Skrevet av Emne: Freedman månedens beste spiller  (Lest 1217 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MartinR

• På juniorlaget
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Freedman månedens beste spiller
« på: Mai 06, 2008, 20:23:32 »
Dougie Freedman ble i dag utnevnt til månedens beste spiller i Coca Cola League One for april.

Leiesoldaten fra Crystal Palace var meget god i forrige måned og scoret tre mål på seks kamper og var med på å bidra i sterke seiere mot Doncaster, Leyton Orient og Carlisle.

De andre nominerte var Bournemouths Jo Kuffour, Nottingham Forests Lewis McGugan og Swanseas Guillem Bauza.

Sheridan

Sv: Freedman månedens beste spiller
« Svar #1 på: Mai 06, 2008, 20:31:26 »
Kjempesigning av Macca!
Håper der er muligheter til å forlenge en avtale inn i neste sesong.

MartinR

• På juniorlaget
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #2 på: Mai 06, 2008, 21:00:42 »
38    DOUGIE FREEDMAN

Fullt navn:   Dougie Freedman
Født:   21. januar 1974
Fødested:   Glasgow, Skottland
Nasjon:   Skottland
Posisjon:   Spiss
Overgangssum:   På lån fra Crystal Palace
Underskrev:   7. mars 2008
Tidligere klubber:   Barnet, Crystal Palace,
   Wolverhampton, Nottingham Forest

MartinR

• På juniorlaget
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #3 på: Mai 06, 2008, 21:50:06 »
Dougie Freedman has won the April Powerade Player of the Month Award in Coca-Cola League 1.

Dougie was in excellent form for United during the month, scoring three goals in six league fixtures.

He started the month by helping us pick up excellent away wins over Doncaster Rovers and Leyton Orient before going on to score twice in the 3-2 win against Carlisle after we were trailing 1-0 at half-time.

Dougie turned in another excellent display in the 2-0 win at Millwall and the on-loan striker rounded off the month by scoring the only goal of the game at Yeovil to guarantee our place in the top-six.

Also short-listed for the April award were Jo Kuffour of Bournemouth, Lewis McGugan of Nottingham Forest and Swansea City's Guillem Bauza.

James Beattie of Sheffield United won the award in the Championship and Aaron Wilbraham of Milton Keynes Dons landed the League 2 accolade.

The Powerade Awards panel, chaired by Sky Sports pundit and Coca-Cola Ambassador Chris Kamara, made the decision. The panel also includes Paul Hetherington, Chairman of the Football Writers' Association, Malcolm Clarke, Chairman of the Football

« Siste redigering: Mai 06, 2008, 21:55:53 av MartinR »