Skrevet av Emne: Tema: LUTV  (Lest 193505 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Sv: LUTV
« Svar #420 på: September 09, 2017, 16:21:11 »
Prøvd fire ulike enheter, og ingen funker. Dette er faen meg for dårlig!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

asLeeds

Sv: LUTV
« Svar #421 på: September 09, 2017, 16:26:36 »
Ser alle andre kamp ????
DALHEIM WHITES

Kontakinte

Sv: LUTV
« Svar #422 på: September 09, 2017, 16:26:42 »
Dette røret her kan dem faen i meg kutte ut pronto!! Skaper bare aggresjon for pokker >:( >:(

Budda

Sv: LUTV
« Svar #423 på: September 09, 2017, 16:38:51 »
Fikk det til nå. Måtte først gå lutv/match day pass, kjøpe og logge inn, deretter match center/International match center


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Budda

Sv: LUTV
« Svar #424 på: September 09, 2017, 16:39:02 »
Ikke akkurat HD


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #425 på: September 09, 2017, 16:48:22 »
Funker helt konge på iphone!


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

dansale

Sv: LUTV
« Svar #426 på: September 09, 2017, 16:50:58 »
masse error...................................................... ikke hd
Forza Leeds!

Kontakinte

Sv: LUTV
« Svar #427 på: September 09, 2017, 16:54:36 »
Fungerer helt HD med appen på Android også

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #428 på: September 09, 2017, 17:04:04 »
Fikk det til nå. Måtte først gå lutv/match day pass, kjøpe og logge inn, deretter match center/International match center


Sent from my iPhone using Tapatalk

Du skal ikke trenge å bruke penger på matchday pass når du har kjøpt kampen.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: LUTV
« Svar #429 på: September 09, 2017, 17:58:24 »
Fortsatt ingen som har en forklaring på hvordan man kjøper kun tilgang til kampen.

Leedsfan

Sv: LUTV
« Svar #430 på: September 09, 2017, 18:02:42 »
Fortsatt ingen som har en forklaring på hvordan man kjøper kun tilgang til kampen.

Man kjøper kun tilgang til matchen og så ser man!

https://www.leedsunited.com/match-centre

International Match Centre
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Sv: LUTV
« Svar #431 på: September 09, 2017, 18:10:40 »
Fikk det til nå. Måtte først gå lutv/match day pass, kjøpe og logge inn, deretter match center/International match center


Sent from my iPhone using Tapatalk

Du skal ikke trenge å bruke penger på matchday pass når du har kjøpt kampen.

Det er riktig. Men man må inn på denne menyen for å kjøpe streamen til £5. Slik har jeg gjort det.

h.b

  • Gjest
Sv: LUTV
« Svar #432 på: September 09, 2017, 18:12:37 »
Håper den kommer som app på apple tv snart

Hallgeir *

Sv: LUTV
« Svar #433 på: September 09, 2017, 18:14:34 »
Fikk det til nå. Måtte først gå lutv/match day pass, kjøpe og logge inn, deretter match center/International match center


Sent from my iPhone using Tapatalk

Du skal ikke trenge å bruke penger på matchday pass når du har kjøpt kampen.

Det er riktig. Men man må inn på denne menyen for å kjøpe streamen til £5. Slik har jeg gjort det.

Det stemmer, det er samme meny, men matchday pass behøves ikke.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: LUTV
« Svar #434 på: September 09, 2017, 18:15:30 »
Takk til de som foreslo appen for iPhone eller android. PC fungerte ræva men app hadde fine bilder og lyd uten avbrudd.

Dette blir nok bedre etter hvert. Alt i alt er LUTV kraftig forbedret.

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #435 på: September 09, 2017, 18:34:10 »
Testet både PC, iPad og Android i dag. Resultat:
Android ( med Leeds appen på Huawei P9) fungerte perfekt.  :) :)
PC kræsjet 5-6 ganger på 70 minutter før jeg gav opp.  >:(
iPad heller ikke perfekt, selv med app. Hadde to "frys" i bildet på 15 minutter før jeg droppet den og.  :(
Jon R.

Lundewhites

Sv: LUTV
« Svar #436 på: September 09, 2017, 18:48:55 »
Funket på mobil og pc( måtte oppdatere en gang)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUTV
« Svar #437 på: September 09, 2017, 19:10:17 »
Funket på mobil og pc (pc krasjet to ganger i 1.omg, bl.a. Lasoggas mål) og 4-5 ganger i andre.
Kom relativt raskt innpå igjen alle gangene.

Tror jeg aldri har opplevd crash via iphone-appen. Men bruker den bare som backup når pc svikter...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #438 på: September 09, 2017, 19:11:29 »
Iphone:
Feilfritt gjennom samfulle 90 minutter.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ar9

Sv: LUTV
« Svar #439 på: September 09, 2017, 22:36:40 »
Vises Leeds - Birmingham på LUTV tro?

Jon R

Sv: LUTV
« Svar #440 på: September 10, 2017, 01:23:20 »
Vises Leeds - Birmingham på LUTV tro?
Jepp, alle kamper som ikke går på Sky.
Jon R.

TK20

Sv: LUTV
« Svar #441 på: September 10, 2017, 07:26:30 »
Utenom noen få frys i Preston-kampen har Leeds United-appen på ipad funket hver gang. Tror det er den samme appen som iphone, men man kan zoome i bildet for å få fullscreen.

Square Ball

Sv: LUTV
« Svar #442 på: September 10, 2017, 08:38:44 »
Funket på mobil og pc (pc krasjet to ganger i 1.omg, bl.a. Lasoggas mål) og 4-5 ganger i andre.
Kom relativt raskt innpå igjen alle gangene.

Tror jeg aldri har opplevd crash via iphone-appen. Men bruker den bare som backup når pc svikter...

Samme her.Har fått error 5-6 ganger under hver sending,men refresher og har bilde igjen
rimelig kjapt.Men  hva med Millwall borte til lørdag,blir dette LUTV-sending?
Alle bortekampene har jo hittil gått på viasat

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUTV
« Svar #443 på: September 10, 2017, 08:42:50 »

Samme her.Har fått error 5-6 ganger under hver sending,men refresher og har bilde igjen
rimelig kjapt.Men  hva med Millwall borte til lørdag,blir dette LUTV-sending?
Alle bortekampene har jo hittil gått på viasat

Burnley neste tirsdag går på tv (liga... eh Carabaocupen), ellers er neste annonserte Sky-kamp 1.oktober borte med Wednesday.

Resten skal vel gå på LUTV. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsgutt

Sv: LUTV
« Svar #444 på: September 10, 2017, 13:27:33 »

Samme her.Har fått error 5-6 ganger under hver sending,men refresher og har bilde igjen
rimelig kjapt.Men  hva med Millwall borte til lørdag,blir dette LUTV-sending?
Alle bortekampene har jo hittil gått på viasat

Burnley neste tirsdag går på tv (liga... eh Carabaocupen), ellers er neste annonserte Sky-kamp 1.oktober borte med Wednesday.

Resten skal vel gå på LUTV. :)

Eneste problemet jeg alltid har fått er denne HTTP erroren som kommer i kampen noenganger.
fikk den 3-4 ganger under kampen, men er bare å refreshe siden og trykke play igjenn.

Neste tv kamp er Burnley, deretter borte mot SheffW.

Alle kampene til leeds både hjemme og borte som ikke går på TV, kommer til å bli vist på LUTV.
Bare tilfeldigheter at bortekampene ikke har kommet på LUTV enda.
Vet ikke hvordan det kommer til å bli, men ser for meg at Rich og Emma blir værende i studioet på elland road, og at Thom kirwin og eddie gray snakker pitchside fra bortekampene, der de gjennomfører intervjuene med spillere.  Just a guess.

Joe Jordan

Sv: LUTV
« Svar #445 på: September 12, 2017, 11:27:07 »
Har brukt £5 på International Streaming igjen. Fungerte 100% på iPhone på 4G sist, da jeg var "ute". Får se om det fungerer på iPad i kveld. Håper at LUTV lanseres på AppleTV snart. Skulle ikke være noe hokus-pokus i og med at den allerede finnes for iOS.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #446 på: September 12, 2017, 13:12:03 »
Har brukt £5 på International Streaming igjen. Fungerte 100% på iPhone på 4G sist, da jeg var "ute". Får se om det fungerer på iPad i kveld. Håper at LUTV lanseres på AppleTV snart. Skulle ikke være noe hokus-pokus i og med at den allerede finnes for iOS.

Jeg og brukte Iphone feilfritt forrige kamp.
Fikk det ikke til med Ipad, sikkert pga jeg ikke har sim-kort i den. Har kun tilkoblet wifi. Fikk opp melding om at de ikke klarte å plassere meg på "kartet". Dette har sikkert med at det kun er fans utenfor UK og Irland som får se kampen på LUTV.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #447 på: September 12, 2017, 13:31:13 »
Har brukt £5 på International Streaming igjen. Fungerte 100% på iPhone på 4G sist, da jeg var "ute". Får se om det fungerer på iPad i kveld. Håper at LUTV lanseres på AppleTV snart. Skulle ikke være noe hokus-pokus i og med at den allerede finnes for iOS.

Jeg og brukte Iphone feilfritt forrige kamp.
Fikk det ikke til med Ipad, sikkert pga jeg ikke har sim-kort i den. Har kun tilkoblet wifi. Fikk opp melding om at de ikke klarte å plassere meg på "kartet". Dette har sikkert med at det kun er fans utenfor UK og Irland som får se kampen på LUTV.

Skru på stedtjenester på I-pad.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: LUTV
« Svar #448 på: September 12, 2017, 13:32:38 »
Har brukt £5 på International Streaming igjen. Fungerte 100% på iPhone på 4G sist, da jeg var "ute". Får se om det fungerer på iPad i kveld. Håper at LUTV lanseres på AppleTV snart. Skulle ikke være noe hokus-pokus i og med at den allerede finnes for iOS.

Jeg og brukte Iphone feilfritt forrige kamp.
Fikk det ikke til med Ipad, sikkert pga jeg ikke har sim-kort i den. Har kun tilkoblet wifi. Fikk opp melding om at de ikke klarte å plassere meg på "kartet". Dette har sikkert med at det kun er fans utenfor UK og Irland som får se kampen på LUTV.

Skru på stedtjenester på I-pad.

Jeg gjorde det. Leeds United appen står oppført med at stedtjenester er aktiv når appen er i bruk.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #449 på: September 12, 2017, 14:45:32 »
Har brukt £5 på International Streaming igjen. Fungerte 100% på iPhone på 4G sist, da jeg var "ute". Får se om det fungerer på iPad i kveld. Håper at LUTV lanseres på AppleTV snart. Skulle ikke være noe hokus-pokus i og med at den allerede finnes for iOS.

Jeg og brukte Iphone feilfritt forrige kamp.
Fikk det ikke til med Ipad, sikkert pga jeg ikke har sim-kort i den. Har kun tilkoblet wifi. Fikk opp melding om at de ikke klarte å plassere meg på "kartet". Dette har sikkert med at det kun er fans utenfor UK og Irland som får se kampen på LUTV.

Skru på stedtjenester på I-pad.

Jeg gjorde det. Leeds United appen står oppført med at stedtjenester er aktiv når appen er i bruk.

Hos meg også. Da oppdaterte jeg appen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973