Skrevet av Emne: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON  (Lest 2454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« på: April 22, 2008, 22:23:45 »
Søkte, men fant ikkje noe om dette fra før


Fikk tips av en Spurs-"kamerat". Fikk dumme spørsmål som "Er ikkje han god da?", kvalm kjøpeklubb med kvalme supportere som tror de har rett på alt av talent. Få dere et fungerende j##la akademi snyltere!!!

http://main.tottenhamsvenner.no/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?186266



Blir kvalm.
KEEP FIGHTING!!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #1 på: April 22, 2008, 22:25:43 »
Tottenham har jo snart tatt alle talentene våre. Tror nesten at vi må rykke opp for å klare å beholde Howson...

Hallgeir *

Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #2 på: April 22, 2008, 22:46:58 »
  Oisann....NÃ… ble jeg overrasket!  >:(
Super Leeds since 1968

75 SOLLI

Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #3 på: April 22, 2008, 22:51:33 »
"Selvfølgelig" er opprykk veldig viktig med tanke på å få beholde våre beste spillere, slik er det bare. Howson kommer til å bli en stor spiller hvis han blir matchet riktig, og det å være med Leeds United opp til CCC, og så videre i PL er veien for han

Robert

Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #4 på: April 22, 2008, 22:52:04 »
Overraskende at det er Tottenham...  ::)

Håper Howson blir
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Sølvreven

Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #5 på: April 23, 2008, 09:06:55 »
Tottenham har funnet ut hvem som har Englands beste akademi. Vi får ære dem for det. Men rører de et eneste talent til, Ja da sier jeg bare....... MÃ…TTE DERE BRENNE I  H.......FOR EVIG TID.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Budda

Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #6 på: April 23, 2008, 10:12:47 »
Er vel typisk at Tottenham snappet Howson. Begynner å ha det laget. Noen som vet hvordan det har gått med Rose?
Endre

berlin

Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #7 på: April 23, 2008, 10:40:13 »
Bare oppspinn, dette ryktet finner jeg ingen andre steder.
Howson er ikke pr. tid like attraktiv som f.eks Lennon, Carson og Robinson var i sin tid,
så jeg har overhodet ingen tro på at han forsvinner i sommer.

soumoh

Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #8 på: April 23, 2008, 11:18:41 »
Hehe, må jo bare le av disse ryktene. Tror ikke Howson forsvinner. Han er litt overvurdert akkurat nå. Trenger litt mer modning før han kan slå virkelig gjennom.
We'll be back.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #9 på: April 23, 2008, 13:04:04 »
OK, oppspinn eller ikke, la oss likevel hate Tottenham iallefall, de snapper nok noen før eller seinere!  :-[
Yeboahs vitne

Joshua Well`s

Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #10 på: April 23, 2008, 13:34:34 »
Var på Lorimers bar i mars og Hotchkiss ble spurt om han hadde
noen kontakt med gutta som hadde gått til Chelsea og Spurs
,han hadde ingen kontakt med Chelseagutta (stor jubel fra salen)
Rose var han kompis med og han sleit med og få reservekamper
for Spurs og trivdes ikke alt for godt

Budda

Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #11 på: April 23, 2008, 14:37:41 »
Godt å høre. Han skulle ikke dratt.

Var på Lorimers bar i mars og Hotchkiss ble spurt om han hadde
noen kontakt med gutta som hadde gått til Chelsea og Spurs
,han hadde ingen kontakt med Chelseagutta (stor jubel fra salen)
Rose var han kompis med og han sleit med og få reservekamper
for Spurs og trivdes ikke alt for godt
Endre

Dennis

Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #12 på: April 23, 2008, 15:14:25 »
Umiddelbart er dette ryktet veldig dårlig nytt for oss. Johnny Howson har akkurat slått igjennom for alvor og har vært blant våre aller beste i vårsesongen. Tross at Tottenham - merkelig nok - kobles til alt som kan krype og gå av fotballspillere, virker det alltid som det er linkene til Leeds som faktisk er de mest sannsynlige, så det kan med andre ord godt være at det finnes ild under røyken.

I tillegg er Howson et "gratis" produkt av akademiet, noe som sikkert frister Ken Bates til å selge, dersom sjansen skulle by seg. Håper derimot at han går ut og ber gribbene holde fingerene av fatet, slik det ble gjort når ymse klubber ble linket til Jermaine Beckford. Sett en overdådig pris på hodet hans, så er vi nok kvitt flokken, ganske fort.

På den andre - og positive - siden, så er det (nok et) enormt kompliment til juniorarbeidet som blir gjort i Leeds United. Vi har fått så mange harde smeller de siste årene, med salg av Woodgate, Smith, Lennon, Milner, Kilgallon, Walton, samt unggutta Taiwo, Woods, Gordon og Rose. Howson kan altså bli den neste, dersom det finnes grunnlag i dette. En kamerat som dessverre er Spurs-fan, har lest flere såkalte in-the-know-meldinger som stadfester interessen. At klubber uten særlig god satsning på lokale talenter, som Chelsea og Tottenham, henter våre unggutter er utrolig irriterende og trist, men det er like fullt positivt med tanke på vår fremtid.

Det betyr ikke annet enn at vi, når vi har råd til å si 'nei' til de såkalte storklubbene, har en meget gunstig plattform til å bli en toppklubb, med et fantastisk juniorakademi. Tottenham har ikke det.

Marching on together!

stefan

Sv: Ã… som jeg hater Tottenham - Kapittel HOWSON
« Svar #13 på: April 23, 2008, 17:21:17 »
Jeg tror ikke "Spuds" er et interessant alternativ for Howson i øyeblikket. de har for mange spillere i troppen og de er ei heller særlig flinke til å uvikle dem.(bare se på robbo, og lennon som ikke har hatt noen kjempesesong akkurat.)
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields