Skrevet av Emne: Presentasjonstråden  (Lest 341828 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ØysteinBL

Re: Presentasjonstråden
« Svar #210 på: September 18, 2006, 20:15:23 »
Hehe - takker ;-)


"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969
"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969

SirOlsen

Re: Presentasjonstråden
« Svar #211 på: Oktober 11, 2006, 07:12:02 »
Navnet er som nicket tilsier, Øisten 25år (straks 26) og er født og oppvokst i Kristiansund på nordmøre.

Min era som Leeds supporter startet en gang mot slutten av 80-tallet, hvor min onkel pleide ta meg med for å se på Leeds kmper hjemme hos nåværende formann i Luscos, som da hadde leilighet i krsund og som jobbet med Peacock News fra den. Fra den tiden ble de hlehvite brent fast i mitt hjerte og har forblitt der siden. Av ovennevnte formann fikk jeg også min første Leeds drakt. Drakten med reklamen TOP MAN. Min første store helt ble Lee Chapman, som jeg og var så heldig å få teffe da Leeds spilte mot Strømgodset i Drammen i 92. Da var lille meg (da bare 11år) med på guttetur med de "store gutta", og en kan jo bare forestille seg hva en slik tur gjorde med en liten gutt som hadde begynt å brenne for sin klubb! :-)

Nå i de senere år har jeg flyttet ned til. Halden i Østfold, hvor jeg jobber med tjenestehund i et større vaktselskap her til lands. Og dere kan tro jeg kjente adrenalinet bruse da jeg oppdaget at Leeds skulle spille rett utafor stuedøra mi i sommer! (Sarpsborg). Ellers er jeg medlem av Luscos og selv om det tidvis er hardt å være Leeds supporter om dagen, så vil klubben forbli i mitt hjerte for evig og alltid.

Ellers spiller jeg i et Blues band, som man kan finne linken til hjemmesiden til via min profil. Bare å stikke innom om ønskelig ;)

Så vil jeg også gjerne takke min onkel Idar og ikke minst Sverre Røbech for alle de flotte minner og stundene jeg har hatt med dere og Leeds United oppgjennom tidene. Takk for at dere fikk meg dit jeg er idag, som en stolt Leeds supporter til det fulle!

Øisten
« Siste redigering: Oktober 13, 2006, 11:51:35 av SirOlsen »
-SirOlsen-

oynils84

Re: Presentasjonstråden
« Svar #212 på: Oktober 19, 2006, 03:51:54 »
Hei:D
Jeg heter Øyvind og er 22 år, bor i Trondheim.
Jeg har vært leeds fan så lenge jeg kan huske, og har vært medlem av LUSCOS i 3 mnd.
Håper å stifte bekjentskap med mange leeds supportere i Trondheim:)
 

kjelvi

Re: Presentasjonstråden
« Svar #213 på: November 13, 2006, 04:35:29 »
Kjell Bjørn - sunnmøring i Oslo. Feit og 40. Gift og to sønner. Holdt med Leeds siden 75, medlem i LUSCOS i mange år. 8-10 turer til Leeds, sett Leeds ytterligere 10-15 ganger i London.

berlin

Re: Presentasjonstråden
« Svar #214 på: Desember 03, 2006, 02:43:22 »
axel berlin. bor i oslo. 3 barn. medlem i luscos siden starten (høsten 1980). Første gang på ER: 1981, deretter har det blitt mange turer, spesielt etter at økonomien tillot det og fly billettene ble billige. Liker også å dra rundt omkring i Britannia, men er ingen groundhopper.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

RoarG

Re: Presentasjonstråden
« Svar #215 på: Desember 12, 2006, 17:28:51 »
Heter Roar Gustavsen. Er 46 år, og har fulgt Leeds siden FA-cupfinalen 1972. Kommer opprinnelig fra Sandefjord, og holder selvfølgelig med SF. Utdannelse er hovedfag i zoologi fra UiO, og yrke er lektor i videregående skole i Dale i Sunnfjord (Sogn og Fjordane). All time favorittspiller er Peter Lorimer, og mest minnerike kamp (blant flere) er nok kampen mot Bayern Munchen i '75. Har aldri vært i England, og har ikke sett Leeds live. Desiderte hatlag er Liverpool.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

trosetti

Re: Presentasjonstråden
« Svar #216 på: Desember 13, 2006, 02:14:36 »
Har vel ikke presentert meg her før.

Navnet er Øyvind Troset, 21 år. Bor for tiden i Trondheim hvor jeg studerer for å bli lærer. Kommer opprinnelig fra Steinkjer.

Har fulgt Leeds siden onkelen ga meg ei skjorte rundt 1990. Har også vært medlem i Luscos siden da, men da jeg betalte årsavgiften to ganger ett år uten å få et eneste blad, ble det nok for meg og jeg har siden ikke vært medlem..

Ellers er jeg ofte sett på Three Lions i Trondheim, hvor jeg som oftest ser Leeds-kamper!

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

johbjork

Re: Presentasjonstråden
« Svar #217 på: Desember 13, 2006, 04:41:26 »
Hei.  Jeg heter Johnny Bjørkli, 63-mod., opprinnelig fra Tromsøområdet, bosatt på Flateby i Enebakk, siden -79 i østlandsområdet.  Jeg er firebarnsfar, jobber som jurist, og har en glødende interesse for alt som har med Leeds å gjøre.  Stor fan siden tidlig `70-tall. Har vært èn gang på Elland Road (Chelsea i 2000).

Always Leeds !
Always Leeds !

espenm

Re: Presentasjonstråden
« Svar #218 på: Desember 15, 2006, 19:02:21 »
Hei alle sammen.

Jeg heter Espen Petersen og er en østlending bosatt i Stavanger.
Jeg har vært Leeds fan siden ca. 1990 men har kun nylig funnet frem til dette nettstedet.

:-)
 

lufctheteam

Re: Presentasjonstråden
« Svar #219 på: Desember 17, 2006, 18:28:36 »
Tja..
Jonas er mitt navn! er ikke gammel, bare 15 år. Følger med Leeds United!
Er vel ikke direkte Leeds supporter, men alikevel, så må jeg følge med de. Jeg vet at de har et meget godt lag, historien er stor, og de var vertfall gode til å få fram det gode i talentene.
Jeg håper jeg blir godt motatt i dette forumet. :)

We don't destroy our heroes today when we worshipped them yesterday
We don't destroy our heroes today when we worshipped them yesterday

Jon R

Re: Presentasjonstråden
« Svar #220 på: Desember 20, 2006, 05:06:27 »
La det stå til, Jonas! Hvis du liker berg-og-dalbane, er det bare å henge seg på Leeds toget! Vi henger i flokk vi!  [:p]

Jon R.
Jon R.

Kickthemdown

Re: Presentasjonstråden
« Svar #221 på: Desember 20, 2006, 07:02:16 »
quote:
Originally posted by Jon R

La det stå til, Jonas! Hvis du liker berg-og-dalbane, er det bare å henge seg på Leeds toget! Vi henger i flokk vi!  [:p]

Jon R.


Går det ikke av å til oppover i en berg-og-dalbane? [}:)]

Killa som ikke ser på en seier mot Plymouth som en opptur... [;)]
« Siste redigering: Desember 20, 2006, 07:03:04 av Alta-White »

lufctheteam

Re: Presentasjonstråden
« Svar #222 på: Desember 20, 2006, 19:02:40 »
Takker for god motakelse :)

We don't destroy our heroes today when we worshipped them yesterday
We don't destroy our heroes today when we worshipped them yesterday

h.b

  • Gjest
Re: Presentasjonstråden
« Svar #223 på: Desember 22, 2006, 01:59:06 »
lufctheteam
Velkommen til Løvens hule




Ina

Re: Presentasjonstråden
« Svar #224 på: Desember 29, 2006, 05:06:24 »
Tror ikke jeg har presentert meg før jeg heller. Ina heter jeg. Er heller ikke noen hardbarka Leeds fan, men kan ikke unngå å like klubben, laget og supporterne. Jeg er 22 år og bor i Fredrikstad. Har vært 6 ganger i Leeds og 3 av dem på Elland Road. Men kjæresten min elsker Leeds så da har jeg vel ikke noe valg. Eller hva Svend Anders?
 

pesi

Re: Presentasjonstråden
« Svar #225 på: Januar 12, 2007, 01:13:45 »
Hallo
Navnet er Per Henning Rake, jeg blir 22 år i år, å har vært Leeds fan siden, 1992 idet far jublet vilt å hemningsløst i bilen da Leeds sikret seg tittelen, var jeg overbevist om at dette var laget for meg!!!
Min første Leeds favoritt var Tony Yeboah!
Var for første gang på Elland Road i April i 2006 å så 1-0 seieren mot Crew, det ga absolutt medsmak å målet er å se en kamp per sesong. Dama skal studere i Skottland neste år så jeg håper på å få mange turer til Elland Road!!!! Har også sett Leeds mot Sif i 2005 å Sandnes/Ulf i 2006.
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Erikrb

Erik N
« Svar #226 på: Januar 14, 2007, 03:28:08 »
Hallo alle sammen !
Mitt Navn er Erik Bakke, og jeg har holdt med leeds siden det sure tapet for BM i 1975.
Den første gangen jeg så Leeds var mot Lilestrøm i 1977 på Ã…råsen.
Har aldri vært på Ellen Road.
Har forøvrig mange gode minner da jeg kjøpte alt av utstyr/vimpler etc som guttunge.
Dette gjorde jeg på et sted som het Ayling a/s eller noe slikt.
Er fra Oslo.
Jobber heltid for en idrettsorganisasjon. Gjort det i snart 16 år.
Har mange gode venner innen fotballen, men det er håndball som jeg har drevet med selv.
Håper å komme meg over en gang.

Hilsen EB
 

Eriksen55

Re: Presentasjonstråden
« Svar #227 på: Januar 16, 2007, 04:06:39 »
Hei.

Jeg heter Øyvind Eriksen, fra hamar men bor i oslo. Jeg er 26 år gammel. Holdt med Leeds i 16 år ca. Faren til en litt eldre nabogutt bodde i Leeds, og når vi spilte fotball så måtte jeg stå i mål, jeg var luckic, beeney mens han var speed,mcallister,deane osv.. lærte meg fort de fleste av navnene så det ble heldigvis helt naturlig LEEDS på meg.

Reiser til Leeds for andre gang nå på fredag, se matchen mot wba. Første turen var i november..bursdagsgave fra min samboer, et stort øyeblikk. Nå reiser jeg med hun igjen, med hun som pådriver..fantastisk må jeg si om den situasjonen! den gang vant Leeds 3-0 mot Colchester..håper jeg kan si at jeg er ubeseiret etter denne turen også! og flere turer blir det garantert :)

TallyHo

Re: Presentasjonstråden
« Svar #228 på: Februar 20, 2007, 06:49:52 »
Rolf Ole Andersen (44)Supporter siden - 70
Du kan skifta bil,hus,jobb,kåna, men aldri.....
"The Mighty Whites"
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

rsp

Re: Presentasjonstråden
« Svar #229 på: Februar 20, 2007, 20:07:39 »
Også jeg får da presentere meg: Roger Spidsberg heter jeg, bosatt på Nesodden, gift og med en sønn på 12 år. Av utdannelse jurist, og med en spennende jobb. Har fulgt Leeds helt siden jeg var gutt, men meldte meg først inn i LUSCOS nå i januar ut fra tanken om at i disse vanskelige tider trenger Leeds all mulig støtte. Det ser mørkt ut for klubben nå, men det vil snu !
 

Øystein E

Re: Presentasjonstråden
« Svar #230 på: Februar 22, 2007, 22:44:27 »
Navnet er Øystein Eriksen, -65 modell.Født og oppvokst i Nesseby kommune i øst finnmark.
Bor på et lite tettsted so heter Barsnes.(ca 7 fastboende)
Har vært Leeds supporter i ca 30 år. 7 turer har det så langt blitt til Leeds.
Første tur var i påsken 1992. siste tur var i august 2001, tror jeg. surrer litt med årstallet, men det er vel bare et tegn på tidlig demens. Er jo tross alt 41 år gammel.
Var på vei til Leeds i september 2006, men det gikk i vasken da en eller annen Robbie Williams hadde bruk for rommet mitt på Marriott.
Satser på en ny tur til Leeds ved sesongstart 07-08, uansett hvilken divisjon de befinner seg i.

Øysein E (one pint of john smiths extra smooth bitter, please)
 

Øystein E

Re: Presentasjonstråden
« Svar #231 på: Februar 22, 2007, 22:59:58 »
Beklager at jeg surret litt med å glemme et par bokstaver her og der i min presentasjon.
 

kongsmo

Re: Presentasjonstråden
« Svar #232 på: Mars 02, 2007, 04:46:37 »
halla, jeg heter jørgen(georgios på gresk)kongsmo og er halvt gresk og halvt norsk, min mor er fra namsos!! og jeg reiser litt i mellom, er delvis i hellas og delvis i norge. har skrevet en liten stund her, men har ikke fått presentert meg før nå og det var jammen meg på tide. har vært leeds supporter siden 1990(da var jeg 7 år). hele familien min er l'pool, så det var helt utelukket. så jeg satt å leste i avisa får å finne meg et favoritt lag, husker at leeds lå på 4. plass da, og var det første laget jeg klarte å lese navnet på. nå i etter kant hvet jeg ikke om det skal kalles flaks eller uflaks????

men er i alle fall tvers igjenom leeds, samma hva som skjer, samma hvilken divisjon!!!

"SNIFFER"
"SNIFFER"

Island

Re: Presentasjonstråden
« Svar #233 på: Mars 02, 2007, 05:09:24 »
Hei! Fred Ove Urkedal frå Grytastranda på Sunnmøre. Leeds Supporter sidan eg klarte å uttale navnet. En heimekamp i Leeds og to bortekamper er det eg har fått med meg der borte. Ellers so er eg fiskar.[:)]
 

Cousteau

Re: Presentasjonstråden
« Svar #234 på: Mars 31, 2007, 17:03:55 »
Richard fra Oslo. Leedsfan siden 93'.
 

Torpegutten

Re: Presentasjonstråden
« Svar #235 på: Mai 06, 2007, 04:07:00 »
Heisann Håkon Kristoffersen heter jeg er fra fredrikstad og er forresten 15 år .
har heiet på leeds siden 1997 ble nesten tvunget av faren min .
var før jeg heiet på leeds Manchester united supporter noe jeg ikke akkurat er så veldig stolt av.
Alle de gammle [Rutinerte] Leeds supporterene er som regel og finne på pøben på selbak hver gang det er leeds united kamp.



 

Tobben

Re: Presentasjonstråden
« Svar #236 på: Mai 11, 2007, 19:14:27 »
Hei
Leeds supporter siden 1969. (det var andre tider) Ikke veldig fanatisk supporter, men har alldrig vurdert andre lag, det finnes kun ett. Lite oppdatert over situasjonen i Leeds nå, men det kan virke som en god ting at de er satt under administrasjon? Men Ken Bates?

Kan ikke navnet på noen av dagens spillere (!) men spør meg om noen på 70tallet :)

Skal prøve å følge bedre med nå, Liker å holde med dem som blir tråkket på når de ligger nede i gjørma!

Ok, let's go!
Ok, let's go!

Lasse15

Re: Presentasjonstråden
« Svar #237 på: Mai 18, 2007, 04:03:56 »
Mitt navn er Lasse. Kommer fra Bergen og er 14 år.
eg er jo leeds supporter og har vært en gang på Elland Road.
Var på Leeds - Ipswich ( 1-1). Fin opplevelse.
Det er nok ikke siste gang jeg er PÃ… Elland Road.

Blank_File

Re: Presentasjonstråden
« Svar #238 på: Mai 18, 2007, 06:27:16 »
Erlend Fiddan, kommer fra innlandet i Vest-Agder, men bor for tiden i Kristianby. Født i 1985. Leeds fan fra tidlig 90-tall, men må innrømme at interessen stilnet litt etter at PL forsvant fra riks dekkende TV. Så for et lite år siden meldte jeg meg inn i LUSCOS igjen for å komme på banen igjen, og nå venter jeg bare på nye eiere! :)

jørnt

Re: Presentasjonstråden
« Svar #239 på: Juli 11, 2007, 03:42:55 »
Hei, jeg heter Jørn og er fra Ølen, har vært Leeds fan fra en gang på 70-tallet. Får håpe den storhetstiden kommer igjen.