Skrevet av Emne: Kjøpe norske spillere til Leeds?  (Lest 1030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Kjøpe norske spillere til Leeds?
« på: Desember 11, 2008, 22:40:31 »
Nå må jeg bare spørre:
Den ene dagen skrives side opp og side ned her inne på forum om hvor sterk stallen vår er og at vi burde rykka opp lett som bare det.
Den andre dagen.............den andre dagen spyr vi ut forslag på alt fra benkeslitere i adeccoligaen til høyre vinger i netcom serien(finnes den?)
Det blir faktisk foreslått mer eller midre seriøst at enkelte spillere som sliter benken på sine repektive middelmådige lag, (som spiller i en liga som aldri har vært lavere på FIFA rankingen) skal hankes inn til vårt kjære LEEDS.

Er det virkelig dette vi vil ha?

Takk som byr sier nå jeg, i allefall til 99% av det som blir foreslått ::)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Budda

Sv: Kjøpe norske spillere til Leeds?
« Svar #1 på: Desember 11, 2008, 22:46:32 »
Nei, norske spillere er dyre og overvurderte. Eneste positive er at vi får mer mediaoppmerksomhet
Endre

berlin

Sv: Kjøpe norske spillere til Leeds?
« Svar #2 på: Desember 11, 2008, 22:50:50 »
Nei, norske spillere er dyre og overvurderte. Eneste positive er at vi får mer mediaoppmerksomhet

Jeg skjønner at det er fint å lese om et Leeds i norske aviser.

Leeds United er et engelsk fotballag. Dess færre norske, dess bedre. Dess mer engeslsk, skotsk, irsk, walisisk, dess bedre. Litt modning til (noen år), så tror jeg forslaget om utenlandske kvoter går gjennom, og da blir det morsomt å se hav Big Four finner på.