Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 341820 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bremner

Re: Presentasjonstråden
« Svar #30 på: Juli 13, 2004, 22:00:48 »
quote:
Originally posted by Lars

Ja .. Jeg heter Lars. Er 15 år og har holdt med Leeds siden jeg fikk leeds drakt av far min i 6års aldern :D Har enda ikke sett dem live, men det blir det vel mer av når jeg kan reise på egenhånd ^^

Who the hell is Alan Smith !? :O



Ex Leeds spiller [:D][:D][:D][:D][:D]

hihi

- FOREVER AND EVER, WE'LL FOLLOW OUR TEAM, WE'RE LEEDS AND WE RULE SUPREME - We'll be back!!

             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

Terbe

Re: Presentasjonstråden
« Svar #31 på: Juli 14, 2004, 00:55:16 »
Terbe... Eller det er egentlig Terje Ness... 32 år gammel fra Molde... Leeds-supporter fra jeg var 8 år. Vokst med Arsenal og Liverpool- supportere på alle kanter, men har alltid vært bare vært Leeds for meg.

Opplevde ikke glansårene, men har lest og sett alt jeg har kommet over om min kjære klubb og kan si at jeg nesten "var der"...
Jeg har ikke vært den mest aktive her på forumet, men følger med på alt som skjer her. Kanskje på tide å bli litt med sjøl? Vi får se...



Leeds United- Trough and trough
Leeds United- Trough and trough

marve

Re: Presentasjonstråden
« Svar #32 på: Juli 14, 2004, 03:01:22 »
Hei  pål fra porsgrunn her,37 år .Har vært leeds fan siden 10-12 års aldern .Har aldri sett laget mitt live ,men det er jo ikke forsent ennå så en tur over MÃ… det bli snart .Følger ivrig med på hva som skjer med leeds hver dag på nettet.Spennede tider framover nå ,men uansett hvordan det går så er det LEEDS4EVER!!!!.
 

Batts

Re: Presentasjonstråden
« Svar #33 på: Juli 14, 2004, 03:40:32 »
Jørund fra Levanger. 24 år, har vært Leeds-fan siden jeg som 9-åring så videoen Glory Years.

Aldri vært i Leeds, men så laget på Steinkjer i 96 (?).
Var ikke så aktiv i det gamle OEF, satser på å bli med mer her.

Marching on...
And now for something completely different...

Erik M

Re: Presentasjonstråden
« Svar #34 på: Juli 14, 2004, 05:04:57 »
Jeg heter Erik Mathiesen og fortsetter å bruke Erik M som signatur.  Jeg bor i Oslo, er 43 år gammel.  Har fått med meg den store Revie-perioden og de dype daler og høye topper i periodene etter.  Har sett Leeds en 7-8 ganger og prøver nå å få med en tur til Elland Rd hvert år.
 

stefan

Re: Presentasjonstråden
« Svar #35 på: Juli 14, 2004, 22:13:33 »
Stefan her. 26 år gammel. jobber i helsevesenet og har litt fag fra UiB også. Driver med karate og musikk som hovedinteresser også leeds seff....Har vært leeds fan siden engang på sent på 80 tallet.[8D]Favorittspiller er vel The Chief..
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Tom S

Re: Presentasjonstråden
« Svar #36 på: Juli 14, 2004, 22:20:53 »
Hei!
Tom frå Førde i Sogn og Fjordane, 33 år.

Har fulgt Leeds sidan eg kan huske og har tenkt å fortsette med det!

Har vert i England og Leeds nokre ganger, har fått med ca. 25 kamper live (8 med Leeds). Høgdepunkt Leeds v Scousers 4-3.
COME ON LEEDS !!

harvey

Re: Presentasjonstråden
« Svar #37 på: Juli 16, 2004, 03:45:01 »
Hallo !
Magnar her, 42 år bor på Klepp St.  Har vert Leeds gutt siden slutten av 60 talet.  Har en gang på Elland Road.
Lurer på en tur over i september.

Pål Einar

Re: Presentasjonstråden
« Svar #38 på: Juli 16, 2004, 16:47:40 »
Heisann!
Pål Einar Jensen. 24 årig lærerstudent fra Mosjøen, men bor for tida i Trondheim (og kommer nok til å ble boende også(har til og med kjøpt meg rbk-cap)). Har vært leeds fan siden 88, og har som mange andre vokst opp med Tottenham og Liverpool fans overalt.
Er veldig engasjert i Leeds og kommer til å være det til enten Leeds United eller jeg dør.
Har enda ikke surret meg til å dra til Elland Road, men det er mest ettersom jeg ikke har hatt noen å reise sammen med...
Har nettopp fått en datter, som selvfølgelig også blir Leeds supporter

SUPERLEEDS!!!

_-The Dead Parrot Society-_
- Only users loose drugs


TrJ

Re: Presentasjonstråden
« Svar #39 på: Juli 16, 2004, 19:06:33 »
Får vel presentere meg også. Terje Knappen, 24 år gammel, bor og jobber i Oslo.

Kalte meg Terje K på forrige OEF.

Har to kamerater som skal over til Leeds til høsten for å studere, så nå har jeg minst 3 grunner til å dra over i løpet av neste sesong..
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Lis

Re: Presentasjonstråden
« Svar #40 på: Juli 25, 2004, 17:19:26 »
Lis 42 år fra København,blev Leeds fan i vinteren 2000/2001 og vil være det resten af livet

« Siste redigering: Juli 25, 2004, 17:20:00 av Lis »
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Andor

Re: Presentasjonstråden
« Svar #41 på: Juli 25, 2004, 18:15:09 »
Heisan.
Andor Nikolaisen her er 35 år fra Bodø. Har vært LEEDS suporter
siden 74, har ikke sett LEEDS live.(men æ lev i håpet)
Følger med på nettet hver dag om det er noe nytt om LEEDS, men er ikke så veldig aktiv her på sidene.



Andor
Andor

MrK

Re: Presentasjonstråden
« Svar #42 på: Juli 25, 2004, 18:37:52 »
Jeg heter Ottar som bor i Molde og jobber i Trondheim!
Leeds supporter siden 1971. Molde er laget i Norge og 16.mai hadde jeg min beste opplevelse fotballmessig iår - 2-0 på Lerkendal!
Er spent på den nye sesongen!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Lars E

Re: Presentasjonstråden
« Svar #43 på: Juli 25, 2004, 19:20:21 »
Hei! Jeg heter Lars Eirik Austevik og kommer fra Kopervik på Karmøy, i Rogaland. Jeg er en 88-modell og fyller da 18 nå i September. Jeg jobber i ungdomsredakjsonen i Haugesunds Avis og er nå inne i mitt tredje år på Holgersen Fotballgymnas i Haugesund.

Leeds fan var det vel bestemt at jeg skulle bli fra fødselen av, da min far er ivrig fan. Men jeg fikk vel egentlig øynene opp for Leeds rundt 1995. Har vært på Elland Road tre ganger. Mot Sheffield Wedensday i 98' (2-1 til Leeds etter skåringer av Jimmy og Woody), mot Charlton i 2002 (0-0), og West Ham i 2005 (2-1 Hulse og Derry).

Blackwell må få sparken så snart som mulig. Og Crainey må vekk, vekk , vekk!!!


Forever Leeds
« Siste redigering: September 07, 2006, 04:12:39 av Lars E »
Forever Leeds

B-m

Re: Presentasjonstråden
« Svar #44 på: Juli 25, 2004, 19:46:06 »
B-m = Bjørn-Marius Fra Gravdal i Lofoten. Jobber ikke på trål, røyker ikke rullings og vi har ikke isbjørn i gata. Er født i 1981. Ble Leedsfan midten på nittitallet siden jeg måtte velge et dårlig lag på championship manager 1. Første Leedskamp jeg så på tv var Leeds-wimbledon da Yeboah scora det sinnsyke målet! = in luv. Leeds betydde veldig mye for meg da jeg fikk kreft som 14åring. Er frisk nå da! :) Skal studere i trondheim til høsten. Har ikke vært på Elland road, men har djævelsk lyst!

Kjempefint forum!

Marching on together

Hest er best
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

AndyFive

Re: Presentasjonstråden
« Svar #45 på: Juli 25, 2004, 20:17:01 »
Andreas Femtegjeld fra Halden her!
23 år gammel, og Leedssupporter siden sommeren '98! Dro da til
Lysekil som Arsenalsupporter (light) og vendte nesa hjem som frelst gutt! Får skylde på at jeg ikke visste bedre tidligere...

Har sett Leeds mange ganger når dem har vært i Sverige, men har vært på Elland Road bare en gang. Var og så dem tape mot Scum høsten '03. var uansett en opplevelse for livet!



Andreas
Andreas Femtegjeld
medl. 1027

Kristoffer_E

Re: Presentasjonstråden
« Svar #46 på: Juli 25, 2004, 21:31:13 »
Jag heter Kristoffer Eriksson och jag är 16 år gammal. Jag ska börja gymnasiet nu till hösten. Jag är också skribent på www.svenskafans.com/england/leeds

Min far är Leeds-fan så jag började också heja på dom. Den första Leeds matchen som jag såg, tror jag, var en match som visades på svenska tv4. Programmet hette Tipslördag. Det var i den matchen som Kelly? sköt av Brolin bandaget han hade på huvudet.
« Siste redigering: Juli 25, 2004, 21:32:34 av Kristoffer_E »
 

Bye

Re: Presentasjonstråden
« Svar #47 på: Juli 25, 2004, 22:05:10 »
Jeg heter Eirik Hovde Bye, og er 18 år gammel. Jeg kommer fra Ã…fjord,Fosen,Sør-Trøndelag. Skal til høsten begynne på tredjeåret allmennfag, og blir russ til våren.

Leeds-fan ble jeg vel for fem år siden, uvisst av hvilken grunn, men fikk sans for dem etterhvert som jeg lærte mer om dem..er klubben som ligger meg nærmest i England, for å si det sånn,og har de siste to årene bevist at jeg ikke er medgangssupporter...heh..:)

Marching on together!
« Siste redigering: Desember 28, 2004, 08:07:36 av Lexmark »
Trønder i Bergen!

RuneR

Re: Presentasjonstråden
« Svar #48 på: Juli 25, 2004, 22:38:24 »
Rune B. Reitan er navnet - født i kristiansund i 1966. Bodd i Oslo/Nittedal siden 1985. Har vært Leeds-fan siden 1974.

Har sett ca. 15 kamper live - den første i 1991, og den forløpig siste i februar i år - men det blir snart flere..... Mest minnerike kamp jeg har vært på, var da vi slo Arsenal på Highbury 4. mai 2003 - og jeg satt blandt Arsenal-fansen!!! (fikk nesten hjertestans...)

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

knut_eknes

Re: Presentasjonstråden
« Svar #49 på: Juli 25, 2004, 23:57:14 »
Knut Anders Eknes, 1984 modell.
Har bodd hele mitt liv i Bergen med unntak av det siste aaret som ble tilbrakt i Bardu kommune i Troms paa Setermoen, en veldig flott plass hvor jeg trivdes godt.
Har faatt Leeds inn med morsmelken, siden min far er lidenskapelig Leeds supporter, saa jeg har vel vaert Leeds gutt hele livet.
Var aktiv paa det gamle OEF, men ikke det siste aaret grunnet millitaer tjeneste og en periode med mangel paa internett men er naa tilbake for fullt.
Skal bare jobbe kommende aar og regner derfor med at det blir en god del turer over til Leeds i loepet av aaret.
 

colargol

Re: Presentasjonstråden
« Svar #50 på: Juli 26, 2004, 02:54:41 »
Heisann Glenn Hansen heter jeg,og er ikke en av de som poster mest på forumet.
Men er en  trofast Leedsmann,og en  hyppig leser av alle LUFC forum rundt om.
Er 69 modell.
Tror vi kan få en forferdelig nedtur i år også dessverre....
I'm going to make a prediction....it could go either way"
(Ron Atkinson)
 

Kato

Re: Presentasjonstråden
« Svar #51 på: Juli 27, 2004, 17:36:24 »
Kato Rafhaelsen, født 1971, fra Harstad. Leedsfan siden rundt 80.

Er hjelpetrener for Grovfjord IL (3.div. avd. 22, kanskje 2. neste år).

Veldig, veldig opptatt av Leeds United. Av alle spillere man har likt opp gjennom årene, er det ingen som rører John Sheridan. Var i Leeds 1. november i fjor, 0-4 mot Arsenal.
 

Kato

Re: Presentasjonstråden
« Svar #52 på: Juli 27, 2004, 17:37:51 »
Sorry, mente 1-4.

Mvh Kato
 

PetterH

Re: Presentasjonstråden
« Svar #53 på: Juli 27, 2004, 20:18:34 »
Heisan !
Petter Henriksen 34 år fra Oslo-bosatt på Nordstrand.Vært Leeds supporter siden "skandale-tapet"mot Bayern i finalen i serievinnercupen i 1975.Har sett 2 Leedskamper Live i England,samt 5-6 kamper i Skandinavia.

LSK Supporter i Norge !

Lykke til med sesongen !
« Siste redigering: Oktober 21, 2005, 19:53:53 av PetterH »
 

Klausen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #54 på: Juli 28, 2004, 00:27:41 »
Hei! Jan-Tore her.. født i 84,fyller 20 om en liten måned. Har vært Leeds fan siden tidlig på 90 tallet, og siden den gang har jeg og min far tatt turen over sjøen omtrent 50 ganger.. Til høsten flytter jeg til Trondheim for å studere,og i den anledning vil jeg oppfordre alle Leeds fans i Bartebyen om å samles til seriepåningen.. Det hadde vært knall! Vi sees 7 august..

Lykke til med sesongen alle sammen!!

Walton4Eng

Re: Presentasjonstråden
« Svar #55 på: Juli 29, 2004, 03:30:44 »
Ja halleu, det er Olav Steinstadbækken her. Eg e 42 åeur og holde med Leeds. Eg ble supporter da de var i semifinalen i CL mot Barcelona, nei eg meine Real Madrid. Eg har aldri vore på Elland Road, bare på Old Trafford 3 gange. Da holdt eg med Man United fordi Henning Berg spilte der. Eg bor i ytre stryn. Eg har tenkt å kjøpe meg eit sesonkeurt på Elland Road, men hvordan skal eg betale? kontant?
Men eg har også et anna problem! eg har jo nyleg skaffa meg ein himlanes parabeul og eg får jo fanden ikkje satt han opp. Han sitte liksom fast i liminga! også den geullpakka vet dere, hvordan i halsikken skal jeg betale for den når eg kan få det gratis? Han på elkjøp her i stryn sa at jeg heller burde betale, så det gjorde jeg såklart! Vet dere om det går charterbeusser til England og Leeds. Fly er jo noget himlaness  disse dager. Koste jo faen pine meg fi og føtti! Det er jo heilt borti veggan!

Min yndlingspelar e idag Harry Kewell, men tidenes spelar må eg si.. eller huh? åja ja det må være han med det lyse lange heuret David Hoppen, hehehehe, som eg kalle han!

mv hilsen stryns største seonn! Olav S

*GGMU*
 

dexter90

Re: Presentasjonstråden
« Svar #56 på: Juli 29, 2004, 21:06:29 »
Hei alle kjære Leeds fans! Mitt navn er Peder, og jeg er 16 år gammel! Begynte som leedsfan da jeg var 11 år!
Jeg bor i Bergen, og går på i 1.klasse på videregående. Hvordan jeg ble Leedsfan: Jeg så en Leeds match på Canal+, 29. Desember 2001 tror jeg. Da de spilte mot Southampton borte. Da vant Leeds Utd 1-0 etter scoring av Lee Bowyer etter 89 minutter spill. Etter den kampen ble jeg altså leeds fan.[:D] Det beste som noen sinne har hendt meg[:D][:D]


« Siste redigering: Mars 16, 2007, 15:15:18 av dexter90 »
 

Per-Stian

Re: Presentasjonstråden
« Svar #57 på: Juli 31, 2004, 04:05:46 »
Hei. Eg heiter Per-Stian og kjem frå Førde, men bur no i Oslo. Har vore Leedssupportar sidan 1990 og kjem alltid t å vere d! Har sett Leeds ein del gongar i England (både heime og borte), og meir ska d bli[:)] Va "fast inventar" på d gamle OEF, og ein ihuga ryktejegar på engelske nettsider. Mine favorittspelarar gjennom tida har vore Batty, Strachan, Dorigo, Chapman, Yeboah, Radebe og Smithy.

Marching on together!
« Siste redigering: Desember 06, 2006, 02:24:58 av Per-Stian »

AndyMathie

Re: Presentasjonstråden
« Svar #58 på: Juli 31, 2004, 12:54:02 »
Hei. Jeg heter Anders Mathisen og er 26 år gammel. Bor i Oslo, men kommer egentlig fra Nesseby i Finnmark.
Har vært Leeds supporter siden 1990 da det var en artikkel i bladet fotball om David Batty og Leeds. Siden den gang ble laget mitt Leeds og Batty min favoritt spiller.

Vært over i England 7 ganger å sett en 8 kamper live. Første kamp live på Elland Road var i 1997 mot Blackburn 0-0. Brian Deane var banens beste den kampen så kan jo bli spennanes å se han pånytt.
Ellers har æ nettopp blitt far for første gangen til et nydelig pike barn som skal hete Oda. Hun kommer selvsagt til å bli Leeds supporter hun også.

Ellers så har favoritt spillerne mine hvert David Batty(solgt til Blackburn), Yeboah(solgt til Hamburg), McAllister(solgt til Coventry), Alan Smith(solgt til Scum) og da tenkte æ å bestille en Leeds drakt med Milner på ryggen og fostra han til min nye favoritt spiller, men så blir han pinadø solgt til Newcaste. Moralen i dette er at æ ikke tør å velge en god spiller som favorittspilleren min ettersom alle mine største helter blir solgt. Så nu har æ funnet min nye helt som e Gary Kelly(blir sikkert solgt han å da han e min nye favoritt spiller).


We are Leeds and we are proud of it!
« Siste redigering: August 01, 2004, 03:05:54 av AndyMathie »
We are Leeds and we are proud of it!

peacock

Re: Presentasjonstråden
« Svar #59 på: Juli 31, 2004, 14:59:18 »
Hei!
Peacock, 66 modell fra Follo. Har vært supporter siden 1973, så det har blitt både opp- og nedturer! Er meget kritisk til det som har skjedd med klubben de siste årene [:(!], men engasjementet er like stort; om ikke større!
Ja, jeg forstår enda ikke hvor alle penga har blitt av, og jeg har lest mye på nettet! Kan ikke fri meg fra tanken om at noen personer MÃ… sitte igjen rike pga fiaskoen.
Har 10 kamper på Elland Road, og håper på minst to turer over i kommende sesong.

Til det sportslige..............
Kevin Blackwell vet jeg ikke ennå hva jeg skal mene om. Ja, spillere er hentet inn gratis, og noen av de er helt sikkert fornuftige investeringer. Allikevel, utfordringene blir å få gutta til å fungere som et lag taktisk. Er skeptisk til dette, da dette er umulig å få til på noen sommeruker. Kan ikke skjønne at vi er klare til seriestart, men det vil jo tiden vise.