Skrevet av Emne: Kontonummer  (Lest 1590 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Kontonummer
« på: Juli 26, 2008, 17:47:15 »
Kan noen fortelle meg hvilket kontonummer vi skal betale medlemskontingenten til? Feltet er blankt på tilsendt giro.
MOT

Tom S

Sv: Kontonummer
« Svar #1 på: Juli 26, 2008, 17:53:32 »
Om eg ikkje har misforstått fullstendig så skal giro som fulgte siste TPN IKKJE betalast.
Vi vil få tilsendt ny frå Mediaconnect, dette ifb med det nedy medlemsregisteret.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Kontonummer
« Svar #2 på: Juli 26, 2008, 21:30:19 »
Dessuten er det mye som tyder på at den skandinaviske supporterunionen  (LUSCOS) skal legges ned snart. Som erstatning vil du få tilbud om medlemsskap i en medlemsklubb direkte underlagt klubben Leeds United. Med andre ord like greit å vente til etter den 23. august.  ::) 
Jon R.

berlin

Sv: Kontonummer
« Svar #3 på: Juli 27, 2008, 01:19:56 »
Jeg har betalt til nye kontonummeret, som står på side 2 i siste utgave av TPN, da giroen var blank ift kontonummer. Det stod faktisk nytt kontonummer, det må vel være riktig.
Uansett har jeg betalt, og om det endres på nytt, finner vel regnskapfolkene ut av det. Medlemsnr 20 ble påført, så id og navn skulle være klart.

Litt klønete å sende ut giroen uten bankkontonr må jeg si, men det er jo en bagatell som jeg er laidback nook til å ikke henge meg opp i, omtrent som en promp i verdensrommet.

GeirO

Sv: Kontonummer
« Svar #4 på: Juli 31, 2008, 21:30:49 »
Takk for svar. Litt forskjellige svar gir meg en følelse om at det er litt forvirring ute og går (i forbindelse med en evt. deling). Angår dog ca. 3000 stk. Kanskje noen fra styret leser dette og kan oppklare?
MOT

ollan

Sv: Kontonummer
« Svar #5 på: Juli 31, 2008, 22:25:37 »
Styret???er de til stede da??de har vel vært helt fraværende siste mnd. Men de tenker vel bare på Members Club for tiden????
Ikke svarer de deg på dette heller.....
Ollan