Skrevet av Emne: Play-off finalen: Offisiell billettinfo  (Lest 14686 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

janesoer

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #60 på: Mai 21, 2008, 21:45:05 »
Sendte faks 17 mai.
20 mai kl.16.00 ble beløpet trukket fra konto, men har ikke mottatt hverken sms, mail eller noen annen bekreftelse. Går ut fra at klubben sender billettene samlet til Wembley og at bekreftelsen kommer torsdag eller fredag.
JES
 

Kickthemdown

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #61 på: Mai 21, 2008, 22:07:29 »
Rimelig patetisk det lille systemet de har på Elland Road. Ikke i nærheten av å være Leeds United verdig...  :( Kan det virkelig være så jævla vanskelig?

Alta-White


Promotion 2010

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #62 på: Mai 21, 2008, 22:13:37 »
Rimelig patetisk det lille systemet de har på Elland Road. Ikke i nærheten av å være Leeds United verdig...  :( Kan det virkelig være så jævla vanskelig?

Alta-White



Det var helt på trynet for to år siden også. Bare kaos! Men dette går vel i orden. Jfr mitt tidligere innlegg!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #63 på: Mai 21, 2008, 22:48:42 »
Beklager at jeg ikke har fått kommet med stort info de siste døgnene, jeg har stått 13 timer på innspillingssett både idag og igår. 

Men: Jeg har hatt løpende kontakt med sjef for Membership, og hun sitter (kl.22.30 norsk tid) fortsatt på kontoret og forsøker å få ting unna. de har lagt vekk en del billetter for å sikre at alle "overseas" fans får billetten de har krav på, og jeg har forsøkt skaffe billett på samme måte til et par stykk som ikke har fått sendt søknad før idag (på overtid).

Jeg vet at ikke alle har fått confirmation eller blitt trukket fra konto, men det bes om tålmodighet fra både klubben og megselv - jeg har tømt mobilen for batteri på 2 x 10 timer det siste drøye døgnet og håper bare eksamen på fredag går greit  ;)

Har ikveld sendt en epost med navn på en del av dere som har kontaktet meg for å få bekreftet status på deres booking, og håper å få tilbakemelding i morgen formiddag. Er det andre av dere som fortsatt ikke har hørt noe imorgen klokken 10.00 - mail meg på svend@leedsunited.no så tar jeg navnet ditt videre.

Klubben sier at godt over 100 nordmenn har kjøpt billett til kampen, og det er intet mindre enn imponerende. det blir også en viss gruppering på tribunen slik at mange av nordmennene står sammen, dog innefor sine priskategorier. Per onsdag morgen skal alle nordmenn ha fått den kategorien de oppga som ønsket prioritet.

Veldig sliten akkurat nå og jeg ber om unnskylding dersom noen av dere ikke har blitt fulgt opp når dere har forsøkt få kontakt. Uansett skal dere alle ha en stor takk for tålmodighet, engasjement og lojalitet til klubben.

Ser dere på Wembley, og ennå mye moro før den tid!

Svend Anders

Promotion 2010

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #64 på: Mai 21, 2008, 23:13:10 »
Fantastisk fyr denne Svend Anders!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Petter F

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #65 på: Mai 21, 2008, 23:17:55 »
Er det noen som skal ha en takk er det vel du Svend Anders som til de grader har stått på for å hjelpe alle LUSCOS medlemmer.

På vegne av oss alle en Hjertelig takk for all tid du har lagt ned på å hjelpe til.

Mvh
Petter Fjeld

Lis

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #66 på: Mai 21, 2008, 23:23:30 »
Lige nu ved jeg at 12 danskere har fået billet til kampen,min mand, søn og jeg skal sidde på south stand block 522 række 17...
Det kunne være sjovt hvis vi kunne mødes derover før eller efter kampn?
Leeds United yesterday today tomorrow forever

75 SOLLI

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #67 på: Mai 22, 2008, 00:00:31 »
Lige nu ved jeg at 12 danskere har fået billet til kampen,min mand, søn og jeg skal sidde på south stand block 522 række 17...
Det kunne være sjovt hvis vi kunne mødes derover før eller efter kampn?


http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10493.0

lojosang

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #68 på: Mai 22, 2008, 00:13:47 »
Rimelig patetisk det lille systemet de har på Elland Road. Ikke i nærheten av å være Leeds United verdig...  :( Kan det virkelig være så jævla vanskelig?

Alta-White



Er forsåvidt enig, men er samtidig glad for at tiden med lassevis med ansatte uten arbeidsoppgaver er over, og at det vi bruker penger på er mest mulig fotballrelatert.

Benytter i samme slengen sjansen til å skryte uhemmet av Svend Anders for innsatsen her.
- Leif Olav

Adis

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #69 på: Mai 22, 2008, 09:30:00 »
Vil også legge inn en voldsom dose KUDOS til Svend Anders for innsats både vedr. finalen og generelt!! Strålende SA!! Strålende! Takker!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #70 på: Mai 22, 2008, 11:23:48 »
Jeg har sendt en fellesmail nå på vegne av 16 forskjellige personer (flere av de med både to og flere søknader). Med andre ord er det mange som opplever det samme problemet, nemlig manglende bekreftelse.

I går var det totalt kaos og anarki ved billettlukene, og de fleste ressurser (ansatte) var satt til å betjene over 7.000 fans i kø. I dag er billettlukene stengt og det meste av folk er satt til å ta "etterslepet" med bl.a. epost-henvendelser. Målet er at alt er unnagjort i løpet av dagen.

MERK: De av dere som får svar på epost, enten pga min henvendelse eller som svar på deres egen til wembley.query@leedsunited.com - PLEASE gi meg beskjed så jeg kan krysse dere vekk fra lista mi. Det gir ro i sjelen og mer fokus på de som ennå ikke har hørt noe.

Svend Anders

pale

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #71 på: Mai 22, 2008, 11:43:42 »
Bare for å trippelsjekke SA.
Vi har vel alle fått denne e-posten?:

Leeds United are pleased to confirm that your application
for the Play Off Final at Wembley on Sunday 25th May 2008
has been processed.
Thank you for your continued support.
Yours sincerely
Katie Holmes Lewis
Ticket Services Manager

Har noen fått mer informasjon enn dette? Det skal vel være grei nok bekreftelse det?

Og du fortjener all ros du kan få for jobben du gjør Svend Anders! :D

Erik M

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #72 på: Mai 22, 2008, 11:58:41 »
Litt trøst til de som ennå ikke har fått bekreftelse som lovet.  Jeg har ikke fått det heller men har mast veldig på Membership Secretary Lorna og hun svarer i dag:

We have got a bit behind but on the road now. The tickets will be put onto your card tomorrow - cat B as requested. Will be left at East Stand Collection point at Wembley which is open from 11am.
They will be under your name - quote your name, address and bring a note with your membership number on in case asked.


Jeg reiser altså uten offisiell bekreftelse og stoler på at det ordner seg.
 

Promotion 2010

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #73 på: Mai 22, 2008, 12:10:31 »
Bare for å trippelsjekke SA.
Vi har vel alle fått denne e-posten?:

Leeds United are pleased to confirm that your application
for the Play Off Final at Wembley on Sunday 25th May 2008
has been processed.
Thank you for your continued support.
Yours sincerely
Katie Holmes Lewis
Ticket Services Manager

Har noen fått mer informasjon enn dette? Det skal vel være grei nok bekreftelse det?

Og du fortjener all ros du kan få for jobben du gjør Svend Anders! :D

Det pleier vel å stå:

Leeds United are pleased to confirm that your application
for the Play Off Final at Wembley on Sunday 25th May 2008
has been processed.
Thank you for your continued support.

Lots of kisses and hugs from
Katie Holmes Lewis
Ticket Services Manager
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #74 på: Mai 22, 2008, 12:19:53 »
Bekreftelsen din er helt normal, pale.

Det blir ikke oppgitt hvor mange billetter du har fått, men de sier vel at du har fått det du har bedt om dersom du ikke hører annet.

Dersom det har blitt dobbeltbooking blir de som evt har fått billett tidligere tatt ut av bookingen. Jeg opplevde dette - to av de jeg søkte for hadde sendt egen booking "just in case" og hadde allerede fått bekreftelse da min søknad ble behandlet. Sånn sett har de tydeligvis god oversikt.

Lorna bekrefter muligens noe uformellt til enkelte, ja.

SA,
som snart skal begynne å lese på eksamen som er... i morgen! (oops...)

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #75 på: Mai 22, 2008, 12:27:28 »
De første bekreftelsene på "listen" er allerede kommet hører jeg. Hold derfor øye med bankkonto og epost, og som sagt: gi meg beskjed om du får høre noe (dersom du er på listen min, da!).

Har også tatt med deg på lista, Andy.

SA

Karl Hot Shot

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #76 på: Mai 22, 2008, 18:00:33 »
Det som i hvert fall er sikkert, er at staben på Elland Road er underbemannet når det gjelder å takle det antall forespørsler som har vært i disse dager. Først kl. 17.23 i ettermiddag fikk jeg bekreftelsen på min billett. Som jeg skrev i en annen tråd, ordner slike ting seg alltid til slutt. Damene på billettkontoret på Elland Road gjør hva de kan for å komme alle supportere i møte, særlig skandinaviske. Men det minste de kunne ha anskaffet seg, er en automatisk svartjeneste som i hvert fall forteller deg som kunde at de har mottatt henvendelsen din. På den måten ville mange urolige wembleyfarere blitt litt mer komfortable (jeg tenker nå spesielt på alle de som ikke har opplevd slike prosesser og finaler før).

Vi ses på The Swan på lørdag og det grønne vanningshullet ved Wembley Stadium på søndag formiddag!
 

Erik M

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #77 på: Mai 22, 2008, 21:15:34 »
Kl. 20.14 fikk jeg min etterlengtede bekreftelse fra ticket office.  Var jeg sistemann, eller...
 

AndyMathie

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #78 på: Mai 22, 2008, 22:26:05 »
Jeg så ikke at Svend Anders hadde meg på listen sin. Har fått bekreftelse for en stund siden.
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #79 på: Mai 22, 2008, 23:21:29 »
Det som i hvert fall er sikkert, er at staben på Elland Road er underbemannet når det gjelder å takle det antall forespørsler som har vært i disse dager. Først kl. 17.23 i ettermiddag fikk jeg bekreftelsen på min billett. Som jeg skrev i en annen tråd, ordner slike ting seg alltid til slutt. Damene på billettkontoret på Elland Road gjør hva de kan for å komme alle supportere i møte, særlig skandinaviske. Men det minste de kunne ha anskaffet seg, er en automatisk svartjeneste som i hvert fall forteller deg som kunde at de har mottatt henvendelsen din. På den måten ville mange urolige wembleyfarere blitt litt mer komfortable (jeg tenker nå spesielt på alle de som ikke har opplevd slike prosesser og finaler før).

Vi ses på The Swan på lørdag og det grønne vanningshullet ved Wembley Stadium på søndag formiddag!

Disse damene har mist tatt seg av 4000 fax-henvendelser fra tirsdag morgen torsdag formiddag. Ganske mye å holde orden på vil jeg tro.

Bra jobba.  ;)

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Svend Anders

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #80 på: Mai 23, 2008, 17:34:00 »
Har alle som skal ha det fått ordnet billett (-bekreftelse) nå?

Hvis ikke, ta kontakt ASAP. Jeg har ennå et par av dere på lista for å få endelig bekreftelse.

SA

Boxman

Sv: Play-off finalen: Offisiell billettinfo
« Svar #81 på: Mai 23, 2008, 18:41:05 »
. Per onsdag morgen skal alle nordmenn ha fått den kategorien de oppga som ønsket prioritet.



Fikk bekreftelsen den 19., altså mandag, men ser nå at selv om jeg bestilte en billett til £60, er bare £50 trukket fra konto. Ergo har jeg ikke fått ønsket kategori.
Men jeg avbestiller ikke reisen av den grunn...  :o
Proud to be Leeds!