Skrevet av Emne: Kewell, noe for oss?  (Lest 10860 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lord-Meta

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #30 på: Mai 20, 2008, 19:50:17 »
Det ville vært 1 eneste god grunn til å ha kewell tilbake, nemelig at jeg da kan bruke drakten min der jeg har kewell bakpå. Er så dumt å ha en fin drakt som ikke er mye brukt, som jeg ikke kan bruke pga jeg var en idiot å tok navnet til en spiller bak. ;D
Ja til kewell :D :D :D
 
 

 

 

 
 
 
 
 
 

 
 Eller nei!!

Masinga

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #31 på: Mai 20, 2008, 21:18:25 »
Nye Leeds skal ikke bygges på nostalgi. La nå Macca få fred til å bygge opp noe nytt. Det vil sikkert ta et par-tre år. Da tror jeg vi vil glede oss over helt nye typer. Da vil Kewell være glemt en gang for alle.
« Siste redigering: Mai 20, 2008, 21:29:30 av Masinga »
Masinga, medl.nr. 1250

Per-Stian

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #32 på: Mai 20, 2008, 21:33:07 »
Skrekk og gru! Aldri i livet om han skal tilbake til oss. Møkkamann >:(

Sølvreven

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #33 på: Mai 20, 2008, 21:54:36 »
Måtte han brenne >:(. Jeg tror at Judas egentlig het Kewell til etternavn.........Gi meg en mann med hjerte istedenfor, nemlig Smith.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sheridan

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #34 på: Mai 20, 2008, 22:42:36 »
Harry Kewell var en av mange som hoppet fra ett synkende skip.
Avskjeden var bitter - men det var vel en avtale han hadde med Leeds United?
Kan vi egentlig klandre han så jævlig for at han benyttet seg av den?
Vi kjenner jo alle til de ville tilstandene som hersket på Elland Road.
Hvem husker ikke lønnsavtalen til Seth Johnson....gale mathias all round  ::)

Men, det er vann under broen.
Selv så velger jeg å huske den Harry som ble årets unge spiller i England rundt årtusen skiftet.
Spilleren som gjorde det uventede! En matchwinner av de sjeldne!
Vi forstret frem en av - på den tiden - Europas beste offensive spillere
(det kan vi faktisk være litt stolte av) - fallet hans har imidlertid vært stort.

B-m

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #35 på: Mai 20, 2008, 22:49:00 »
Jeg tror alle mennesker blir fristet av grådighet og elendighet iløpet av livet. Fotballspillere virker enda mindre imun mot det. Er han god nok..... Kunne gitt ham en trial.
Men jeg tror vi bør se etter andre spillere. Kewell har sikkert nok penger og har oppnåd det han vil innen fotballen. Svak spiller i øyeblikket.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

pedro

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #36 på: Mai 20, 2008, 22:53:56 »
Harry K kan dra t hel.....e, makan til sutreunge, gribb og hypokonder må en lete lenge etter.
Synd for fotball var han jæ...i god til å spille før han fikk alle disse nevnte skavankene :P
Leedsomaniac

Superfan

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #37 på: Mai 20, 2008, 23:53:03 »
Kewell??? Oh, no way.

Vil ikke ha tilbake Smith heller >:(. Overgang til Scum istedenfor å spille Leeds opp igjen til PL sier vel det meste. Trenger ikke gammelt vrakgods. Sats heller på unge talenter.

Blank_File

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #38 på: Mai 21, 2008, 00:52:21 »
Jeg tar gjerne imot Harry!

flynn

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #39 på: Mai 21, 2008, 09:44:12 »
Ser at han takket nei til et tilbud fra Portsmouth som ville gitt ham £50.000 pr.uke  :o

Kan tolkes to veier, enten så innser han ikke hvor langt unna gammel standard han faktisk befinner seg, og tror at to-tre år mer eller mindre permanent ute med skade ikke reduserer markedsverdien... eller så bryr han seg mindre om penger, og mer om å få den rette sportslige utfordringen.

Jeg tipper på det første

flynn

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #40 på: Mai 21, 2008, 10:39:58 »
Harry Kewell er ferdig i Liverpool. Er det en spiller vi bør vurdere, om han er villig til å gå kraftig ned i lønn. Nå kan han betale tilbake. Skadefri er han ialle fall god nok.


UTELUKKET!
Yeboahs vitne

LeifMorten

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #41 på: Mai 21, 2008, 10:49:55 »
Hva hadde fotball vært uten følelser! Skulle vel aldri ha foreslått at vi skulle hente Kewell tilbake...
Men som dem sa i Bergen da Karadas dro til Trondheim og Rosenborg. Den spilleren vil vi aldri ha tilbake til Brann...
 

lojosang

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #42 på: Mai 21, 2008, 11:08:34 »
I min bok er det stor forskjell på å gå til en rival på ærlig vis og å via sin agent si til kjøpende klubb "nei, vent nå litt! Leeds er nesten konk, jeg har ikke så fryktelig lang tid igjen av kontrakten. La oss skvise dem litt. Trekk tilbake dette budet på sju mill, eller hva det nå var. Jeg truer med Bosman hvis ikke prisen settes ned. Gi det meste av overganssummen til oss heller. Og så vanker det litt på deg også. Bonus for besparelser."
- Leif Olav

trondt

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #43 på: Mai 22, 2008, 07:40:11 »
Synes England kan gjøre nå som de gjorde med brysomme personer på 1700-tallet. Sett dem på en seilskute og deporter dem "down under". På en slik måte ville jo HK spare penger på hjemreisen også.
Alvorlig talt; dette er en spiller som er godt over middagshøyden, samt at det virker som han har beinbygning og muskulatur som en våt mariekjeks. De penga vi eventuelt måtte ha bør brukes på spillere som er villige til å legge ned et skikkelig stykke arbeid for å føre laget tilbake i toppen, samt at vi bør dyrke frem talentene på akademiet.

Kontakinte

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #44 på: Mai 22, 2008, 08:37:59 »
"beinbygning og muskulatur som en våt mariekjeks" Herlig komentar på morran, takk for en god latter nå er jeg våken.

Masinga

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #45 på: Mai 22, 2008, 09:12:35 »
Ja, la oss mobbe Harry Kewell skikkelig nå...

Saken er at jeg ikke har stor tro på å hente inn tidligere Leedsspillere. Det blir aldri som før, verken for dem eller oss. La heller Macca få bygge opp noe nytt.

Leeds kommer grusomt tilbake!
Masinga, medl.nr. 1250

berlin

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #46 på: Mai 22, 2008, 10:13:20 »

Saken er at jeg ikke har stor tro på å hente inn tidligere Leedsspillere. Det blir aldri som før, verken for dem eller oss. La heller Macca få bygge opp noe nytt.


Veldig enig, returnerende spiller blir ofte en skuffelse. Det gjelder også returen av Batty.

Skeptisk til om Kewell får dreisen på karrieren igjen. Han var en bra spiller i Leeds, og sikkert i noen av Liverpools kamper også, men overgangssaken var det liten tvil om var en skitten sak.

Budda

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #47 på: Mai 22, 2008, 10:25:12 »
Batty? Han var jo god han. Litt problemer på slutten, men det var ikke hans feil. Kunne ha gjort en like god jobb på banen som de andre
Endre

berlin

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #48 på: Mai 22, 2008, 10:54:30 »
Batty? Han var jo god han. Litt problemer på slutten, men det var ikke hans feil. Kunne ha gjort en like god jobb på banen som de andre

Joda, men Batty var kanon i sin første periode i Leeds, deretter god karriere i Blackburn og Newcastle.
Da han kom tilbake til Leeds, var han også god, men helt klart på hell i forhold til tidligere standarder.
Det er nå bare min mening.

Men Batty er nærmest unntaket som bekrefter regelen, at tdiligere helter ikke når opp til sin forrige periode, og jeg tenker ikke da bare på Leedsspillere.


AS2

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #49 på: Mai 22, 2008, 11:06:46 »
Vil ikke si at Battys return var noe dårlig. Ok. Sleit litt på slutten, men ellers synes jeg at han tilførte laget og klubben det som var forventet.

Når det gjelder den fysakken Kewell... Vel han kan brenne for min del! Hans ettermæle vil for meg være; Gready Bastard >:(
 

Papi

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #50 på: Mai 22, 2008, 11:48:43 »
Mangt kan sies om "the wizard from oz" både negativt og positivt.

Som eg tidligare har sagt, så har eg enorm respekt for kva Kewell fekk til i Leeds drakten, og vi har vel knapt hatt nokon bedre venstrekant spiller i klubben nyare historie.
Måten han forlot klubben er meget kritikkverdig, og på denne måten får han eit "judas" stempler.
Om det er fortjent eller ikkje, kjem heilt ann på kva for auge som ser.

Uansett, bruker ikkje meir energi på noko så usannsynlig som at Harry Kewell spiller L1 eller CCC neste år.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Blank_File

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #51 på: Mai 22, 2008, 13:41:51 »
Edwin van der Sar var også på hell i Fulham. Jeg trenger ikke fortelle hva han har gjort i M**U. Selv om ikke det var moderklubben han vendte tilbake til så ville det være helt idiotisk å tro at Kewell er ferdig. Han er 29 og vil garantert komme tilbake dersom han klarer seg med litt mindre skader.

AndyMathie

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #52 på: Mai 22, 2008, 14:34:53 »
Van der Sar var nå sletts ikke på hell i Fulham. Var jo en av Premier League`s beste keepere der og sto kanskje enda bedre der enn han nå gjør i scumchester!!!
We are Leeds and we are proud of it!

Trond90

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #53 på: Mai 22, 2008, 15:57:37 »
Harry Judas, nei takk!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

berlin

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #54 på: Mai 22, 2008, 16:18:37 »
Edwin van der Sar var også på hell i Fulham. Jeg trenger ikke fortelle hva han har gjort i M**U. Selv om ikke det var moderklubben han vendte tilbake til så ville det være helt idiotisk å tro at Kewell er ferdig. Han er 29 og vil garantert komme tilbake dersom han klarer seg med litt mindre skader.

Poenget var ikke at spillere ikke kan få en ny vår, tvert imot, de kan ofte få en ny vår, i en annen klubb.
Det er det mange eksempler på. Jeg har bl.a nylig nevnt Gordon Strachan, som fikk en ny vår i Leeds etter ManU.
Da var det et annet poeng jeg ville ha frem, nemlig at det ikke alltid er tragisk å signere eldre spillere, Strachan var 31 eller 32 når han kom til Leeds.

Poenget mitt var at spillere som returnerer til den klubben de fikk sitt gjennombrudd i, sjelden presterer like bra i sin 2.periode ( så kan man jo diskutere om det har med alder å gjøre o.s.v.). Antar at du tar poenget mitt, tom fil.

I tillegg nevnte du den tvers igjennom usympatiske hollandske treskoen, "Edvin faan te' kar"




« Siste redigering: Mai 22, 2008, 18:13:27 av berlin »

pesi

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #55 på: Mai 22, 2008, 16:43:51 »
i CCC hadde jo Kewell vært bra, hvis han hadde holt seg skadefri. Ingen kan si noen annet... Måten han gikk på å alt det der er en ting, men spørsmålet her er om han hadde vært noe for oss. Selvfølgelig hadde han det.
Du kunne sikkert tatt tilbake nesten hver eneste spiller fra den siste "Golden Area" tiden, hvor ingen egentlig har hatt noe spes suskess i klubbene di gikk til etter Super Leeds (utenom en eller annen jævla midtstopper kødd i rød drakt som spillte en oppvarmingsfinale i går). Så hadde di spillt kanon bra bare di fikk dratt den hvite drakten over hodet igjen.
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Blank_File

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #56 på: Mai 22, 2008, 17:50:50 »
Ja jeg forstod hva du ville frem til Berlin, det var vel gjerne meg som ikke fikk formulert meg som jeg ville.

Nå er det jo ikke noe å snakke om at Kewell skal komme tilbake, for det skjer selvsagt ikke. Men uansett om han ikke ville prestert som han gjorde i første periode, så ville han vært en kjempeforsterkning for Leeds United slik det er idag. :)

berlin

Sv: Kewell, noe for oss?
« Svar #57 på: Mai 22, 2008, 18:14:58 »
Ja jeg forstod hva du ville frem til Berlin, det var vel gjerne meg som ikke fikk formulert meg som jeg ville.

Nå er det jo ikke noe å snakke om at Kewell skal komme tilbake, for det skjer selvsagt ikke. Men uansett om han ikke ville prestert som han gjorde i første periode, så ville han vært en kjempeforsterkning for Leeds United slik det er idag. :)

yupp, enig.  :) Er nok en bedre flankespiller enn Robinson noen gang vil bli....ehh de er visst like gamle....
« Siste redigering: Mai 22, 2008, 19:04:28 av berlin »