Skrevet av Emne: Charlton ser på Beckford  (Lest 4424 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Charlton ser på Beckford
« på: August 31, 2008, 09:41:21 »
Det er siste dagen for transfer og jeg håper det ikke er noe i ryktene. Gleder meg til det er over.
http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=hotline-beck-and-call%26method=full%26objectid=20718716%26siteid=93463-name_page.html
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Hallgeir *

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #1 på: August 31, 2008, 10:11:18 »
  Mener å ha lest at dette transfervinduet ikke stenger før ved midnatt 1.september, altså natten mellom 1. og 2. september. Ã…rsaken skal være at 31. august faller på en søndag. Mandag kan m.a. o. bli en prøvelsens dag!
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #2 på: August 31, 2008, 10:16:48 »
Har lest det samme, så vi må nok stålsette oss mandag også.


  Mener å ha lest at dette transfervinduet ikke stenger før ved midnatt 1.september, altså natten mellom 1. og 2. september. Ã…rsaken skal være at 31. august faller på en søndag. Mandag kan m.a. o. bli en prøvelsens dag!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #3 på: August 31, 2008, 10:20:05 »
Vindauget stenger måndag 1. september kl. 23.59.

Den dårlege innleiinga på serien gjer meg faktisk litt usikker på Beckford. Føler han at måla han skårar er fånyttes når vi framstår så dårleg defensivt? Er han ivrig etter å gå til eit lag der alt går på skinner? Prisen på £500.000 syns eg forresten er latterleg låg. 

Hallgeir *

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #4 på: August 31, 2008, 10:30:37 »
Vindauget stenger måndag 1. september kl. 23.59.

Den dårlege innleiinga på serien gjer meg faktisk litt usikker på Beckford. Føler han at måla han skårar er fånyttes når vi framstår så dårleg defensivt? Er han ivrig etter å gå til eit lag der alt går på skinner? Prisen på £500.000 syns eg forresten er latterleg låg. 
  Det kan bare være en fordel at prisen settes så lavt. Da har vi råd til å si nei!
Super Leeds since 1968

samadhi

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #5 på: August 31, 2008, 10:53:38 »
500.000 er latterlig for en spiller med Beckford sine kvaliteter.

Like latterlig er det om han takker ja til ett tilbud fra en CCC klubb som trolig ikke rykker opp. Skal han selges så må det være til en PL klubb!
marching on together,
derudaf forever...

75 SOLLI

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #6 på: August 31, 2008, 11:11:31 »
Vindauget stenger måndag 1. september kl. 23.59.

Den dårlege innleiinga på serien gjer meg faktisk litt usikker på Beckford. Føler han at måla han skårar er fånyttes når vi framstår så dårleg defensivt? Er han ivrig etter å gå til eit lag der alt går på skinner? Prisen på £500.000 syns eg forresten er latterleg låg. 

Det er vel Charlton ute av bildet....... :)

Tom S

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #7 på: August 31, 2008, 11:12:25 »
Tenkte det samme.
 ;D

Vindauget stenger måndag 1. september kl. 23.59.

Den dårlege innleiinga på serien gjer meg faktisk litt usikker på Beckford. Føler han at måla han skårar er fånyttes når vi framstår så dårleg defensivt? Er han ivrig etter å gå til eit lag der alt går på skinner? Prisen på £500.000 syns eg forresten er latterleg låg. 

Det er vel Charlton ute av bildet....... :)
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #8 på: August 31, 2008, 12:19:40 »
Er jo selvsagt bare vas... Engelske aviser som skal fylle sportssidene med litt fra hver klubb nå som transfervinduet stenger...  :)

£500.000 beviser vel bare at storyen er tatt ut fra løse luften :D

Alta-White

baste

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #9 på: August 31, 2008, 14:07:26 »
kan jo ikke være aktuelt om det så brant i hælvete ?

Bekcs blir.....

4ever arcticwhite

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #10 på: September 01, 2008, 09:03:14 »
kan jo ikke være aktuelt om det så brant i hælvete ?

Bekcs blir.....
Tja, nå er det vel en ganske konstant høy temperatur der så vidt meg bekjent.......

Jeg vil vel heller si at det ikke kan være aktuelt selv om helvete fryser over...
The future's so White I've got to wear shades 8)

h.b

  • Gjest
Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #11 på: September 01, 2008, 11:00:32 »
Vi må ikke se oss blinde på at Beckford blir. Historien har vist oss at dette fort kan skje. Tipper at hvis han forsvinner, så ligger salgsummen på rundt 1 mill £. Vi vil gjerne ha over 3 mill pund, men dette vil ingen betale. 1 mill ound for Beckford kan fort blie en realitet. Da får kanskje Macca rundt 250 tusen pund til nye spillere. Resten går i lomma på Bates

Dennis

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #12 på: September 01, 2008, 11:59:48 »
Vi må ikke se oss blinde på at Beckford blir. Historien har vist oss at dette fort kan skje. Tipper at hvis han forsvinner, så ligger salgsummen på rundt 1 mill £. Vi vil gjerne ha over 3 mill pund, men dette vil ingen betale. 1 mill ound for Beckford kan fort blie en realitet. Da får kanskje Macca rundt 250 tusen pund til nye spillere. Resten går i lomma på Bates

Beckford blir...

Tror du virkelig Bates selger Beckford for £1mill?

Jeg veit ikke hvor mye et eventuelt opprykk er verdt nøyaktig, men det er langt mer enn £1mill og vi er dønn avhengig av Jermaine Beckford om vi skal ha mulighet til det. Bates er ingen engel, men han får likevel i overkant mye usaklig kritikk og at han sitter og suger hvert eneste penny ut av Leeds United er et uverdig grunnlag for det.

At Bates ønsker størst mulig profitt er helt korrekt, men du er velkommen til å vise meg den businessmannen i fotballverdenen som ikke gjør det. Det er ikke nødvendigvis en bakdel for oss som supportere, da det betyr at selv 'Gamle Erik Bates' forstår at opprykk vil generere mer penger enn en kortsiktig gevinst et salg av Beckford vil.

Ergo, Beckford blir på Elland Road, så sant det ikke blir snakk om silly money. Kommer det et bud på £3mill som du nevner, så kan det nok hende vi selger, men jeg tviler på at det skjer nå ettersom vi ikke har tid til å hente en erstatter.

Husk at dette er første sesongen siden vi ikke nådde CL i PL, at vi ikke har kreditorene på nakken i hver overgangssak. Altså, denne siden av Bates har vi ikke sett i Leeds. Det eneste jeg tror kan åpne for et salg - unntatt overbetaling fra kjøpers side - er om Jermaine ikke liker seg i Leeds og det meste tyder på at han er ganske tilfreds, foreløpig.

Dennis, som håper han ikke fordøyer hatter i kveld.
« Siste redigering: September 01, 2008, 12:25:10 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #13 på: September 01, 2008, 19:22:04 »
 Nå er det Stoke som settes i forbindelse med et bud på Beckford.... ifølge Waccoe. Tar det aldri slutt?  ::) McAllister sier at det ikke blir noe salg!
Super Leeds since 1968

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #14 på: September 01, 2008, 19:38:41 »
McAllister sier at det ikke blir noe salg!
Og det blir det ikke!!

JanPSyse

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #15 på: September 01, 2008, 20:41:24 »
jeg kan aldri tenke meg at Macca og Julenissen er SÃ… dumme at de selger den eneste målgarantisten vi har for øyeblikket.
Nei, Becks blir med klubben opp i CCC, men derfra er det ikke umulig at vi mister han. Men akkurat nå, ALDRI!
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

samadhi

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #16 på: September 02, 2008, 07:53:09 »
Da beholder vi vår juvel inntil videre. Regner med det blusser opp nye overgangsrykter rundt Becks i neste transfervindu!
marching on together,
derudaf forever...

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #17 på: September 02, 2008, 08:17:23 »
Takk og lov!!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

mari

Sv: Charlton ser på Beckford
« Svar #18 på: September 02, 2008, 14:44:24 »
I følge dagens The Sun avviste vi et bud på 2 millioner pund fra Charlton sent igår kveld. Hvis dette stemmer synes jeg det er et meget godt tegn - når avviste klubben sist et slikt bud ? hb mener sikkert at det er Bates markedsføringssjef som har plantet historien i The Sun ;D og hvem vet ?