Skrevet av Emne: Send denne til alle Looserpool supportere!!!!!!!!!!!!!  (Lest 2131 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ollan

Send denne til alle Looserpool supportere!!!!!!!!!!!!!
« på: Juli 05, 2008, 12:04:52 »
Om du skulle væres uheldig å kjenne/jobbe med noen Liverpool supportere så kan jo du sende dem denne her:

In your Liverpool slums
In your Liverpool slums
You look in the dustbin for something to eat
You find a dead rat and you think it's a treat
In your Liverpool slums

In your Liverpool slums
In your Liverpool slums
You s**t on the carpet, you p**s in the bath
You finger your grandma, and think it's a laugh
In your Liverpool slums

In your Liverpool slums
In your Liverpool slums
You speak in an accent exceedingly rare
You wear a pink tracksuit and have curly hair
In your Liverpool slums

In your Liverpool slums
In your Liverpool slums
Your mum's on the game and your dad's in the nick
You can't get a job 'cos you're too f**king thick
In your Liverpool slums
Ollan

Dennis

Sv: Send denne til alle Looserpool supportere!!!!!!!!!!!!!
« Svar #1 på: Juli 05, 2008, 15:34:23 »
Som et vedlegg kan vi jo også sende regnskapet til klubben og det faktum at de leaser Fernando Torres og Ryan Babel?

Lærte INGEN av vår undergang??
Marching on together!

Tom S

Sv: Send denne til alle Looserpool supportere!!!!!!!!!!!!!
« Svar #2 på: Juli 05, 2008, 17:25:27 »
Som et vedlegg kan vi jo også sende regnskapet til klubben og det faktum at de leaser Fernando Torres og Ryan Babel?

Lærte INGEN av vår undergang??

Forhåpentligvis ikkje!
COME ON LEEDS !!

Mac

  • Gjest
Sv: Send denne til alle Looserpool supportere!!!!!!!!!!!!!
« Svar #3 på: Juli 05, 2008, 18:29:46 »
Som et vedlegg kan vi jo også sende regnskapet til klubben og det faktum at de leaser Fernando Torres og Ryan Babel?

Lærte INGEN av vår undergang??

;D artig!

Andreas-H

Sv: Send denne til alle Looserpool supportere!!!!!!!!!!!!!
« Svar #4 på: Juli 06, 2008, 01:40:35 »
Som et vedlegg kan vi jo også sende regnskapet til klubben og det faktum at de leaser Fernando Torres og Ryan Babel?

Lærte INGEN av vår undergang??

Forhåpentligvis ikkje!

Kunne ikke sagt meg mer enig :D

lojosang

Sv: Send denne til alle Looserpool supportere!!!!!!!!!!!!!
« Svar #5 på: Juli 06, 2008, 05:41:26 »
Klokka er snart halv seks på sandagsmorran. Jeg har vært på Mikronbryggeriet i Trondheim (hvis IPA og Amber fortsatt er drikkelig, sotuten er OK med en Lagavulin som følgesvenn, og porteren er blitt like syltynn som Calista Flockhart i et tivolispeil) siden klokka åtte, med påfølgende utprøving av Aberlour 12 etter stengetid opå nevnte bryggeri i nevnte barteby av nevnte ørlille størrelse. Det jeg biter meg merke i i sangen om Liverpool er den litterært semre kvaliteten over det hele, særlig verset som bestemødre og fingre. Verselinjen som lyder "You speak in an accent exceedingly rare
You wear a pink tracksuit and have curly hair" er et aldri så lite høydepunkt i en leers begredelig forestilling. Terrnigkast 2.

I tillegg tar jeg meg selv i å lure på om det er tilfeldig om at man i Prinsens Gate i nevnte Barteby kan bevege seg fra solstudio med der ervervet melanom (prøv google om du skulle være edru, eller vokabulært utfordret) over gata til Kreftforeninge, og derfra tilbake over samme gate til begravelsesbyrået vegg i vegg med nevnte solstudio.

Dette er hva jeg tenker og funderer på når hjernen sliter mer etylalkoholens forgiftende virkninger. Det at man i tykt og tynt følger et lag fra det sentrale Nordengland  i tynt og fett som spiller fotball itredjedivisjon virker i dette lys muligens tilnærmet normalt.

Det man lurer på er om det finnes hjelp og bot for denne lidelse i dagens helsenorge, eller om man ved neste valg må søke til eneste gjenværende uprøvde og nytenkende parti?





Ja, jeg tenker naturligvis på Naturlovpartiet. Ja til meg Yoga og kvantehopp i grunnskolen.
I dag er jeg neiggu ikke siker på om ELvis har folatt bygningen, men like fullt, takk og god natt.


Sa jeg at på mikrobryggeriet satt en kar i Lutondrakt? Med sponsor Elektorlux? For å vende tilbake til Emnet suger denne Liverpoolsangen som en slik. Elektrolux, alstå. Ikke Lutondrakt. Eller begravelsesbyrå.

Nei, se! En rosa heffalump!
- Leif Olav

isak

Sv: Send denne til alle Looserpool supportere!!!!!!!!!!!!!
« Svar #6 på: Juli 07, 2008, 00:28:26 »
 ;D ;D ;D ;D
Klokka er snart halv seks på sandagsmorran. Jeg har vært på Mikronbryggeriet i Trondheim (hvis IPA og Amber fortsatt er drikkelig, sotuten er OK med en Lagavulin som følgesvenn, og porteren er blitt like syltynn som Calista Flockhart i et tivolispeil) siden klokka åtte, med påfølgende utprøving av Aberlour 12 etter stengetid opå nevnte bryggeri i nevnte barteby av nevnte ørlille størrelse. Det jeg biter meg merke i i sangen om Liverpool er den litterært semre kvaliteten over det hele, særlig verset som bestemødre og fingre. Verselinjen som lyder "You speak in an accent exceedingly rare
You wear a pink tracksuit and have curly hair" er et aldri så lite høydepunkt i en leers begredelig forestilling. Terrnigkast 2.

I tillegg tar jeg meg selv i å lure på om det er tilfeldig om at man i Prinsens Gate i nevnte Barteby kan bevege seg fra solstudio med der ervervet melanom (prøv google om du skulle være edru, eller vokabulært utfordret) over gata til Kreftforeninge, og derfra tilbake over samme gate til begravelsesbyrået vegg i vegg med nevnte solstudio.

Dette er hva jeg tenker og funderer på når hjernen sliter mer etylalkoholens forgiftende virkninger. Det at man i tykt og tynt følger et lag fra det sentrale Nordengland  i tynt og fett som spiller fotball itredjedivisjon virker i dette lys muligens tilnærmet normalt.

Det man lurer på er om det finnes hjelp og bot for denne lidelse i dagens helsenorge, eller om man ved neste valg må søke til eneste gjenværende uprøvde og nytenkende parti?





Ja, jeg tenker naturligvis på Naturlovpartiet. Ja til meg Yoga og kvantehopp i grunnskolen.
I dag er jeg neiggu ikke siker på om ELvis har folatt bygningen, men like fullt, takk og god natt.


Sa jeg at på mikrobryggeriet satt en kar i Lutondrakt? Med sponsor Elektorlux? For å vende tilbake til Emnet suger denne Liverpoolsangen som en slik. Elektrolux, alstå. Ikke Lutondrakt. Eller begravelsesbyrå.

Nei, se! En rosa heffalump!
;D

lojosang

Sv: Send denne til alle Looserpool supportere!!!!!!!!!!!!!
« Svar #7 på: Juli 07, 2008, 09:45:25 »
Kvart på ti på mandagsmorran med kaffe i koppen kan jeg i hvert fall si at innlegget til den en dag ynge Leif olav under her har klare ortografiske mangler. ;D
- Leif Olav

flynn

Sv: Send denne til alle Looserpool supportere!!!!!!!!!!!!!
« Svar #8 på: Juli 07, 2008, 11:12:25 »
I denne tråden gir jeg terningkast 6 til lojosang, og en tvilsom 2'er til Liverpool-sangen.


flynn

Budda

Sv: Send denne til alle Looserpool supportere!!!!!!!!!!!!!
« Svar #9 på: Juli 07, 2008, 13:49:00 »
Teit sang, hærlig innlegg av lojosang
Endre