Skrevet av Emne: En ny start.  (Lest 774 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
En ny start.
« på: Juni 21, 2008, 23:04:36 »
Hei!

Da har stormen lagt seg. Det som sitter i hodet mitt akkurat nå er nok en play off finale der jeg trodde at vi skulle ta hevn, der vi skulle vise oss for verden at, ja, vi er tilbake! Desverre ble det som det ble. Jeg har bevist valgt å holde meg unna en stund, få ting på avstand og nedenfor har jeg noen ord jeg vil dele med dere her inne...

Jeg vil sitere Michael Corleone: Just when I thought I was out... they pull me back in! Den sitaten er Leeds United i et nøtteskall. Ã… være Leeds supporter er det samme som å ha et forhold med smerten selv. Og da du tror du skal få fred og ro, da lyset er akkurat innen en hånds rekkvidden, ja først da, skal du trykkes ned i gjørma, og du skal dras langt og lengere enn langt gjennom den. En eller annen kraft håner deg, og legger all sin vekt på din rygg til den knekker og du faller om og blir liggende nede...atter engang.

Ã…h, det var mange som skulle gni siste play off finale inn i anisktet mitt, de skulle fortelle hvor håpløst det er for Leeds, de skulle minne meg på at vi var en storhet...en gang i tiden, de skulle dra den hersens semifinalen for syv år siden opp...atter en gang. "Hey, var ikke dere i semifinalen mot Valencia?", eller "dere var jo god for noen år siden, husker dere fra champions league", konstant må jeg bli påminnet den kvelden vi gikk tapende mot Valencia, eller Galatasaray, for de som ennå husker den slags. Jada, de kampene skal jeg aldri glemme, min drivkraft er fortsatt minnene vi har hatt de siste årene, åh for noen fantastiske år det var. Vi skulle erobre verdenen, vi var de neste, vi skulle ha glory days tilbake! Resten er historie...

Jeg skal ikke dvele mer på historie, det hjelper ingen, akkurat nå fører det mer smerte enn godt med seg. Men det jeg vil ta fram er den drivkraften som er konstant, den som er urokkelig, den som ingen kan ta fra oss! Du kan gi oss 15 minus i straff, sende oss ned en divisjon, håne oss i opprykks kamper, andre supportere kan gni tap og minner inn i våre fjes, men er det en ting de aldri får, uansett penger, stadio eller spillere, så er det oss. Supporterne! Vi er den mest lojale, entusiastiske, fantastiske og sterkeste kraften et lag kan ha i ryggen!

Denne sesongen er vår, i år er det nok, denne gangen er det ikke påsmurt, denne gangen stiller vi likt, denne gangen er vi der! Mine herrer dette året er Leeds sitt år, folkens...dette er deres år!

Marching on togheter, we're gonna see you win...

Tom S

Sv: En ny start.
« Svar #1 på: Juni 21, 2008, 23:18:58 »
Amen!
COME ON LEEDS !!

mercruiser

Sv: En ny start.
« Svar #2 på: Juni 21, 2008, 23:52:27 »
Veldig bra innlegg, Mats-! Kjenner meg igjen her jeg er..
De andre gnir vår ulykke inn i fjesene våre. Men har faktisk opplevd ordentlig medfølelse fra kjenninger som både er spurs og scousers.
Sesongen 08/09 bør bli vår, det fortjener vi fansen.. 8)