Skrevet av Emne: Alan Sheehan - Skadet på nytt  (Lest 1499 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Alan Sheehan - Skadet på nytt
« på: Oktober 09, 2008, 14:33:51 »
Den godeste Alen Sheehan fikk seg en hamstring skade på trening ett par dager etter sin utvisning borte mot Swindon. Han har vært ute av action helt til i går da en hjelpesløs Parker ble erstattet midt i 2 omgang. Sheehan holdt i hele 10 min før han fikk nok i hamstringen igjen... Dette sier Mcallister i dag : "We needed to see if he was fit"  ::)

Flott, hiv halvskada spillere ut i spill for å se om de kan klare det !! Aghh... Hva er galt med denne klubben?? >:( Man skal da for svarte svingende være 100% frisk fra en skade før man spiller A-lags fotball!!

Alta-White

Erik_

Sv: Alan Sheehan - Skadet på nytt
« Svar #1 på: Oktober 09, 2008, 16:45:23 »
Alan Sheehan er "Ben Parker" uten fart, men med skuddfot. Litt merkelig at han ikke holdt lenger, men slikt kan man vel ikke akkurat forutse. De fikk nå svar på tiltale, og dreit dermed på draget. Alan Sheehan er nok sikkert like mye skyld i dette som støtteapparatet. Tviler på at han ble presset utpå banen.

Ã… spille med en "hjelpesløs" Ben Parker er ikke noe tap. Vi har større problemer enn akkurat på den plassen.

Dennis

Sv: Alan Sheehan - Skadet på nytt
« Svar #2 på: Oktober 09, 2008, 16:48:41 »
Det kan selvsagt være begått en feil, men at fysioterapeutene og Macca hadde sluppet Alan Sheehan utpå i en kamp i JPT uten å være 100% sikre på at han var fit nok, tror jeg ikke. Til det har vi nok av konkurranse på venstreback.
Marching on together!

flynn

Sv: Alan Sheehan - Skadet på nytt
« Svar #3 på: Oktober 10, 2008, 08:34:37 »
Jeg så bare kampen på en dårlig stream, men mitt inntrykk er at Parker ikke var værre enn de fleste andre. Faktisk mener jeg å huske opptil flere gode bidrag fra ham før han ble byttet ut. Tar jeg så feil ?

flynn

lojosang

Sv: Alan Sheehan - Skadet på nytt
« Svar #4 på: Oktober 10, 2008, 10:23:00 »
Jeg er enig. Parker var for meg rimelig usynlig, noe jeg tolker som at han var minst dårlig i backfirern.
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Alan Sheehan - Skadet på nytt
« Svar #5 på: Oktober 11, 2008, 12:35:58 »
Tror och hoppas det blir White idag
 

Sheridan

Sv: Alan Sheehan - Skadet på nytt
« Svar #6 på: Oktober 11, 2008, 13:48:57 »
Vi er godt skodd på denne plassen.
Så ingen krise!

ADIEN WHITE må spille!