Skrevet av Emne: Hamkam  (Lest 1757 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andreas-H

Hamkam
« på: Juli 10, 2008, 02:19:43 »
Ville bare medele til de som ikke har fått det med seg, at Hamkam "overkjørte" Rosenborg, og vant fortjent 2-1 i dag :D
Marcus Pedersen scorte 4 min på overtid :)
Så da blir det en topp ferietur i morgen :D

isak

Sv: Hamkam
« Svar #1 på: Juli 10, 2008, 18:07:27 »
Eg er så absolutt ingen kamma fan, men eg koste meg når eg såg resultatet. Artig at Øren skåre, det unner eg han.

JanPSyse

Sv: Hamkam
« Svar #2 på: Juli 10, 2008, 20:58:46 »
Ja, bra at Tommy er i ferd med å komme i form igjen. Håper han klarer å finne tilbake til "gamle" takter fra da han var 20-21, men jeg tviler desverre litt på det.
Makan til stortalent har jeg ikke sett på årevis. Bare synd at han aldri klarte helt å komme tilbake etter alle skadene han ble påført...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Robert

Sv: Hamkam
« Svar #3 på: Juli 10, 2008, 21:38:34 »
Det var faen deilig. Tok et par ekstra San Miguel igår, etter at jeg fikk høre nyheten. Veldig morsomt for Marcus.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

isak

Sv: Hamkam
« Svar #4 på: Juli 11, 2008, 12:57:32 »
Ja, bra at Tommy er i ferd med å komme i form igjen. Håper han klarer å finne tilbake til "gamle" takter fra da han var 20-21, men jeg tviler desverre litt på det.
Makan til stortalent har jeg ikke sett på årevis. Bare synd at han aldri klarte helt å komme tilbake etter alle skadene han ble påført...
Ja, det er synd. I grunn merkeleg at ingen frå "den gyldne årgangen" slo skikkeleg i gjennom. Unntaket er muligens Ødegaard. Men forventningane var større enn det han har fått til hittil, etter den hinsides gode sesongen hans..

Sten

Sv: Hamkam
« Svar #5 på: Juli 14, 2008, 09:59:23 »
Kamma var det første "store" laget jeg så live. Jeg var med min far og onkel på førstedivisjonskamp på Briskeby. Jeg husker de hadde en fyr på kanten som het noe med Jacobsen som visstnok skulle være så rask, men han gjorde ikke så mye av seg syntes jeg... 

Tap ble det også, hvis jeg ikke husker feil. Tror det må ha vært i 78 eller 79, og jeg mener de spilte mot noen brunskjorter fra Drammen.

Samme sommeren tok jeg også min første ørret i Mjøsa. Jeg trodde iallefall det var en ørret, men min bestefar lot være å fortelle meg at det var en åbbor så lenge han kunne. På en eller annen måte henger de to tingene sammen i skallen min. :)

Min teori er forøvrig at Kamma kunne vært større i norsk fotball hvis de ikke hadde spilt i grønne drakter. Hvite eller oransje drakter gir best kontrast mot det grønne gresset, noe som fører til at man ser sine medspillere mye bedre. Og det er jo en fordel...
Sten