Skrevet av Emne: Leeds United - Et dårlig eksempel på hvordan drive en klubb!!!  (Lest 2168 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

@APOPEY: The chief executive of the League Managers Association Richard Bevan has told @BBCSport that #lufc is a bad example of how to run a club.

@APOPEY: #lufc Bevan said: "I'm not going to make a comment about existing staff there, but what I can tell you is there are ex employees who ...."

@APOPEY: #lufc Bevan : " ...are having to go through the legal process in order to sort out their contracts. "


 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@PhilHayYEP: @APOPEY the one thing his organisation should be commenting on is existing members of staff

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@APOPEY: #lufc LMA chief Bevan: "Certainly I am in the process of speaking to the @FA and @football_league because its not a way to run a business."

@APOPEY: #lufc Bevan: " It's not a way to run a football club & I think you'll find 99 per cent of Leeds fans will agree with me."

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Leeds' Massimo Cellino slammed by LMA chief: "It's not a way to run a football club"
19:42, 28 MAY 2015

BY DAVID ANDERSON
Cellino has gone through four head coaches in the last 12 months and has drawn widespread criticism from across the game

300 Shares

Not so United: Cellino has gone through four head coaches in the last 12 months
Massimo Cellino's handling of Leeds has been savaged by the League Managers Association chief Richard Bevan.

Cellino has gone through four head coaches in the last 12 months and Bevan claims the Leeds owner and president has been taken to court to settle their various pay-offs.

Bevan condemned Cellino's behaviour, although he refused to discuss Neil Redfearn's plight after the Italian overlooked him to bring in Uwe Rosler as head coach.

"I'm not going to make a comment about existing staff there, but what I can tell you is there are ex-employees who are having to go through the legal process in order to sort out their contracts," LMA chief executive Bevan told BBC Sport.

"I am in the process of speaking to the FA and the Football League because it's not a way to run a business.

"It's not a way to run a football club and I think you'll find 99 per cent of Leeds fans agree with me."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Og hvem er ex-employese:

McDermott
Hackaday ... headcoach
Junior.... Hackadays assistent
Milanic ... som er on leave
Milanic's assistent
Redfearn ... som ex-headcoach
Thompson ... suspendert assisterende headcoach

Stewart - contract cancelled
Andre spillere...?

Han tjukken med kontraktene...
Redfearn’s støtte i styret som sluttet før Thompson


Og det er sikkert flere.


Og så har vi Williams som ble sparket av GFH som tapte arbeidsrettsaken.

Godt advokatene og manager foreningen har noe å gjøre.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Nå er vel ikke denne Bevan nøytral akkurat.

Det som er hevet over enhver tvil er at det ble kastet bort mye penger, ressurser og tid, i en sesong som ble omtrent så kaotisk,turbulent og resultatløs som mange fryktet sist sommer. Noe har Cellino forhåpentligvis lært av dette. Håper han i det minste tar advokatregningene selv, og ikke belaster kommende års budsjett. Det må jo bli svære summer av dette etterhvert.
Jon R.

Josch

Nå er vel ikke denne Bevan nøytral akkurat.

Det som er hevet over enhver tvil er at det ble kastet bort mye penger, ressurser og tid, i en sesong som ble omtrent så kaotisk,turbulent og resultatløs som mange fryktet sist sommer. Noe har Cellino forhåpentligvis lært av dette. Håper han i det minste tar advokatregningene selv, og ikke belaster kommende års budsjett. Det må jo bli svære summer av dette etterhvert.
Enig i dette. :)  Selvsagt sier foreningen dette, for den representerer trenere som fikk fyken.  Kastet bort penger, ressurser og tid? Ja, men den sesongen ville uansett ikke blitt noen opprykksesong. Sesongen viste at vi har mye bra unge spillere på gang.  DET må være hovedbeholdningen. Disse coachene hadde vel med seg kun EN hjelpetrener og ikke  et helt trenerapparat, slik managere har. Og de var på korte kontrakter,  1-2 år.
Vi tok en 15. plass, omtrent det jeg hadde håpet på denne tiden i fjor. Flere bettingselskaper tippet Leeds til nedrykk også. :)
Alt i alt en noe kaospreget sesong (trenere sparket, suspensjon, dårlig res) , men Leeds plukket jevnt med poeng da Redfearn fikk arbeidsro, og da han fikk ta ut laget selv!  Jeg mener det var god lagmoral hos spillere, også da det gikk dårlig.  Tror  Cellino har sett på dette som en mellomsesong/læreperiode , før han virkelig satser med mye britisk erfaring i ledelsen. Ting ser bra ut nå. For øvrig ser det ut til at engelsk presse leter etter negative oppslag om Leeds, men de skal jo lage sine stories 8)



« Siste redigering: Mai 30, 2015, 14:12:12 av Josch »

Gufrias

Nå er vel ikke denne Bevan nøytral akkurat.

Det som er hevet over enhver tvil er at det ble kastet bort mye penger, ressurser og tid, i en sesong som ble omtrent så kaotisk,turbulent og resultatløs som mange fryktet sist sommer. Noe har Cellino forhåpentligvis lært av dette. Håper han i det minste tar advokatregningene selv, og ikke belaster kommende års budsjett. Det må jo bli svære summer av dette etterhvert.
Enig i dette. :)  Selvsagt sier foreningen dette, for den representerer trenere som fikk fyken.  Kastet bort penger, ressurser og tid? Ja, men den sesongen ville uansett ikke blitt noen opprykksesong. Sesongen viste at vi har mye bra unge spillere på gang.  DET må være hovedbeholdningen. Disse coachene hadde vel med seg kun EN hjelpetrener og ikke  et helt trenerapparat, slik managere har. Og de var på korte kontrakter,  1-2 år.
Vi tok en 15. plass, omtrent det jeg hadde håpet på denne tiden i fjor. Flere bettingselskaper tippet Leeds til nedrykk også. :)
Alt i alt en noe kaospreget sesong (trenere sparket, suspensjon, dårlig res) , men Leeds plukket jevnt med poeng da Redfearn fikk arbeidsro, og da han fikk ta ut laget selv!  Jeg mener det var god lagmoral hos spillere, også da det gikk dårlig.  Tror  Cellino har sett på dette som en mellomsesong/læreperiode , før han virkelig satser med mye britisk erfaring i ledelsen. Ting ser bra ut nå. For øvrig ser det ut til at engelsk presse leter etter negative oppslag om Leeds, men de skal jo lage sine stories 8)




Som å lete etter strå i en høystakk.
Hekta på Leeds siden 1974