Skrevet av Emne: Constantine ut porten  (Lest 2067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsulf

Constantine ut porten
« på: Juli 02, 2008, 18:15:05 »
Striker Leon Constantine has joined fellow League One side Northampton Town on a free transfer.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1337279,00.html

auren

Sv: Constantine ut porten
« Svar #1 på: Juli 02, 2008, 18:38:33 »
Hmmm... Denne karen scoret altså 26 mål for Port Vale i 2006/2007 sesongen. Tror han vil bli en nyttig tilvekst for Northampton, og det forundrer meg ikke om han putter opp mot 20 mål denne sesongen. Spent på hva Macca henter inn som erstatter. Tror nok Constantine hadde vært bedre å ha i stallen enn både Kandol og Elding.

auren, ikke helt fornøyd med salget...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Sv: Constantine ut porten
« Svar #2 på: Juli 02, 2008, 19:10:15 »
Dette kom forventet, Lykke til videre!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

peacock

Sv: Constantine ut porten
« Svar #3 på: Juli 02, 2008, 23:34:02 »
Skandaløst at vi kjøper en målscorer som aldri gis en mulighet til å etablere seg på laget.

Per-Stian

Sv: Constantine ut porten
« Svar #4 på: Juli 03, 2008, 00:19:09 »
Veldig skuffande. Hadde ikkje gitt opp håpet om at Leon kunne kome attende frå skadeproblem og erstatta Kandol. Menmen. Gudd løkk!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Constantine ut porten
« Svar #5 på: Juli 03, 2008, 09:43:22 »
Liker ikke at han går til en rival i L1! Putter vel mot oss i serin også tenker jeg- men utenom kampene mot oss- Lykke Til!!!
Yeboahs vitne

mari

Sv: Constantine ut porten
« Svar #6 på: Juli 03, 2008, 09:53:13 »
Etter å ha sett reservelagskampene mot slutten av sesongen hvor han var involvert er dette ikke overraskende. Klassisk engelsk spiss - stor, god på hodet, tung, treg og teknisk ubegavet. Kan sikkert gjøre det bra for et lag som spiller klassisik Lillestrømfotball, men forhåpentligvis spiller vi en annen type fotball neste år.....
 

Dennis

Sv: Constantine ut porten
« Svar #7 på: Juli 03, 2008, 09:54:56 »
Overrasket over at Leon Constantine ble en flopp i Leeds-drakta. Godt over 20 mål for bunnlaget Port Vale for to sesonger siden, skulle tilsi gode muligheter for mange mål, også på Elland Road. Dessverre ble Leon fort skadet og problemene fulgte han sesongen igjennom.

Dersom han blir en stor suksess i Northampton, blir jeg ikke overrasket. Slik er dog fotballen. En spiller som ikke lykkes i Leeds, kan fort lykkes i en mindre klubb, tross antatt mindre gode medspillere. Andy Hughes snakket i går om at Leeds trenger en spesiell type personlighet inn i laget i sommer. En som kan stå fram i tøffe tider, som ikke bukker under for presset. Kanskje var Leon Constantine en som ikke passet i en så stor klubb? På grunn av skadeproblemene er det vanskelig å bevise eller motbevise, men skuffet er jeg.

Tror også dette vitner om at minst to nye spisser kommer inn! Med tanke på at Elding heller ikke har plass i fremtidsplanene til the gaffer, kommer det kanskje enda fler?

Jeg ønsker meg i alle fall Nicky Maynard og Kevin Phillips, men det er nok urealistisk.
Marching on together!

B-m

Sv: Constantine ut porten
« Svar #8 på: Juli 03, 2008, 13:28:13 »


Tror også dette vitner om at minst to nye spisser kommer inn! Med tanke på at Elding


Var dette jeg og tenkte!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Andreas-H

Sv: Constantine ut porten
« Svar #9 på: Juli 04, 2008, 01:55:19 »
Må si jeg er litt skuffet, jeg trodde(håpet) virkelig Kandol skulle gå i stedet.men sånn ble det nå ikke !:(

baste

Sv: Constantine ut porten
« Svar #10 på: Juli 04, 2008, 13:36:45 »
En skadefri Constantine burde fått med seg pre seson...spørs om han ikke er klart bedre en Kandol.  Litt undrende til at han går (gratis)?

MOT

Budda

Sv: Constantine ut porten
« Svar #11 på: Juli 04, 2008, 14:27:59 »
Trur ikke at han blir noe særlig til savn med mindre vi roter det til på overgangsmarkedet. Så det blir spennende å se hvilke spisser vi får inn. Vet ikke om Ameobi eller Elliot er gode nok til førstelaget
Endre