Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 341849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ØBS

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #390 på: Oktober 30, 2010, 14:50:48 »
Hei.

Alexander heter jeg. 22år opprinnelig fra Fredrikstad men bor i Oslo nå.
Har vært Leeds Fan sålenge jeg kan huske. Har fremdeles tilgode og oppleve Elland Road, men satser på å få til det snart.
Ellers så er jeg alltid glad i å ta meg en øl på puben mens jeg ser kampen. Ta gjerne kontakt om noen trenger selskap på Puben. Kjenner ikke flust med folk i Oslo enda.

Mvh Alexander

Følger du med på "lokale avdelinger" og møter opp på Oslo Sportsbar på TV-kampdager, får du straks noen venner i Oslo, skal du se...
LUSCOS-hilsen
ØBS

The Gentle Giant

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #391 på: November 03, 2010, 20:22:15 »
Hei.

Alexander heter jeg. 22år opprinnelig fra Fredrikstad men bor i Oslo nå.
Har vært Leeds Fan sålenge jeg kan huske. Har fremdeles tilgode og oppleve Elland Road, men satser på å få til det snart.
Ellers så er jeg alltid glad i å ta meg en øl på puben mens jeg ser kampen. Ta gjerne kontakt om noen trenger selskap på Puben. Kjenner ikke flust med folk i Oslo enda.

Mvh Alexander

velkommen til Leeds Forumet Alexander
« Siste redigering: Desember 16, 2012, 20:16:39 av The Gentle Giant »

dansale

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #392 på: November 03, 2010, 21:49:16 »
Mitt navn er Daniel og jeg er Leedsaholiker
Forza Leeds!

Bolsen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #393 på: November 13, 2010, 12:33:22 »
Hei, jeg heter Espen Olsen. Født 24.03.90 i Oslo. Min far har alltid vært Leeds supporter, men som liten hadde jeg en mening om at man bare kunne holde med et lag, å siden jeg da var enga supporter kunne jeg ikke heie på noen andre. Dette endret seg seint på 90 tallet, å har fulgt Leeds siden det. Min generelle interesse av å se på å følge klubber steg veldig etter jeg selv måtte legge opp med fotball i 2006 grunnet kneskader:( Siden det har jeg fulgt både Vålerenga og Leeds ganske tett. Jeg har enda ikke hatt muligheten til å se Leeds spille, men har planer om å dra ned på nyåret.

Takk for at du tok deg tid til å lese:)

Andersen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #394 på: November 13, 2010, 18:23:58 »
Hei Bolsen ! Velkommen på forumet ! LEEDS4EVER.

Ankerjon15

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #395 på: Desember 15, 2010, 15:58:28 »
hei. jeg heter Willy og er fra kr.sand.s. jeg har 3 sønner som alle er  glade i fotball. den yngste og jeg er store LEEDSfan,de 2 andre har andre lag men hvet att de gleder seg når LEEDS vinner. jeg har følgt med på LEEDS helt fra tidlig på 60 tallet og favorittspilleren min da var Lorimer. har vært en gang og sett LEEDS på elland road mot man.u i 1999 res. 1 1 det var en utrolig opplevelse. av norske klubber så er det jo selvfølgelig START som er min klubb.håper LEEDS fortsetter å ta mange poeng sånn att vi kan komme opp der vi hører hjemme.

Einar Ã…l

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #396 på: Desember 28, 2010, 17:35:29 »
Eg... lat oss kalle meg, Einar Ã…l, vart fan av Leeds i 1989 (eller deromkring) då eg fulgte opprykksstriden på tekst-tv, då Leeds kjempa ein innbitt kamp mot Sheffield United med fleire, og då dei lyktest i å rykke opp, for så å gjere det godt i ligaen, ikkje minst i det salige året 1991/92, var det ingen veg attende for mi skuld, eg var dømd til å verte Leeds-supportar - og eg har sidan ikkje svikta, men fulgt mitt kjære Leeds frå tv-krakken, som dømevis i semifinalane mot Valencia i champignons league, og eg minnest korleis eg kjende meg på toppen av verda, ei lukke som skulle vise seg å bli eit stort verkande sår i mitt minne, som eg knapt har hatt mot til å tenke på, etter at hovmod og økonomisk vanstyre gjorde mitt liv som supportar til eit hundeliv, som har vore særs ille, bortimot uuthaldeleg, dei siste par sesongane, med absolutte bunnpunkt i dei to håplause forsøkene på å trenge seg opp frå league one via play-off-spel, skuff på skuff har det vore, ein sanndrøymt mareritt, som nær gjentok seg i fjor i kampen mot Bristol Rovers, då Gradel etter å ha fått raudt kort sekunder etter at Leeds fekk leiarmålet annulert, og som om det ikkje var gale nok oppførte han seg som ein smørbukk ved å nekte å forlate banen og jamvel risikere å pådra ytterligare Leeds-spelarar kort ved at dei nær måtte slå han ned og bere han av banen for å få han ut, ja, då var eg på randen av samanbrot, og ærleg tala vart eg merksam på at Leeds hadde ein del felles kjenneteikn med ein barnevernsinstitusjon, kor stress fort fører til særs udisiplinert, aggressiv og lite sivilsert atferd, - eit samanbrot som vart avlyst då Leeds snudde kampen og sikra seg opprykk - til Champignon-ship, divisjon nr. 2, - ja, kven skulle tru at det skulle bli ei slik heftig lukke? - og kven skulle tru at det for tida kjennest som ein vedunderleg draum at Leeds kjempar om opprykk til Premier League? Slik er det i alle høve, og eg vonar dykk alle, som heiar på riktig lag, at det beste laget måtte vinne, og i og med at Leeds i stunda leier 3-1 mot Portsmouth samstundes som Cardiff ligg under, så kan eg ikkje anna enn å håpe på at eit hundeliv går mot slutten, i tydinga at det går mot betre tider...  men ettersom det brått står 3-2 kjenner eg meg ikkje direkte overtydd, og vil med dette just konkludere at eg, høyrer til mellom dei i Noreg som heiar på Leeds! ...akk ja, så måtte det vel gå slik, 3-3, etter to sjølvmål, kor det siste kom tre minutt på overtid, og eg har ikkje anna å seie, enn at det framleis er eit hundeliv å halde med Leeds. God tysdag. :'(
« Siste redigering: Desember 28, 2010, 17:58:04 av Einar Ã…l »

dansale

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #397 på: Desember 28, 2010, 18:28:03 »
Velkommen inn på forumet Einar Ã…l ser fram til mange gode innlegg og god tirsdag til deg og! :)
Forza Leeds!

hobberst jr.

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #398 på: Desember 29, 2010, 13:15:27 »
14.år
Chelseafan   :D
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

dansale

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #399 på: Desember 29, 2010, 17:51:31 »
14.år
Chelseafan   :D


Finnes det ikke Chealski forum? eller prøver du å konventere til Leeds?

(Chealski er forresten en av våre gammle rivaler så ikke lek med fyrstikker i tørt gress.....)
« Siste redigering: Desember 29, 2010, 17:53:15 av dansale »
Forza Leeds!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #400 på: Desember 30, 2010, 22:42:02 »
Mitt navn er Niklas, og jeg kommer fra Bergen. Vært medlem en god stund nå, men har ikke giddet å presentere meg enda. Men her er jeg! Følger Leeds så godt jeg kan, men har enda ikke fått noen tur til England.. Er dog bare 20 år, så har god tid på meg til det.

J.O.S.

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #401 på: Januar 07, 2011, 07:40:28 »
Hei !!! Heter Jan Ove. Kommer fra Arna,men har bodd i Kongsberg siden 1988. Er gift og har to døtre. Har vært Leeds fan siden 1971. Har aldri vært på Elland Road men såg de mot Brann i 75. Håper på å kunne reise en tur til Leeds i år Er også en stoooor Brann tilhenger de samme er døtrene mine, men har ikke klart å påvirke de til å bli Leeds fan.

Per Arne

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #402 på: Januar 07, 2011, 10:22:17 »
Hei !!! Heter Jan Ove. Kommer fra Arna,men har bodd i Kongsberg siden 1988. Er gift og har to døtre. Har vært Leeds fan siden 1971. Har aldri vært på Elland Road men såg de mot Brann i 75. Håper på å kunne reise en tur til Leeds i år Er også en stoooor Brann tilhenger de samme er døtrene mine, men har ikke klart å påvirke de til å bli Leeds fan.

Du har altså manipulert døtrene dine til å bli Brannsupportere, men ikke klart å få dem til å elske Leeds?

Da vil jeg påstå at du har mislykkes totalt med oppveksten deres.....

 ;D

DanskLeedsGut

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #403 på: Januar 07, 2011, 23:53:57 »
Keld fra Odense, Danmark her. 29 år, Leeds-fan siden 1996 hvor Yeboah hamrer den ind mod Scousers.

Min engelsk-lærer spurgte hvem jeg holdt med en dag. Jeg havde ikke noget hold dengang, men blev nærmest beordret til at finde et favorit-hold til dagen efter. I sportsnyhederne om aftenen så jeg Yeboah´s mål. Og jeg var Leeds-fan!

Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

dansale

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #404 på: Januar 08, 2011, 22:53:53 »
Velkommen DanskLeedsGut  :)
Forza Leeds!

DanskLeedsGut

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #405 på: Januar 10, 2011, 20:04:01 »
Tusind tak dansale :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Gufrias

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #406 på: Januar 12, 2011, 20:17:02 »
Så var man omsider innmeldt, etter å ha lusket (no pun intended) rundt på forumet i noen måneder, og etter mangeogtredve år som Leedsfan. Træg trønder, sjø!

Navnet er Stein, alderen er 43 og familien består av den perfekte kvinne (pusha på for å få meg til å melde meg inn, og sier at jeg bør dra og oppleve en hjemmekamp snart), og to gutter på 11 og 7. Min utilgivelige godfjottethet og dårlige kamerater har fått dem til å velge hvert sitt røde lag  :-[ :'( men kanskje et besøk på Elland kan snu dem?

Jeg har selv spilt fotball, som squadplayer på absolutt laveste seniornivå. Likevel kan jeg lire av meg uttalelser som tyder på at jeg tror jeg har peiling. Bare vent og se
Hekta på Leeds siden 1974

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #407 på: Januar 12, 2011, 22:01:23 »
Så var man omsider innmeldt, etter å ha lusket (no pun intended) rundt på forumet i noen måneder, og etter mangeogtredve år som Leedsfan. Træg trønder, sjø!

Navnet er Stein, alderen er 43 og familien består av den perfekte kvinne (pusha på for å få meg til å melde meg inn, og sier at jeg bør dra og oppleve en hjemmekamp snart), og to gutter på 11 og 7. Min utilgivelige godfjottethet og dårlige kamerater har fått dem til å velge hvert sitt røde lag  :-[ :'( men kanskje et besøk på Elland kan snu dem?


Det er nettopp det som er saken vettu, sjø! Finnes mange eksempler på det. Vél investerte kroner ;)
Er fellesturer arrangert av LUSCOS både i mars og april (se TPN) :)

PS! Velkøminj!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

hobberst jr.

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #408 på: Februar 24, 2011, 20:15:16 »
Hei  :)
Simon her.
- Bror til forum`s medlem "hobberst"
- Chelseafan (liker å følge med på Leeds pga min bror og far som er Leeds-fans)
- 14 Ã…r
- Har mange meninger om alt    ... ... ...  ::)
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

schultz

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #409 på: Februar 28, 2011, 21:01:21 »
Hallo alle Leeds fan! Artig at det finnes så mange av oss i Norge. Jeg Leif Eirik Schultz er 42 år, bor i Kirkenes, 3 barn, gift og har vært Leeds supporter nesten hele livet.

dansale

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #410 på: Mars 01, 2011, 22:19:07 »
Velkommen til forumet Leif!!  ;D
Forza Leeds!

RuneR

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #411 på: Mars 06, 2011, 14:50:46 »
Millian her.  Fullt medlemskap i Luscos, 24 timer gammel (med hjelp av farfar)....

« Siste redigering: Mars 06, 2011, 18:12:27 av RuneR »
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

lojosang

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #412 på: Mars 06, 2011, 17:14:05 »
Gratulerer!
- Leif Olav

Od

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #413 på: Mars 11, 2011, 18:07:43 »
Heisann folkens.

Leeds fan (76-modell) fra Nøtterøy hilser alle brødre i ånden!
Begynte å interessere meg for fotball i 1989, uten å egentlig ha et favorittlag. Fant Super-Leeds skjerfet til broren min ved en tilfeldighet mot slutten av 89/90-sesongen, og har vært blodfan siden.
Høydepunkt: Var på ER i påsketider -92 og så Leeds rundjule Chelsea 3-0.
Denne sesongen: ingen kan stoppe oss fra å kapre en playoff-plass nå. Jeg tror de andre lagene vi kjemper i toppen med begynner å merke kjøret og vil avgi mange poeng fremover. Tipper Leeds tar ca 20 poeng til og har en reell sjanse til å rykke direkte opp!
Tar vi Ipswich til helgen så tror jeg vi kommer til å surfe på en bølge som tar oss hele veien  ;)
Evig Leeds - Evig optimist!

Hobben

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #414 på: Mars 19, 2011, 11:39:07 »
Gratulerer, Rune!  :) Og velkommen til både Millan og Od, forresten, kjenne svært lite til plassen Nøtterøy, var der en gang på håndballkamp med Nærbø, og etter noen kamper hær på Nærbø synest jeg Nøtterøy er noe av det råtneste håndballaget jeg har sett. Måtte bare si det :)
Rogaland Whites

Od

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #415 på: Mars 21, 2011, 21:41:41 »
Haha, har spilt håndball på Nøtterøy selv og synes at ALL håndball er råtten!

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #416 på: April 16, 2011, 01:09:54 »
Kjetil Lunde her, Van der Lund blant venner. 18 år om en halv måned. Holder til noen minutter utenfor Kristiansand. Selv pleier jeg å si at jeg er nederlandsk sørlending, med hjertet i Leeds. :P
Ble Leedsfan i 2003, og forblir det uansett om de kommer opp i PL eller går så langt ned som Blue Square, men håper selvsagt på toppen for laget.
Favorittspillere: Edwin van der Sar (På grunn av at han er en nederlandsk, god keeper, eneste minus er laget han er på), Robert Snodgrass og Ross McCormack.
Spiller selv som keeper, men er klubbløs.
Har aldri sett Leeds live, men håper på å få æren av å oppleve en god kamp på Elland Road :)

flynn

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #417 på: April 16, 2011, 01:43:18 »
Kjetil Lunde her, Van der Lund blant venner. 18 år om en halv måned. Holder til noen minutter utenfor Kristiansand. Selv pleier jeg å si at jeg er nederlandsk sørlending, med hjertet i Leeds. :P
Ble Leedsfan i 2003, og forblir det uansett om de kommer opp i PL eller går så langt ned som Blue Square, men håper selvsagt på toppen for laget.
Favorittspillere: Edwin van der Sar (På grunn av at han er en nederlandsk, god keeper, eneste minus er laget han er på), Robert Snodgrass og Ross McCormack.
Spiller selv som keeper, men er klubbløs.
Har aldri sett Leeds live, men håper på å få æren av å oppleve en god kamp på Elland Road :)

Slike gutter, det vil gamle Luscos ha. Velkommen Kjetil!

flynn

Hobben

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #418 på: April 16, 2011, 11:17:15 »
Kjetil Lunde her, Van der Lund blant venner. 18 år om en halv måned. Holder til noen minutter utenfor Kristiansand. Selv pleier jeg å si at jeg er nederlandsk sørlending, med hjertet i Leeds. :P
Ble Leedsfan i 2003, og forblir det uansett om de kommer opp i PL eller går så langt ned som Blue Square, men håper selvsagt på toppen for laget.
Favorittspillere: Edwin van der Sar (På grunn av at han er en nederlandsk, god keeper, eneste minus er laget han er på), Robert Snodgrass og Ross McCormack.
Spiller selv som keeper, men er klubbløs.
Har aldri sett Leeds live, men håper på å få æren av å oppleve en god kamp på Elland Road :)

Velkommen!
Rogaland Whites

p0ndus

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #419 på: April 16, 2011, 19:16:04 »
Har vært på forum her lenge men aldri for sent og presentere sei!
Terje 45 år, skilt ett barn og Leedssupporter helt siden jeg så Leeds mot Bayern Munchen på midten av 70 tallet.
For min del så er den største profilen klubben har hatt Billy Bremner.
Den største seieren er borteseieren mot Scum ved årsskiftet 09/10.

Dagens favorittspiller er  Robert Snodgrass.
Har sett Leeds live 2 ganger og vært i Leeds 1 gang men da ikke på E.R.(kampen jeg skulle se ble  utsatt så det ble  kun med besøk i supportersjappa).

Sikkert litt unyansert i mine kommentarer her på forumet i blant ,men har bare et ønske om det beste for klubben i mitt hjerte. MOT.