Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 341808 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chris Lunde

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #420 på: April 17, 2011, 15:49:22 »
Hei, da er det vel på tide å presentere seg her ja :)

Mitt navn er Chris Lunde, 21 år, er født og oppvokst på sommerøya Stord, samboer med Maren (som nå er konventert fra Arsenal til Leeds).

 Min far er Leedsfan og har vel ikke akkurat hatt noe problemer med å få meg til å gå den samme stien, så jeg har vert Leedsfan siden fødsel, det første ordet jeg kunne si var "Batty" så allerede der va det vel gjort...
Har også en tattovering på armen der det står Leeds United, så det er vel ingen utvei  :P

Ellers så holder jeg med Sogndal her hjemme i Norge, så jeg fikk gleden av å se begge mine lag rykke opp i fjor!
Når Leeds spilte den avgjørende opprykkskampen i fjor, så var vi på ferie i Spania. Etter mye leting etter en pub som viste kamp, fant vi til slutt en. Vi stasjonerte oss med ett par engelske Leedsfans og fikk en helt fantstisk opplevelse, så om noen tilfeldigvis reiser til Albir og besøker puben "Three Lions" så vil dere nok se Leeds flagget som vi hang på veggen der i vill seiersrus (og annen rus ja).

Min første tur til Leeds var når jeg var 8/9 år, og jeg husker det som om det var i går. Fantastisk opplevelse der vi fikk møte spillerene som skulle spise lunch på hotellet vårt (Mariott) før match, da ble det selfølgelig masse autografer og bilder. Etter den gang så har det blitt en del turer til Elland Road.

Skal over nå i påsken for å se hjemmekampen mot Reading og bortekampen mot Palace, gleder meg vilt og håper på 6 poeng!  ;D

Jeg er også grunnlegger av den lokale supporterklubben for Leeds på Stord, som nå nærmer seg 90 medlemmer!!


Marching on together!  ;D
Chris Lunde
- Grunnlegger av LUSCOS Stord / Stord Whites

Facebook: http://www.facebook.com/Stord.Whites

MOT!

Søren

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #421 på: Juni 20, 2011, 17:22:06 »
Hejsa, vil lige kort præsentere mig selv.

Jeg hedder Søren og kommer fra Danmark og har været fan af Leeds United siden 1998, hvor jeg trak en Gary Kelly miniature-trøje op af en cornflakespakke, også derfor er Gary Kelly min alltime favoritspiller.

Det har været hårdt at være Leedsfan, men jeg elsker stadig klubben som da jeg først blev fan, og jeg håber at jeg en dag får lov at opleve Leeds United tage en titel.
One Gary Kelly, There's Only One Gary Kelly

Twitter: @observer_dk

Boine

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #422 på: Juli 06, 2011, 15:03:39 »
Hei! 69 modell Fra Finnsnes i Troms. Har holdt med Leeds siden 1975. Fikk min første Leedsdrakt til jul 1976. Er inne i min andre periode som medlem i Luscos. "Datt ut" da jeg flyttet til Brasil, men er sterkt tilbake med familie på 5, alle medlemmer i Luscos :-) Kona og sønnen på 2,5 år, har begge drakter, mens tvillingjentene på 10 mnd desverre ikke har fått dette enda. Har aldri sett Leeds live, men nå er flybillett og hotell kjøpt og betalt til kampen mot Palace 10. september.(Har allerede gåsehud med tanken på å få oppleve Leeds live på ER) Håper bare jeg får tak i billett. Kanskje det er hjelp å få på forumet? Største minne er PL seieren i `92, samt målene til Yeboah mot Wimbledon og Liverpool. Favorittspiller er David Batty. MOT  ;D

kimba1980

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #423 på: August 24, 2011, 23:02:02 »
Hej Norge!
Jeg hedder Kim og kommer fra Danmark! Jeg er 30 år og har været Leeds fan cirka siden 94. De første favoritter hed Yeboah, Speed & McAllister, de blev efterfulgt af Bowyer som jeg havde på trøjen helt frem til det store crash! De senere år har yndlingene været Jonathan Douglas, David Prutton, Luciano og ikke mindst Jonny Howson. Men altid og vigtigst af alt, klubben før alt andet.

Jeg har været i Leeds to gange, og skal afsted tredje gang her til oktober.
Udover at se en masse fodbold er jeg også blogger, jeg har en Leeds blog som er på: http://kimba1980.blogspot.com  :) så tjek den ud og like den på facebook!
Tak fordi jeg må deltage på jeres forum, håber på store Leeds succeser med jer allesammen!

Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T

The Gentle Giant

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #424 på: Oktober 06, 2011, 21:28:35 »
VELKOMMEN!!! ;D

p0ndus

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #425 på: Oktober 06, 2011, 21:59:14 »
Hej Norge!
Jeg hedder Kim og kommer fra Danmark! Jeg er 30 år og har været Leeds fan cirka siden 94. De første favoritter hed Yeboah, Speed & McAllister, de blev efterfulgt af Bowyer som jeg havde på trøjen helt frem til det store crash! De senere år har yndlingene været Jonathan Douglas, David Prutton, Luciano og ikke mindst Jonny Howson. Men altid og vigtigst af alt, klubben før alt andet.

Jeg har været i Leeds to gange, og skal afsted tredje gang her til oktober.
Udover at se en masse fodbold er jeg også blogger, jeg har en Leeds blog som er på: http://kimba1980.blogspot.com  :) så tjek den ud og like den på facebook!
Tak fordi jeg må deltage på jeres forum, håber på store Leeds succeser med jer allesammen!



Velkommen, såfremt du ikke også er albinoelgejeger ;) ;)

Andersen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #426 på: Oktober 17, 2011, 12:02:57 »
Danskene er et  hyggelig folkeslag de, bortsett fra denne jegeren da. Fikk jo streng beskjed fra resten av jaktlaget da, får du den i siktet ikke skyt! han ble vel litt overivrig . Albino fikk 6. lykkelige år .  ::) LEEDS4EVER

kimba1980

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #427 på: Oktober 19, 2011, 23:07:42 »
Hej Norge!
Jeg hedder Kim og kommer fra Danmark! Jeg er 30 år og har været Leeds fan cirka siden 94. De første favoritter hed Yeboah, Speed & McAllister, de blev efterfulgt af Bowyer som jeg havde på trøjen helt frem til det store crash! De senere år har yndlingene været Jonathan Douglas, David Prutton, Luciano og ikke mindst Jonny Howson. Men altid og vigtigst af alt, klubben før alt andet.

Jeg har været i Leeds to gange, og skal afsted tredje gang her til oktober.
Udover at se en masse fodbold er jeg også blogger, jeg har en Leeds blog som er på: http://kimba1980.blogspot.com  :) så tjek den ud og like den på facebook!
Tak fordi jeg må deltage på jeres forum, håber på store Leeds succeser med jer allesammen!



Velkommen, såfremt du ikke også er albinoelgejeger ;) ;)

Øh lost in translation tror jeg  :)
Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T

speedy g

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #428 på: Desember 03, 2011, 15:50:17 »
Hei, Speedy g her, en liten presentasjon er vel på sin plass.
Har vært lenge inne på forumet uten å være registrert men har omsider fått ut fingeren og meldt meg inn. Ble så inspirert av seieren idag at jeg måtte lire av meg noen ord.
Født i -68, ble Leeds-fan i første klasse fordi bestekompisen min var veldig overbevisende.
I ettertid har det ikke vært nødvendig å bli overbevist av noen, det har bare vært SuperLeeds for meg.
Er gift og har 3 gutter, 14-14-16 år, har dessverre sviktet noe i oppdragelsen men jobber for at de skal skjønne hva "god fotball" er:-)
Har dessverre aldri vært i Leeds men satser på at dette skjer i overskuelig fremtid.
Jeg har sett gutta live i Bergen i fjor sommer og fikk også med meg kampen i Sandefjord nå i sommer. Skjønner at det blekner i forhold til å være på ER, så det ser jeg frem til!
Eller er jeg spent på seongen i år, litt usikker fordi vi er litt ustabile, taper litt for mye hjemme, men etter de 2 siste kampene MÃ… det jo bare ha løsnet, slik at det ser ikke helt mørkt ut ;) ;)
Optimist må man jo være!
Lykke til, alle sammen.  MOT

Andersen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #429 på: Desember 03, 2011, 16:22:19 »
Velkommen Speedy G! Ai, ai, tvillinger ? Det har jeg også , gutter 15. år artig med flere her inne . Kanskje vi skulle ha startet en tvilling tråd her inne ?  :P LEEDS4EVER

leedsarn

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #430 på: Desember 19, 2011, 09:17:44 »
Hallaien!
Marius heter eg og e 23 år gammel. Har vært Leeds fan siden eg var ein liten pjokk med store fotballforhåpninger;) Lærskoa e blitt bytta ut med ein kald halvliter, men forhåpningene e der fremdeles :))
Skal over på min første tur til Leeds og ER i slutten av Januar og se kampen mot B'ham. Glede meg noke sjukt!
MOT!
« Siste redigering: Desember 19, 2011, 09:36:23 av leedsarn »
"Sku ønska eg kunne skru'n som Harte"

Siddis

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #431 på: Januar 18, 2012, 10:53:43 »
Jone er navnet og jeg kommer fra Stavanger. Ble Leeds supporter 18 mai 1976 da jeg så Leeds banke Viking 1-0 på Stavanger Stadion. Jeg har vært på Elland Road utallige ganger i tillegg til en håndfull bortekamper. I desember 1999 var jeg i Leeds og så dem vinne 1-0 mot Sp. Moskva og i mars 2000 var jeg i Roma og overvar 0-0 kampen mot Roma - det var fantastisk  :). I år bor jeg i Korea men det forhindrer meg ikke i å se mine 2 STORE lag, Viking og Leeds både live og på TV. I morgen reiser jeg til Leeds for å se dem mot Ipswich og i mars er det dobbelkamp lørdag og tirsdag som står på programmet.

Andersen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #432 på: Januar 18, 2012, 11:25:17 »
Velkommen skal du være Siddis! Heier selv på Viking også, selv om lagene våre sliter litt må de støttes ! DET E VIKING TE ME DØR!  LEEDS4EVER!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #433 på: Januar 18, 2012, 18:46:03 »
Welcome Siddis. Viking og Leeds her også. Begge lag sliter for tiden, men man holder ut likevel. En gang må det jo skje noe? :)

Hobben

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #434 på: Januar 19, 2012, 10:28:29 »
Viking, hahaha!
Rogaland Whites

Andersen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #435 på: Januar 19, 2012, 12:03:00 »
Så så  hobberst , Bryne spiller i 1 DIV.  ::)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #436 på: Januar 19, 2012, 13:06:46 »

Hobben

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #437 på: Januar 19, 2012, 13:50:43 »
Så så  hobberst , Bryne spiller i 1 DIV.  ::)

Nei!! I Adecco, Adecco, kokokoko!
Rogaland Whites

kalle_92

  • Gjest
Sv: Presentasjonstråden
« Svar #438 på: Januar 19, 2012, 15:20:02 »
Så så  hobberst , Bryne spiller i 1 DIV.  ::)

Nei!! I Adecco, Adecco, kokokoko!
Adecco-dassen?

Nå blir det litt OT her, så kan vel egentlig bare presentere meg selv. Det har jeg enda ikke gjort.
Fortsatt tenåring, enn så lenge. Første store opplevelsen var vel vår legendariske run i CL, og husker godt Alan Smith gjøre mål mot Lazio. Stort! Forøvrig er det pga. eldre søsken at jeg ble leedsfan, eller ihvertfall en god påvirkning. Yeboah var med på å styrke dette, da jeg så videoer av langskuddene. Harry Kewell, Alan Smith og Viduka hadde jeg selvfølgelig i fotballkort. Gary Speed hadde jeg faktisk også kort av. Kewell var forøvrig favoritten min. Til han gikk til Liverpool osv... Etter Ridsdale-skandalen m.m har det vært mange nedturer. Men det har også vært gyldne øyeblikk, som da vi slo scum på bortebane, når vi rykket opp, og flere gode kamper mot storlag (Tottenham, Arsenal). Dessuten har jeg vært så heldig å oppleve Leeds på nært hold da de kom til Rogaland, og jeg fikk se SIF-Leeds og Sandnes Ulf - Leeds hvor min fetter, som også er Leedsfan fikk spille en omgang. På tross av opprykk fra L1, er jeg ikke fornøyd med at vi bare er i mesterskapsserien, og håper vi snart er tilbake i det gode selskap! Uansett: MOT!

martind

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #439 på: Februar 08, 2012, 12:34:59 »
Ser til min store forundring at jeg enda ikke har presentert meg her inne:

Mitt navn er Martin Dammen. Kommer fra Svelvik nord i Vestfold (norges nordligste sørlandsby). En perle for de som ikke har vært der :)
Jeg er 28 år, bor og jobber i Drammen. Utdannet økonom, jobber idag i rekrutteringsbransjen som HR ansvarlig.
Vært Leeds supporter siden 1991, da jeg selv(helt uten påvirkning fra noen), fikk velge lag og supporterutstyr fra Steve Perryman Sport i Bergen til min bursdag. Valget falt heldigvis på Leeds United. Har sette Leeds 8 ganger, og enda ikke opplevd et Leeds-tap Live. Lenge leve statistikk.
Har bidratt som spiller etter beste evne på supportercupen de siste 3 årene. Spiller selv i 4. divisjon for Svelvik IF.

har samboer som også er medlem i Luscos og som blir like lei seg som meg hver gang vi taper :) Ingen barn men en nevø på 6 år som allerede har 4 drakter :)

Eller ingenting å melde annet enn at jeg gleder meg stort til dobbeltkampen i mars!!!

MARCHING ON TOGETHER!!
MOT!! We are Leeds!

MattaOneAndOnly

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #440 på: Februar 08, 2012, 18:24:01 »
Hei!

Mitt navn er Mathias Navjord, blir kalt "Matta" av venner. Jeg er født og oppvokst i Kristiansand.

Fikk min kjærlighet til Leeds alrede i 4 år alderen og var solgt når jeg fikk min første Leeds drakt. Samtidig som jeg fikk FIFA 2000.
Mine første minner som Leeds supporter er fra de 2 siste sesongene vi hadde i Premier League. Favoritt spilleren min den gang var Alan Smith. Husker at jeg drømte om å farge håret mitt i hans farger. Harry Kewell var også en profil jeg husker før han dro til Liverpool.

Senere har det vært helmørkt. Flere netter med tårer og fikk ofte høre det på skolen av venner, gjerne Manu fansen. Det dreide seg om at Leeds var et møkkalag som ikke var i PL en gang. Heldigvis aldri påvirket.

Mitt værste minne som Leeds fan må være Play off finalen til Premier League som vi tapte. Etter det rykket vi jo ned.

Beste Leeds minne er selvfølgelig den dagen (3 Januar 2010) da Beckford og co slo Manu. Det var en fantastisk opplevelse. Stolteste øyeblikk som Leedser.

Den første kampen jeg så med Leeds var mot Sparta Sarpsborg (Nå Sarpsborg 08) Husker ikke helt hvordan det ente, men mener å huske at Bakke bommet på straffe.

Første og til nå den enneste gangen jeg var på Elland Road var i fjorårets sesong mot QPR. Vi vant og Gradel ble 2 mål scorer. Etter kampen var vi på direkte opprykksplass!

Jeg ser frem til å delta i diskusjoner på forumet. Har følgt med på formuet i mange år daglig, men har nå bestemt meg for å delta selv. Føler jeg må gi en liten hyllest til denne "auren". har ofte hatt de samme meningene som han har hatt og føler han har mye fornuftig å komme med. 

Det er tøffe tider i Leeds. Viktig at vi holder sammen!

Only one United, Leeds United!
Always white!
Twitter: @MattaOneAndOnly

martind

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #441 på: Februar 09, 2012, 12:21:56 »
Hei!

Mitt navn er Mathias Navjord, blir kalt "Matta" av venner. Jeg er født og oppvokst i Kristiansand.

Fikk min kjærlighet til Leeds alrede i 4 år alderen og var solgt når jeg fikk min første Leeds drakt. Samtidig som jeg fikk FIFA 2000.
Mine første minner som Leeds supporter er fra de 2 siste sesongene vi hadde i Premier League. Favoritt spilleren min den gang var Alan Smith. Husker at jeg drømte om å farge håret mitt i hans farger. Harry Kewell var også en profil jeg husker før han dro til Liverpool.

Senere har det vært helmørkt. Flere netter med tårer og fikk ofte høre det på skolen av venner, gjerne Manu fansen. Det dreide seg om at Leeds var et møkkalag som ikke var i PL en gang. Heldigvis aldri påvirket.

Mitt værste minne som Leeds fan må være Play off finalen til Premier League som vi tapte. Etter det rykket vi jo ned.

Beste Leeds minne er selvfølgelig den dagen (3 Januar 2010) da Beckford og co slo Manu. Det var en fantastisk opplevelse. Stolteste øyeblikk som Leedser.

Den første kampen jeg så med Leeds var mot Sparta Sarpsborg (Nå Sarpsborg 08) Husker ikke helt hvordan det ente, men mener å huske at Bakke bommet på straffe.

Første og til nå den enneste gangen jeg var på Elland Road var i fjorårets sesong mot QPR. Vi vant og Gradel ble 2 mål scorer. Etter kampen var vi på direkte opprykksplass!

Jeg ser frem til å delta i diskusjoner på forumet. Har følgt med på formuet i mange år daglig, men har nå bestemt meg for å delta selv. Føler jeg må gi en liten hyllest til denne "auren". har ofte hatt de samme meningene som han har hatt og føler han har mye fornuftig å komme med. 

Det er tøffe tider i Leeds. Viktig at vi holder sammen!

Only one United, Leeds United!

Velkommen skal du være :) MOT
MOT!! We are Leeds!

Andersen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #442 på: Februar 09, 2012, 14:03:34 »
Velkommen til deg!  :)

Goal Happy

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #443 på: Februar 29, 2012, 10:57:06 »
Paul heter jeg, Yorkshire born and bred men har bodd det meste av livet mitt i andre land. Født i en liten village som heter Holmfirth ikke så langt fra Huddersfield men hadde en far som var Leeds fan (heldigvis). Ble slept med på noen kamper når jeg var en liten drittunge tidlig på 70-tallet, men kan ikke si jeg husker så mange detaljer.

Har snooket her på forumet lenge og fant ut at det var på tide å signe opp. I skrivende stund er det kun 16 dager til avreise og dobbelkamp  ;D

Holmfirth
http://www.pkkonsult.com/images/Holmfirth.JPG
« Siste redigering: Februar 29, 2012, 11:48:36 av Goal Happy »

ollan

Sv: Re: Sv: Presentasjonstråden
« Svar #444 på: Mars 01, 2012, 22:56:10 »
Paul heter jeg, Yorkshire born and bred men har bodd det meste av livet mitt i andre land. Født i en liten village som heter Holmfirth ikke så langt fra Huddersfield men hadde en far som var Leeds fan (heldigvis). Ble slept med på noen kamper når jeg var en liten drittunge tidlig på 70-tallet, men kan ikke si jeg husker så mange detaljer.

Har snooket her på forumet lenge og fant ut at det var på tide å signe opp. I skrivende stund er det kun 16 dager til avreise og dobbelkamp  ;D

Holmfirth
http://www.pkkonsult.com/images/Holmfirth.JPG

Der var du:D sees i kjelleren på lørdag

ollan
Ollan

Goal Happy

Sv: Re: Sv: Presentasjonstråden
« Svar #445 på: Mars 02, 2012, 15:25:16 »

Der var du:D sees i kjelleren på lørdag

ollan

Fare for det ja  ;D

mouse65

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #446 på: Mars 17, 2012, 15:38:03 »

Hei
Helge heter jeg, født 65 og fra Egersund.Gift og 2 gutter på 13 og 17 år.Har vært Leeds supporter så lenge jeg kan huske..
Første Leeds kamp live var Viking-Leeds i 1976 på Stavanger Stadion.Etter det har jeg sett Leeds
i Drammen og Sandnes.Har også vært over og sett Leeds live.Fikk med 2 bortekamper  og hjemmedebuten til Strachan på Elland Road som var en fantastisk kamp.
Her hjemme er jeg trofast Vikingfan.
Har vært "taus" bruker av forumet lenge men satser på å endre dette nå.

Andersen

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #447 på: Mars 17, 2012, 18:42:51 »
Hei Helge! Velkommen , Viking fan jeg også !  ;D

Hobben

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #448 på: Mars 30, 2012, 12:07:22 »

Hei
Helge heter jeg, født 65 og fra Egersund.Gift og 2 gutter på 13 og 17 år.Har vært Leeds supporter så lenge jeg kan huske..
Første Leeds kamp live var Viking-Leeds i 1976 på Stavanger Stadion.Etter det har jeg sett Leeds
i Drammen og Sandnes.Har også vært over og sett Leeds live.Fikk med 2 bortekamper  og hjemmedebuten til Strachan på Elland Road som var en fantastisk kamp.
Her hjemme er jeg trofast Vikingfan.
Har vært "taus" bruker av forumet lenge men satser på å endre dette nå.

Ikke glem å meld deg inn i Rogaland Whites (www.rogalandwhites.com)

Selv om du er Viking-fan ønsker jeg deg velkommen til dette forumet :D (Er Bryne-fan)!
Rogaland Whites

gulle

Sv: Presentasjonstråden
« Svar #449 på: Mai 29, 2012, 19:18:38 »
Hei tenkte at jeg må presentere meg etter å ha "sneket" rundt i et par år.
etter å ha blitt frelst av superLeeds i 73-74 sesongen har jeg vært svoren Leedsfan.
Det var skikkelig tøfft for en 10 åring å ha mannen med verdens hardeste skudd på "mitt"lag.

Jeg er 1963 modell fra Mo i Rana og til daglig driver jeg et blikkenslagerverksted.
Det er mange Leedsfans i byen og vi prøver å møtes når vi en skjelden gang går på en "normal" TV kanal.høydepunktet i så måte var vel da man.utd gjengen bød opp til dans for et par år siden ;D
håper å komme meg på ER, forhåpentligvis i PL.

Svein Gullesen
Mo i Rana
Nå rykker vi opp! Jasederja