Skrevet av Emne: Det verste er over  (Lest 1504 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Det verste er over
« på: Juni 18, 2008, 18:15:30 »
Nå kan jeg endelig skrive igje. Jeg har nesten ikke vært inne på forumet i det siste for jeg har vært så sliten etter sesongens siste tap. men jeg er tilbake, wild and ready og sugen på en ny sesong. Jeg driter egentlig hvilken liga vi spiller i for i år rykker vi opp. Banna bein. We are Leeds and we are proud. MOT og god sommer. Vi har allerede planlagt neste tur som blir til hjemmekampene mot Yeovil og Swindon i februar:-)
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leedsfan

Sv: Det verste er over
« Svar #1 på: Juni 18, 2008, 18:24:06 »
Når får man vite hvilke kamper som blir flyttet? Kjedelig å reise dit hvis kampen(e) blir flyttet på!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Det verste er over
« Svar #2 på: Juni 18, 2008, 18:30:46 »
Dette er vel de mest aktuelle datoene for hushjelpa og min sin del:

Oktober:
Tue 21     19:45     H   Leyton Orient                     
Sat 25    15:00    H   Walsall

Januar:
Sat 24     15:00     H   Peterborough 
Tue 27    19:45    H   Southend   

Mars:
Tue 10     19:45     H   Yeovil Town                  
Sat 14    15:00    H   Swindon Town

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Det verste er over
« Svar #3 på: Juni 19, 2008, 00:33:51 »
Når får man vite hvilke kamper som blir flyttet? Kjedelig å reise dit hvis kampen(e) blir flyttet på!

Noe skjer før sesongen, bl.a har bortekampen 4.oktober blitt fremskyndet i tid (KO kl 12:00 engelsk tid), men datoen er den samme.

Flytting kan vel skje gjennom hele sesongen så vidt jeg husker fra forrige sesong, men det blir færre flytninger enn i PL og CCC. Desverre flyttes oftest PL og CCC kamper i god tid pga tv-planer,
mens i L1 er det vel andre grunner, vet ikke hvilke.

En og annen (cup)kamp blir vel TV-sendt denne sesongen også, spesielt hvis det er spillefri i PL.

Du har rett i at det kan være vanskelig å planlegge veldig lang tid i forveien, men litt is i magen ift flybilletter så burde det går bra.
« Siste redigering: Juni 19, 2008, 09:22:49 av berlin »

Lord-Meta

Sv: Det verste er over
« Svar #4 på: Juni 19, 2008, 04:26:27 »
Når får man vite hvilke kamper som blir flyttet? Kjedelig å reise dit hvis kampen(e) blir flyttet på!

Noe skjer før sesongen, bl.a har bortekampen 4.oktober blitt fremkyndet i tid (KO kl 12:00 engelsk tid), men datoen er den samme.

Flytting kan vel skje gjennom hele sesongen så vidt jeg husker fra forrige sesong, men det blir færre flytninger enn i PL og CCC. Desverre flyttes oftest PL og CCC kamper i god tid pga tv-planer,
mens i L1 er det vel andre grunner, vet ikke hvilke.

En og annen (cup)kamp blir vel TV-sendt denne sesongen også, spesielt hvis det er spillefri i PL.

Du har rett i at det kan være vanskelig å planlegge veldig lang tid i forveien, men litt is i magen ift flybilletter så burde det går bra.

 
Grunnen til at noen leeds kamper blir flyttet til et tidligere tidspunkt er pga på politiet som sier det. flere av leeds kampene er det mye sikkerhet involvert og derfor så velger politet å flytte til 12.00.