Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Killa

#1
Ordet er fritt / Re: Spiller: Anton Stach
June 05, 2026, 12:57:08
Han der MÅ jo ha noen aner fra Yorkshire langt baki et sted... ;D  ;D  ;D
#2
Ordet er fritt / Re: Spiller: Ethan Ampadu
June 04, 2026, 13:40:30
Quote from: Barry on June 04, 2026, 13:07:14Ethan har signert ny kontrakt til 2030.

https://x.com/BBCWYS/status/2062489916215365925

Yabbadabbadoooo!!! Europe watch out!!
#3
Quote from: Asbjørn on June 01, 2026, 20:03:49
Quote from: Killa on June 01, 2026, 20:00:46Kanskje like bra han slapp å møte Bobb, Ryerson og Sørloth & co i kveld...😅😅
Kjekt for JSL å levere når han først får starte...
Sant det, stakkars svensker...
#4
Kanskje like bra han slapp å møte Bobb, Ryerson og Sørloth & co i kveld...😅😅
#5
Ingen GG på Sverige i dag? Fremdeles skadet..?
#6
Quote from: TK20 on May 23, 2026, 16:43:40
Quote from: auren on May 23, 2026, 16:37:00Enkelt valg: Hull! Både fordi de fortjener det pga fadesen med Soton og Boro som var utslått, og fordi de sannsynligvis er det svakeste laget i neste års PL. Og i tillegg er de fra Yorkshire.

Men Boro tar det nok dessverre...

auren

Godt poeng. Boro har det muligens i seg å ta en "Leeds og Sunderland" neste sesong. Hull skal være fornøyd om de tar 25 poeng. Sånn sett må vi konkurrere med 19 andre om å unngå to nedrykksplasser.

Vi skal vel ikke konkurrere om 17. plass neste sesong, tenker heller vi snuser på Europa😄 Noe framgang må vi jo forvente!
#7
Da fikk vi svaret ganske fort. Får ta med oss det positive i det. Ingen slitasje,  intet utstillingsvindu og en komplett preseason!
#8
Quote from: auren on May 21, 2026, 21:24:17
Quote from: Killa on May 21, 2026, 21:11:08Hvor mange her trur at DCL er med i Englands VM-tropp? Hvis vi skal se på sjansene uten våre sedvanlige Leeds-briller?
Jeg tipper JA etter de siste kampene 😁

Jeg er litt ambivalent til dette. Heller mot at jeg håper han ikke blir tatt ut. Større belastning, mindre hvile, større sjanse for skader, får mindre tid i viktig oppkjøring mot ny sesong. Vil trolig også ikke spille så mye.

Men hyggelig for ham personlig om han blir tatt ut, og det kan øke verdien stort.

Ville jo kanskje vært tåpelig å selge ham, men si han putter 4-5 mål i VM og vi får et bud på 30-40 millioner pund fra f.eks. Chelsea - ville du solgt?

auren

Følger tankene dine Auren, det er litt for og imot her. Og nei, trur ikke jeg ville solgt han sånn egentlig..

Men spørsmålet mitt var om vi TRUR han er med.
#9
Hvor mange her trur at DCL er med i Englands VM-tropp? Hvis vi skal se på sjansene uten våre sedvanlige Leeds-briller?
Jeg tipper JA etter de siste kampene 😁
#10
Quote from: Asbjørn on May 15, 2026, 15:14:24
Quote from: Killa on May 15, 2026, 15:12:50Hvis i verste fall Ampadu mangler er det vel duket for Longstaff i alle fall.
Men håper vår gode kaptein er frisk opg starter på mandag!! Utrolig viktig å ha han med!
Forresten - hvem er kaptein hvis både Amps og Struijk er vekk? Rodon da sikkert?

...kampen er dessverre allerede søndag :o

Vil tro Rodon er next in line da ja

Eller Byram :D :D :D

Søndag så klart Asbjørn, man blir dagvill i disse maidagene....
Håper gutta drar til med en skikkelig fight mot vårt "bogey-team" fra sørkysten - det fortjener publikum på ER!
#11
Quote from: Asbjørn on May 15, 2026, 15:02:27
Quote from: auren on May 15, 2026, 14:32:41Bogle, Gudmundsson, Struijk, Okafor, Gruev, Buanonotte misser Brighton-kampen.

Kan bli tøft!
...Struijk kan fortsatt nå den - om han får trent i dag/i morgen.
Verre er det at Ampadu sliter med 'illness'...

Hvis i verste fall Ampadu mangler er det vel duket for Longstaff i alle fall.
Men håper vår gode kaptein er frisk opg starter på mandag!! Utrolig viktig å ha han med!
Forresten - hvem er kaptein hvis både Amps og Struijk er vekk? Rodon da sikkert?
#12
Quote from: Barry on May 12, 2026, 16:58:45Ingen suprise, men bekreftet uttatt i Potters 26-manns tropp til vm

Lykke til i VM GG!! ;D Skal nok følge litt ekstra med på deg!!😄
#13
Savner børsen Kato! :) Du har skjemt oss bort med den - fornøyelig lesning hver gang og det første jeg leter etter i kamptråden etter kamp! :D
#14
Quote from: Asbjørn on May 11, 2026, 13:53:413-0 til oss i kveld kan gjøre innspurten jevn gett.

Here's a mad stat.

If we win 3-0 tonight, we'll be on the same points (46), same goal difference (-2), same goals for (50) and same goals against (52) as Newcastle.

#LUFC
https://x.com/LewisDeighton17/status/2053792687694692472?s=20

Ikke verst av Leeds med tanke på alle araber-milliardene Newcastle er dopa med....
#15
Quote from: Cherry on May 11, 2026, 12:10:22En tilnærming for kampen som kan passe oss bra, ettersom Spurs virkelig trenger flere poeng.
Litt skeptisk til ballbehandling i bakre rekker hos oss som vanlig, for Tottenham vil presse oss høyt i denne- men jo lengre kampen går uten at de scorer vil skape rom og muligheter fremover for oss.

Tips : 3-3 !

Ja detta kan bli en virkelig artig kamp! Bare litt spent på hvor mye firepower vi har offensivt når både Gudmundsson og Okafor mangler. Mulig det er tid for Gnonto-show fra start..? Tviler kanskje på det, men hadde vært artig å se han få tillit for en gangs skyld. Blir dog mest sannsynlig Nmecha/ Aronson framover.
#16
Vi hadde vel vært sikret ny kontrakt i går kveld uavhengig av denne hands-situasjonen i West Ham - Arsenal, så tenker den saken i grunnen er litt irrelevant for oss :) Deilig å kunne senke skuldrene før kampen mot Spurs i kveld - har mer lyst til å sende dem ned enn WHU....
#17
Quote from: Asbjørn on May 05, 2026, 21:20:50Mange nettsteder har meldt denne siste dagene. Kaptein, gratis, defensiv midtbanespiller. Men 30 år...
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🔄 Hidemasa Morita to Leeds is looking increasingly likely.

The Sporting midfielder had informed the club he only wanted to move to the Premier League, and Leeds are very close to confirm their safety.

🗞�
@abolapt

https://x.com/JapaneseFbl/status/2051736136964350277?s=20

https://x.com/TalkingSporting/status/2051626842067521797?s=20
Leeds are looking increasingly safe, and Morita is getting closer and closer

The Japanese player had informed the Elland Road club that he was only willing to play in the Premier League

[🥇
@abolapt
]

30 år er da ingen alder hvis han har fysikken i orden. Minner om at Pablo var 31 da han kom og gode gamle Gordon Strachan var 32 da han kom til oss!! :D
#18
Quote from: auren on April 30, 2026, 20:52:29
Quote from: Hallgeir * on April 30, 2026, 19:38:13Prestasjonen ved Glimts første mål mot Start, ble av kommentator beskrevet som "en Yeboah light".  :)

Ut i fra beskrivelsen av målet på Fotmob så høres det ut som en light versjon av målet mot Wimbledon. Stemmer det?

auren

Nei ganske langt i fra!!
#19
Quote from: Eriksen55 on April 27, 2026, 12:49:07Vil se følgende lag:

Darlow

Rodon
Bijol
Strujik

Longstaff - innover vingback
Ampadu
Stach
Justin

Gnonto
DCL
Okafor

VET vi at Gudmundsson er ute? Eller er det bare basert på det vi så på skjermen i går?
#20
Quote from: leedslife on April 22, 2026, 13:33:30Teamtalk melder:

🔵🚨 Chelsea are to stick with Liam Rosenior for now, but a loss to Leeds United in Sunday's FA Cup semi-final could change things 'dramatically'

@FrazFletcher


Liker! Dette øker sjansene våre for FA-cupfinale! :D
#21
Quote from: Asbjørn on April 16, 2026, 15:31:03... kan det komme en overraskelse på benk?

Pre match presseren:
Team News:
All the players for Man Utd game are also, at least today, ready for Wolves.Rodon, Stach and James first step is team training - today, no-one is back in team training. Buit we have two days, we can always have a surprise.


Rodon er jo like mye maskin som menneske - tipper han fort kan være i kamptroppen på lørdag! :D :D
#22
Quote from: auren on April 15, 2026, 14:05:01Tanaka er vel en doubt, men vi får vel vite mer i morgendagens presser. Blir vel fort Gruev eller Longstaff som erstatter ham da, hvis ikke Stach plutselig er klar igjen...

Denne kampen skal vinnes alle dager i uka, men kan ikke ta noenting på forskudd. Vi så mot Sunderland hva som kunne skje.

Tips: 2-0 (DCL og Aaronson).

auren

Jeg håper Tanaka blir klar! Det han har vist i det siste er det meget bra nivå på, han var jo helt sjef sist. Utrolig morsom spiller å se på når han har dagen.
Men Longstaff kan som du er inne på være en bra erstatter dersom vår japanske venn ikke blir klar.
Føler han har vesentlig mer offensive kvaliteter (inkl.skuddfot) enn det Gruev har som kan bli viktig i en slik kamp.
#23
På tide med ny kamptråd etter jubelrusen på mandagskvelden!

Her er det bare å brette opp ermene og ikke ta lett på oppgaven - Wolves har rykket ned for lengst men det er ikke sikkert de legger seg på rygg og lar oss herje som vi vil likevel.
Håper virkelig at gutta innser at vi ikke er helt trygge ennå, og gir jernet her!
3 poeng er et absolutt krav i denne kampen.

Regner med samme lag som sist:

Darlow Justin Bijol Struijk Bogle Ampadu Tanaka Gudmundsson Aaronson Okafor DCL

Hvis ikke Gnonto kanskje får en sjelden startplass, eller evt Longstaff. Men tviler vel på det.

Vi klarte oss jo oppsiktsvekkende greit uten Stach og Rodon sist - tok meg i å ikke tenke på de gutta i løpet av kampen engang...
James er vel den tredje vi mangler i denne kampen, men han skal vi vel også greie oss uten.

Gleder meg som en unge til denne - hvis vi fortsetter med samme intensitet skal ulvene få det meget tøft på Elland Road.
Men så var det dette med å følge opp en euforisk opplevelse i neste runde da, vi er tross alt Leeds United....

Tips: 4-1 DCL 2, Struijk og Tanaka
#24
Quote from: auren on April 04, 2026, 16:08:53
Quote from: peacock on April 04, 2026, 12:06:59
Quote from: auren on April 03, 2026, 23:55:12Går kampen på spesial-abonnement igjen eller vanlig TV2-play?

auren

Det er nok dette +-abonnementet som gjelder. Der har jeg satt grensen! >:(

Merkelig nok gikk City-Lpool på Vsport 1 og Chelsea-Port Vale går på TV3+. Så det er ikke alle kampene man må ha dette spesial-abonnementet på.

Hadde gledet meg til å se kampen på puben i morgen, men pga stormen kan det bli vanskelig...

auren

Kan vi håpe at vår kamp i mårra også går på en av de vanlige kanalene?
#25
Kult og vel fortjent!! :)
#26
Quote from: Reaney on March 13, 2026, 09:12:28Enig med Cherry. Viktig at Farke slipper opp håndbrekket nå, og at Bijol får starte. Vi er ikke farlige på innkast og hjørnespark lenger og trenger luftstyrke der. I tillegg må vi begynne å score mål igjen. Siste mål fra "open play" i PL av Okafor mot Chelsea 10. februar. Forøvrig et svært tilfeldig og heldig mål.
Enig med Cherry og Reaney her - bare å dundre på nå!!
#27
Det er vel noe cash windfall i vente for Leeds når Cree debuterer på landslaget?
#28
Quote from: Hawley on March 06, 2026, 13:35:59
Quote from: HåvardK on March 06, 2026, 13:22:18
Quote from: Asbjørn on March 06, 2026, 12:37:27
Quote from: auren on March 06, 2026, 12:33:13Det var 2 % sjanse for nedrykk da det var 10 serierunder igjen. Så gikk alt galt i neste runde. Den må da ha økt til 5-10 % nå?

auren

8,09%

https://theanalyst.com/competition/premier-league/table
Skal tro om analysen har tatt høyde for tilgang til håndduker for å tørke av ballen før lange innkast?
Ja, vil gå så langt at det forbys tørking av ball v. innkast og at det tas innen 20 sek, samt at det blåses frispark/straffespark på ALLE! hendelser inne i 16-metesfeltet ved cornere som det jo HVER gang blir blåst for utenfor. Helt uforståelig hvordan dette har sklidd så j.... ut


Skal lure på om Leeds hadde hatt flere eller færre poeng dersom en slik praksis hadde vært gjennomført...? Just wondering....
Men ja - enig i at slike tilfeller som Struijk ble utsatt for mot S'land er krise at det ikke blåses på...
#29
Quote from: Asbjørn on February 26, 2026, 15:56:34Ingen nye skader rapportert på presseren
Er det da kun Okafor vi ikke kan regne med?
#30
Quote from: Hallgeir * on February 15, 2026, 15:49:54
Quote from: Killa on February 15, 2026, 15:48:06
Quote from: Hallgeir * on February 15, 2026, 15:46:49Da blir det borte mot Man. City i neste runde.

Er det allerede trukket?

Nei, men vi spiller jo stort sett på bortebane i denne cupen.

Denna gangen får vi hjemmekamp. Kjenner det på gikta.