Skrevet av Emne: Ferie  (Lest 7341 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert

Ferie
« på: Juli 10, 2008, 21:36:15 »
Måtte bare fortelle, at her sitter jeg på et 4-stjerners hotell på Ibiza og koser meg. Sinnsykt deilig med ferie.
Nå skal jeg ut og spise en bedre middag, ta noen ( ::) ) øl, og kose meg. Vært og kost meg på et par av de store klubbene, blant annet Privilege (verdens største klubb) og Amnesia. Fått med meg DJ's som Tiësto, Armin Van Buuren og Marco V. 
Kunne det blitt bedre? Tja, litt mindre sol til tider hadde ikke skadet, blir jo så sinnsykt fort solbrent. Jobber med IT, og da er man jo ikke ute til vanlig, så blir litt mye for kroppen det her ;)

Uansett, hvor er folk på ferie?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

isak

Sv: Ferie
« Svar #1 på: Juli 11, 2008, 13:00:37 »

Uansett, hvor er folk på ferie?
Tja, heime for det meste, men skal til støls seinare i dag ;) Elles so er det ikkje lenge igjen til sumarens store høgdepunkt; Metallica konsert 16.juli og Maiden 24.Juli ;D Gler meg so ein unge!!

pesi

Sv: Ferie
« Svar #2 på: Juli 11, 2008, 17:45:42 »
Guttetur til Magaluf ;D ;D ;D ;D ;D
12 til 19 august!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ferie
« Svar #3 på: Juli 11, 2008, 20:06:39 »
Det ble bilferie i 'britannia i år.

Kjørte rundt med leiebil i 12 dager. Med GPS i bilen ble det faktisk en enkel affære  :)
Varmet opp med tre dagers ro i London, Wimbledon ble inntatt. Det var et hektisk liv rundt de 18 arenaene, gett  :)

Så ble Sør-England arena. Bodde i idylliske Rye i tre dager, men Hastings i nabolaget fenget mer. Deretter ble det et mellomspill i Oxford før Liverpool (ferge derfra til Irland) ble inntatt. Makan til fattigslig strøk Anfield ligger i da... Deretter tre dager i Dublin (dvs landet i Belfast, hadde nok vært litt for kjapp på tastene på internettet... :)). Konserten med (for meg ukjente) Laura Marling ble vel høydepunktet, men besøkte da destilleriene til Guiness & Jameson også (kunne jo ellers ikke sett Lojo inn i øynene det kommende året  :)). Og kyststrøkene rett nord for Dublin kunne måle seg med Norge på det mest maleriske (Brye, Port Laoghaire...)
Og så retur Liverpool og retning Gatwick igjen

Fortreffelig.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RuneR

Sv: Ferie
« Svar #4 på: Juli 12, 2008, 00:10:05 »
Fire dager til familien setter kursen mot Irland.  10 dagers bilferie på den grønne øya, med innlagt 3 pre-season kamper med laget i våre hjerter bør bli en litt annerledes familieferie for vår del.  Vi gleder oss alle tre.....  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

h.b

  • Gjest
Sv: Ferie
« Svar #5 på: Juli 12, 2008, 13:00:11 »
Ibiza ja. Herlig sted. Var der for 25 år siden. Hvor bor du der. Ibiza by eller san antonio

Måtte bare fortelle, at her sitter jeg på et 4-stjerners hotell på Ibiza og koser meg. Sinnsykt deilig med ferie.
Nå skal jeg ut og spise en bedre middag, ta noen ( ::) ) øl, og kose meg. Vært og kost meg på et par av de store klubbene, blant annet Privilege (verdens største klubb) og Amnesia. Fått med meg DJ's som Tiësto, Armin Van Buuren og Marco V. 
Kunne det blitt bedre? Tja, litt mindre sol til tider hadde ikke skadet, blir jo så sinnsykt fort solbrent. Jobber med IT, og da er man jo ikke ute til vanlig, så blir litt mye for kroppen det her ;)

Uansett, hvor er folk på ferie?

Per-Stian

Sv: Ferie
« Svar #6 på: Juli 12, 2008, 16:41:46 »
Blir ikkje rare ferien på meg denne sommaren. Håpar å ta att ein del utover hausten. Planlegg mellom anna ein tur til Nicaragua i november.

Frøken juli og eg skal til Riga og Jürmela på spa- og shoppingtur i månadsskiftet juli/august. Det blir nok fem flotte dagar...

God ferie, folkens!

Roy

Sv: Ferie
« Svar #7 på: Juli 12, 2008, 18:24:33 »
Er akkurat kommet meg i hus etter to uker på Mallorca og to uker i Farsund. Ferie er godt  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Stifler

Sv: Ferie
« Svar #8 på: Juli 13, 2008, 00:42:20 »
Det ble bilferie i 'britannia i år.

Kjørte rundt med leiebil i 12 dager. Med GPS i bilen ble det faktisk en enkel affære  :)
Varmet opp med tre dagers ro i London, Wimbledon ble inntatt. Det var et hektisk liv rundt de 18 arenaene, gett  :)

Så ble Sør-England arena. Bodde i idylliske Rye i tre dager, men Hastings i nabolaget fenget mer. Deretter ble det et mellomspill i Oxford før Liverpool (ferge derfra til Irland) ble inntatt. Makan til fattigslig strøk Anfield ligger i da... Deretter tre dager i Dublin (dvs landet i Belfast, hadde nok vært litt for kjapp på tastene på internettet... :)). Konserten med (for meg ukjente) Laura Marling ble vel høydepunktet, men besøkte da destilleriene til Guiness & Jameson også (kunne jo ellers ikke sett Lojo inn i øynene det kommende året  :)). Og kyststrøkene rett nord for Dublin kunne måle seg med Norge på det mest maleriske (Brye, Port Laoghaire...)
Og så retur Liverpool og retning Gatwick igjen

Fortreffelig.




Måtte ta turen bort til Irland ja ::)
-Nr 2 er den første taperen-

Trond90

Sv: Ferie
« Svar #9 på: Juli 13, 2008, 19:29:15 »
Jeg tok ferien litt før sommeren ;) 6 dager i Leeds :D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

75 SOLLI

Sv: Ferie
« Svar #10 på: Juli 13, 2008, 19:46:04 »
Ingen ferie i sommer, men Thailand i november.
Og selvølgelig blir det noen Leeds turer, men ennå ikke bestemt når.......

ollan

Sv: Ferie
« Svar #11 på: Juli 13, 2008, 20:53:21 »
hjemme fra Kreta igjen, noen dager på hytten til svigers......(de er greie de :D) så metallica og noen dager i Bergen før det blir en uke i fjellheimen med  venner og fiskestangen.
Desverre må siste uken tilbringes med malingskost påhuset....
Ollan

isak

Sv: Ferie
« Svar #12 på: Juli 13, 2008, 21:16:33 »
så metallica og noen dager i Bergen før det blir en uke i fjellheimen med  venner og fiskestangen.
Metallica vett heftig! :)

Lord-Meta

Sv: Ferie
« Svar #13 på: Juli 14, 2008, 20:10:17 »
Metallica spiller jo i bergen på onsdag, og min far har 2 biletter men ingen av oss er noen fan av metallica så må prøve å selge dem.

isak

Sv: Ferie
« Svar #14 på: Juli 14, 2008, 20:34:47 »
Metallica spiller jo i bergen på onsdag, og min far har 2 biletter men ingen av oss er noen fan av metallica så må prøve å selge dem.
Akkuratt det er neppe noko problem ::)

Lord-Meta

Sv: Ferie
« Svar #15 på: Juli 14, 2008, 20:48:59 »
sant nok, men vet ikke helt hvordan jeg skal få solgt dem.. gidd ikke stå utenfor koengen å selge heller.

Tom S

Sv: Ferie
« Svar #16 på: Juli 14, 2008, 22:19:31 »
Ferie er oppskrytt!

COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Ferie
« Svar #17 på: Juli 15, 2008, 11:11:13 »
sant nok, men vet ikke helt hvordan jeg skal få solgt dem.. gidd ikke stå utenfor koengen å selge heller.

Hadde jeg hatt mulighet til å dra, skulle du fått hva du ville for dem!  8)

Ferie blir det forresten om fjorten dager. Har ikke planlagt no tur, så blir nok for det meste hjemme i Vestfold. Skal bli digg etter å ha jobbet siden mai i fjor!
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ferie
« Svar #18 på: Juli 15, 2008, 13:26:30 »
Ferie er oppskrytt!


...å være 'gift med jobben' er ikke alltid bare-bare...  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ferie
« Svar #19 på: Juli 15, 2008, 13:28:53 »
[
Måtte ta turen bort til Irland ja ::)

...det morsomme var kompisen min som hadde spist seg stappmett like før ombordstigning ferga. Der var det selvfølgelig full middag m.m. inkludert i billetten  :)

Irland skuffet faktisk ikke...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Stifler

Sv: Ferie
« Svar #20 på: Juli 15, 2008, 15:44:47 »
[
Måtte ta turen bort til Irland ja ::)

...det morsomme var kompisen min som hadde spist seg stappmett like før ombordstigning ferga. Der var det selvfølgelig full middag m.m. inkludert i billetten  :)

Irland skuffet faktisk ikke...




hehe, jaja, sånn kan det gå.

faktisk ikke? Noen som ikke hadde store forventninger... ::)
-Nr 2 er den første taperen-

kjelvi

Sv: Ferie
« Svar #21 på: Juli 15, 2008, 16:22:50 »
Nettopp ferdig med del II av årets ferie - to uker i Kroatia og noen dager i Garda før flyturen hjem fra Milano i dag formiddag.

(Del I var unnagjort med en uke i St. Raphael i starten av juni)
Del III om halvannen uke - en uke på Sunnmøre.
Del IV i november da en jobbtur til New York utvides med en ferieuke med at husets frue kommer over.

Ferie - oppskrytt?!
Tullprat!

lojosang

Sv: Ferie
« Svar #22 på: Juli 15, 2008, 17:00:51 »
Jacqueline was seventeen
working on a desk
when Iver
Peered above a spectacle
forgot that he had wrecked a girl
Sometimes these eyes
Forget the face they're peering from
When the face they peer upon
Well, you know
That face as I do
And how in the return of the gaze
She can return you the face
That you are staring from

It's always better on holiday
So much better on holiday
That's why we only work when
We need the money

Gregor was down again
Said come on, kick me again
Said I'm so drunk
I don't mind if you kill me
Come on you gutless
I'm alive
I'm alive
I'm alive
and how I know it
But for chips and for freedom
I could die

It's always better on holiday
So much better on holiday
That's why we only work when
We need the money


Ikke 100% enig, men det er en fengende sang.  :)
- Leif Olav

Tom S

Sv: Ferie
« Svar #23 på: Juli 15, 2008, 17:15:22 »
Nei, meiner ikkje det!

Men, må psyke meg sjølv opp siden det vert minimalt med ferie for min del denne sommeren. Kan heldigvis sjå fram mot ein Leeds-tur til hausten.


Ferie - oppskrytt?!
Tullprat!
COME ON LEEDS !!

Ronald

Sv: Ferie
« Svar #24 på: Juli 15, 2008, 17:20:04 »
kun 2 dager igjen ;D ;D ;D

Så startet en velfortjent ferie tur til familiehuset i Altea-Spania. Greier ikke å slappe av her heme, alltid noe som må gjøres. Vedlikehold, vedlikehold, vedlikehold og søk etter skårfaste sauer :(

Det skal bli godt å komme vekk, vekk, vekk.

isak

Sv: Ferie
« Svar #25 på: Juli 17, 2008, 19:26:53 »
sant nok, men vet ikke helt hvordan jeg skal få solgt dem.. gidd ikke stå utenfor koengen å selge heller.
Fekk du seldt dei? Metallica var, til tross for styrtbyene, megaheftig! 8)

Robert

Sv: Ferie
« Svar #26 på: Juli 20, 2008, 22:09:15 »
Ibiza ja. Herlig sted. Var der for 25 år siden. Hvor bor du der. Ibiza by eller san antonio

Jeg bodde i Ibiza by, eller på begge sidene av byen. Var i San An noen ganger, men var alt for mye fulle engelskmenn som lå i gatene der :) Møtte noen i Leeds-trøyer også som jeg selvfølgelig måtte si hei til.

En herlig ferie. Eneste minuset er vel at det ikke var spesielt billig der.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Lord-Meta

Sv: Ferie
« Svar #27 på: Juli 20, 2008, 22:46:05 »
sant nok, men vet ikke helt hvordan jeg skal få solgt dem.. gidd ikke stå utenfor koengen å selge heller.
Fekk du seldt dei? Metallica var, til tross for styrtbyene, megaheftig! 8)
 
 
Fikk solgt dem for 1000kr biletten så gikk fint :D leste at metallica va i stor form, men frister meg bare ikke.