Skrevet av Emne: Ken Bates: Den store "Nei så blaut du har blitt" tråden  (Lest 1904 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

...BATES HAR MISTET GREPET:

"Macca ble ansatt fordi Bates ville blidgjøre fansen. Denne ansettelsen har vist seg å være totalt feil. Skal vi ansette en manager og gi denne manageren tid, så må vi faktisk ansette en manager som har vist i de senere år at han har gjort suksess. Vi kan ikke gi managere uten noen sportslig suksess denne tiden dere roper om hele tiden. Vi kan heller ikke ansette en manager som hadde suksess for 15 år siden. Slik tilfellet var med Vennables for en tid tilbake."


Den irriterende gamle grinebiteren (eh les Bates) begynner å "please" fansen for første gang i karrieren. Selv det er en flopp!


En eller annen her inne lurer på om noen kan starte suksess som Leeds-manager. Jeg tror ikke det er mulig. Se hva vi har hatt av suksess tidligere. Suksess for meg er f.eks. seier i malings-cupen eller West Riding cup eller Færøysk intern cup. OG VI I LEED SHAR ALDRI VÆRT I NÆRHETEN AV NOE SIDEN 1992.

 :-[
« Siste redigering: Mars 20, 2008, 11:59:14 av Jon R »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Ingen tvil om at...
« Svar #1 på: Mars 17, 2008, 11:17:03 »
Næmen der snøt du mitt innlegg fra Maccatråden ut av nesa mi. Helt enig i alt, eller det var vel at du var helt enig i det jeg skrev  ;)

Geir Magne

Sv: Ingen tvil om at...
« Svar #2 på: Mars 18, 2008, 16:48:51 »
Gi Gary Mac en sjanse! Han innfører en stil med bedre fotballspill og det tar tid. Han må få en preseason treningstid og noen høstmåneder før vi krever hans avgang. Jeg har troen på McAllister og håper han overbeviser oss med play-off seier og en god start neste sesong!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Kickthemdown

Sv: Ingen tvil om at...
« Svar #3 på: Mars 18, 2008, 18:27:34 »
På tide med en macca tråd på forumet. Det har vært savnet...  ::)

AAAAAAAAARRRRGHHHH

Alta-White

Roy

Sv: Ingen tvil om at...
« Svar #4 på: Mars 18, 2008, 21:56:28 »
Denne kan vi vel stenge ned. Vi har en del andre om Macca  :o
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Promotion 2010

Sv: Ingen tvil om at...
« Svar #5 på: Mars 20, 2008, 11:01:54 »
Næmen der snøt du mitt innlegg fra Maccatråden ut av nesa mi. Helt enig i alt, eller det var vel at du var helt enig i det jeg skrev  ;)
Jeg glemte å få med at det var et sitat av deg i befippelsen....sorry...  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ingen tvil om at...
« Svar #6 på: Mars 20, 2008, 11:03:27 »
Denne kan vi vel stenge ned. Vi har en del andre om Macca  :o

Steng den hvis du greier....

Dette er en tråd over hvor blaut BATES har blitt!

Bates...Bates...Bates...Bates...Bates

Bates
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ken Bates: Den store "Nei så blaut du har blitt" tråden
« Svar #7 på: Mars 20, 2008, 12:03:50 »
Fixet litt på tittelen for deg promo, så ikke enda flere blir forledet til å tro at dette er nok en Garymac tråd. ;D
Jon R.