Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 09.02 2019, kl. 14:00 på LUTV  (Lest 50453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Skal også ta med at sola virket å prege oss.

Forsvaret vaklet - det er riktig. Men i noen situasjoner var nok sola medvirkende, ja...

Heldigvis ingen baklengs.

Så får vi håpe på en bedre annenomgang, i motsetning til sist...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Tydelig vi har overprestert frem til jul. Jeg er redd vi er for svake for topp 2. Vi slipper til alt for mange sjanser bakover og sliter med å skape noe fremover.

Bamford med en god mulighet der, men utenfor. Klarer vi å holde 0-0 til pause?

auren
Savnet etter Saiz blir større og større. Vi ser helt hjelpeløs ut fremover. Ã… bakover...  :-X

Saiz hadde mest sannsynlig ikke vært i nærheten av ballen de siste kampene.
Kvaliteten må opp på det vi gjør bak og hvordan vi transportere ballen til de offensive.
Det er så lavt balltempo og ideløst bak at Tufe IL hadde rukket å komme seg i forma igjen.
Helt helt vanvittig til tider
;D For en tullete påstand. Spilte fra start for Getafe i dag da da slo Celta Vigo hjemme med 3-1. Klassespiller..

leedslife

Dette laget her skriker nok etter noen forsterkninger i sommervinduet. Enn så lenge får de spillerne vi har gjøre jobben.

Synes ikke vi er så langt unna. Phillips er tilbake. Får vi sidene våre opp på hesten igjen så er vi der. Vi er ekstremt svake der nå.
Ayling og Pablo /Douglas og Alioski. Vil være langt bedre enn det vi stiller nå.
Bamford og Brown vil heve oss utover.

***Bare vi unngår skader :D

Blank_File

Ja det blir for lite "clear-cut chances" som Eddie sier. Vi får ikke til trusselen på sidene lenger og der ligger nøkkelen. Vi er ikke elendige, men heldig som ikke ligger under med de sjansene Middlesbrough får.

Alle 4 kantspillerne våre presterer under pari offensivt og jeg forstår ikke hva vi skal gjøre med det.

veteranen

  • Gjest
Svake bakover, skaper minimalt fremover.
Men høyt grad av ballbesittelse, det har vi - hva det nå enn skal være godt for.

Det meste er altså som det har vært ganske lenge nå.

Tør vi håpe på at Hernandez eller Brown skal komme innpå og sette fyr på kampen i andre omgang?

(Og på toppen av det hele er Bobby Davison fullstendig ubrukelig som studio-pundit.)

Barba

Sett bort fra 10-15 min rundt halvtimen som var grusomme synes jeg det er helt jevnt. Synes allikevel det produseres for lite skarpe sjanser, men ellers mye bra. Ayling spiller sin beste kamp på veldig lenge, uten å egentlig være spesielt bra, men helt grei og bidrar også offensivt. Bamford og Clarke må settes bedre opp, og kanskje en Pablo kan komme inn siste 30 og spille disse opp i gode posisjoner. Cooper må også strammes opp. Ser absolutt ikke mørkt på dette, denne kan tas.
Barba - MOT

leedslife

Tydelig vi har overprestert frem til jul. Jeg er redd vi er for svake for topp 2. Vi slipper til alt for mange sjanser bakover og sliter med å skape noe fremover.

Bamford med en god mulighet der, men utenfor. Klarer vi å holde 0-0 til pause?

auren
Savnet etter Saiz blir større og større. Vi ser helt hjelpeløs ut fremover. Ã… bakover...  :-X

Saiz hadde mest sannsynlig ikke vært i nærheten av ballen de siste kampene.
Kvaliteten må opp på det vi gjør bak og hvordan vi transportere ballen til de offensive.
Det er så lavt balltempo og ideløst bak at Tufe IL hadde rukket å komme seg i forma igjen.
Helt helt vanvittig til tider
;D For en tullete påstand. Spilte fra start for Getafe i dag da da slo Celta Vigo hjemme med 3-1. Klassespiller..

Klassespiller ja.
Det backer du opp med waccoe eller de facebooksiden dine?
Av det han viste i leeds karrieren var det ingenting som tydet på klasse.
Klasse er hvis du leverer jevnt over på et høyt nivå.


leedslife

Alta-White. Hviket facebook grupper bruker du når du oppsummerer første omgangen mot Boro?
Har du noen synspunkter du kan kopiere over her?

auren

Godt å få Pablo innpå!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Faen! 1-0. Pablo sover

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Den var ikke god for Pablo

Kickthemdown

Alta-White. Hviket facebook grupper bruker du når du oppsummerer første omgangen mot Boro?
Har du noen synspunkter du kan kopiere over her?
Festlig.. Nok med å se Leeds kampen og se på VM gull og sølv på tv´n.

Se 1-0


Jeg er sjokkert.

Er du ?

DenHviteYeboah

Faen, der mister vi ballen igjen. Håpløst, og taper dueller. 1-0

TK20

Æsj. Svakt defensivt av Pablo med én gang. 1-0 Boro.

auren

Nå blir det grisetøft. Boro kommer til å snurpe igjen sekken...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

rett & rimelig dette.
Ups & Ups!!

RoarG

Leeds spiller kanskje svakt i dag, men Leeds-fansen de holder krangle-fanen høyt nok en gang. ;)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Falling apart dessverre. Ikke i nærheten.

Kickthemdown

Leeds spiller kanskje svakt i dag, men Leeds-fansen de holder krangle-fanen høyt nok en gang. ;)
2 - 0 - 5 siste 7 seriekampene .. Noen har vanskelig for å fatte det.

leedslife

Alta-White. Hviket facebook grupper bruker du når du oppsummerer første omgangen mot Boro?
Har du noen synspunkter du kan kopiere over her?
Festlig.. Nok med å se Leeds kampen og se på VM gull og sølv på tv´n.

Se 1-0


Jeg er sjokkert.

Er du ?

Det var Saiz-salget som skapte mål i mot der?

Andersen

Vi har jo helt falt fra hverandre i de siste kampene  :( Dette er jo sånn vi har spilt i sesong etter sesong når desember og januar er over . Frustrerende dette .

baste

Dårlig innhopp av Pablo, men dette kan vi enda få noe ut av..

Satser på minst 1 poeng.

MOT

RoarG

Leeds spiller kanskje svakt i dag, men Leeds-fansen de holder krangle-fanen høyt nok en gang. ;)
2 - 0 - 5 siste 7 seriekampene .. Noen har vanskelig for å fatte det.
Det er bare en tilfeldig rekke med kamper. Mange har vanskelig å fatte det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Leeds spiller kanskje svakt i dag, men Leeds-fansen de holder krangle-fanen høyt nok en gang. ;)
2 - 0 - 5 siste 7 seriekampene .. Noen har vanskelig for å fatte det.
tror de fleste her inne er bra klar over det.
Ups & Ups!!

Kickthemdown

Alta-White. Hviket facebook grupper bruker du når du oppsummerer første omgangen mot Boro?
Har du noen synspunkter du kan kopiere over her?
Festlig.. Nok med å se Leeds kampen og se på VM gull og sølv på tv´n.

Se 1-0


Jeg er sjokkert.

Er du ?

Det var Saiz-salget som skapte mål i mot der?
Kvitter oss med spillere uten å hente erstattere er dumt gjort.. Men det føler jeg at jeg har skrevet nok om her.

DenHviteYeboah

Alta-White. Hviket facebook grupper bruker du når du oppsummerer første omgangen mot Boro?
Har du noen synspunkter du kan kopiere over her?
Festlig.. Nok med å se Leeds kampen og se på VM gull og sølv på tv´n.

Se 1-0


Jeg er sjokkert.

Er du ?

Det var Saiz-salget som skapte mål i mot der?
Vi taper dueller og roter bort ballen. Dette er krise!Klarte ikke å holde nullen idag heller :(

leedslife

Alta-White. Hviket facebook grupper bruker du når du oppsummerer første omgangen mot Boro?
Har du noen synspunkter du kan kopiere over her?
Festlig.. Nok med å se Leeds kampen og se på VM gull og sølv på tv´n.

Se 1-0


Jeg er sjokkert.

Er du ?

Det var Saiz-salget som skapte mål i mot der?
Kvitter oss med spillere uten å hente erstattere er dumt gjort.. Men det føler jeg at jeg har skrevet nok om her.

Så du ville ha Sharp inn i går?
Det fant du ut i går etter at han scoret 3 eller har du gått med det lenge?

Hadde vi ledet 1-3 nå hvis vi hadde hatt Sharp?

ragnar

Fortsetter den dalende kurven, så kan PO ryke og.
*In El Loco we trust!*

veteranen

  • Gjest
Avslutninger og innlegg er av en så elendig kvalitet at jeg får vondt  langt inn i sjela av å se på!

baste

Syns vi har en OK benk nå.. får se om det endrer noe..
Come on Leeds