Skrevet av Emne: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!  (Lest 3001 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« på: Mai 26, 2008, 12:56:06 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Macca39s-United-pride.4119263.jp

Vi har ikke tatt feil av Macca! Han er allerede mange hestehoder foran alle oss sofaslitere og furtekopper! Han trøster gutta og lover forsterkninger til neste sesong og at sommeren blir travel for ham og Bates på transfermarkedet. Samtidig undetsreker han at han ikke har salgspress på seg! Dette vitner om høy arbeidsmoral og dette vil helt sikkert smitte over på laget etter hvert! Dette satte jeg virkelig pris på i denne tunge tiden rett etter play off tapet!
Yeboahs vitne

Budda

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #1 på: Mai 26, 2008, 13:27:04 »
Får satse på at de greier å holde på de beste spillerne våres. Hvis vi skal greie å rykke opp neste sesong så er vi nødt til bygge videre på det vi har, pluss en del forsterkninger. Vi er nødt til å hente en kantspiller til, høyreback samt to spisser. Blir en spennede sommer
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #2 på: Mai 26, 2008, 13:40:23 »
Dette er svadaprat som var nødt til å komme. Uansett hvilken manager som hadde hatt Leeds, så hadde samme svadaprat kommet. Selvsagt sier han ikke at Leeds må selge. Det er jo å be om lave bud på spillere som er i klubben
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Macca39s-United-pride.4119263.jp

Vi har ikke tatt feil av Macca! Han er allerede mange hestehoder foran alle oss sofaslitere og furtekopper! Han trøster gutta og lover forsterkninger til neste sesong og at sommeren blir travel for ham og Bates på transfermarkedet. Samtidig undetsreker han at han ikke har salgspress på seg! Dette vitner om høy arbeidsmoral og dette vil helt sikkert smitte over på laget etter hvert! Dette satte jeg virkelig pris på i denne tunge tiden rett etter play off tapet!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #3 på: Mai 26, 2008, 14:55:18 »
Dette er svadaprat som var nødt til å komme. Uansett hvilken manager som hadde hatt Leeds, så hadde samme svadaprat kommet. Selvsagt sier han ikke at Leeds må selge. Det er jo å be om lave bud på spillere som er i klubben
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Macca39s-United-pride.4119263.jp

Vi har ikke tatt feil av Macca! Han er allerede mange hestehoder foran alle oss sofaslitere og furtekopper! Han trøster gutta og lover forsterkninger til neste sesong og at sommeren blir travel for ham og Bates på transfermarkedet. Samtidig undetsreker han at han ikke har salgspress på seg! Dette vitner om høy arbeidsmoral og dette vil helt sikkert smitte over på laget etter hvert! Dette satte jeg virkelig pris på i denne tunge tiden rett etter play off tapet!

Tror du bommer litt på MACCA! Han farer ikke med så mye svada tror jeg! Klart det er taktiske hensyn å ta, men dette synes jeg viser storhet og profesjonell holdning! Her inne kan vi sutre så mye vi vil, men Macca må vise at han har ryggrad og stayerevne! Og takk for at han gjør det!
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #4 på: Mai 26, 2008, 15:24:59 »
H.b. er ikke fornøyd før Leeds ansetter Jose Mourinho, "tør" å ha 300 millioner i gjeld og tørker støv av Zizou Zidane og Diego Maradona, eller hva, Håkon?  :D

Jeg tror ikke du trenger bekymre deg for coverhistorier fra Gary McAllister! Han virker ærlig og redelig og trenger ikke akkurat bedrive publikumsfrieri for å bli populær hos Leeds-fansen. Det er han alt!
Marching on together!

raggen

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #5 på: Mai 26, 2008, 18:16:15 »
mulig dumt spørsmål, men fortsetter macca egentlig. trodde bare han hadde kontrakt ut sesongen i første omgang???
Forever Leeds United!!!!!!!!

lojosang

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #6 på: Mai 26, 2008, 18:19:28 »
mulig dumt spørsmål, men fortsetter macca egentlig. trodde bare han hadde kontrakt ut sesongen i første omgang???

Ja, i første omgang hadde han det, men nå har han en evigvarende kontrakt på ett år, om man kan si det slik.
- Leif Olav

testo

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #7 på: Mai 26, 2008, 19:48:43 »
Jeg tror at med nye (bedre)spillere så vil det bli større konkuranse om plassene,og dermed sjerpings hos de som tror de har fast plass.feks Beckford.
Tror det må innføres noe av det Hareide gjør på landslaget om dagen.(har du ikke rett innstilling og yter 110% så kan du finne på noe annet)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

panzzer

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #8 på: Mai 26, 2008, 22:34:37 »
Jeg tror at med nye (bedre)spillere så vil det bli større konkuranse om plassene,og dermed sjerpings hos de som tror de har fast plass.feks Beckford.
Tror det må innføres noe av det Hareide gjør på landslaget om dagen.(har du ikke rett innstilling og yter 110% så kan du finne på noe annet)

Helt enig. Beckford må strammes opp litt. Hareide har gjort det og Macca må gjøre det. Bare så synd ikke hareide har gjort det før. Sier jo nesten sjøl att han har gitt enkelte spillere "klippekort"
There is only on real united
Leeds United

stian

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #9 på: Mai 27, 2008, 08:33:34 »

[/quote]

Helt enig. Beckford må strammes opp litt. Hareide har gjort det og Macca må gjøre det. Bare så synd ikke hareide har gjort det før. Sier jo nesten sjøl att han har gitt enkelte spillere "klippekort"
[/quote]

Hareide har strammet opp Beckford?  ::)

Torpe-do

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #10 på: Mai 27, 2008, 15:34:14 »


Hareide har strammet opp Beckford?  ::)

hahaha, hadde vore herleg!


sportcarl1

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #11 på: Mai 28, 2008, 00:19:02 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Macca39s-United-pride.4119263.jp

Vi har ikke tatt feil av Macca! Han er allerede mange hestehoder foran alle oss sofaslitere og furtekopper! Han trøster gutta og lover forsterkninger til neste sesong og at sommeren blir travel for ham og Bates på transfermarkedet. Samtidig undetsreker han at han ikke har salgspress på seg! Dette vitner om høy arbeidsmoral og dette vil helt sikkert smitte over på laget etter hvert! Dette satte jeg virkelig pris på i denne tunge tiden rett etter play off tapet!
att vi inte har säljpress och att han kan lova förstärkningar har väl inte med macca att göra egentligen, utan att ekonomin möjligtvis har blivit bättre, men som sagt så vill jag se det innan jag tror på det, vet inte hur många år sedan det är vi köpte för mer än vi sålde på spelarmarknaden
 

samadhi

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #12 på: Mai 30, 2008, 13:23:23 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1811_3628544,00.html

Macca sier her at han kvitter seg med Kenton for å gi plass til Gardner som konkurrent til Richardson på høyre back. I tillegg ser han frem til å få Ben Parker tilbake på laget.

Dette synes jeg er meget positive takter av vår mangar, og er det noe jeg liker så er det satsing på egneproduserte talenter. Håper vi får ser flere nye fjes fra egne rekker neste sesong...
marching on together,
derudaf forever...

flynn

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #13 på: Mai 30, 2008, 14:28:25 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1811_3628544,00.html

Macca sier her at han kvitter seg med Kenton for å gi plass til Gardner som konkurrent til Richardson på høyre back. I tillegg ser han frem til å få Ben Parker tilbake på laget.

Dette synes jeg er meget positive takter av vår mangar, og er det noe jeg liker så er det satsing på egneproduserte talenter. Håper vi får ser flere nye fjes fra egne rekker neste sesong...

Hør hør, dette er slikt vi liker!

flynn

panzzer

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #14 på: Mai 30, 2008, 14:45:06 »
Det er de vi liker oh høre ja ;D Vi trenger ny unge fjes som er skikkelige Leeds gutter.. Sats på juniorene.... ;D
There is only on real united
Leeds United

ragnar

Sv: SUPERPROFF: Macca ser frem til neste sesong!!!
« Svar #15 på: Mai 30, 2008, 15:02:34 »
Nå er det opp til juniorene å overbevise Macca i sommer.Spesielt Gardner må gripe sjansen.

Noen som vet noe mer om han?
*In El Loco we trust!*