Skrevet av Emne: Februar=skjebnemånad  (Lest 1171 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Volda69

Februar=skjebnemånad
« på: Januar 31, 2010, 11:02:43 »
Startar denne tråden for ikkje å fylle opp Asbjørn sin gullskjema-tråd med innlegg som ikkje er empiriske (ta den, Asbjørn  ;)).

Februar vert ein uhyre viktig månad for Leeds og oss Leeds-fans. 8!!! kampar i løpet av månaden vitnar om eit knallhardt program.

Eg er av dei som ikkje vil grine om Leeds ryk ut av begge cupane, då laget treng restitusjonstid utover seinvinteren, når ein lang sesong byrjar å tære på spelarane. Likevel vil eg så klart vere i sjuande himmel om Spurs vert slått på onsdag. :)

Så til ligaprogrammet. Tre heimekampar på rad mot henholdsvis Walsall, Brighton og Oldham kan,
og bør gje 9 poeng. Det betyr at tre bortekampar må gje 3 poeng til saman for å halde Asbjørn sitt gullskjema. Eg har meir tru på ein siger og to tap, enn tre uavgjorte. Eg trur at med det harde programmet, så skal det SVÆRT mykje til å unngå eitt eller to serietap på bortebane. Eg trur også at dersom Leeds kjem ut av februar med meir enn tolv poeng, så skal det mykje til for å hindre Leeds direkte opprykk. Sjølvsagt har eg trua! :) ;D
MOT

Another_Roger

Sv: Februar=skjebnemånad
« Svar #1 på: Januar 31, 2010, 11:47:20 »
Kalkuler eit bortetap mot Tranmere :)

baste

Sv: Februar=skjebnemånad
« Svar #2 på: Januar 31, 2010, 12:58:39 »
Kalkuler eit bortetap mot Tranmere :)
;D ;D Why not, blir i så fall 3 bonuspoeng til oss  ;D

Volda69

Sv: Februar=skjebnemånad
« Svar #3 på: Januar 31, 2010, 13:07:58 »
Det er sjølvsagt Tom S som har starta Gullskjema-tråden. Eg skal ikkje fornærme nokon her. ;)
MOT