Skrevet av Emne: Er vi gode nok for opprykk i 2011?  (Lest 14470 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

vielljaa

Sv: Er vi gode nok for opprykk i 2011?
« Svar #60 på: Februar 06, 2011, 14:26:38 »
Tipper vi kommer til PO-finalen, og taper 0-3 mot Watford....  ::)

griner bare ved tanken fra sist gang  :'(   

HYSJ! ;D Har en følelse av at vi dominerer mot de fleste lag vi møter, både borte og hjemme. Om vi vinner eller ikke ser ut til å avhenge av personlige feil/defensivt arbeid. Laget er godt nok til å slå alle i denne ligaen på en medium+ dag. Jeg tror vi rykker opp i år..om det blir play-off eller direkte gjenstår å se.
There is only one United

rogak

Sv: Er vi gode nok for opprykk i 2011?
« Svar #61 på: Februar 07, 2011, 22:24:27 »
Nå har vi spilt 65,2% av sesongen og ligger på 6. og siste play-offplass. Hadde noen i august i fjor sagt at vi ville ligge på denne plassen 7.2.2011, så hadde jeg ristet på hodet. Nå er jeg optimistisk, og tror det blir minst play-off. Men håper på direkte opprykk og at vi fra august er tilbake der vi hører hjemme: Premier League :)
MOTMOTMOTMOTMOTMOTMOTMOTMOT
MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Er vi gode nok for opprykk i 2011?
« Svar #62 på: Februar 12, 2011, 06:23:03 »
Nå har vi spilt 65,2% av sesongen og ligger på 6. og siste play-offplass. Hadde noen i august i fjor sagt at vi ville ligge på denne plassen 7.2.2011, så hadde jeg ristet på hodet. Nå er jeg optimistisk, og tror det blir minst play-off. Men håper på direkte opprykk og at vi fra august er tilbake der vi hører hjemme: Premier League :)
MOTMOTMOTMOTMOTMOTMOTMOTMOT

Husk siste del av sesongen ifjor

Leedsfan

Sv: Er vi gode nok for opprykk i 2011?
« Svar #63 på: Februar 12, 2011, 10:18:48 »
Nå har vi spilt 65,2% av sesongen og ligger på 6. og siste play-offplass. Hadde noen i august i fjor sagt at vi ville ligge på denne plassen 7.2.2011, så hadde jeg ristet på hodet. Nå er jeg optimistisk, og tror det blir minst play-off. Men håper på direkte opprykk og at vi fra august er tilbake der vi hører hjemme: Premier League :)
MOTMOTMOTMOTMOTMOTMOTMOTMOT

Husk siste del av sesongen ifjor

Ja la oss tenke positivt. Forskjellen fra ifjor er at vi er fortsatt i angrepsposisjon og der liker Leeds å være.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.