Skrevet av Emne: Bedre midtbane  (Lest 1826 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LEO

Bedre midtbane
« på: Juli 12, 2008, 22:11:13 »
Foreløpig har jeg følgende midtbane :

Johnsen +10%  - Douglas(Prutton) - Howson +15% - Robinson +15%

Jeg mener at midtbanen blir  bedre i år og vi kommer til å føre mange kamper.
Har skrevet opp i prosenter bedringen pr. spiller !!!

Får vi to goalgettere istedenfor en i år , da blir vi champions.
 

Per-Stian

Sv: Bedre midtbane
« Svar #1 på: Juli 13, 2008, 12:27:07 »
Snakkar vi om bloddoping (EPO), her? Korleis i alle dagar skal dei klare å bli så mykje betre over ein kort sommar? Men den viktigaste oppgåva Macca har med vår midtbane, er å finne ein meir eller mindre fast kvartett som skal drillast i lag og spesialiserast i sine respektive oppgåver.

Tida framover vil vise kven som blir i klubben, og ikkje minst kven som kan forsvare ein plass på vår midtbane, men kvartetten du foreslår ser for meg meget bra ut.

Cherry

Sv: Bedre midtbane
« Svar #2 på: Juli 14, 2008, 13:38:55 »
Robinson kan være tungen på vektskåla i årets sesong, da han faktisk scorer mål....
Hughes bør vel også vurderes som en god outsider til en av plassene, da jeg ikke føler meg trygg på Douglas, han er for ustabil!

En spissmakker til Beckford som også kan være kreativ som Freedman var for oss hadde vært gull, gjerne Freedman! E. Showwunmi har jeg ikke hørt ett døyt om, og Kandol er jo bare et stort frispark......
 

Lars E

Sv: Bedre midtbane
« Svar #3 på: Juli 14, 2008, 14:32:41 »
Statestikken med Douglas på banen i fjorårets sesong, kontra uten ham taler vel for seg selv? Husker i hvert fall at jeg leste i YEP at Leeds nesten ikke hadde tapt med Dougie på banen før han ble skadet, og når han kom tilbake begynte vi endelig å vinne igjen. (Noen som kan backe opp dette??) Ingen fantastisk fotballspiller, men som ballvinner i rommet foran forsvaret gjør han en meget god og viktig jobb i denne divisjonen. Så får heller Robinson, Beckford (om han blir) og disse andre skape noe framover.
Forever Leeds

PetterH

Sv: Bedre midtbane
« Svar #4 på: Juli 15, 2008, 16:04:16 »
Statestikken med Douglas på banen i fjorårets sesong, kontra uten ham taler vel for seg selv? Husker i hvert fall at jeg leste i YEP at Leeds nesten ikke hadde tapt med Dougie på banen før han ble skadet, og når han kom tilbake begynte vi endelig å vinne igjen. (Noen som kan backe opp dette??) Ingen fantastisk fotballspiller, men som ballvinner i rommet foran forsvaret gjør han en meget god og viktig jobb i denne divisjonen. Så får heller Robinson, Beckford (om han blir) og disse andre skape noe framover.


Douglas er nok kanskje ligaens beste sentrale midtbanespiller,
og vi bør forvente han ennå bedre neste sesong, så sant han får holde seg skadefri ?
 

Runar

Sv: Bedre midtbane
« Svar #5 på: Juli 15, 2008, 18:44:23 »
Problemet er ikke om Douglas er god nok eller ei, "problemet" slik jeg ser det er at alle spillerne er best sentralt i banen. Og at vi mangler naturlige breddeholdere.... Alle de sterke sentralespillerne gjør det også selvsagt vanskelig for Bayly, Delph og "Olly" å få muligheten til å vise seg.....

Jeg vet ikke hvilken av alle de sentrale spillerne jeg ville kvittet meg med, for alle holder høyt League One nivå og de er veldig jevne.... Bayly virket forsåvidt som en spiller emd STOR selvtillit på måten han "driblet" seg ut av forsvaret med ballen på LUTV klippene fra York kampen

Men det er en svakhet for Leeds United at Kikenny, Howson, Prutton, Johnson, Hughes, Douglas alle er best sentralt...
 

B-m

Sv: Bedre midtbane
« Svar #6 på: Juli 15, 2008, 20:03:15 »
godt poeng Leo. Vi har en ung og lite samspilt midtbane. Tror dette kommer seg utrolig mye denne sesongen, ser vi på lagene som spiller god fotball har midtbanen ofte en sesong eller to bak seg. Håper Johnson fortsetter utviklingen, spilte seg opp ifjor og var STOR mot slutten av sesongen. Har troen på at han scorer over 10 mål denne sesongen..

watch this space
---------------------------
who killed Trondheimwhite?