Skrevet av Emne: Gran Canaria  (Lest 2093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lids

Gran Canaria
« på: Oktober 16, 2008, 23:52:16 »
Tar meg en velfortjent ukes ferie til varmere strøk, sammen med seks kompiser, for å spille golf, drikke øl, vin, sangria, sprit - bade og i det hele tatt gjøre akkurat det som passer meg best.

Noen som har vært på Gran Canaria før og som har noen gode tips til hva jeg ikke kan finne på?  ;D

Snakkes jenter...
Thomas

Sleivind

Sv: Gran Canaria
« Svar #1 på: Oktober 17, 2008, 00:04:23 »
Jeg har hørt at de har meldt 0 grader og sluddbyger på Gran Canaria de 4 neste månedene. Myndighetene på Gran Canaria har også sett seg lei på alkoholdrikkende golfturister der nede, så de har bestemt seg for å slutte med alkoholsalg. Og siden det er 0 grader og sludd, så vil forresten golfbanene også være stengt. På toppen av alt dette, så har kloakksystemet på hele Gran Canaria sviktet, så alle strendene der nede er forsøplet med kloakk.


God tur!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gran Canaria
« Svar #2 på: Oktober 17, 2008, 00:05:37 »
Jeg har hørt at de har meldt 0 grader og sluddbyger på Gran Canaria de 4 neste månedene. Myndighetene på Gran Canaria har også sett seg lei på alkoholdrikkende golfturister der nede, så de har bestemt seg for å slutte med alkoholsalg. Og siden det er 0 grader og sludd, så vil forresten golfbanene også være stengt. På toppen av alt dette, så har kloakksystemet på hele Gran Canaria sviktet, så alle strendene der nede er forsøplet med kloakk.


Hør! Hør!

:)




PS! God tur!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Gran Canaria
« Svar #3 på: Oktober 17, 2008, 06:24:47 »
Dra på Scruffy Murphy i Puerto Rico. De har Marching on together. Denne kan du synge på karaoken som starter rett etter at de 3 fra irland har blitt ferdig med sin musikk. Du får hilse han med hestehalen i midten  fra han som drakk sammen med sine 5 usynlige venner og som drakk en halvliter Guiness fortere enn han selv gjorde i August.

berlin

Sv: Gran Canaria
« Svar #4 på: Oktober 17, 2008, 08:29:41 »
Har ikke satt min fot på GC, men kan ikke tenke meg at det er stort annet å finne på der
enn å ta det helt med ro. Det kan jo være befriende i seg selv, i vår stressa verden.  :)

God tur!

Dennis

Sv: Gran Canaria
« Svar #5 på: Oktober 17, 2008, 18:12:38 »
Var på guttetur på Gran Canaria i fjor...

Det var ikke mye til ferie! Seine kvelder, mye folk og dårlig med søvn. Kom hjem langt mer sliten enn da vi dro. Nesten så jeg gulper bare av tanken på det. Makan til sted!  >:(
Marching on together!

Roy

Sv: Gran Canaria
« Svar #6 på: Oktober 18, 2008, 00:19:21 »
Gran Canaria er bare digg fra ende til annen. Varme, sol, strand, basseng... NYT DET :)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Lids

Sv: Gran Canaria
« Svar #7 på: Oktober 18, 2008, 10:53:50 »
Takk for alle hyggelige meldinger, take-off om 4,5 timer.  :)

Thomas
Thomas

Volda69

Sv: Gran Canaria
« Svar #8 på: Oktober 18, 2008, 12:43:24 »
Det blir vel vondt å forlate regn og kuling på Sørlandet, tenkjer eg :D

God tur! (Eia var vi der) 8)
MOT