Skrevet av Emne: Leeds United på mobilen  (Lest 851 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Leeds United på mobilen
« på: Oktober 03, 2008, 11:52:57 »
Jeg er en del ute og reiser, og selv om jeg har laptop, er ikke alltid det ideelt å bruke når behovet er der. Derfor har jeg også en såkalt Smartphone, med Windows mobile 6.1, som os. Håpet var at jeg faktisk kunne få sett/hørt Leeds United på mobilen, når andre alternativer ikke var aktuelt.
Det har vist seg å være vanskelig. Noen som har positive erfaringer i så henseende?
Når jeg går på nett, via Opera, er det også problemer å laste www.leedsunited.com skikkelig. Det kommer opp en beskjed om at jeg trenger Flash Player. Jeg laster så ned Flash player 7 for mobil. Uten at det hjelper. Noen som har peiling på en løsning?
Det er en henvisning til en offisiell mobil-side, som visstnok skal innholde videoklipp, men de glimrer med sitt fravær, så vidt jeg kan se.
Hadde vært forferdelig greit å kunne utnytte web-siden skikkelig, også via mobilen.
Proud to be Leeds!

SirOlsen

Sv: Leeds United på mobilen
« Svar #1 på: Oktober 03, 2008, 14:13:33 »
Et svar her er jeg også veldig interessert i, da jeg er i samme båt. Jeg er forøvrig veldig skuffet over opera mini jeg har på min windows mobile.. flere sider som har trøbbel med opplasting. der funker faktisk i.explorer mye bedre for mine del...

Men jg har trøbbel med å få med meg Leeds via den.
-SirOlsen-