Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 355710 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sten

Re: Presentasjonstråden
« Svar #180 på: April 30, 2006, 00:31:02 »
quote:
Originally posted by Jon Kristian

Jon Kristian Gaare Blix -4 navn, 20 bokstaver.
Har via barnetv-serien Midt i Planeten gjort mitt for å lære barna at det er Leeds som gjelder.
Sliter for tiden med å finne plass i Tromsø som har Sky Sport...
Ny (3.) tur til Elland Road til høsten[8D]

JonK



Får bryte min egen regel om å ikke starte diskusjoner her i introduksjonstråden for å si at her i huset er det to whyte & mackay-bekledde på henholdsvis 37 og 4 som til stadighet bryter ut i spontane spørrekonkurranser som starter med "Hva er jeg for en duuur!"

Velkommen hit. [:)]

Pikselator (AKA Sten) -
Your Friendly Forum Groundsman
Sten

Jon R

Re: Presentasjonstråden
« Svar #181 på: April 30, 2006, 00:45:53 »
quote:
Originally posted by Jon Kristian

Jon Kristian Gaare Blix -4 navn, 20 bokstaver.
Har via barnetv-serien Midt i Planeten gjort mitt for å lære barna at det er Leeds som gjelder.
Sliter for tiden med å finne plass i Tromsø som har Sky Sport...
Ny (3.) tur til Elland Road til høsten[8D]

JonK



Velkommen til oss på forumet, Jon K. Skal gjøre mitt til at gutta på 3 og 6 sitter vel plassert neste gang Midt i planeten er i TV ruta. Stiller du i Leeds drakt?  [:)]

Jon R.
Jon R.

dieseltrainer

Re: Presentasjonstråden
« Svar #182 på: Mai 01, 2006, 17:26:29 »
Hei! Per Andersen her, Leeds fan siden 68 (storhetstiden)Lorimer er bare tidenes Leedspiller. Jeg bor i 3050 (Mjøndalen) hysj- ikke si det det høyt for jeg er Godsetsupporter også. Sett LU live kun 1 gang mot Godset! kjempeopplevelse å se begge "laga" i samme kamp.
Leeds4ever. Strømsgodset til jeg dør.

Kasin

Re: Presentasjonstråden
« Svar #183 på: Mai 09, 2006, 02:04:29 »
Hei=)
Jeg heter Siri og kommer fra Kongsberg.. Vært Leeds fan siden 2000 ca. Min bror er også en sinnsyk Leeds fan, akkurat som meg =) Er ny her, som dere kanskje skjønner. Men ikke helt ny i Leeds trøya! Sett Leeds på E.R en gang og det var siste kampen på E.R i Premier League mot Charlton. Sinnsyk opplevelse!! Var også i Stavanger og så dem der!

Leeds 4 Life

Svend Anders

Re: Presentasjonstråden
« Svar #184 på: Mai 09, 2006, 02:17:03 »
quote:
Originally posted by Leeds_Siri

Hei=)
Jeg heter Siri og kommer fra Kongsberg.. Vært Leeds fan siden 2000 ca. Min bror er også en sinnsyk Leeds fan, akkurat som meg =) Er ny her, som dere kanskje skjønner. Men ikke helt ny i Leeds trøya! Sett Leeds på E.R en gang og det var siste kampen på E.R i Premier League mot Charlton. Sinnsyk opplevelse!! Var også i Stavanger og så dem der!

Leeds 4 Life



Velkommen, Siri! Du sitter vel å følger med like mye som Trond i kveld, vel? Lykke til på forumet!

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

bakkjen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #185 på: Mai 09, 2006, 06:28:11 »
Flott at en dame tok turen innom...Håper du føler deg velkommen...Jeg ønsker deg ihvertfall velkommen...

Leeds United 4ever!!!
Leeds United 4ever!!!

Kasin

Re: Presentasjonstråden
« Svar #186 på: Mai 12, 2006, 22:24:11 »
quote:
Velkommen, Velkommen, Siri! Du sitter vel å følger med like mye som Trond i kveld, vel? Lykke til på forumet!

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com


Hehe.. Gjorde det ja:) Igjen, så ble det en fantastisk bursdag! Leeds har det med å spille kamper på bursdagen min [;)] Herlig slutt på dagen det altså [8D]

Leeds 4 Life

tommyolsen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #187 på: Mai 17, 2006, 19:44:58 »
Tommy Olsen. Ikke super aktiv på denne sida, men har vært Leeds supporter sia 87. Født i 76, egentlig fra Troms, men har no "oppholdstillatelse" i Oslo. Som dåkker forstår, så har eg vært Leeds gutt i ganske mange år, og blei d mens lage va i daværende 2. div (same shit as to day). Men så e d jo sånn at DU velge i favorittlaget ditt, LAGET velge DEG!
Ses på Bohemen 21. mai!!!

We're LEEDS and PROUD of it!!!
Leeds hilsen

Tommy

Pettersen97

Re: Presentasjonstråden
« Svar #188 på: Mai 22, 2006, 00:46:34 »
Stian er mitt navn. Er 21 år og kommer fra Øksfjord i Finnmark men bor i Tromsø.

Min far har vert Leeds supporter siden hans ungdomstid eller tidligere, så jeg har fådd Leeds inn i blodet fra dag 1:)

har vert medlem siden jeg var 4-5 år, tror jeg, og er enda ihuga Leeds fan. Har sedd Leeds live i Sverige og på Elland Road i 1999 mot Derby der Leeds vant 4-1 etter og ha ligget under 0-1 tidlig i første omgang.

Jeg er Biloppretter lerling her i Tromsø, forøvrig en by jeg trives godt i.

Marching On Togheter

SAP
The Mighty Whites

h.b

  • Gjest
Re: Presentasjonstråden
« Svar #189 på: Mai 22, 2006, 01:47:58 »
velkommen Sap7. Oslohumor vet du[;)]


« Siste redigering: Mai 22, 2006, 02:51:20 av h.b »

Jon Kristian

Re: Presentasjonstråden
« Svar #190 på: Mai 22, 2006, 22:23:17 »
Hei igjen.
Skulle selvsagt stilt i drakt i en av episodene. Men den tiden er long gone nå. Ferdig på tv.
Hils barna med Leeds-Leeeds-Leeds!
Og hvilket jævla slit med blikk og kommentarer om dagen...

quote:
Originally posted by dieseltrainer

Hei! Per Andersen her, Leeds fan siden 68 (storhetstiden)Lorimer er bare tidenes Leedspiller. Jeg bor i 3050 (Mjøndalen) hysj- ikke si det det høyt for jeg er Godsetsupporter også. Sett LU live kun 1 gang mot Godset! kjempeopplevelse å se begge "laga" i samme kamp.



JonK
JonK

Cebhin

Re: Presentasjonstråden
« Svar #191 på: Mai 22, 2006, 23:46:31 »
Kevin Bates her.. 25 år fra Brandval(nord for Kongsvinger) Leeds fan siden '88 og opplevde mitt største Leeds øyeblikk med Ligagullet i 92:)


Borgen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #192 på: Mai 31, 2006, 23:20:06 »

Morn Morn, Joakim Borgen her. 17 år fra Bøler, Oslo... Jeg har vært Leeds suporter så lenge jeg kan huske... Deltar på supportercupen for andre gang i karrieren (første gang som 14/15 åring, ble da også tidenes yngste) i år stiller jeg opp igjen, som kaptein! Spiller til daglig i Bøler IF Junior. http://www.n3sport.no/03/Table.asp?TournamentId=268267 Ble kjent med en del av supporterne på vei til Cardiff hvor vi så en kamp jeg velger å ikke huske så mye fra, utenom supporterne som fabelaktige...[;)]
Live Long Stay Strong Leeds<3

Torgeir

Re: Presentasjonstråden
« Svar #193 på: Juni 01, 2006, 01:45:22 »
Hei Joakim..du fikk det til...ses Lørdag...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


exekaninen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #194 på: Juni 19, 2006, 15:41:07 »
quote:
Originally posted by Enrique

Navnet er Erik. Kommer fra Kristiansund i Møre og Romsdal, men holder til i Trondheim som student. Er 81 modell, og ble Leeds supporter under Strandli epoken :)

Så Leeds mot Scum på Elland Road for noen år siden, og det var en flott opplevelse. Ser frem til bedre tider med klubben.

MOT

Aaron Lennon, the New Star!

Aaron er et uvanlig navn. er det etter moren eller faren din? hadde engang en gammal bestemor som het det... [8] kos deg med kampen, the new star[8)]
 

Førde

Re: Presentasjonstråden
« Svar #195 på: Juli 21, 2006, 05:54:48 »
Hei, Eg heiter Terje M/Ekroll(18år)og kjem frå Førde i Sogn og Fjordane. Eg har likt Leeds sidan eg var liten, Min bror ( Per-Stian ) lærte meg at Leeds var det beste laget, Og sidan det har eg fulgt Leeds, fått med meg både nedtrykk;( , nesten Opprykk .... Og har vore på 2 kamper. Leeds2-2 Liverpool da Leeds var i PL , og Leeds 1-0 Crewe!  Men fleire kampar blir det!
Suuuper Leeds !


Forever Leeds,
Marching On Together !
Marching On Together

Giske

Re: Presentasjonstråden
« Svar #196 på: August 02, 2006, 05:06:15 »
Hei kjære godtfolk!

Mitt navn er Atle Giske og er snart 30 år(Jeeeez!!) Bor på ei lita flat øy utafor Ã…lesund som heite Giske.
Har i stor grad fått inn Leeds med farsmelken(???). Har selv en liten datter på 5 mnd, som er meldt inn i supporterklubben og har selvfølgelig anskaffet henne komplett draktsett. hehe.

Den aller største favorittspilleren min gjennom årene er definitivt Lucas Radebe!! Fin fyr!

Så Leeds for første gang nå i sommer mot Sparta Sarpsborg!

Marching on together!

Papi

Re: Presentasjonstråden
« Svar #197 på: August 08, 2006, 05:17:17 »
På tide å skrive noko her også kanskje!:)

Fred heiter eg. 25 år fra same bygdi so muligens ikkje så ukjende Kjell Skjerven. Har hatt gleda å vera med på tur te England to gonger med han. Fantastisk guide gitt.

Men nok om det!:) Leeds supporter så lenge eg kan huske. Første minne var nok Strachan på midten. Den lille røde.

Vanskelig å si kven som er favoritten. Alle som eg har valgt oppover åra har forlatt skuta etter eg fekk nr på ryggen, så nå tørr eg ikkje si noko meir.
Men av tidligere spiller kan jo Yeboah og Smith nemnes:)

Peace n out:)!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

stian

Re: Presentasjonstråden
« Svar #198 på: August 08, 2006, 17:39:48 »
Stian Antonsen, Trondheim. 29 år, vært Leedssupporter siden 1989 etter et innslag i sportsrevyen om den gamle storheten som var på vei tilbake.


The left foot has helped - it's always been there, but I haven't always had the chance to use it.' - STIG INGE BJORNEBEYE

Volda69

Re: Presentasjonstråden
« Svar #199 på: August 19, 2006, 17:56:46 »
Yngve her, fødd i 69, bur i Mandal, kjem opprinneleg frå Volda. Eg er lærar i ungdomsskulen, er gift og har fire born. Guten på 5 år fekk akkurat den nye Leeds-drakta, og han vart i fyr og flamme over det. Han fekk sin første Leeds-kamp i Sandnes i juli.
Eg har vore Leeds-supporter sidan 1975, då to av mine eldre brødre fekk påverka meg i riktig retning. Eg fekk bortedrakta til Leeds i julegåve som 7-åring, og den tok eg vel knapt nok av meg den jula. Nokre år etterpå prøvde eg å få autografar frå spelarar ved å sende brev til Leeds, dog utan suksess. Det var også tida for å slå over på BBC på radioen for å få med seg dekning frå kampane.
Eg har følgt laget i tjukt og tynt gjennom 30 år, og det var difor rart og godt å lese her om andre "godt vaksne" som har hatt det på same måten.
Eg har sett Leeds live tre gonger, to oppgjer i London då eg var student der i 1996 (seriekamp på Loftus Road, 2-1 til Leeds, og seriekamp mot Chelsea med stygge sifre mot), og kampen mot Sandnes Ulf i sommar.
Av sterke minner elles må nevnast tippekamp mot WBA i 1979 (2-1, to mål av Arthur Graham etter 0-1 etter første omgang), tap i to gysarar av nokre fotballkampar i 1987 mot Coventry ( semifinale i cupen) og Charlton (opprykksfinale), så klart ligagullet i 1992, i tillegg til Ch.Lea. i 2000-2001.
Favorittspelarar er Lorimer, E. Gray, Arthur Graham, Mel Sterland og Eirik Bakke.
Eg har gullpakken til Viasat frå før, så no skal eg kose meg med Leeds nesten kvar helg.
Så håper eg saman med alle Leeds-vener på opprykk til våren, slik at klubben i våre hjerter kan kome tilbake der den høyrer heime.

MOT
« Siste redigering: Mars 24, 2012, 15:45:15 av Volda69 »
MOT

kjellern

Re: Presentasjonstråden
« Svar #200 på: August 23, 2006, 00:44:15 »
Kjell-Arild Torkildsen, 45 år gammel Oslo-gutt som de siste 8 år har vært bosatt på Sørumsand på Romeriksprærien. Utflyttingen hadde sammenheng med at en av Oslos mest attraktive ungkarer omsider ble familiemann. Leeds fan siden 1967 - første Leeds kamp jeg så live var Notts County-Leeds på Meadow Lane 25. august 1984 (seier 2-1, 2 mål av Tommy Wright). Har siden sett 25 kamper live - dog er det nå 3 år siden siste tur. Beste enkeltstående liveminne er John Sheridans legendariske frispark (rask pasning - egen oppvipp og volley rett i "krysset" fra 25 meter) på Elland Road på slutten av 1980-tallet (?). Reiste stort sett alene på tur, men var også med på 5-6 fellesturer med LUSCOS med sympatiske karer som formann Sverre, nestformann og gammel storscorer Emanuelsen, friske og alltid sosiale Torgeir, groundhopper Tørnquist mmfl. Kan absoultt anbefales for den som ikke har fått med seg slike opplevelser.

Favorittspillere gjennom tidene er Johnny Giles, Billy Bremner, Tony Currie og John Sheridan - utvalget henger nøye sammen med hvordan jeg selv prøvde - men sjelden fikk til - å fremstå som en midtbanegeneral på de lagene jeg kastet glans over på 1970, 80 og 90 tallet !!!  

Jobber til daglig som eiendomsutvikler.
 

Lids

Re: Presentasjonstråden
« Svar #201 på: August 23, 2006, 01:06:19 »
Erik Emanuelsen?

Thomas
Thomas

kjellern

Re: Presentasjonstråden
« Svar #202 på: August 23, 2006, 01:11:12 »
Tom - MS gutt som var notorisk foran målet for Frigg....for 25 år siden.......
 

Lids

Re: Presentasjonstråden
« Svar #203 på: August 23, 2006, 01:14:20 »
Ok, Erik var også en notorisk målscorer - men han spilte nok aldri for Frigg.

Thomas
Thomas

Robert H.

Re: Presentasjonstråden
« Svar #204 på: August 23, 2006, 02:16:50 »
Har du jobba i Norgeskreditt Kjell-Arild? Isåfall har vi snakka sammen på telefonen endel ganger...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Presentasjonstråden
« Svar #205 på: August 23, 2006, 02:21:02 »
quote:
Originally posted by Lids

Erik Emanuelsen?




 
quote:
Tom - MS gutt som var notorisk foran målet for Frigg....for 25 år siden.......

Kan dette ha med å gjøre at vår kjære TEE heter Tom Erik Emanuelsen? [:)][:)][8D]



He saw an animal as smooth as glass  Slithering through the grass
Saw him disappear by a tree near a lake  "Ah think I'll call 'im. a..

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Robert H.

Re: Presentasjonstråden
« Svar #206 på: August 23, 2006, 02:29:40 »
Nei, Erik Emanuelsen er en tidligere Start- og Donnspiller.

kjellern

Re: Presentasjonstråden
« Svar #207 på: August 23, 2006, 03:14:56 »
Har nå fått lagt minstemann og ja jeg har nok en lang historie bak meg som ansatt i Norgeskreditt - fra 1986 til 2004 ! Husker deg fra slutten (?) av den tiden - var deretter er par år i SEB Privatbanken før jeg begynte for meg selv for ca 6 måneder siden....og ja selvfølgelig er det The TEE jeg nevnte i mitt presentasjonsinnlegg.
 

ØysteinBL

Re: Presentasjonstråden
« Svar #208 på: September 18, 2006, 20:11:55 »
Øystein Bjøndal Lund, 40 år, Haugesund. Ny på forumet, men har "lurket" litt tidligere. Skriver Aktuelt-spalten bakerst i TPN.


"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969
"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969

Sverre

Re: Presentasjonstråden
« Svar #209 på: September 18, 2006, 20:13:08 »
Det var da sannelig på tide at du fant veien inn på forumet vårt, Øystein.

Velkommen!