Skrevet av Emne: Odd Grenland  (Lest 3098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sten

Odd Grenland
« på: Mai 19, 2008, 08:01:40 »
Noen øst i Agder som skal ned dagen før dagen og se Start-Odd?

Sten

Blank_File

Sv: Odd Grenland
« Svar #1 på: Mai 19, 2008, 12:51:25 »
Der kommer til å knuse oss! :( Start har vært dårlige iår, og laget er betydelig svakere enn Odds. Jeg er godt fornøyd om vi klarer å rykke opp. Jeg kommer på kampen forøvrig. :)

Sten

Sv: Odd Grenland
« Svar #2 på: Mai 19, 2008, 22:04:16 »
Blir rart å dra ned til KRS for å se kamp to dager etter hverandre. Først Start-Odd lørdag, og så play-off finalen på en eller annen sportsbar søndag.

Vi har en sportspub i Arendal også, men den har bare oppe onsdager og lørdager mellom kvart på ti og 2145 virker det som...

Anyway. Tenkte vi kunne sumemre opp hvor mange Odd/Leeds supportere vi egentlig er i denne tråden.

Jeg er en.

Bjalle Skien er to.

Og så var det?
Sten

B-m

Sv: Odd Grenland
« Svar #3 på: Mai 19, 2008, 22:16:31 »
Blir rart å dra ned til KRS for å se kamp to dager etter hverandre. Først Start-Odd lørdag, og så play-off finalen på en eller annen sportsbar søndag.

Vi har en sportspub i Arendal også, men den har bare oppe onsdager og lørdager mellom kvart på ti og 2145 virker det som...

Anyway. Tenkte vi kunne sumemre opp hvor mange Odd/Leeds supportere vi egentlig er i denne tråden.

Jeg er en.

Bjalle Skien er to.

Og så var det?

bård tufte
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Odd Grenland
« Svar #4 på: Mai 20, 2008, 12:37:47 »
JEG JEG JEG!!

Se på laget som kommer her i svart og hvitt, det er odd det er laaaget i hjertet mit, sola skinner på Falkum det blir tre poeng det blir seier til Oddrane igjeeen :D :D ;D

Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Sander

Sv: Odd Grenland
« Svar #5 på: Mai 20, 2008, 21:27:58 »
Er det et lag i Norge, er det Odd!!

Har sett dem noen ganger på gamle stadion.. Men ikke like engasjert som Leeds selvfølgelig.. Følger litt ekstra med etter en gammel klassekamerat av meg, Petter Bruer Hanssen, gikk til klubben. Husker jeg spilte mye FM med han, og vi hadde faktisk timer på telefon der vi bare snakka om stats og skills på lagene våre ;D
« Siste redigering: Mai 20, 2008, 21:29:37 av Sander »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28805
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Odd Grenland
« Svar #6 på: Mai 20, 2008, 21:40:21 »
...har et hverken-eller-forhold til Odd Grenland (respekterte de som mest i Sandstøtiden dengang de var som best mot Brann), men det blir jo morsomt å dra ut i verden som et 'tilfeldig'  lag  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

isak

Sv: Odd Grenland
« Svar #7 på: Mai 20, 2008, 23:43:47 »
...har et hverken-eller-forhold til Odd Grenland (respekterte de som mest i Sandstøtiden dengang de var som best mot Brann), men det blir jo morsomt å dra ut i verden som et 'tilfeldig'  lag  ;D


Føle mykje det same som deg om Odd Grenland. Men det skal Odd ha; det vert alltid artige kampar mellom Sogndal og Odd. Hugsar spesielt 5-0 sigeren til Sogndal tidleg på 2000tale. Stort for 10åring (eller der omkring) Hugsar me kom på same ferje som Odd spelarane på veg heim. Eg gjekk rundt og samla autografar.. I sogndalsdrakt og eit godt glis om kjeften! ;D

Bjalle Skien

Sv: Odd Grenland
« Svar #8 på: Mai 21, 2008, 18:49:08 »
Jøss er det flere av oss???

Skal desverre ikke ned å se Odd mot Arne Sandstø sine gule disipler da jeg drar til England. Men god tur og kos dere.

Har faktisk vært på de aller fleste hjemme kampene til Odd de siste 27 årene (med unntak av det året jeg var i "forcen" da)...

Bjalle

Roy

Sv: Odd Grenland
« Svar #9 på: Mai 21, 2008, 20:49:41 »
Har "litt" sympati for Odd siden jeg som trener har hatt et lag med i "Gøy-cup" og fikk oppleve Skien  8)

Dere rykker rett opp, så møtes vi på staddaen til neste år  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Lids

Sv: Odd Grenland
« Svar #10 på: Mai 25, 2008, 01:01:33 »
Der kommer til å knuse oss! :( Start har vært dårlige iår, og laget er betydelig svakere enn Odds. Jeg er godt fornøyd om vi klarer å rykke opp. Jeg kommer på kampen forøvrig. :)

Tja...
Thomas

Blank_File

Sv: Odd Grenland
« Svar #11 på: Mai 25, 2008, 01:05:18 »
Der kommer til å knuse oss! :( Start har vært dårlige iår, og laget er betydelig svakere enn Odds. Jeg er godt fornøyd om vi klarer å rykke opp. Jeg kommer på kampen forøvrig. :)

Tja...

For å si det sånn, jeg biter gjerne i gresset for det utsagnet!  ;D Ufattelig morsom kamp! Med noen nøkkelspillere ute på hvert lag ble det en jevn og utrolig underholdene fotballkamp. Uten tvil den beste kampen jeg har sett på Sør-Arena. Det var bare herlig når vi klarte å punktere på overtid! :)
En perfekt oppladning til kampen imorgen/idag.

Lids

Sv: Odd Grenland
« Svar #12 på: Mai 25, 2008, 01:06:53 »
og en veldig fortjent seier... Start og Odd rykker rett opp, no doubt!
Thomas

Blank_File

Sv: Odd Grenland
« Svar #13 på: Mai 25, 2008, 01:11:07 »
Jeg vet ikke hvordan det har vært med Odds kamper så langt i sesongen, men jeg merket en vanvittig tempoforskjell på Start idag. De andre lagene som har vært i Kristiansand iår har vært med å dra ned tempoet og lagt seg bakså slik at det har rett og slett vært møkkakjedelig å se på! Idag var tempoet dobbelt så høyt som vanlig. Koste meg noe så inni granskauen! :) Forstår nå at Start kan bare motstanderen er verdig.   :D

Lids

Sv: Odd Grenland
« Svar #14 på: Mai 25, 2008, 01:13:01 »
Bortsett fra et mulig bortetap mot Odd kan jeg ikke se hvem Start er kapable til å tape mot i år.  ;)
Thomas

Sten

Sv: Odd Grenland
« Svar #15 på: Mai 25, 2008, 09:50:39 »
Bortsett fra et mulig bortetap mot Odd kan jeg ikke se hvem Start er kapable til å tape mot i år.  ;)

Vær grei å ikke forsøple denne flotte tråden med utidig Start-mas, Lids. Dette har vi snakket om før...  ;)

Nå sto jeg med Oddrane på kampen i går så jeg er muligens ikke helt objektiv. Synes det så ganske jevnt ut - i allefall i store deler av kampen. Men OK- etter å ha lest om kanpen på nettet ser jeg at Start vant fortjent. Flere sjanser, mer ballbesittelse. Etter at Fevang og Tommy måtte gå ut ble det ikke nok trøkk på midtbanen sentralt, og på kantene ble det langt mellom de store øyeblikkene. 

Nei det var gøyere å kjøre hjem fra SØR Arena i fjor gitt...

Det er mange som mener Odd slipper inn for mye mål (ti minus på åtte så langt), og at laget ikke er bra nok for tippeligaen. Jeg synes ikke kampen i går sto tilbake for så veldig mye jeg har sett fra tippeligaen de siste årene. Det tyder på at vi hever oss mot god motstand. Også tempomessig. Tipper vi hever oss når vi rykker opp.

Så nå gjelder det bare å finne ut hvor man kan få sett DAGENS kamp....
Sten