Skrevet av Emne: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45  (Lest 32906 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #210 på: Mars 02, 2018, 22:33:26 »
Føler alle vil ha ball på midtbanen uten at det skjer noe mere.har etterlyst en spillestil i hele år,og gjør det enda.........
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #211 på: Mars 02, 2018, 22:34:25 »
Helt vanvittig at Forshaw ikke starter i dag. Den eneste med et fnugg av selvtillit og ro.

PH har gjort et par så stygge blemmer allerede at jeg har store tvil på ham som manager..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #212 på: Mars 02, 2018, 22:34:55 »
Middlesbrough er et helt ordinært Championship-lag, som langt fra er gode nok for opprykk (sitat en Middlesbrough supporter på Elland Road, november 2018). Derfor er det urovekkende hvordan vi blir pissa på i kveld.

Pettersen97

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #213 på: Mars 02, 2018, 22:35:37 »
Hadde Dallas spillt ball ut på kant i stedet for inn mot en dekt Lassogga så hadde 2-0 målet på «kontring» imot aldri skjedd. Individuelle feil straffer oss hardt :(

LOL. Den blir litt tynn. Offensiv pasning på ledig spiller blir brutt, hvorpå fire mann blir fraløpt og offsideplassert spiller skyter under en svak keeper. Farmor har mer skyld i det målet enn Dallas.

Hvorfor spille ball inn på en Lassogga som har to mann rundt seg, når Saiz er helt alene på kant? Jeg ser på det som en feilvurdering av Dallas. At ingen tør presse Traore og en svak inngripen fra Felix er korrekt det også.

Helt enig Pettersen

edit: men det er mye annet som ikke stemmer også

Enig i det. Det er myyyye i dag som ikke stemmer. PH har mye å henge fingrene i. Hvis vi skal se det positive i all denne elendigheten, så er det det at Leeds United har forbedrings potensiale :)
The Mighty Whites

RoarG

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #214 på: Mars 02, 2018, 22:36:01 »
Noe kvalik-kvalitet har dette laget aldri vært i nærheten av i løpet av sesongen. Får som fortjent her. 11 kamper igjen. Synes vi skal prøve å nå 60 poeng. Har 49 poeng nå. Bør være en realistisk målsetting.
Ikke en gang den første måneden, hvor vi ledet serien?
Nei.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #215 på: Mars 02, 2018, 22:36:25 »
Helt vanvittig at Forshaw ikke starter i dag. Den eneste med et fnugg av selvtillit og ro.

PH har gjort et par så stygge blemmer allerede at jeg har store tvil på ham som manager..

auren

Håpløst managervalg!

RoarG

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #216 på: Mars 02, 2018, 22:38:08 »
Helt vanvittig at Forshaw ikke starter i dag. Den eneste med et fnugg av selvtillit og ro.

Eller sagt på en annen måte; - helt vanvittig at 9-10 av de andre starter i dag...
Men, tror du vi hadde fått lov til å stille med bare 2 mann? :P
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #217 på: Mars 02, 2018, 22:38:14 »
Hadde Dallas spillt ball ut på kant i stedet for inn mot en dekt Lassogga så hadde 2-0 målet på «kontring» imot aldri skjedd. Individuelle feil straffer oss hardt :(

LOL. Den blir litt tynn. Offensiv pasning på ledig spiller blir brutt, hvorpå fire mann blir fraløpt og offsideplassert spiller skyter under en svak keeper. Farmor har mer skyld i det målet enn Dallas.

Hvorfor spille ball inn på en Lassogga som har to mann rundt seg, når Saiz er helt alene på kant? Jeg ser på det som en feilvurdering av Dallas. At ingen tør presse Traore og en svak inngripen fra Felix er korrekt det også.

Helt enig Pettersen

edit: men det er mye annet som ikke stemmer også
Kan være enig i at det er en feilvurdering. Men det er langt derfra til «individuelle feil straffer oss hardt skuffasmiley». Det tolket jeg som at du la skylden på baklengsen på det bruddet alene.

karaba

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #218 på: Mars 02, 2018, 22:38:32 »
Det som er mest skuffende og bekymringsfullt i dag er at vi ikke har en skikkelig sjanse


Sent from my iPhone using Tapatalk

ar9

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #219 på: Mars 02, 2018, 22:38:42 »
Slapp keeper idag. Men mest skuffet over at vi ikke klarer å skape en skikkelig målsjanse i.l.a 90 min

TK20

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #220 på: Mars 02, 2018, 22:39:47 »
Helt vanvittig at Forshaw ikke starter i dag. Den eneste med et fnugg av selvtillit og ro.

PH har gjort et par så stygge blemmer allerede at jeg har store tvil på ham som manager..

auren

Etter en håndfull kamper? Are you h.b in disguise?

Håvard

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #221 på: Mars 02, 2018, 22:39:58 »
Bare vondt og trist dette.
Mykje arbeid som må til før vi kam starte å snakke om opprykk.....og virkelig meine det

MOT

auren

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #222 på: Mars 02, 2018, 22:40:18 »
Slutt. Forferdelig kamp. Play off skrinlagt og PH viser store svake sider. Grrrrrrr...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DOFFER

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #223 på: Mars 02, 2018, 22:40:21 »
Howson fikk seg en Leedsdrakt ;)
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

HåvardK

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #224 på: Mars 02, 2018, 22:40:45 »
Middlesbrough er et helt ordinært Championship-lag, som langt fra er gode nok for opprykk (sitat en Middlesbrough supporter på Elland Road, november 2018). Derfor er det urovekkende hvordan vi blir pissa på i kveld.
Tidlig ute med den, da.

Kai

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #225 på: Mars 02, 2018, 22:41:25 »
O'Kane byttet ut, 87 minutter for seint.


Sent from my iPad using Tapatalk
Sterkt av Rad å gi han en ny 4-årskontrakt høsten 2017  ;D

Listen med spillere som bokser langt over sin egen vektklasse, men som har fått lange kontrakter, er uvirkelig.

HåvardK

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #226 på: Mars 02, 2018, 22:41:29 »
Noe kvalik-kvalitet har dette laget aldri vært i nærheten av i løpet av sesongen. Får som fortjent her. 11 kamper igjen. Synes vi skal prøve å nå 60 poeng. Har 49 poeng nå. Bør være en realistisk målsetting.
Ikke en gang den første måneden, hvor vi ledet serien?
Nei.
Mot slik argumentasjon må til og med jeg melde pass.

Kickthemdown

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #227 på: Mars 02, 2018, 22:42:44 »
Bare vondt og trist dette.
Mykje arbeid som må til før vi kam starte å snakke om opprykk.....og virkelig meine det

MOT
Jobb nummer en er å bli kvitt Felix, Cooper, Anita, De Bock, Phillips, O’Kane, Alioski, Roofe, Dallas og Grot på billigst mulig måte.






GeirO

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #228 på: Mars 02, 2018, 22:42:53 »
Vi har bare fire problemer:

1. Alle spillerne er i dårlig form...samtidig.
2. Vi slipper inn for mange mål.
3. Vi er helt ufarlige i angrep.
4. Vi har for dårlige midtbanespillere (Forshaw kan unntas)
MOT

stian

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #229 på: Mars 02, 2018, 22:43:03 »
Slutt. Glad dette er over. Akkurat nå har Leedslaget enorme mangler i alle faser av spillet. Ingen evne til å spille seg ut bakfra, en blanding av upresise langpasninger og fremdriftsløs balltrilling uten bevegelse. Forsøk på powerplay rundt Boros 16-meter blir kun stuking sentralt der det er trangt, og veldig lite innlegg fra kant mot Lasogga og etterhvert Ekuban.

Dette var en av kampene hvør man sitter og lurer på hvorfor man gidder å se kamper. Men både spillere og fans får la denne (også) gå i glemmeboka og vende blikket mot neste kamp, selv om jeg er litt bekymret for hvordan vi kommer til å fremstå mot Wolves.

ziganda

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #230 på: Mars 02, 2018, 22:43:23 »
Bare vondt og trist dette.
Mykje arbeid som må til før vi kam starte å snakke om opprykk.....og virkelig meine det

MOT

Synd å si det. Men det handler om penger, og selv da har man ingen garantier. Ny manager fra en hylle langt der nede er statement godt som noen fra eieren. Så alt er som normalt. Nye navn på eier, head coach og spillere, same shit!

Promotion 2010

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #231 på: Mars 02, 2018, 22:44:18 »
Bare vondt og trist dette.
Mykje arbeid som må til før vi kam starte å snakke om opprykk.....og virkelig meine det

MOT

Synd å si det. Men det handler om penger, og selv da har man ingen garantier. Ny manager fra en hylle langt der nede er statement godt som noen fra eieren. Så alt er som normalt. Nye navn på eier, head coach og spillere, same shit!

Hecky med 2 seire på 20 i divisjonen! Det sier vel det meste.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sterland

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #232 på: Mars 02, 2018, 22:44:31 »
Grusomt. Håper jeg aldri mer får se Anita eller O´Kane i en Leedsdrakt. Noe av det værste jeg har sett av Leeds noensinne.

auren

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #233 på: Mars 02, 2018, 22:44:40 »
Helt vanvittig at Forshaw ikke starter i dag. Den eneste med et fnugg av selvtillit og ro.

PH har gjort et par så stygge blemmer allerede at jeg har store tvil på ham som manager..

auren

Etter en håndfull kamper? Are you h.b in disguise?

Jepp. Ã… ikke starte med Forshaw i kveld er en stor blemme. Ã… ikke bytte ut Vieira etter første omgang mot BC (?) der han var helt elendig, var også en så stor feilvurdering at jeg blir veldig bekymret. Og så all denne vinglinga med laget så langt. Elendig start så langt for PH...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #234 på: Mars 02, 2018, 22:45:34 »
TC fikk fortjent kritikk for å mangle en plan over spillet i en tung periode. Kan ikke si at jeg ser noen forbedringer i så måte under PH. Spent på å høre hvordan han forklarer hvordan laget fremsto i dag.

HåvardK

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #235 på: Mars 02, 2018, 22:46:42 »
Grusomt. Håper jeg aldri mer får se Anita eller O´Kane i en Leedsdrakt. Noe av det værste jeg har sett av Leeds noensinne.
De var vel verken verre eller bedre enn de andre i dag.

stian

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #236 på: Mars 02, 2018, 22:47:05 »
Bare vondt og trist dette.
Mykje arbeid som må til før vi kam starte å snakke om opprykk.....og virkelig meine det

MOT

Synd å si det. Men det handler om penger, og selv da har man ingen garantier. Ny manager fra en hylle langt der nede er statement godt som noen fra eieren. Så alt er som normalt. Nye navn på eier, head coach og spillere, same shit!

Hecky med 2 seire på 20 i divisjonen! Det sier vel det meste.

Utrolig statistikk for en nyansatt manager. Høres mer ut som en på vei ut.

Kickthemdown

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #237 på: Mars 02, 2018, 22:47:13 »
Helt vanvittig at Forshaw ikke starter i dag. Den eneste med et fnugg av selvtillit og ro.

PH har gjort et par så stygge blemmer allerede at jeg har store tvil på ham som manager..

auren

Etter en håndfull kamper? Are you h.b in disguise?

Jepp. Ã… ikke starte med Forshaw i kveld er en stor blemme. Ã… ikke bytte ut Vieira etter første omgang mot BC (?) der han var helt elendig, var også en så stor feilvurdering at jeg blir veldig bekymret. Og så all denne vinglinga med laget så langt. Elendig start så langt for PH...

auren
Han vingler ikke med laget etter sist match gjør han vel ... At han prøver ut forskjellige lagoppstillinger i sine tre første matcher er kanskje ikke uvanlig for en ny manager heller.

Eriksen55

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #238 på: Mars 02, 2018, 22:47:20 »
Helt vanvittig at Forshaw ikke starter i dag. Den eneste med et fnugg av selvtillit og ro.

PH har gjort et par så stygge blemmer allerede at jeg har store tvil på ham som manager..

auren

Vent til det kommer en forklaring på hvorfor han ikke startet.

Mange sofa eksperter som mener mye på tynt grunnlag her.

B_Ød

Sv: Kamp:vs Middlesbrough@Riverside Stadium, Fredag 2/3/18 kl 20:45
« Svar #239 på: Mars 02, 2018, 22:47:44 »
Synes synd på PH. Håper han får sommeren på seg. Virker som han vet hva som kreves i Championship, men har dessverre tatt over ett prosjekt som har feilet med TC og spillere som ikke henger med i svingene :'(

Rareste innlegg for kvelden...
Ups & Ups!!