Skrevet av Emne: Hvor er Da Costa  (Lest 5258 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pesi

Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #30 på: April 14, 2008, 12:22:11 »
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Totto

Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #31 på: April 14, 2008, 12:42:47 »
Helt greit det.

Han har Da Costa oss nok nå, og tviler på at begge managere hadde oversett ham om han hadde det som skulle til.
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

SirOlsen

Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #32 på: April 14, 2008, 13:03:42 »
Det var som f.....
Dette var en spiller jeg hadde sinnsykt tro på..
Jeg fikk se ham spille en kamp, og bare ut ifra det begynte jeg drømme om hva denne spilleren kunne få til for oss.. Synes det er skammelig at han ikke fikk prøve seg mere.. Jeg er overbevist om at dette kunne blitt en frekkas som kunne gjort det stort for oss.. men den gang ei..
-SirOlsen-

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #33 på: April 14, 2008, 14:31:44 »
Han hadde vist gjort det bra i gresk fotball, men slet visst med å venne seg til den engelske spillestilen. Synd ikke noen klubb ville låne ham...

samadhi

Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #34 på: April 14, 2008, 14:40:54 »
Vi drømte alle om dette skulle bli Leauge 1 sitt svar på Christiano Ronaldo. Nå har han hatt sjansen med 2 forskjellige managere, mislykkes på prøvespill i Skottland og når ingen heller ville låne han går jeg utifra at han rett og slett ikke er god nok.

Synes da det er bra at vi får ryddet opp i en stor stall. Får ned lønnsutgiftene samtidig som Gary Mac kan konsentrere seg om den spilleregruppen han vil ha med videre.

marching on together,
derudaf forever...

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #35 på: April 14, 2008, 16:00:40 »
Må nesten le litt av dette her…

Dette var altså en spiller mange her inne hadde enorme forventninger til – og så for seg i førsteoppstillingen til Leeds United.

Hva var det som skapte forventningene?

- 3-4 rykk og finter i cupkampen mot Darlington?
- Noen minutter med klipp på Youtube?
- Eller fordi man tror at det produseres bedre fotballspillere i Lisboa enn i Stockport?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #36 på: April 14, 2008, 16:26:06 »
Må nesten le litt av dette her…

Dette var altså en spiller mange her inne hadde enorme forventninger til – og så for seg i førsteoppstillingen til Leeds United.

Hva var det som skapte forventningene?

- 3-4 rykk og finter i cupkampen mot Darlington?
- Noen minutter med klipp på Youtube?
- Eller fordi man tror at det produseres bedre fotballspillere i Lisboa enn i Stockport?


Grunnen var nok fordi at Wise her påsto at han hadde hentet en spiller som hadde imponert stort i den nest øverste divisjonen i Hellas...

Og fordi Ionikos kjempet lenge for å få beholde ham!

Erik_

Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #37 på: April 14, 2008, 16:50:29 »
- 3-4 rykk og finter i cupkampen mot Darlington?
- Noen minutter med klipp på Youtube?
- Eller fordi man tror at det produseres bedre fotballspillere i Lisboa enn i Stockport?
Vel, ja. Og at klubben manglet skikkelige kantspillere og ikke hadde andre enn Carole som kunne føre en ball lenger enn 3-4 meter. Han virket som en fotballspiller, ikke fotballsparker. :)

Men nå synes jeg vi kan fortsette diskusjonen om Christieene, slik at Stian får fnatt.
« Siste redigering: April 14, 2008, 16:52:25 av Enrique »

berlin

Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #38 på: April 14, 2008, 17:20:40 »
Jeg liker godt det som har skjedd den siste tiden, nemlig at vi kvitter oss med en del folk som vurderes ikke å ha en fremtid i Leeds, det være seg juniorer, Flo eller Costa.
Meget bra!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #39 på: April 14, 2008, 17:55:08 »
Jeg liker godt det som har skjedd den siste tiden, nemlig at vi kvitter oss med en del folk som vurderes ikke å ha en fremtid i Leeds, det være seg juniorer, Flo eller Costa.
Meget bra!

Helt greit ja, så sparer vi litt lønnsutgifter også :)

soumoh

Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #40 på: April 15, 2008, 00:59:00 »
Ha det bra Da Costa. Du var tydeligvis ikke så god som vi hadde trodd.
We'll be back.

jaho

  • Gjest
Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #41 på: April 15, 2008, 01:07:57 »
Det var faktisk veldig nære på at vi fikk se Da Costa i Adecco-ligaen i år.. Jeg snakket med en i den sportslige ledelsen i min norske favoritt-klubb Kongsvinger for en måned siden, og han hadde vært svært nære på å bli med dem til La Manga, men en skade stoppet lånet i 12. time. Kil-lederen kjente godt hans agent, og det ble tilbudt at Leeds skulle dekke en del av lønna, slik jeg forstod det. De var interesserte i å låne han til en klubb det var sannsynlig at han ville spille, og håpte så at han skulle slå til og bli solgt videre.. Kil trengte også en publikumsfavoritt etter salget av Pelu til RBK, og trodde kanskje Da Costa kunne være mannen.. Men slik endte det altså ikke...kanskje like greit..

jaho

  • Gjest
Sv: Hvor er Da Costa
« Svar #42 på: April 15, 2008, 01:13:54 »
Må nesten le litt av dette her…

Dette var altså en spiller mange her inne hadde enorme forventninger til – og så for seg i førsteoppstillingen til Leeds United.

Hva var det som skapte forventningene?

- 3-4 rykk og finter i cupkampen mot Darlington?
- Noen minutter med klipp på Youtube?
- Eller fordi man tror at det produseres bedre fotballspillere i Lisboa enn i Stockport?


Føler at mange blir litt blanke i øya når spillerne har litt "stilige" , klingende navn som bl.a. Da Costa og Sorsa... ;)  selv om det blir argumentert med at vi trenger vinger..og derfor disse har blitt trukket frem mye i vinter... Robert De Niro og Leonardo Di Caprio er også stilige navn, men sikkert kun brukbare til å "filme" til seg straffer...  :D  :D  ;)  ::)