Skrevet av Emne: Jeg er narkoman. På Leeds  (Lest 1704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Jeg er narkoman. På Leeds
« på: Juli 26, 2008, 07:55:00 »
Nå er det på tide å melde seg på banen igjen. Etter en sommer som er typisk for "Silly Season" begynner suget å nærme seg. Jeg må snart ha dosen min.
Som en narkoman leter etter stoff tråler jeg nettsider for å finne substanser som kan stille min hunger. Ja, det er selvfølgelig LEEDS jeg snakker om. Er det virkelig slik at jeg har abstinenser? Svaret er et ubetinget JA. Derfor leser jeg med glede om Snodgrass, Becchio osv. osv. Jeg får ikke nok av det. Vil ha mer og leter videre.
Kroppen higer etter stoff og jeg må stille hungeren. Her om dagen møtte jeg en som jobber i departementet. Han er Leeds fan og vi diskuterte høylytt om lagets fortreffeligheter. Han kunne fortelle om en statsråd som også holder med de hvite. De skulle ha et møte og statsråden hadde fryktelig dårlig tid(det er en tidligere minister vi snakker om).
Det var viktige ting som skulle diskuteres, men ministeren sa at dette måtte gjøres unna på femten minutter. Møtets deltakere raste gjennom sakene og ministeren løp videre. Da min venn i departementet senere gikk forbi ministerens kontor var det hengt opp et Leedsflagg og ministeren hadde byttet ut skjorte og slips med Leedsdrakt. På besøk var en representant for TPN og det var intervju på gang. Dette var altså viktigere en alt og denne historien går det gjetord om i de store forsamlinger i departementet.
Dette viser at det ikke bare er jeg som er gal. Det er slik det skal være. Nemlig. Enkelte holder søndagen hellig og går i kjerka for å prate med sin herre. Jeg har det på samme måte, men for meg er det Leeds som er religion. Nå starter snart sesongen og laget skal nok et år slite på nivå tre i England. Men hva gjør vel det. En kjent person fikk en gang et spørsmål om fotball virkelig var like viktig som liv og død. Hans svarte nei. Det er mye viktigere. Jeg må si meg enig nå som abstinensen er på det sterkeste.
Men jeg vet at snart får jeg skuddet mitt. Om bare to uker er det seriestart og i år rykker vi opp og det ber jeg om i MIN aftenbønn; Fader vår, du som bor på Elland Road. La Leeds united holdes hellig La ditt rike komme og la Leeds vilje skje, på jorden som i himmelen. Gi oss i år vårt sårt fortjente opprykk. Forlat oss for at vi ikke liker Manchester United og forlat dem som har dette laget som favoritter. Led oss ikke inn i den fristelsen å tro at lange baller kan frelse oss og frels oss fra for mange baklengsmål. For riket tilhører Leeds og makten og æren i evighet. Amen!
« Siste redigering: Juli 27, 2008, 18:07:50 av Leedsvik »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

isak

Sv: Jeg er narkoman. På Leeds
« Svar #1 på: Juli 26, 2008, 22:25:14 »
Eit par avsnitt hadde vell ikkje skada?  :)

Stifler

Sv: Jeg er narkoman. På Leeds
« Svar #2 på: Juli 26, 2008, 23:35:33 »
Eit par avsnitt hadde vell ikkje skada?  :)


 ;D

Men godt skrevet :)

Har ikke lest alt, men ::)
-Nr 2 er den første taperen-

Bjalle Skien

Sv: Jeg er narkoman. På Leeds
« Svar #3 på: Juli 27, 2008, 18:23:33 »
Bra skrevet!!!

Hvem var statråden????

flynn

Sv: Jeg er narkoman. På Leeds
« Svar #4 på: Juli 27, 2008, 23:48:31 »
Skal vi tippe på Øystein Djupedal ?

flynn

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Jeg er narkoman. På Leeds
« Svar #5 på: Juli 28, 2008, 08:13:43 »
Skal vi tippe på Øystein Djupedal ?

flynn
Det stemmer!! ;D
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg er narkoman. På Leeds
« Svar #6 på: Juli 28, 2008, 10:34:21 »
Dette var hærlig lesning....håper de av våre felles Leedsvenner som i tillegg bekjenner seg til "vanlig" gudsdyrkelse takler denne da!  ;)
Kan bare si at sommeren øker abstinensene her også og som mange andre begynner nå sommerfuglene å flytte inn i maveregionen igjen!
Djupedal er Leedsfan!!!??? Ja, ja- det var nå bra for ham, resten av hans meninger deler jeg absolutt IKKE!
Yeboahs vitne