tror jeg vi klarer! MOT!

auren

Håper det, men det blir tøft, Hull med sterk borteseier mot Blackburn for noen dager siden 🤔

auren

GaryMac

Lucas the Kop Cat

Wöbers side som mot Blackburn.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

Shaky start som ender med 0-1 etter fem min. Nå må vi opp i ringa! Knapt hatt eget spill her...

auren

auren

Argh!! Kjempesjanser til utligning!! Så typisk...

auren

clintan