Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 341845 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sten

Presentasjonstråden
« på: Juli 06, 2004, 16:30:27 »
Du kan bruke denne tråden for å presentere deg på forumet vårt.
Sten

Svend Anders

Re: Presentasjonstråden
« Svar #1 på: Juli 06, 2004, 23:58:36 »
Ja, Svend Anders her. Ganske ivrig supporter er jeg da, var ganske aktiv på det gamle OEF. Bodde sist sesong i Leeds, nå hjemflyttet men fremdeles like stolt av å være Leeds-supporter som 20-åring.

Fredrikstad og fra høsten blir det Statsvitenskap i Oslo, ved siden av jobb i Fredrikstad Blad/f-b.no/Radio Fredrikstad og for LUSCOS/TPN/luscos.com

Flere?

Leif Sverre

Re: Presentasjonstråden
« Svar #2 på: Juli 07, 2004, 00:37:55 »
Leif Sverre her. Bor fremdeles som dere skjønner i Brønnøysund,Nordland. Jobber fremdeles som postbud, har nå nærmere 20 kamper live med Leeds United og det blir helt sikkert flere !![:)]
 

Læshy

Re: Presentasjonstråden
« Svar #3 på: Juli 07, 2004, 01:58:07 »
Heter Lars Petter Brevig fortsatt , men måtte bytte nick pga minst tre bokstaver(gamle på OEF = Lp) . Er fremdeles 14 år (eller fyller i desember)... ER en STOR fan, har laget egen hjemmeside ( www.leeds.moo.no ) og har en drøm å en dag få spille for leeds united(optimistisk - vil du se mine ferdigheter legg meg til i msn og be om vidio - hihi) ble fan i 2000 og kommer alltid til å være det !!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

baste

Re: Presentasjonstråden
« Svar #4 på: Juli 08, 2004, 06:16:05 »
Jan Erik Bastesen, LEEDS fan fra Bodø, begynnere på sykepleier-utdanningen til høsten, jobber offshore fram til den tid (som maler). Har en datter på 8 år(Andrea)som og er LEEDS fan, selfølgelig !!! Følger med her på forumet og mange andre linker hvor det står noe om Leeds utd.



Nå er min datter 19, og vi drar til Leeds på Torsdag. Andrea sin første tur. Ny drakt skal handles inn, og åpningskampen, i opprykksesongen skal vi se.

MOT
« Siste redigering: Juli 30, 2015, 16:58:38 av baste »

ragnar

Re: Presentasjonstråden
« Svar #5 på: Juli 08, 2004, 18:04:15 »
Ragnar Vikøyr her, kalte meg ragnar på gamle OEF og vil fortsette å kalle meg det samme... Er fra Bergen og skal begynne på andre året på dataingeniørutdanningen veg Høgskolen der... Trener på fritiden et juniorlag... Så fotball og spesielt LEEDS er ledenskap nummer en 1.  [;)]
*In El Loco we trust!*

Sten

Re: Presentasjonstråden
« Svar #6 på: Juli 08, 2004, 20:24:39 »
Jeg er 35 37 38 år gammel og bor i Arendal med kone og en liten gutt på 2 4 1/2. Jeg har vært Leedssupporter siden 73. Jeg har sett Leeds live kun èn gang -i Drammen i '92 (Hei Up We Go..). I guess i'm what you call a part time supporter... ;) Men jeg er glad i klubben for det.

Ellers er jeg Designer i firmaet Pikselator, som har designet disse sidene.
Sten

Tore

Re: Presentasjonstråden
« Svar #7 på: Juli 09, 2004, 16:19:29 »
Tore, Ã…lesund
Født i 1972 og har vært Leeds fan så lenge jeg kan huske. Beste minne så langt er
ligagullet i 92 og semifinalen i CL.  Har bare vært på Elland Road 1 gang, men regner med det blir flere turer.
"Marching on together...."
Tore
Marching on together...

Bremner

Re: Presentasjonstråden
« Svar #8 på: Juli 10, 2004, 04:20:19 »
Ole Martin

18 år
Kristiansand

Har bare vært på 1 Leeds kamp, 2-1 kampen mot Rovers på Elland Road i Oktober sist sesong. Flere blir det forhåptenligvis!

Vi går mot en ny spennende sesong som forhåpentligvis ender med opprykk ;)

*MOT*

- FOREVER AND EVER, WE'LL FOLLOW OUR TEAM, WE'RE LEEDS AND WE RULE SUPREME - We'll be back!!

             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

h.b

  • Gjest
Re: Presentasjonstråden
« Svar #9 på: Juli 11, 2004, 01:44:17 »
Håkon Berger (h.b) her. Har vært supporter siden 1968 og har fått med meg ca 30kamper+- live.Opprinnelig fra Oslo men bor nå i Halden frem til det blir bygd opp et nytt hus i Tistedal,grunnet brann.Flyttet dit i Desember 2003. Er og vil bli en Leedspatriot til jeg dør, da det eneste som kan måle seg med Leeds er mine 2 gutter på 2 og 4 år som selvfølgelig er medlem i LUSCOS.Jobber for tiden som selvstendig i budbilbransjen.
quote:
Originally posted by pikselator

Foreslår at alle deltakere presenterer seg!

« Siste redigering: Februar 25, 2005, 23:35:18 av h.b »

MooCow

Re: Presentasjonstråden
« Svar #10 på: Juli 11, 2004, 07:11:12 »
Jan Bremer Remø, kjemme frao Leikanger i Sogn og Fjordane, men bjyna i ny jobb i Aurskog Høland kommune i August. 1978 modell

75 SOLLI

Re: Presentasjonstråden
« Svar #11 på: Juli 11, 2004, 17:52:46 »
Jeg heter Trond Solli (TSO), er født i 1975 i Kr.sund. Har bodd på Sola utenfor Stavanger siden 1997. Så min første Leeds kamp på Elland Road i april 12.april 1999 hjemme mot Liverpool (0-0). Etter den tid har jeg sett Leeds totalt 14 ganger i PL kamper, hvorav 11 kamper på Elland Road. Sitter også i styret i LUSCOS. Jobber som stuer for SAS på Sola lufthavn. Marching On Together

Jonny

Re: Presentasjonstråden
« Svar #12 på: Juli 12, 2004, 07:32:51 »
Jeg er da Jonathan Bjerk, født i 1987 i Skien hvor jeg fortsatt bor.. Ble Leeds-fan på grunn av far og onkel, og fordi alle de andre lagene var opptatt når jeg spilte med venner:) Sett Leeds borte i Newcastle (2-2 i 2000) og i London mot Charlton (1-0 i 2003) venter fortsatt på første Elland Road kamp..

Jonny
Jonny

Tore fra Larvik

Re: Presentasjonstråden
« Svar #13 på: Juli 12, 2004, 11:07:29 »
Heter Tore Rollefsen er fra Larvik. Har hvert Leeds suporter siden 1961. Har sett dem live fire ganger fra 70 til 74. Har ikke hvert på E R. Mange av heltene er borte men nye har kommet. ønsker meg en fin sesong. Lykke til alle sammen. LEEDS4EVER.
 

tras

Re: Presentasjonstråden
« Svar #14 på: Juli 12, 2004, 16:01:27 »
Mitt navn er Torbjørn Rasmus Sølsnæs, bor i Trondheim og har vært Leedssupporter omtrent siden nedrykket i 1982. Litt vanskelig å si, da valget av favorittlag hadde sammenheng med storebrors favorittlag, påvirkningen startet sannsynligvis veldig tidlig. Har enda tilgode å se Leeds på Elland Road, men så dem live på Marinlyst i Drammen sommeren 1992, da de som regjerende seriemestre hadde preseasonkamp mot Størmsgodset.
Go United!

Masinga

Re: Presentasjonstråden
« Svar #15 på: Juli 12, 2004, 17:40:09 »
På det gamle forumet OEF skrev jeg under navnet Kjetil, mitt fornavn. Med ny hjemmeside, kan det være på tide med nytt navn.

Jeg bor og jobber i Oslo. Nordlending i sinn og skinn. Gift, to barn. Har holdt med Leeds siden ca. 1970. Her i Norge er Glimt laget. 2004 blir vel ikke stående som en højdare i mitt fotballiv!

Masinga
Masinga, medl.nr. 1250

øystein

Re: Presentasjonstråden
« Svar #16 på: Juli 12, 2004, 17:48:22 »
Heisan

Øystein Sigstad heter jeg og er 29 år. Bor i Sandvika i Bærum. Jobber som Teamleder hos Nexans, som driver med Tele og Data løsninger.

Har vært Leeds fan siden midten/slutten av -80 tallet.

-Øystein
-Øystein

Leppan

Re: Presentasjonstråden
« Svar #17 på: Juli 12, 2004, 18:02:20 »
Tor Jørgen Haugen fra Askim, Østfold.
Leeds supporter siden 1991.
Har enda tilgode å se Leeds live.
81 modell.
Leeds forever and ever.

Glory years will come again!
Glory years will come again!

Yeboah

Re: Presentasjonstråden
« Svar #18 på: Juli 12, 2004, 18:51:11 »
Mitt navn er Petter Hermansen og jeg har vært Leeds fan siden 1994. Bor på Bogerud i Oslo. Født 12.12.86.
Jeg bruker nicket Yeboah fordi han var min første favorittspiller!
Har vært på Elland Road en gang i 99. Så åpningskampen mellom Leeds United og Derby. 0-0, men kjempe gøy!
Har også en Leeds United side, www.leedsu.tk.
Ellers tror jeg denne sesongen blir bra. Opprykk? Ja!!!

www.leedsu.tk

Erik_

Re: Presentasjonstråden
« Svar #19 på: Juli 12, 2004, 19:33:09 »
Navnet er Erik. Kommer fra Kristiansund i Møre og Romsdal, men holder til i Trondheim som student. Er 81 modell, og ble Leeds supporter under Strandli epoken :)

Så Leeds mot Scum på Elland Road for noen år siden, og det var en flott opplevelse. Ser frem til bedre tider med klubben.

MOT

Aaron Lennon, the New Star!

Mr. Leeds

Re: Presentasjonstråden
« Svar #20 på: Juli 12, 2004, 19:38:26 »
Hei!
En liten presentasjon skulle jeg da greie.

Navn: Morten Varøy
Alder: 31
Leeds supporter siden: 1986
Bosted: Sogn og Fjordane

Har sett Leeds på Elland Road kun en gang, men til gjengjeld at vant Leeds den kampen 5-1 (eller var det 5-2?) mot Aston Villa (i 1991)! Så også Leeds borte mot Wimbledon i 1994. Siden den gang har jeg ikke fått sett klubben live, men håper å få gjort det denne sesongen!

Favorittspiller var David Batty. Han er dessverre ikke aktuell lengre så foreløpig har jeg ingen spesielle...


Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

samadhi

Re: Presentasjonstråden
« Svar #21 på: Juli 12, 2004, 21:58:29 »
heisann...

navn: Richar Nes
alder: 21
bosted: veitastrond (i sogn)

leeds supportar sidan ca 1990, har dessverre aldri sett laget i aksjon live...



marching on together,
derudaf forever...

Stewart Harvey

Re: Presentasjonstråden
« Svar #22 på: Juli 12, 2004, 22:16:11 »
Herregud. Skummelt forum dette her.

Snorre her. 33 år og Leedssupporter siden 1975 da jeg nektet min bror å bytte til seg mine Leeds-fotballkort.

Bor i Harstad.
Første gang i Leeds i serieåpningen i fjor, men fikk med meg 5 kamper i fjor.

Vet ikke om jeg tåler mer lidelse som Leeds-supporter...
 

Sten

Re: Presentasjonstråden
« Svar #23 på: Juli 13, 2004, 00:34:49 »
Hva er skummelt?
Sten

Sheridan

Re: Presentasjonstråden
« Svar #24 på: Juli 13, 2004, 01:26:02 »
Navn: Ole E. Ljosdal
Bosted: Vennesla
Alder: 34

Ble medlem av Luscos i 1982 (nr 383). Har bestandig fulgt klubben - i med og motgang. Var på Elland Road i 1985 - Leeds tapte 1-2 for Charlton foran 10000 tilskuere...MEN guttedrømmen gikk uansett i oppfyllelse og Lorimer banka inn en straffe :-)

Favorittspillere: John Sheridan & David Batty.


* Luscos Member Since 1982 *

Bremner

Re: Presentasjonstråden
« Svar #25 på: Juli 13, 2004, 01:30:40 »
quote:
Originally posted by pikselator

Hva er skummelt?



Kanskje han ikke liker å presentere seg [;)][;)]

- FOREVER AND EVER, WE'LL FOLLOW OUR TEAM, WE'RE LEEDS AND WE RULE SUPREME - We'll be back!!

             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

Stewart Harvey

Re: Presentasjonstråden
« Svar #26 på: Juli 13, 2004, 04:09:30 »
Hehe.. ja d e fali d!
 

Bjorn

Re: Presentasjonstråden
« Svar #27 på: Juli 13, 2004, 17:36:13 »
Hallo.
Siden de fleste så langt har klart å presentere seg så får vel jeg gjøre det og da... [:D]
Navn: Bjørn Sekkelsten
Bosted: Greenock, Skottland (for øyeblikket)
Alder: 26

Mange har møtt meg på tur til Leeds mellom 1999 og 2003 da jeg studerte på Leeds Met og fikk med meg det meste av hjemmekamper og noen bortekamper. Har med andre ord mistet tellinga men tror jeg ligger på rundt 75.. [^] Har vært supporter siden 1992 og brenner for Leeds mer enn noen gang. Etter jeg kom til Skottland har det blitt lite med kamper, noe som må rettes opp snarest! Jeg savner kampdagene, stemninga og muligheten til å slenge dritt og synge uten hemninger!![:D]

Synes forøvrig at dette nye forumet er knallbra og fungerer fint. Bortsett fra at noen er litt vel ivrige, og nesten bruker dette som MSN. [;)][;)][;)]
Over og ut...

Marching On! 4276
Marching On! 4276

KLI

Re: Presentasjonstråden
« Svar #28 på: Juli 13, 2004, 18:55:11 »

Jepp, presentasjon,  undertegnet tidligere med KL.
1978 modell, egentlig fra Lillehammer, studert noen år i Molde, bor nå i Oslo hvor jeg jobber med spedisjon.

"Oppdaget" Leeds i 1988, så de første gang live i mars i år. Borte mot Fulham, vært på Elland Road en gang, men da utenom sesongen (ja, der var litt klønete[;)]).......
"Høye spark og gule kort, det er dårlig fotballsport"

Lars

Re: Presentasjonstråden
« Svar #29 på: Juli 13, 2004, 20:57:49 »
Ja .. Jeg heter Lars. Er 15 år og har holdt med Leeds siden jeg fikk leeds drakt av far min i 6års aldern :D Har enda ikke sett dem live, men det blir det vel mer av når jeg kan reise på egenhånd ^^

Who the hell is Alan Smith !? :O